Prejsť na obsah

Interview s Luciferom

18/11/2009

Ešte pred dvoma mesiacmi by samotná myšlienka na takýto článok bola sprevádzaná čisto zúfalým smiechom z mojej strany a nesúhlasným mračením zo strany môjho “majiteľa” Michaela… a dnes je to tu. Niekedy je jednoducho šialené, ako sa veci zvrtnú… :)

Michael, 7.9.2009
K Luciferovi ma nepustíte? :)
Neprovokuj zbytočne :)
Som rada, že to bolo so smajlíkom… :)
Pretože si to v skutočnosti nemyslela vážne. A keby si to chcela naozaj, tak ti na to poviem rázne „nie“. Koniec diskusie

O čo väčšie bolo moje prekvapenie, keď zrazu…

Messiel, 1.11.2009
Otec ti povedal, že máš napísať článok… o tom, čo ti hovoril Michael. O Luciferovi. O jeho úlohe. Že to nemusí byť dnes ani zajtra… že ti ešte pošleme znamenie
To ste mi už poslali… keď som si dnes čítala komentáre (k článku “Anjeli a démoni”), tak jeden sa týkal práve Lucifera. To bolo prvé nakopnutie.
Teraz toto… ale príde ti ešte jedno znamenie. Vtedy ten článok napíšeš

No a tak píšem. Teda vlastne to len nejako zlepím dohromady… oni toho povedali viac než dosť. :)

Začalo to už v októbri; nemala som tušenie, prečo to zrazu Michaela pochytilo, ale začal mi vysvetľovať, že s Luciferom to nie je také jednoznačné, ako to vyzerá.

Michael, 2.10.2009
Lucifer a Satan nie sú to isté. Satan je Prvý Voz; nie je to kerub, teraz už nie. Znížil svoju energiu z vysokofrekvenčnej na nízkofrekvenčnú. Lucifer kedysi bol anjelom, skutočným anjelom, ale padol, pretože zmenil svoju energiu z vysoko… a tak ďalej
To znie takmer rovnako… akurát si zmenil mená. :)
To je trochu ťažké pochopiť… oni sú a zároveň nie sú to isté

Dobre… tak ja to skúsim takto. Satan bol kerub; vzostúpil spolu s ostatnými, ale potom ste potrebovali preniesť nejakú planétu do Slnečnej sústavy. Hovoril si, že mi nepovieš, ktorá to je, ale ja mám podozrenie, že je to exot Pluto… a Satan musel znížiť svoje vibrácie, aby dokázal Pluto udržať tu. Na kieho frasa ste tu to Pluto chceli, neviem, ale nezaujíma ma to.
Je to presne tak; kerubovia preniesli Pluto sem a Satan bol určený, aby ho tu udržiaval, obraz vašich temných pudov, ktoré treba prekonať, aby ste sa vzniesli vyššie
Preto Satan znamená odporca… vytvára protiťah, ktorý potrebujete, aby ste ťahali ľudí vyššie.
Áno, presne tak to je
Nie je to tým, že by rebeloval z vlastnej vôle proti Bohu… je to jeho odporca, lebo pôsobí opačným smerom, ale v skutočnosti preto, že to od neho Otec chcel. A preto, aby vám poskytol dostatočný „odraz“.
Áno… Satan ako kerub vzostúpil spoločne s ostatnými, a keďže sa stal Prvým Vozom, jeho sila bola veľmi veľká… preto ho Otec určil na tú úlohu. Malo ísť o zápas dvoch síl; ľudia to tak najlepšie chápu
A Lucifer? Bol anjel; padol, pretože to od neho chceli vyššie mocnosti. A bol to had; ukryl sa svojou podstatou v každom človeku ako kundalini a po zmiešaní s vesmírnou energiou sa opäť rozvinie v celej sláve a tak vlastne spojí „nízke“ s „vysokým“.
Áno, to je správne chápanie
Satan ako kerub a teda „prenosový“ činiteľ; Lucifer ako anjel a teda… čo? Potenciál?
Môže byť… Lucifer naozaj bol hadom v raji. Tam zmenil svoje vysoké vibrácie na nízke, aby mali ľudia šancu povzniesť sa. Ale zároveň je to skúška; ak netransformuješ kundalini správne, tak ti môže ublížiť. Ak sa utopíš v pudoch, zlyháš… ale pokiaľ vrátiš kundalini na tú úroveň, ktorú si ona pamätá, pretože kedysi ňou bola, tak ťa môže pozdvihnúť vysoko
Vtedy sa vlastne Lucifer očistí a znovu sa spojí s vami?
Áno, tak by sa to dalo chápať

Messiel, 1.11.2009
Lucifer bol kedysi nesmierne mocným anjelom… mocnejším než ktokoľvek iný, mocnejším, než je teraz Michael či Gabriel, a oni dvaja sú najmocnejší anjeli tejto doby. (Michael o trochu viac, ale nehovor to Gabrielovi, je na to citlivý. :) ) A preto, že bol taký mocný, taký silný, akceptoval úlohu, že zníži svoje vibrácie a poklesne medzi ľudí. Už vieš, že jeho podstata vo forme hadej energie, kundalini, spí v každom človeku… s Michaelom si o tom vtedy pekne hovorila, že keď ľudia v sebe prebúdzajú kundalini a miešajú ju s vesmírnou energiu, tak vlastne navracajú Lucifera späť medzi nás, anjelov… :)
Michael mi vtedy obzvlášť zdôrazňoval, že to nie je samotný Lucifer, ale len jeho podstata… jeho princíp. Tak kde vlastne je Lucifer?
Je medzi vami, rovnako ako my. Je vo vás a medzi vami, presne tak, ako všetky ostatné aspekty energie

Otec, 2.11.2009
Lucifer bol hadom (…) Had preto, lebo má v sebe moc zvliekať starú kožu a vytvárať novú… transformovať sa. Počas obdobia, keď sa mu tvorí nová koža, je zraniteľný a nesmierne útočný, a rastie. Kundalini… kundalini nenosí meno hadej energie náhodou. Had je Lucifer. Svoju úlohu prijal, bol si jej vedomý. A ostáva na Zemi kvôli tomu, že je potrebný pre uvedomenie si ľudí. Aby si uvedomili vlastnú silu

Messiel, 6.11.2009
Matka je vlastne Lucifer… :)
Nie je to zvláštne?
Čo akože? To nebolo so smajlíkom?
Nie, nebolo… len že ten, koho zatracujete, vás všetkých stvoril, aby ste sa mohli na tomto svete učiť
To myslíš celkom vážne, Messiel? Bez srandy? A Gaia je potom čo?
Demonštrácia Matky, tak ako ju radi vidíte: žena, ktorá dáva a udržuje život

No a dnes prišiel na pokec ten najpovolanejší… aj keď to spomínané tretie znamenie som dostala už predtým, tak som s tým váhala (a Michael dobre vedel, že keď ma hodí priamo do vody, tak sa z toho už nebudem pokúšať vykecať :) ). Takže interview… nečakajte tradičné otázky. :)

Lucifer, 18.11.2009
Takže teraz mám tú česť s kniežaťom temnôt. :)
Áno, osobne :)
Máš taký hlbší hlas ako Michael… takže pokiaľ to nie si priamo ty, tak to on veľmi presvedčivo hrá… :)
Nie je to Michael. Kedysi ma volali Lucifer, Svetlonos, ako si to napísala do tej svojej poviedky… mimochodom celkom vydarená vec
Ďakujem… ale poďme radšej priamo k veci. Takže keď už som napojená na hlavný zdroj všetkých entít, ktoré sa nám tu na Zemi ponevierajú – čo vlastne stálo za tým všetkým?
Proces učenia. Ale niečo také uvedomelé ako Boh sa nemôže učiť. Učiť sa treba tak, že prechádzaš od nižších štádií k vyšším; nič vyššie ako Boh nie je. A tak som vytvoril základ, na ktorom sa časti Boha môžu učiť
Tie časti Boha sú predpokladám ľudia.
V tretej dimenzii áno
A tretia dimenzia je vlastne tá najvyššia, do ktorej môžeš priamo uvoľňovať tie entity. Alebo v každej dimenzii je povolená určitá úroveň?
Ako sa na to pozrieš; v podstate proces prebieha tak, že sa zo mňa uvoľňujú nejaké tie odštepky – entity, ako si ich nazvala :) – a tie naberajú energiu. Energia sa dá naberať rôznymi spôsobmi, ale tie najnižšie nedokážu s energiou pracovať. Sú takpovediac umelo kŕmené; a to kŕmenie sprostredkúvajú ľudia
To mi teraz hovoríš o geinvenoch?
Presne tak; to, čo označujete slovom „geinven“, je entita s nízkymi vibráciami. Ale inštinktívne sa túži dostať vyššie; preto sa kŕmi energiou, ktorú produkujú ľudia. Ty o tom vieš: cesta strachu verzus cesta lásky. Ak sa bojíte a tým produkujete negatívne emócie, tak tými sa kŕmia geinveni. Nerobia to z nejakej zlej vôle; chcú nabrať dosť energie na to, aby sa potom mohli zhmotniť ako duše v tretej dimenzii. Na druhej strane to neznamená, že sa teraz všetci ľudia musia odvrátiť od tých dobrých emócií… pretože je potrebné vyrovnanie. Ľudia sami potrebujú energiu prijímať, a to nielen v hmotnej, chemickej forme, ale aj v nehmotnej forme, ktorá je vysokovibračná
Inak povedané – vesmírna energia, respektíve anjeli. :)
Áno, vesmír, respektíve anjeli sú veľmi dobrým zdrojom vysokovibračných energií. Pretože sa vo vás snažia vyvolať pozitívne emócie, ktoré zasa pomáhajú stúpať vám ako ľuďom. A tak sa vy môžete dostávať do štvrtej, kam zasa za vami nemôžu geinveni… :) Ale bytosti zo štvrtej dimenzie tiež zásobujú energiou tie z tretej. Bytosti z piatej dimenzie zásobujú energiou bytosti zo štvrtej… a tak ďalej. Vždy existuje niečo, čo zásobuje energiou zvyšok systému, pretože je to umelo udržiavaný systém
A teraz ideme k tvojej podstate a Plutu?
Áno. Je bežný omyl, že Lucifera pokladajú ľudia za to isté ako Satana; ty vieš, že to tak nie je. Satan je Prvý Voz, čiže to bol Kerub. Ja som bol anjel… najmocnejší, aký kedy existoval. Ale naše pôsobenie je spoločné. Satan udržiava v Slnečnej sústave Pluto ako sklad energie. Pluto, ako vieš, je planétou Škorpióna; a Škorpión je transformačné znamenie. Energia pochádza odtiaľ. Môžeš to povedať tak, že Pluto je moja kotva; keby to tak nebolo, tak ten proces učenia nemôže pokračovať
Myslíš tým… že by si sa už dávno vyčerpal?
Áno, presne tak
Takže Boh sa toho ešte nenaučil dosť? :)
Povedzme, že ten proces teoreticky môže prebiehať nekonečne… :)
A existuje nejaký moment, keď si Boh povie, že už stačilo, že už prešiel všetkými cestami?
Ak vezmeš do úvahy, že tento vesmír trvá niekoľko miliárd rokov… a ešte stále sú v ňom veci, ktoré neboli preskúmané… koľko miliárd rokov môže ešte trvať, kým sa to všetko dokonale spozná?
Fuuu… vzdávam sa. Momentálne si ma celkom zbil. :)
Tá poznámka sa mi páčila, ohľadne mojej osoby: že Lucifer je zaujímavá bytosť, pretože ti dá presne to, čo žiadaš… ale presne. :) Takto duálne fungujem, ale len v tretej dimenzii. V štvrtej si už presne uvedomujete, čo ako formulovať, pretože ste si vedomí toho, čo každá žiadosť vyvolá. A tým pádom ste vlastne mimo pôsobnosti tých zvratov, ktoré vás majú učiť, ako sa do tej štvrtej dimenzie dostať… :)
Takže sa dá povedať, že vždy bude niečo, čo sa ešte Boh nedozvedel a chce sa to naučiť… a tým pádom je tvoja úloha v podstate nekonečná.
V podstate áno :)
Aha, počkaj: ak sa tie tvoje odštepky začnú dvíhať tak rýchlo, že vlastne budú nadobúdať vyššie vibrácie oveľa priamejšou cestou, ako je to teraz, tak sa proces učenia blíži ku koncu?
Celkom správny odhad… ale v súčasnej dobe je to ešte veľmi, veľmi, veľmi vzdialená budúcnosť… :)
Chceš mi ešte niečo povedať? Ohľadom toho, ako žijeme, a ako by sme mali žiť?
Chcem povedať len to, že by ste ma nemali pokladať za svojho nepriateľa. Ja vytváram opačný koniec osi; ale nepredstavujem zlo. Prekážky na ceste nie sú zlé; majú vás učiť. Nízkovibračné entity, geinveni, nie sú zlí; potrebujú sa učiť. Chcú sa učiť. Chcú stúpať. A ľudia majú schopnosť meniť energiu tak, aby dokázali pomôcť aj sebe, aj nižším stupňom vývoja. Nič nie je vo svojej podstate zlé… pretože zlo neexistuje. Ja som opak Boha… ale to neznamená, že som preto zlý. On je Otcom… ja som Matkou, a z môjho lona sa všetko vracia späť do jeho náruče
Toto fakt chceš, aby som zverejnila?
Áno, prosím ťa o to
Ďakujem ti, Lucifer.
Nie je za čo :) som rád, že si sa k tomu článku konečne odhodlala :)

Keď mi predtým Otec hovoril o tom článku, poslal ma za Luciferom s odkazom, že nadišiel čas jeho vykúpenia. Ja síce nie som spasiteľ :) , ale som posol… možno niekedy nie celkom stráviteľných správ.

Michael, 18.11.2009
Vieš, trochu ma to prekvapilo. Že to chce povedať tak otvorene. (…) A ten odkaz od Otca preňho ma vážne dojal.
Jeho tiež. Vieš prečo?
Pretože vo štvrtej (dimenzii) už nie je rozdiel medzi dobrom a zlom… pretože tam sú vnímané ako jedno.
To by si tam mala dať zo Svetlonosa… že ľudia uvidia Lucifera a Boha ako jedno

Písala som tú poviedku asi pred troma rokmi a odohráva sa tam jeden rozhovor medzi ním a Lilith, jeho démonickou družkou (aj keď bežne ju spájajú nie priamo s ním :) ). Hovoria o príchode novej doby:

„Otvorených je príliš málo očí,“ namietla Lilith. „Ešte dlho potrvá, kým prijmú pravdu všetci.“
„Ale ten deň sa blíži,“ povedal Lucifer. „Keď nám bolo dovolené opäť sa spojiť, započala sa nová doba, Lilith. Necítiš to vari? Prídu tí, ktorí budú vidieť jasnejšie, a pochopia rýchlejšie ako tí, ktorí sú na svete teraz. A raz ich bude toľko, že Otec a Matka sa opäť budú môcť spojiť – a svet sa celkom zmení.“
„To si predsa vedel od začiatku,“ poznamenala. „Bolo tvojou úlohou rozdeliť svety, aby sa raz mohli opäť spojiť.“
„Áno, to viem. Ale nie všetko bude rovnaké, ako predtým.“
„Ľudia nebudú velebiť tvojho otca, a zatracovať teba, najjasnejší z anjelov. V ich očiach budete rovnocenní.“

Komentáre (73) leave one →
  1. white82 trvalý odkaz
    18/11/2009 20:54

    Daeduwen, dávam 10 bodov z desiatich. :-) Ďakujem.

  2. moonica trvalý odkaz
    18/11/2009 20:59

    znie to logicky … a na margo Svetlonosa ma napadlo, že pod lampou býva najväčšia tma, ale Svetlonos má potenciál priniesť svetlo i do tieňa …

  3. jana73 trvalý odkaz
    18/11/2009 21:43

    … opat viac svetla :)

  4. Gemina trvalý odkaz
    18/11/2009 22:00

    Úžasný článok :)

  5. Iris Thaumas trvalý odkaz
    19/11/2009 00:41

    Ďakujem,Daeduwen,perfektný článok :-) …potvrdil mi to,čo som pred istým časom začala tušiť (musím sa priznať,tiež som o tom vtedy napísala niečo ako poviedku;zarazila ma tá podobnosť,nejde tak o postavy, ako o to, čo a o čom hovoria – existujú náhody? :-) ).

    • daeduwen trvalý odkaz*
      19/11/2009 16:41

      nahoda? to co je? :)

      a iris, chcela by som ta drzo poprosit o tu poviedku… posles mi ju? toto meno na gmail.com… som zvedava :)

      • Iris Thaumas trvalý odkaz
        20/11/2009 00:07

        Pošlem určite, len to prepíšem (stará škola, poctivo rukou písané :-) ).

  6. 19/11/2009 13:10

    Pekny clanok, napadla mi taka absurdita pri citani.. ze.. sme my vlastne pre anjelov geinveni?..napajame sa na nich a berieme im energiu… :-D :-D :-D
    S tym Luciferom.. predsa len treba davat pozor pri komunikacii s nim… od neho len ziadat, nedat sa na nejake “vymenne dohody”.

  7. 19/11/2009 16:29

    Hmm zaujímavé mal som strašnú chuť ísť na môj blog a netušil som prečo tak som kukal žiaden nový komentár a ešte reku idem do administrácie a kukám, že tu pribudol k dačomu komentár prečítam a pocit ísť na môj blog zrazu zmizne ale opäť sa vrátil som zvedavý čo sa ešte dozviem.

  8. Wolver trvalý odkaz
    19/11/2009 16:46

    My niesme geinveni, ak si dobre pamätám, čo som čítal, tak anieli sa živia pozitivnou energiov našich emocii , čiže ak aj oni dávajú nam nejakú energiu , tak je ten vzťah obojstranny, niečo ako symbioza

    • 31/10/2010 12:38

      Mne to nesedí, lebo keby sa živili pozitívnou energiou našich emócií, nevyrábali nám stále pozitívne situácie, aby sme z nich mali pozitívne emócie, tým pádom aj oni ,,potravu”?

      • 31/10/2010 15:09

        Hm pekný pohľad :) . Keby že nám podsúvajú len tie pekné situácie z čoho by žili geivieni ? Každá dimenzia zásobuje energiou, tú ktorá je nižšie. Tí hore dobre vedia čo robia :) skús im trochu veriť ;) . A nikdy by som si nemyslel, že ma poteší pohľad na novú dušičku :D .

      • Čikitet trvalý odkaz
        01/11/2010 00:13

        situácie si vytvárate svojim myslením a túžbami …čiže svojimi vibráciami :D
        a nikto sa neživí vašimi energiami …ide priamo zo zdroja a ten jej dopraje každému na dostač, len vaše myslenie vám bráni, sa v tejto energii priam kúpať.
        Ak by ste nekládli odpor tejto energii svojim myslením ,tak vaše tvorenie by bolo bezproblémové :D a život by sa vám zmenil na neuverenie :D
        Treba sa len naučiť myslieť pozitívne :D a nevytvárať si nedostatok . :? :P :D

      • 01/11/2010 15:27

        orionko- vďaka:-) ja im verím, ale teraz si sám povedal, že vyššie dimenzie(z hľadiska vibrácií alebo ako to nazvať), živia tie nižšie, a my nie sme vibračne vyššie ako oni, no nie? skôr potom možno anjeli z astrálu, vravia nám pekné veci, aby sme im venovali pozornosť, a všetko je energia, čiže aj tá pozornosť, a na základe toho oni môžu ,,žiť”:D bože, trocha som sa zamotala:D
        Čiki, tiež si myslím, že situácie si vytvárame svojím myslením, ale asi sa nám do toho ondie aj karma, a proste, čo sa musíme naučiť, sa nám bude toľkokrát vyskytovať v živote a v čoraz väčšej forme, kým to konečne nepochopíme:-)

      • 03/11/2010 07:04

        :D .. že ondie karma … :D :D :D

        jo, keď ma moja mamka, ako malé dieťa ťahala do kostola, so slovami, že musím sa tam ísť pomodliť, k panne márii, aby sa za nás prihovorila u svojho syna a ten zasa u boha, naivne som sa spýtala, ale maminka, veď ste minule hovorila, že boh je všade, tak prečo mám chodiť za ním do kostola, a modliť sa k ježiškovi, aby prosil boha za mňa, to keď sa pomodlím ja rovno k bohu, to nebude lepšie? … no, ten pohlavok cítim ešte aj teraz, :D .. uznávam, že deti sú vždy najmúdrejšie aj keď mojím vtedajším skutočným motívom bolo hranie sa a nie modlenie, teraz si uvedomujem, že mojími ústami odpovedal boh mojej matke, že sa nemusí ponáhľať, že čas ktorý mala vyhradený na kostol mala využiť inak, napr. hrať sa so mnou, lebo pri hre, láske a radosti by bola ona šťastnejšou .. nabrala by “vesmírnu šťavu” priamo od zdroja a to všetko s ľahkosťou a jednoduchosťou dieťaťa …

        ale ten článok mám aj tak veľmi rada, bol prvým, ktorý som si tuto prečítala, zapôsobilo to na mňa ako šoková terapia a viac menej s ním súhlasím, lebo vysvetľuje nepopierateľné, že sme tu neni sami, že je tu kopec iných bytostí, ktoré sme si vytvorili mi, či niekto iný, no sú tu, a jesť musia :D

  9. Jantar trvalý odkaz
    19/11/2009 16:56

    Ak Pluto je zdroj energie, tak čo je jeho mesiac Charon? (viem, že má ešte dve mesiace Hydru a Nix, ale len s Charonom tvorí ,,dvojplanétu,,)
    Bol prenesený tiež? A akú úlohu zohráva? Je strážcom? :)

  10. daeduwen trvalý odkaz*
    19/11/2009 17:02

    s Plutom je to zvlastne… pretoze astrologicky je to planeta najviac podobna Zemi
    Pluto – Charon je dvojplaneta… rovnako ako Zem – Mesiac, pretoze Mesiac neobieha okolo Zeme, ale obe telesa obiehaju okolo spolocneho taziska…
    ja si myslim, ze Pluto a Charon su v podstate akymsi “rodiskom” vsetkeho, co sa potom na Zemi naozaj zjavi
    a Michael tvrdi, ze Charon preneseny nebol; takze je to dokonale umelo vytvoreny system… :)

  11. Jantar trvalý odkaz
    19/11/2009 17:34

    daeduwen, nechcela by si napísať aj o ostatných planétach? Bol by to dobrý článok ako tento ;) Pluto zdroj energie, Saturn učiteľ, Jupiter ochránca… (dúfam, že som to nesplietla) :) A o tom, kto tam žije :)

    Ale asi by bolo zdĺhavé písať o všetkých planétach…

    • daeduwen trvalý odkaz*
      19/11/2009 17:40

      dobry tip… chapem to ako nakopnutie… :)

      ja som raz kedysi zacala pisat na Aurikovych bylinkach o astrologii; ale z planet som sa dostala len k Slnku a Mesiacu. uz asi tri mesiace visim na Merkure… a nechce sa mi do toho

      ale ked mi to teraz pripomenuli “skratkou cez tretiu osobu”, tak sa do toho asi budem musiet dokopat… :)

      mozes si pozriet zatial to, co tam je, a ja slubujem, ze sa pokusim dohnat sa k tomu dalsiemu :)

      a pokial viem, tak ziadna planeta v nasej sustave nie je obyvana, teda okrem Zeme

      • Jantar trvalý odkaz
        19/11/2009 17:56

        Prepáč, že som medzičlánkom k práci :D :D Ak by si potrebovala pomoc, som tu :)

        K téme o živote na iných planétach som sa dostala včera cez to Pluto a uvažovaním nad ním. Máme doma pár zaujímavých knižiek, vždy sa pred ne postavím a dajakú si vytiahnem. Keďže náhody neexistujú, vytiahla som si knižku s Daskalosom, kde sa rozpisuje o Marse a o jeho živote na ňom. Ak by si chcela, prepíšem a pošlem :)

      • daeduwen trvalý odkaz*
        19/11/2009 18:49

        skus to nejako strucne zhrnut, ak sa ti bude chciet, a hod mi to na mail :) uvedeny vyssie v odpovedi na Iris :)

  12. Wolver trvalý odkaz
    19/11/2009 17:57

    myslim, že nemyslel doslova životom ako fyzickym, ale že myslel energetické bytosti … či tam niesu (aniely, démoni atd.)

    • Jantar trvalý odkaz
      19/11/2009 18:08

      viem ako to myslel ;) len ja som sa zle vyjadrila… viem, že tam ľudia ako my neexistujú :)

  13. boo bak trvalý odkaz
    19/11/2009 20:22

    daeduwen,
    nádherný článok, klobúk dole :) veľmi sa mi páči očistenie Lucifera, ani sama neviem prečo, ale je to akoby sa “moje deti” začali po dlhej dobe konečne pekne hrať :) neviem to lepšie opísať :P
    Opäť je tu naznačené, že ani anjeli ani iné “bytosti” v skutočnosti bytosťami nie sú, všetko je jeden celok, dokonalá a úžasná energia, ktorej všetko a všetci sú súčasťou. Len ľudské kategorizovanie, zhmotňovanie týchto energií do hmotných/človečích podôb kvôli ich lepšiemu pochopeniu nás vlastne zamotáva :P “Jeden za všetkých, všetci za jedného” alebo “ja som všetko, my sme jednota” :) Ak som aspoň trochu zrozumiteľne vysvetlila čo som chcela povedať :P No mám veľkú radosť z tohto článku :) Ďakujem :)
    … a že pozdravujem Spoločný základ svojho mena :D (predpokladám, že je rovnaký ako môj a v latinčine znamená “svetlo” – takže to “zlé” v nás je vlastne len plápolajúcim svetlom, ktoré nám má pomôcť, nie škodiť.. či sa mýlim?)

  14. 20/11/2009 18:53

    Úžasné, krása – po prečítaní som bola dlho ako v tranze. Zase do seba zapadlo pár ďaľších dielikov skladačky. Ďakujem za tento článok, prosím neprestávaj vo svojej skvelej “práci”.

  15. Čikitet trvalý odkaz
    20/11/2009 20:01

    gratulujem si na správnej stope, mená sa menia podľa času a podľa toho aby sme pochopili…. lebo tam mená nie sú, len farby, zvuky, čiže vibrácie… všetko je v nás… :D všetky krásne farby života :)

  16. 20/11/2009 21:36

    super clanok :-) z toho interview to vyzera tak ze satan a lucifer ani niesu zly, by ma zaujimalo preco sa teda stava ze cloveka posadne diabol…

    • Wolver trvalý odkaz
      21/11/2009 00:06

      Ja by som ani povedal , že je to bud zveličenie cirkvi
      alebo zlá stránka človeka vyhrá nad dobrou …
      ale pokial je to tak, že ho trasie atd. tak to nie je ani tak diablom, podla mna dosledkom toho vitazstva zlej stránky padne “system” a nevie sa dat dokopy…
      predstav si , ze
      tvoja dusa je windows
      zla stranka je trojan
      dobra stranka je antivirak odstraniť
      trojan je prilis prechytraceny, aby ho dokazal antivirak odstranit, ale napriek tomu ho dokaze antivirak tlmit (drzat v karantene), pokial vsak trojan znici antivirak, padne system … atd. dufam, ze som to dobre vysvetlil …

      daeduwen ty by si a mohla spýtať michaela, ci som to dobre povedal, a ci mi to “nenakecal0″ nejaky aniel :) lebo neviem preco ma napadla myslienka s pc :D

  17. 21/11/2009 13:19

    Výborný článok.Zlo neexistuje.Takže potom ani peklo,však?Ale to je potom logické,keď sa po smrti dostaneme do barda a znova sa inkarnujeme.Chudáci ostatný ľudia si myslia,že existuje zlo aj peklo a preto sa boja.Daeduwen,ďakujem za článok,zasa chápem nejaké súvislosti a nebojím sa :D

  18. Wolver trvalý odkaz
    21/11/2009 14:39

    Nina…

    Ako by som to povedal … za prve niesom nejaky extra mag, ale počuvam svoje srdce a hovori mi, že taketo myslenie je uplne zvratene a pokial si to ešte vyložiš tak, že si možeš robiť čo chceš, lebo sa nemaš čoho báť, tak to zavána čiernov mágiov …
    alebo satanizmom

    a k reinkarnacii … myslim, že je to TREST, za naše skutky, našim cielom zmyslom bytia nie je dookola sa reinkarnovať … to je ako by si niekolko rokov pila len 1 napoj (napr. kolu) a jedla len 1 jedlo … mysliš, že by ťa to bavilo ??? Myslim, že ani duša netúži potom, aby tu bola donekonečna a túži potom učiť sa a vzostúpiť, čo aj má byť naším zmyslom života… (žiť pre vzostúpenie)

  19. 21/11/2009 17:06

    Wolver
    Čo myslíš tým ,,zvrátené”?Ja som zvrátená?Ja som tým myslela,že škoda,že ostatný nevedia to,čo my.Na tom nie je nič zlé.A na čiernu mágiu som ani nepomyslela,tobôž nie satanizmus.Vyložil si si to zle.K nim by som sa nikdy neuchýlila,mne ide iba o rozvoj a vzostup.Priznám sa týmto si ma urazil.Viem,že cielom nie je dookola sa inkarnovať,ale ak som v živote niečo zlé urobila,karma ma dostihne.Pokúšam sa vyhnúť zlým skutkom a konať s láskou.A tú zvrátenosť a obviňovanie z čiernej mágie si vyprosím.Išlo my iba o pochopenie celého fungovania vesmíru a po prečítaní tohto článku som mala otázku,či peklo existuje,keďže ani Satan nie je zlý.Inak nepraktizujem ani bielu mágiu,pracujem iba na zvyšovaní svojej energie.Ale ďakujem za odpoveď,a neber to prosím ako ,,zdrb”,len ma to trošičku vyviedlo z miery :D (tá čierna mágia a zvrátenosť).

  20. Wolver trvalý odkaz
    21/11/2009 18:17

    ja som nepísal, že si zvrátená, ale z toho článku som cítil … akoby som to nazval … akoby si to brala s lahkosťou, peklo neexistuje = možeš “hrešiť” , taketo myslenie považujem za zvratene nie teba … z toho článku mi to tak prvotne vyznelo …

    Ako zdrb to neberem, cenim si uprimnosť …

    a je otázne, či peklo existuje alebo nie … Satan a Lucifer, niesu zlý , ale majú nám pomáhať sa povzniesť a kedže ed sa nám povzniesť nepodarý, naša duša sa musí reinkarnovať … ale kde čaká na reinkarnáciu ??? to by mohlo byť peklo …

  21. 21/11/2009 18:44

    Jasné,neberiem to na ľahkú váhu,možno som sa zle vyjadrila ja.Aspoň že sme si to vyriešili,mala som taký zlý pocit z toho.A duša čaká na reinkarnáciu v barde,možno podľa toho či robil v živote dobré činy alebo zlé,tak tak to tam pre neho vyzerá.Keď bol zlý,tak tam má peklo.Neviem,možem len hádať :D

    • daeduwen trvalý odkaz*
      22/11/2009 18:31

      mne to neda… ja vam sem hodim este par uryvkov z toho mojho “Svetlonosa”:

      toto hovori Lucifer dievcine, z ktorej sa potom stane Lilith: “Tvoj svet a svety, ktoré nazývate nebom a peklom, existujú súčasne jeden na druhom. Nie sú oddelené ani časom, ani priestorom, a jediné, čo ich delí, je úroveň vášho vnímania.”

      a toto hovori Lilith Luciferovi, ked prijme miesto vedla neho: “Tie pekelné plamene spaľujú dušu, tak ako ju spaľuje láska, a nech je to očistný oheň, čo sníme z očí všetky klamstvá toho druhého sveta. Napokon teda nie je nebo a peklo,“ dodala „pretože nebo a peklo sú jedným. Stvorilo ich to isté svetlo – a tak nech tí, ktorí nevidia jasne, prídu sem, aby sa ich oči roztvorili dokorán. Možno nebo vôbec nie je, a to, čo voláme nebom, je v skutočnosti najhlbšia hĺbka pekla. Alebo nie je peklo, a to, čo voláme peklom, je v skutočnosti najvyššia výšina neba.”

      a este jeden Luciferov vyrok: “Tí, čo chcú uzrieť jasne, musia svoje oči otvoriť aj nebu, aj peklu.”

      a posledne; toto je uplne posledna veta, ktora sa mi zjavila ako blesk z jasneho neba, ked som to koncila (teda niezeby vela veci z tej poviedky bolo skutocne mojich… :) ): Neverí ten, čo pozná iba správnu cestu, ale ten, čo pozná obidve a prešiel ich celé – od začiatku až po koniec.

      a to by snad aj stacilo, uz som sa pochvalila dost… :)

      • Iris Thaumas trvalý odkaz
        22/11/2009 21:35

        Nááádhera, zas mám nad čím premýšľať :-) . Potlesk.

      • jana73 trvalý odkaz
        23/11/2009 13:01

        … ach joo … vdaka mila daeduwen …

  22. 21/11/2009 18:55

    Achjo… Mám taký pocit, že Wolwer Ninu vôbec nepochopil…

  23. Wolver trvalý odkaz
    21/11/2009 19:02

    sry filip ale o barde som nečítal a z toho prveho som mal taky pocit … zvyšku chapem , niesme všetci dokonaly ako ty :P

    • 22/11/2009 15:12

      Netvrdím, že som dokonalý a vôbec som ti tym nechcel dať poza uši ani nič…Len som ťa chcel upozorniť nato, že si ju zrejme nepochopil a už si ju “školil”…

  24. 21/11/2009 21:07

    Wolver,taký pocit?Ok,to je v pohode,ale namiesto toho aby si mi odpovedal na otázku,si mi dal poriadne školenie.Tie veci,čo si písal mi ani nenapadli a odsúdil si ma k tým ,,zlým” bez toho aby si ma poznal.Neútočím na teba,len ma ešte stále trápi,že som od teba schytala niečo také.To ,,nemusím sa báť” som myslela tak,že keď sa napr. večer zobudím zo zlého sna,bojím si,že tam niekto je a chce mi ublížiť.Ale už viem,že nie je,lebo zlo neexistuje.Iba dobré a zlé skutky.A filip je naozaj múdry človek,ktorý pomôže keď treba a ako vidím,aj sa niekoho zastane ak treba.Filip ďakujem :D

  25. Wolver trvalý odkaz
    22/11/2009 13:44

    filip pls napíš mi na mail, mám pár otázok
    playerB@zoznam.sk

  26. 22/11/2009 21:29

    Daeduwen prosímťa aký máš mail?Mal by som jednu otázku na ktorú dnes akosi často myslím a nedá my pokoja tak ti píšem :D .

    • daeduwen trvalý odkaz*
      23/11/2009 07:10

      filip, toto meno na gmail.com… ak je to este stale aktualna otazka :)

  27. white82 trvalý odkaz
    23/11/2009 08:08

    Viete na čo myslím už 3. deň??? Že keď Lucifer a Satan nie sú zlý, tak čo ostatné entity? Viem, že je tam písané, že sa inštinktívne chcú dostať vyššie – ale nerobia zlo?

    • daeduwen trvalý odkaz*
      23/11/2009 10:26

      white82,

      a co je zlo, ked uz pojdeme takto do hlbky? ludia vnimaju zlo ako nieco, co posobi proti nim. ale vsetko, co posobi proti nam, nas zoceluje a robi nas silnejsimi. ked sa vysporiadavame s tym, co je zle, tak duchovne rastieme… keby sme neprekonavali prekazky, tak sa nikdy nikam nedostaneme, pretoze akonahle je vsetko v poriadku, tak na sebe prestavame pracovat… a stagnujeme, pretoze nas nic neposuva vpred.
      a ked uz sme sa dostali k tomu, ze dve “najhorsie” :) entity nie su zle, preco by mali byt zle tie ostatne?

      • bastet trvalý odkaz
        26/11/2009 00:06

        fuuuha, odvazne tvrdenie, ze co je zle…zle je, ked mi niekto klame, zle je ked ma chce niekto zabit, niekto mi chce uskodit, existuju zle emocie, pomstychtivost, atd atd..nevenujem sa magii, neviem co su geinveni, nahodne som sa sem zatulala , ale mam dojem ze tu vznika akesi podhubie pre moralny relativizmus, zlo neexistuje..existuje, v nas, a kazdy clovek ma to daimonion, ktore mu hovori, co je biele a co cierne … lucifer, satan – som k nim clekom ambivalnentna, neviem co si o nich mysliet, ale jedno viem, ze esxituje plus a minus, existuje jedna cesta alebo druha pre ktoru sa clovek rozhoduje-bud to co ho a inych okolo pozdvihuje, alebo naopak…
        urcite suhlasim, ze vsetko zle je na nieco dobre, rsp MOZE BYT na nieco dobre, ale napotlapkavajme sa pleciach a neuspavajme sa koktejlom sladkych slov o tom ze “zlo neexistuje:, existuje, je v ludoch, a mnohi mu davaju velmi silny priechod, tak to je….

      • 26/11/2009 16:02

        To čomu hovoríš dobré a zlé je filter ktorí si vitvoríš…Ono to proste je a učí ťa to školou života a keby to nebolo neposunieš sa ďalej.(Môj názor)

  28. white82 trvalý odkaz
    23/11/2009 10:38

    áno, máš pravdu… prechádzam niečím takým a tá dotyčná osoba, ktorá mi robí problémy sa vôbec nedá nazvať zlom… :-D
    Je čas nerozmýšľať mozgom :-( Je to ťažké.

  29. Jantar trvalý odkaz
    23/11/2009 10:44

    daeduwen,

    došiel ti email, ktorý som ti poslala? :)

    • daeduwen trvalý odkaz*
      23/11/2009 11:15

      dosiel… aj som si to uz precitala, ale budem musiet este parkrat, kym to celkom stravim :) dakujem, je to velmi zaujimave :)

  30. 23/11/2009 13:48

    Hotovo poslal som ti to.Ďakujem.

  31. 23/11/2009 15:30

    Ahoj Vsetkym …Husty clanocek .Dik

  32. Kto-som-to-mi-povedz-ty trvalý odkaz
    25/11/2009 23:47

    Úžas. Moc ďakujem. Ale ako som sa dozvedel od jednej známej ktorá sa dokáže rozprávať s anieľmi, každý ma svojho. Ja viem, že ma bude počuť keď mu to poviem,keď to precítim ale povedz mu to ty prosím. A povedz mu, že ho moc milujem a ,že ďakujem za školu života.

  33. michalalta trvalý odkaz
    02/01/2010 21:30

    Tak tak, Dae. Koľko vecí sa vyriešilo však? :D

  34. Michael trvalý odkaz
    23/08/2010 21:09

    Aj mna tento clanok velmi zaujal…

    Prednedavnom, ked som zaspaval som sa rozpraval s panom temnôt (teraz neviem s kym konkretne, mozno mi nabuduce povie svoje meno…Satan, alebo Lucifer..neviem) ale iba chvilku a uvedomil som si, ze ho mam vlastne celkom dost rad, ze nieje moj nepriatel. Povedal mi, ze je to moj brat…teraz neviem, ako to mam chapat…neviem stale, kedy mi hovoria pravdu a kedy ma klamu…(anieli a ostatny)…testuju si ma…niekedy si pripadam, ako bábika v babkovom divadle…:)…no ale spat k teme…Trosku ma to zmiatlo, pretoze som si vzdy myslel, ze Lucifer je zlý a ze sa mu mám vyhybat…nemysliet nanho a neprivolavat ho svojimi myslienkami.je to cele zvlastne…vcera v noci ku mne prisiel aj s Lilith…odohnal som ich prec…mozno si ich nabuduce vypocujem…mal by som citit zmatok, ale pritom ho necitim…citim sa uplne normalne…prirodzene, ako keby som hovoril o niekom, koho dlho poznam…nerozumiem tomu…

  35. Michael trvalý odkaz
    23/08/2010 21:11

    rad by som na to vedel vas nazor :)

  36. Michael trvalý odkaz
    23/08/2010 21:27

    Mam pocit, ze by som to mal doplnit, aby to nevyzeralo tak “cudne”…prednedavnom som sa myslienkovo spojil s anjelmi…myslim, ze s nimi dokazem komunikovat na myslienkovej urovni( najskor som im neveril, potom mi to vysvetlil, asi takto)
    …cely cas…stale mi zvoni v usiach, akoby som prisiel z diskoteky…prisli vo chvili, ked som ich najviac potreboval…a pomohli mi postavit sa na vlastne nohy….citim sa slobodny…silny…nezavisly…milovany…a podporovany…je to uzasny pocit…stale su pri mne a odpovedaju mu na kazdu “blbost” co sa ich spytam…ja by som osobne sam seba za niektore otazky poslal do haja…:) no ucim sa fakt sa ich nepytat na kazdu doslova “kravinu” co ma napadne…snazim sa pytat svojho srdca a podobne…spravil som si aj ocistny ritual a stale mi ostali…stale su tu…milujem ich :)

  37. Zdeňka trvalý odkaz
    26/08/2010 23:16

    Daeduwen: myslím,že je tu dosť vecí na hlbšie pochopenie a vysvetlenie,aby to bolo zrozumiteľnejšie. Napr. výrok : Len ten koho zatracujete vás všetkých stvoril,aby sme sa mohli učiť. Tento výrok je napísaný z hľadiska hlbšieho a to,že sa cíti byť Zdrojom.Preto komentoval tento článok ako by sám bol Bohom a to konkrétne napísal Matkou. Z môjho hľadiska je taká istá iba časť Zdroja ako sme my všetci a má v systéme svoje pôsobenie.Zdroj je Otcom aj Matkou v jednom… nie je to duálna bytosť je to vlastne len ilúzia vytvorená pre nás,aby sme sa naozaj mohli poučovať na Zemi cez protiklady a životné skúsenosti. V skutočnosti sme iba pozorovatelia. Boh,Zdroj je vlastne štruktuálny a cez nás všetkých si naozaj uvedomuje sám seba. Každá čiastočka ,ale plne obsahuje v sebe všetko čo aj Zdroj. Len pre túto skutočnosť si môže Lucifer ako čiastka uvedomovať,že je čo napísal… pracuje na základe karmického zákona …. “čo si zasial,zožneš”. Poučili sme sa a je pred nami cesta do väčšieho Svetla poznania ako je teraz. Negativita je v prevahe a od nej sa nám Zem rozpadáva pod nohami. Preto zapracujme na sebe ,aby sme vystúpili dovyších duch. sfér.

  38. Zdeňka trvalý odkaz
    27/08/2010 07:32

    Ešte by som chcela dodať na upresnenie,že som nemyslela,že ZDROJ je ilúzia,ale to rozdelenie teda dualita. Zdroj je vlastne niečo ako skladačka,kde každá čiastočka má svoje miesto a okrem toho,že obsahuje v sebe všetko čo základná jednotka je aj výsostne jedinečná. Takže ak by len jeden dielik v tejto skladačke chýbal, už by neišlo o dokonalé dielo Stvorenia. Prajem všetkým Svetlo na ceste prebúdzania do Svetla poznania.

  39. Lailla trvalý odkaz
    16/09/2010 17:47

    Ja uznawam Lucifera aj Satana ako posobiace bytosti, co majú svoj vyznam .. , oni su vyssie ako my a ich praca je posobit v istom smere … ale oni swojim posobenim cloweka castokrat zowru akoby a ten zmeni povahu – ak clovek nema dostatocne vyvinute vedomie a nexa sa ovplyvnit tymito silami, nie je to dobre… od Lucifera je napriklad aj umenie – to je este to pozitivne mozna … Luciferovo posobenie sa napr. prejavuje hojne v tych ludox co su emovia a ghotic atd. neviem to presne specifikovat, ale to je ten duchovny princip temna ,co v tych ludoch sa naxadza,ale moze mat aj zhubne dosledky podla mna … lebo taky clovek sa stane zdrojom, mediom a taha potom temnotu do tohto sweta – v zmysle negativity, samovrazednych, ciernych a inych myslienok atd…. takze ja by som sa az tak nerozplyvala nad tym jak to tu seci to robite jak to citam, pride mi to nerozumne a uplne bez zmyslu pre realitu , sorry… Lucifer ma swoju krajinu temna a tam je ta najtemnejsia temnota aka moze byt, cloweku az prechazda mraz po chrbte… stretnutie s nim (a ostatnymi bytostami pod jeho ruskom posobiacimi) vyvolava hlboku pokoru, je to bytost z ktorej ide vznesenost a zaroven clowek pocituje velky respekt … Neviem ake zazitky to tu vsetci opisujete, ale ja si predstavujem (aj zazivam) duchovne poznania trosku inak.

  40. Lailla trvalý odkaz
    16/09/2010 18:11

    Temnota existuje, je to princip a ten princip sposobuje na Zemi utrpnie duse, aj to co nazyvame zlo.. niekto sa v tom dokaze aj vyzivat a temnota je jeho prirodzeny stav duse, ktory si udrzuje . Nexapem, preco to tu takto nadlahcujete a filozofujete … spoznat tieto sily, znamena poddat sa im. Lebo tak clowek moze poznavat bytosti a to co sposobuju ..tym ze neha ich posobit na seba a na sebe skuma ich posobenie … potom dokaze rozoznat toto posobenie hned aj u inych ludi … jednoducho, hned vyciti pritomnost tych sil aj u inych … Az ked clowek stane sa slobodnym od ich posobenia, rozpozna, ze kto na neho posobil a tiez vyciti, kto opat posobit chce … takte tolko k tomu este.

    • Strieborný Dráčik trvalý odkaz
      16/09/2010 19:09

      Lailla,

      každý sme jedinečný a to uznáva aj psychologia, nielen ezoterika a rovnako oboje aj, že každý je iný s inými pocitmi , vnemmi, s iným správaním atd. atd.

      preto nebuď prekvapená, že každý máme iné zážitky ;)

      • anjelicsue trvalý odkaz
        16/09/2010 20:39

        súhlasím Dráčik :-) ja som sa napríklad celkom rozumne s Luciferom nedávno porozprávala o jeho poslaní … skôr si myslím že je to o naladení človeka a jeho presvedčení … veď aj Gabriel občas dokáže poriadne podkúriť :-) toľko môj skromný názor na vec … ( to ešte neznamená ja mám v tom úplne jasno – skôr polo oblačno ) … všetko má svoj význam a zmysel si myslím …

  41. Lailla trvalý odkaz
    17/09/2010 13:27

    Nehnevajte sa, ale ja si myslim, ze porovnavat sily temna a sily svetla je nerelevantne, ich ucinky a posobenie su uplne ine. Takisto tu nejde o ziadnu psychologicku jedinecnost. A nejde tu o ziadne predsvedcenie … ja hovorim o skumani duchovnej podstaty veci . Ten kto rozhodne sa skumat tieto veci, nemoze trpiet ziadnym presvedcenim, lebo vsetko co nema zaklad v pravdivosti, meni sa na iluziu a clovek sa stava obetou neznamych bludnych sil. Takze moje vnimanie a predstava o luciferovi bola kedysi nespravna, resp. nebola ziadna, ale prave zazitky, stretnutia s tymito silami a duchovne poznanie – resp. -a ukazka posobeniach tychto sil na mne aj vo svete priamo, zmenili moj nazor. To ze niekto nieco si mysli, pre mna nic neznamena, duchovne poznanie je zalozene prave na tom, ze tieto dusevne zazitky daju sa porovnavat a hladat specifika, su jednoducho zhodne. Takze neviem, ake metody vyskumu pouzivate a akym sposobom nadvazujete komunikaciu, ale pre mna su spochybnitelne, pokial nevidim, ze tieto zazitky otvaraju vas jasnovidnemu vnimaniu a schopnosti rozoznavat toto duchovno v konkretnej hmote…

  42. 03/08/2011 16:11

    Ja suhlasim tiez s tym, ze v samej podstate sme kazdy zdrojom vojho vlastneho vesmiru aj to najmensie zrnko prachu. Vidim svet ako jeden velky fraktal.

    Este zmienka. Vcera vecer som videla podla mna Lucifera, mno nebolo mi 2x jedno. Temna bytost, cierna ako by nic nevyzarovala, len vysavala. Chudaka som ho nazvala vysavacom. Ako nahle som zacala citit ze zo mna daco vysava, zlakla som sa. Este je totazka ci to fakt Lucifer bol, lebo sa nepredstavil.

  43. 30/01/2012 13:43

    Už dlouho mám pocit, že Lucifer není špatný. Dokonce si myslím, že Lucife a ” Bůh” jsou velmi dobří přátelé. Nevím, slovo bůh já prostě nesnáším. Vždycky se mi zježí chloupky na krku.

Pridaj komentár

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 60 other followers