Prejsť na obsah

O sexuálnej energii s Rafaelom – úvod

16/05/2010
by

Všetko sa to začalo jedným silným pocitom. A keďže tento pocit neutíchal, spýtala som sa Rafaela, čo na to on. Povedal mi, že chce so mnou spraviť channeling na tému, do ktorej sa mi ale vôbec nechcelo. Nemám problém hovoriť s Rafaelom o čomkoľvek, ale na verejnom blogu? Ale moje zdesenie najprv nebolo tak veľké :D , lebo som ešte stále dúfala, že ma Rafael znovu len skúša :D Poslednú dobu som si totiž jeho testov užila až až :)

Takže brala som to spočiatku s veľkou rezervou a viac-menej nezáväzne som s ním začala rozhovor. A zároveň som ten môj pocit skúmala ďalej. Kládla som si otázky – čo sa to ku mne prihovára tým pocitom? Čo sa to vo mne búri? Čo je moje ego a čo moja duša?

Postupne som si začala byť odpoveďami istá. Nabrala som odvahu a rozhodla som sa môj channeling s Rafaelom uverejniť. Ide zatiaľ len o úvod do témy a čo bude ďalej, závisí aj od vás :)

Ale pekne od začiatku :D – štartujeme :D

Rafael, 14. – 15.5.2010:

Rafael, prečo mám taký silný pocit, že mám s tebou urobiť nejaký channeling aj pre Angelárium?

Ideme na to? :D

Nuž dobre, poďme :) A aká bude téma?

O sexuálnej energii.

Hehe, Rafael, ty si tomu dal :) Hneď na začiatok takáto téma? :)

A prečo nie, drahá? :D

A prečo áno, drahý? :D

Pretože sexuálna energia je najsilnejšia energia vo vesmíre. Je to veľmi silná tvorivá energia, ktorá je ale u drvivej väčšiny ľudí zdeformovaná nánosom nesprávnych presvedčení. Je preto veľmi prospešné urobiť všetko preto, aby táto energia bola očistená. Aby ste si uvedomili, čo to vlastne je a ako s touto energiou nakladať.

Dobre, Rafael, pokračujme teda, presvedčil si ma :) Máš pravdu, aj u mňa je to zdeformované, inak by som nereagovala na channeling na túto tému tak, ako sa stalo… Takže pekne po poriadku. Čo vlastne tá sexuálna energia je?

Sexuálna energia je urýchľovač. Urýchluje proces evolúcie na Zemi aj mimo nej. Ako som už povedal, je to veľmi silná tvorivá energia, bez ktorej by nevzniklo nič z toho čo existuje. Neexistovalo by Slnko, ani Zem, ani ľudia, zvieratá, rastliny, kamene… existoval by len Boh ako energia, nepoznajúci ale sám seba, lebo by sa nemal cez čo poznávať. Lebo všetko, čo existuje, je Boh, alebo lepšie povedané súčasť Boha, je to ako tie kvapky v mori – každá je dôležitá a má svoje nezastupiteľné miesto v tomto vesmíre.

Fíha, Rafael, nečakala som až takýto záber :) No keď sa nad tým tak zamýšľam, napadá mi, čo som už dávnejšie o sexuálnej energii počula – že je to energia, ktorá tvorí svety. Vtedy som tomu celkom nerozumela, ale tieto tvoje slová mi to znovu trošku viac vyjasnili… Máme aj my ľudia takúto moc – tvoriť nové svety? Alebo je táto naša schopnosť zatiaľ v útlme, podobne ako je v útlme napríklad okamžité zhmotňovanie našich myšlienok?

Aj vy ľudia ste veľmi silní tvorcovia. Ale ako si správne postrehla, vaše schopnosti tvoriť sú zatiaľ ešte veľmi obmedzené. Nedokázali by ste teraz uniesť až takú zodpovednosť. A obávam sa, že ani vesmír by to neuniesol :D

Hehe, Rafael, to máš pravdu :D Za seba môžem povedať, že by som nechcela, aby sa zhmotnilo všetko, čo vyprodukuje moja myseľ… Prechodom do 5D sa toto ale zmení, však? Naše schopnosti tvoriť budú zvýraznené, preto je veľmi dôležité, aby boli naše srdcia a mysle čisté, alebo aspoň oveľa čistejšie ako je tomu teraz, keď bereme ľudstvo ako celok. Ako to bude, Rafael?

Žijete vo výnimočnej dobe. Napísala si o tom aj článok na minigrimi – táto doba je priam nabitá láskyplnou očistnou energiou. Aj my anjeli sme pri vás oveľa bližšie ako kedykoľvek predtým. A nielen my anjeli sme pri vás, ľudstvu teraz pomáha mnoho láskyplných bytostí. Takže žiadne strachy, zvládnete to :) Nenecháme vás padnúť :) Keď treba, zrútime síce celý váš svet – veľmi dobre to poznáš :) , ale robíme to len preto, aby sa mohol poskladať nanovo, ako krajší a láskyplnejší. Mnohí to zatiaľ ale nechápete a vzpierate sa našej pomoci. Ale aj to, čo vnímate ako ubližovanie, je naša pomoc, je to len omnoho výraznejší posun vpred. Viete to rozoznať, kedy vám pomáhame a kedy vám niekto ubližuje – odpoveď nájdete vo svojom vnútri, vo svojich srdciach.

Áno, a vo svojich srdciach nájdeme odpovede aj na to, čo so sexuálnou energiou, ktorú máme k dispozícii. Ale nezaškodí si to trošku pripomenúť :) Pripomenieš nám to, Rafael? :)

Áno, veľmi rád :) Aj vy ľudia ste sexuálne bytosti. Znamená to nielen vašu schopnosť sexuálneho spojenia; je potrebné naučiť sa to vnímať v omnoho širšom rozsahu a čisto – tak ako to je. Podaktorí toto už zvládli, ale drvivá väčšina ľudí potrebuje svoje vnímanie sexuálnej energie očistiť.

Rafael, vynoril sa mi teraz taký obraz – sexuálna energia ako čistý priezračný prúd Božej energie, padajúci zhora ako nádherný vodopád… a tento prúd dopadá na nás… niekto túto energiu prijíma neskreslene, čisto, takú aká je, ale niekto má v sebe isté nesprávne presvedčenia, ktoré spôsobia skreslenie vnímania, akoby zafarbenie toho prúdu. Energia sa nezmenila, prúdi stále rovnako, len po prechode našimi filtrami naberie na seba určitú prímes – podobne, ako sa z čistého horského potoka stane viac či menej znečistená rieka…

Áno, je to presne tak. Prúd zostane čistý alebo ho znečistíte nejakou prímesou – nejakým nesprávnym presvedčením vo vašej hlave. Mnohí z vás prijali nekriticky za svoje názory svojho okolia, ale mnoho z toho vôbec nie je láskyplné. Vzdialili ste sa tak od vašej pravej podstaty, od vašej duše, ktorá je čistou láskou. Ale nezúfajte, všetko sa dá napraviť, keď sa chce :) Nechceš druhým prezradiť, ako si to zvládla ty? :)

Hehe, že zvládla :D Skôr zvládam, nie? :) A častokrát s veľkým prskaním… ešte že máš so mnou takú trpezlivosť :D Som rada, že si pri mne :) Ale no dobre, ani sebakritiku netreba preháňať :D Takže čo som už zvládla? Snažím sa byť pozorná a skúmam všetky svoje myšlienky, aké pocity vyvolávajú v mojom vnútri. Keď z niečoho nemám dobrý pocit, viem, že to láskyplné nie je a že to potrebujem zmeniť. Chce to trošku cviku, dokázať sa naladiť na svoje vnútro, lebo ego si urputne bráni svoje :D , ale dôležité je nedávať priestor jeho nekonečným výhovorkám a usilovne toto trénovať, aby sa z toho stala automatická záležitosť. Mne sa rokmi veľmi osvedčil postup, ktorý spomínala aj Helar v tomto článku. Vo svojom vnútri (alebo inými slovami – vo svojom srdci alebo sídle našej duše) máme odpovede na všetko, čo v danej chvíli potrebujeme vedieť, už len to využívať :) Toto si mal na mysli, Rafael? :)

Áno, dobre si to napísala :) Je veľmi dôležité naučiť sa vnímať hlas svojho srdca. Bez toho sa nedá napredovať. Mirka urobila na túto tému s Michaelom veľmi pekný channeling   :D Jednoduchý a výstižný :D

Áno, ten Mirkin channeling aj mňa chytil za srdce :) Rafael, a keď už hovoríš o tej jednoduchosti a výstižnosti, nezdá sa ti, že po prvé, kecáme už nejako dlho :D , a po druhé, neodklonili sme sa príliš od našej témy? :D

Takže po prvé :D nezdá sa mi, že kecáme spolu dlho, mne sa s tebou kecá dobre :D Si veľmi príjemná spoločníčka, vieš o tom? :D

Hehe, no veď vieme svoje, že nie vždy je tomu tak :) , ale ďakujem, Rafael, potešilo :D A po druhé? :D

Po druhé – od našej témy sme sa odklonili len zdanlivo, teda neodklonili :D Načali sme veľmi širokú tému, ktorú nemožno obsiahnuť v jednom channelingu. Takže tento channeling by som nazval úvodným. Dali sme našej téme veľmi potrebný základ, na ktorom môžme neskôr stavať :) Ak teda bude záujem, napíšte do komentárov svoje otázky a námety, čomu by sme sa mali spolu so Sophie venovať v ďalšom channelingu :D Neváhajte a píšte :D

 

No a čo dodať na záver? :) Snáď už len zopakovať Rafaelovu výzvu – neváhajte a píšte :D Teším sa na vaše komentáre :D  

Komentáre (54) leave one →
  1. moonica27 trvalý odkaz
    16/05/2010 13:44

    Sophie,

    len toľko, že som šťastná :-) a veľmi, už koncom minulého roka som vedela, že sa s nami budeš deliť o vlastné vnútro i navonok ;-) ĎAKUJEM Ti, že si to dala von :-P

    a vybrala si si krásne symbolický mesiac = máj, Lásky čas :-D

  2. 16/05/2010 13:55

    Sophie!!! Perfektný článok! :-D Moonica, vidíš to slovo??? Urýchľovač… :lol: Z každého rohu sa to valí. :-P ;-)

    • moonica27 trvalý odkaz
      16/05/2010 15:44

      ;-) whiteHviezdička, ked som to uvidela, tak som sa zatvárila ako 8O

    • Sophie trvalý odkaz
      17/05/2010 07:47

      Moonica (s nádherným novým gravatarom :) ), White, ďakujem aj ja vám :)
      A neprezradíte viac k tomu slovku urýchľovač? ;)

      • 18/05/2010 10:00

        sofia, veď ti to prezradil Rafael v článočku :-D nejde o sexuálnu energiu, ale o urýchlenie božej premeny aj pomocou tejto energie. Ak aj táto energia vychádza zo srdca, nie je na nej nič nečisté! Plne sa stotožňujem s týmto úvodným článočkom, pretože len cez Život sa dá tvoriť nový život a tým pádom budovať svety a mosty na spájanie medzi onými svetmi je práve toto najlepšia a najčistejšia a najrýchlejšia forma. :-D nebudme zaslepený pokrivenosťou názorov, ktoré určili ľudia, ktorí toto považovali za priestupok voči Bohu, pretože ak by Boh mal možnosť vplývať na tvorbu sveta inak, nebol by tu sexuálny pud, alebo čistá pohlavná sila, ktorá urýchlila vývoj ľudstva a jeho posun vpred. Toto je najzákladnejšia a tým pádom najsilnejšia a najtvorivejšia cesta k posunu do výšok :-D
        toto je môj názor už dlho, a tento chaneling ( IBV = iba boh vie :-D či som to slovo napísala správne :-D ) to iba potvrdzuje.
        Takže vzhúru k nebesím a novým obzorom cez srdce a cez čistú pohlavnú silu. :-D :-D :-D :-D sofia, nechápem tvoj stud, je pod nánosom pokrivenej morálky, zbav sa jej :-D

  3. 13vera13 trvalý odkaz
    16/05/2010 17:39

    Sranda, včera som sa rozhodla, že už nebudem channelingovať, z toho dôvodu, že to prenechám iným, aj na to treba voľný čas. :-D Výborný článok Sophie.

    • Sophie trvalý odkaz
      17/05/2010 07:49

      Vera, ďakujem :)

      Šťastní budeme len vtedy, keď budeme nasledovať hlas nášho srdca :) takže keď cítime, že si treba dať pauzu, treba vypnúť a keď zas máme pocit, že by sme mali niečo urobiť, netreba dlho váhať ;)

      Veľa správnych rozhodnutí prajem nám všetkým :D

  4. 17/05/2010 08:10

    Sophie, skús zistiť, ako sa tento urýchľovač “chytá” ;-) teda ako ho vieme aplikovať na náš rast… ;-) Ako ho spoznáme. Kde rastie. :-P :lol: Jednoducho Návod na použitie… :-P :lol:

    Sranda je, :-? že ja som si pred pár mesiacmi “spomenula” na svoju prapodstatu. Hýbala som sa niekde ako veľká hmlovina a cítila som povedzme že radosť, ale bolo to skôr vzrúšo :oops: (keď viete kam tým mierim – má to dočinenia so sexuálnou energiou… :lol: :-? Hm, zaujímavé.)

    • moonica27 trvalý odkaz
      17/05/2010 09:27

      Sophie,
      urýchľovač skús začať hľadať otázkou = odkiaľ k nám prúdi :-) a čo všetko živí aj bez slov ? ;-) odpoveď pocítiš a je veeeľmo jednoduchá :-P

    • Sophie trvalý odkaz
      18/05/2010 09:23

      Moonica, White, vy nezbedníčky :D Podľa mňa ten urýchľovač je práve tá sexuálna energia, o ktorej je práve teraz reč :D :P lebo keď s ňou vieme správne zaobchádzať, poslúži aj nášmu rastu, lebo nás vtedy robí spokojnejšími a lepšími ;)

      • moonica27 trvalý odkaz
        18/05/2010 09:48

        :-) Sophie,

        hmmm, ale odkiaľ k nám prúdi a ako ju vedome “chytáme”, aby bolo s čím :-P a s kým ;-) zaobchádzať ? :-D

      • 18/05/2010 10:08

        sofia, moonica, zo srdca, s túžby po stretnutí so svojím protipólom, z pozitívnej vibrácie, ktorá dokáže skaly spojiť :-D

        v tomto kontexte som si spomenula na môjho mŕtveho bratčeka :-( ten mal také jedno svoje príslovie, : aký je rozdiel medzi mužom a ženou? :-D no predsa žiaden, zo zadu sa podobáme a spredu do seba krásne zapadáme :-P
        No uznajte, nebol múdry tento môj terajší anjel? :-D

      • moonica27 trvalý odkaz
        18/05/2010 10:15

        lilah,
        presne zo SRDCA. A aj u nás poznáme to príslovie :-) škoda, že už som tvojho bračeka nestihla osobne spoznať …

      • 18/05/2010 10:23

        moonica, zlaaaatko, bol by s teba nadšený :-D si čistá a múdra a on vo svojom srdci bol čistý a ako vidíš aj dosť múdry…

      • 18/05/2010 11:32

        práve ma osvietilo… :-D keď niekto pozná 5 tibeťanov (cvičenie) tak existuje k nemu aj šiesty tibeťan… ktorý slúži na hm, ako by som to povedala – na celkové osvietenie… neviem to lepšie povedať… A má to dočinenia so sexuálnou energiou. ;-) Bože, ja som fakt múdra… :lol: :-P

    • 18/05/2010 10:40

      white 82, ;-)

      • 18/05/2010 11:25

        toto bolo teraz k čomu moja??? :-D

      • 18/05/2010 12:12

        white 82, :-D porozmýšľaj, hviezdička ;-) , keď sa nezadarí to neva, napr. k tvojej múdrosti ;-) :-D

      • 18/05/2010 13:42

        hneď som si myslela… :-P :lol: ;-) (čo už, mám pamäť ako slon :-P )

  5. 17/05/2010 08:47

    sophie, sranda je, že my dve sme tu ako havajský prúd… :lol: ;-)

  6. 17/05/2010 09:05

    Mam pocit, ze jedno zo znecisteni je aj mytus o nevere (zahybani). Predsa ak niekoho bezpodmienecne mam rad (citim k nemu bezpodmienecnu lasku) tak nebudem moje zotrvanie vo vztahu podmienovat niecim, napriklad vernostou. Moja otazka je:
    Je spoluzitie 2 ludi podmienene sexualnou vernostou ten pravy vztah zalozeny na bezpodmienecnej laske?
    A dalsia otazka Je potrebne pre spoluzitie v laske urobit nejaky slub? Napr. manzelstvo?

    • Sophie trvalý odkaz
      18/05/2010 08:34

      Ludy,

      vďaka za otázky :) Budeme na ne spolu s Rafaelom podrobnejšie odpovedať v niektorom z ďalších channelingov, ale zatiaľ aspoň stručne:

      Rafael:
      Sexuálna vernosť je pre harmonický partnerský vzťah kľúčová. Sexuálnym spojením vzniká medzi partnermi veľmi silné puto, ktoré je vstupom tretej osoby veľmi silne narušené. Ak vám teda na vzťahu záleží, buďte si navzájom verní.

      Manželstvo nie je nutnou podmienkou na to, aby vzťah fungoval. Záleží od dohody obidvoch partnerov.

    • 18/05/2010 10:21

      ludy, jo trafila si monogamia je v tomto čistom kontexte nevhodná
      ale chápem prečo ju ľudia na svoju obranu vymysleli.:-D aj taký inštitút manželstva je na nezaplatenie, ak jeden z dvojice akosi častejšie podlieha úletom. Pak ten novo vzniknutý život, treba chrániť :-D ale monogamia je blud a potvrdzuje to historia množstvom prešľapov s či bez potreby mať na lásku papier, alebo nie :-D samo ľudstvo si nastavilo udičky samo na seba napr. v podobe žien a ich potrebe prilákať k sebe muža, konkrétneho muža líčidlami a všakovakými maskami, len preto aby mali lepšie hmotné pohodlie. Potom tí chudáci viedli vojny len preto, že ženy, nesprávne smerovali svoju pozornosť, vibrácie a lásku :-D nie je nič krajšie ako vidieť dvoch ľudí, čistých a láskavých ako sa ľubia a šíria tú lásku aj ďalej, len tým, že si na seba hádžu zamilované pohľady. :-D ( preboha, nemyslite si, že hovorím o krčnom vyšetrení priamo na verejnosti :-D tam sa mandle vyšetrujú nie, na krčnom :-P :-D )

      uff, nejako som sa rozšupla dneskaj, takže konec, tešilo ma a z láskou sa porúčam, vaša láskavá lilah :-D

      • 18/05/2010 11:30

        hahaha :lol: ešteže mi tie mandle vybrali… :lol: (aaale nieee, ja som väčšinou vždy dobré dievčatko :-P )

      • 18/05/2010 12:35

        white, slniečko, ale to si pak ešte vo väčšejšom nebezpečenstve, šak to už je smrť udusením ;-) :-D :-D :-D :-D :-D :-D

        no dobre! dosť bolo srandy! makejte do práce, :-D práca šľachtí ;-)

  7. eisenbach trvalý odkaz
    17/05/2010 09:28

    Takže,skúsim sa pýtať za mužov. Na jednej strane sa mi páčia telesne baby,mrknem s túžbou po každej peknej babe, obzriem sa za krátkou sukňou, mám telesné túžby a chute. Niekedy sú tie túžby veľmi silné. Uvedomujem si, že je to nečisté, ale ako s tým pracovať. Dokonca aj keď máte frajerku alebo ženu, tiež tie pudy zostávajú. Viem, že áno, keď nájde človek ženu svojho srdca, tak by tieto pudy by mali zmiznúť a mali by spojiť, alebo prečistiť s citovým prúdom zo srdca. to je ideálny vzťah, ale reálne je veľmi zriedkavý. Väčšinou si muž povie, že no nebudem čakať na ženu svojho života, to je len ilúzia a na Zemi to tak nechodí, tak si treba užiť ako sa dá. A väčšinou tento zámer podporujú aj samé ženy, lebo akoby sa zdalo, že vlastne takí, čo sú do nich zamilovaní vlastne nezaujímajú, ale zaujímajú ich skôr tí fičúri-baliči-milovníci. Čo je paradoxne, ja poznám v skutočnosti veľa mužov všetkých vrstiev a pomerov, ktorí sú alebo boli silno zamilovaní, ale v skutočnosti nepoznám ani jednú takú ženu. To čo sa u žien javí ako zamilovanosť je len pocit, väčšinou je to preto aby neboli samy, alebo kvoli telesnému pôžitku, alebo kvôli možnosti založiť si rodinu, alebo kvôli peniazom. Preto muži sa mi zdajú v súčasnosti paradoxne ovela čistejší aj pravdivejší v tomto. Nepoznám ženy od 14 do 60 schopné s v súčasnosti naozaj milovať.

    • boo bak trvalý odkaz
      17/05/2010 14:20

      to isté by som mohla povedať za tábor žien ;) nejde o pohlavie, ale o jedincov. a zákon schválnosti je, že tých “dobrých” priťahujú “zlí”, potom sa sklamú a tiež sa začnú zo smútku správať ako “zlí” a ďalej páchajú (ne)vedome škodu. ja mám napríklad pocit, že so svojou povahou v tejto veci nepatrím do tejto doby ;) čo už, snažím sa zamerať energiu iným smerom. a ak je ten smer užitočný, o to lepšie ;)

      • Sophie trvalý odkaz
        18/05/2010 08:19

        Boo bak,

        mám z teba pocit, že si sa podobne ako Eisenbach dobrovoľne vzdala svojej účasti na tvorení svojho krajšieho sveta. Takže ak chceš svoj svet zmeniť, hlavu hore, prestaň počúvať výhovorky svojho ega, ktoré ti bránia byť šťastnou a otvor sa láske, ktorú máš vo svojom srdci – je to veľmi rýchly a účinný liek na všetko, čo ťa trápi :)
        Do tejto doby určite patríš, a s úplne všetkým ;)

      • boo bak trvalý odkaz
        18/05/2010 12:02

        aj by som ti rozumela, až na to, že akosi nerozumiem :D hihi :) zhruba viem, čo máš na mysli, ale neviem to spracovať do svojho slovníka :P

      • Sophie trvalý odkaz
        19/05/2010 09:21

        Ach tie naše slovníky :D To máš pravdu, ale napriek tomu verím, že si dokážeme porozumieť ;)
        Skúsim teda ešte raz, inými slovami :)

        Je veľmi dôležité uvedomiť si, že všetko si do svojho sveta priťahujeme my sami. Svet v nás a okolo nás je akoby jedno veľké zrkadlo, v ktorom vidíme samých seba. Dobré aj zlé veci v našom živote sú len odrazom toho, čo máme v našej hlave. Keď zmeníme naše myšlienky, zmení sa aj náš svet. Tým, že otvoríme svoje srdcia, pochopíme, že zodpovední za náš svet sme my sami. Múdro teda vážme každú našu myšlienku, len tak budeme schopní vytvoriť si svet, po akom túžime.

        Ty sa veľa podceňuješ a neveríš si, “nedokážem” je tvoje veľmi časté slovo, ale aj tým si buduješ svoj svet. Veľmi dobre vieš, že si múdra a šikovná baba ;) buduj teda svoje základy na tom. Keď budú tvoje základy pevné, nezrúti ich ani tá najsilnejšia víchrica ;)

        Dúfam, že to bolo už zrozumiteľnejšie :)

      • boo bak trvalý odkaz
        19/05/2010 11:34

        ďakujem :) snažím sa, snažím, neviem či správne a dobrým smerom :P čo sa toho “nedokážem” týka… :) … potrebujem aspoň malé úspechy, neúspech ma ľahko odradí, mám pocit, že to potom nemá zmysel a nemám sa v tom rýpať :P
        otvoriť seba aj srdce láske mi teraz aj v kartičkách vyšlo :) len ono sa to ľahko povie :-? hlavne, keď človek už pri pootvorení dostane pekný preplesk…

      • moonica27 trvalý odkaz
        19/05/2010 11:47

        :-) boo bak-sestrička,

        ten preplesk pri pootvorení som schytala aj ja a nie raz :-) už som si pripadala ako zameriavací terč pre dikobrazov :-D čo som tak často a hlboko dostávala dobre cielené ostne až pod kožu :-P

        hmm, ale o tom to je, lebo na zdolávaní prekážok a nerovností na Ceste najviac rastieme smerom k Svetlu v úžasnej hĺbke vlastného srdca …

      • boo bak trvalý odkaz
        19/05/2010 11:52

        neviem, či som stavaná zdolávať to stále dookola. nechcem zatrpknúť (ešte viac :P hihi). a keď sa mi nachvíľu podarí cítiť sa dobre vo svojej koži, hneď ma niekto vyvedie z omylu a zas je zo mňa len ten chudáčik :-? som divná?

      • moonica27 trvalý odkaz
        19/05/2010 12:05

        nie si divná, si naša :-) a pri dosiahnutí kritickej hranice ostňov pod kožou ;-) budeš ďakovať každému vyvedeniu z omylu :-D
        A samozrejme si na správnej ceste = vitaj v klube ex-terčov pre dikobrazov :-P

      • 19/05/2010 12:58

        boo bak, nadviažem na to zrkadlenie, sofia to vystihla,

        ak máš vo svojej blízkosti človeka, ktorý ťa niekedy privádza až k “depresii” čo myslíš, prečo to je? uvediem príklad: prečo mňa, práve môj muž vytáča zodpovednosťou a až “divnému” prístupu k peniazom? :-D Nie je lakomý, ako by sa to zvyčajne dalo interpretovať, je len inak nastavený, a mňa to na ňom rozčuľuje prečo? :-D
        no práve preto, že ja aspoň kúsok tejto vlastnosti POTREBUJEM!!! ja som čo sa tohoto týka úplný extrém. je mi jedno koľko peňazí mám, alebo nemám. vždy ich totižto nemám :-D či mám v peňaženke 5€ alebo 100€ vždy si ich míňanie dokážem zdôvodniť. jednoducho mi zhoria pod rukami:-D a toto je to zrkadlenie, ak ma to na ňom rozčuľuje, tak je to len preto, že to vidím aj na sebe, ale neviem alebo nechcem, alebo nedokážem s tým pracovať. akonáhle sa s týmto zrovnám, prestanem na ňom toto vidieť a prestane sa mi to stále dokola vracať späť. :-D je to ťažké, vždy je najťažšie začať od seba. Je jednoduché to zvaliť na osud a murphyho zákon. ak sa dokážeš pozrieť do svojho vnútra úprimne, pak to ostatné zvládneš :-D

        neviem ako sa mi to podarilo, ale ja som to celkom slušne opísala v rukopise ktorý píšem, kúsok z neho, práve o tomto tu nechám, lebo sa mi to tu pýta :-) tu je môj výplod, a neviem prečo, pýta sa mi tu práve k tebe boo bak :-D

        K tomu aby ju človek cítil potrebuje vieru a sebaúctu. Ak niekoho chcem k niečomu prinútiť, ako ho môžem milovať? A ako potom milujem seba, keď chcem, iných do niečoho nútiť, – pýtala som sa ho
        , ako to myslíš?, – pýtal sa ma Róbert.
        , čo konkrétne?, – pýtala som sa zasa ja
        , no čo má láska spoločné so sebaúctou napríklad?,- pýtal sa znova
        , no povedz mi. Poznáš sám seba? Poznáš svoje zápory a klady? A napriek tomu musíš so sebou žiť a to aj vtedy, keď urobíš nejakú volovinu. Určite sú momenty, na ktoré si nerád spomínaš. Momenty, za ktoré sa doslova hanbíš. No aj napriek tomu, hľadáš niekoho, kto ťa bude mať v rovnakej úcte aj vtedy keď urobíš takúto volovinu. Ak by si, ale niekoho prinútil aby ťa ľúbil, po čase by mu ružové okuliare padli. A videl by len tie tvoje voloviny. Ak nemáš problém zahĺbiť sa do seba, nebudeš mať problém v mene Lásky pochopiť a zahĺbiť sa do inej osoby. A potom ju pochopiť a naplno milovať. Povedané v skratke., – odpovedala som mu.

      • boo bak trvalý odkaz
        19/05/2010 22:17

        lilah, tiež mi horia peniaze pod rukami :D ale k veci… všímam si v poslednom čase čo ma vytáča a prečo ;) o dôvode, prečo to tak je – ako ty píšeš, som čítala už dávnejšie :) uvediem dva najvýraznejšie prípady u mňa – vzťah s mamou, katastrofa! jednak vlastnosťami, ktoré sme obe podedili po rodičoch (veruže sme nemuseli :D ) a jednak výchovou. to čo ma na nej nesmierne vytáča, robím aj sama, len pred pár dňami som mala také zrkadlo nastavené, že až! ;) naučila som sa reagovať ako ona, lebo dieťa sa učí opakovaním, však ;) snažím sa na tom pracovať, ale je to nesmieeerne ťažké!
        tá druhá vec (ak si dobre spomínam, lebo medzičasom som to zabudla :D ), je moja nesmierna túžba “uzemňovať” (príliš) sebavedomých ľudí. to ide tak rýchlo a samo, že než sa zbadám, už som rozbehnutá :D viem, tiež by som chcela kúsok toho sebavedomia, ale aj viem, že by sa mnohým zišlo vidieť sa aj inými očami ;)
        tá partnerská láska… ako to opísať.. to je taký zaujímavý a riadne tvrdý oriešok. asi nevyjadrím presne čo cítim :P … keby som nemusela, tak so sebou nežijem :P :) preto hľadám skutočného partnera, porozumenie. viem, že sa musím naučiť skutočnej láske, ktorá nechce vlastniť. no komu by už bolo jedno, či niekoho, koho miluje, stratí vo svojom živote? :P … neviem dať von teraz čo si myslím/cítim, nejak to nejde vyjadriť slovami.
        a ďakujem :)

      • Sophie trvalý odkaz
        20/05/2010 06:53

        Boo bak, nesnaž sa vyriešiť všetky svoje problémy naraz, to nejde, je to vopred odsúdené na neúspech, ktorý ťa odradí. Vyber si jednu jedinú vec, takú, ktorú určite zvládneš a tú sa pokús zmeniť. Trpezlivo a s láskou. Keď uspeješ, dodá ti to motiváciu k ďalšej zmene… a takto sa postupne, malými krôčikmi dopracuješ k šťastnej a spokojnej boo bak ;)

        A k tomu vzťahu – nehľadaj lásku vonku, ale nauč sa milovať samú seba. Potom ti tú lásku bude zrkadliť celý svet, vrátane tvojho milujúceho partnera ;)

    • boo bak trvalý odkaz
      19/05/2010 12:43

      áno, som ex-terč a všetci škodliví sa mi vybýbajú oblúkom. hmmm, musím si to vsugerovať :D ďakujem :)

  8. eisenbach trvalý odkaz
    17/05/2010 09:46

    Trochu som odobočil. Takže konkrétne. Som zaľúbený do jednej baby, ktorá je naozaj že moja spriaznená duša. To viem naisto, trošku mám aj skúsenosti aj vidím do vecí, takžie viem čo je čo. Kvoli nej by som vedel hory prenášať. Lenže samozrejme má snúbenca, ktorý podľa mňa nie je jej hodný a naesiaha jej po členky. Lenže asi karma a tak. Čo stým, to je klasicky prípad. Nebude na mňa čakať. Láska sa minie a ja môžem byť do konca života sám, alebo si nájsť inú, s ktorou to však nebude nikdy to pravé. A takto to funguje všade. Praví ľudia čo ksebe patria sa míňajú navzájom a všetci si berieme nepravých partnerov. Potom skôr či neskôr všetci sú nespokojení ako citovo tak aj sexuálne. Ako chú anjeli aby to klapalo, keď zjavne je osud tak nastavený, že to nejde na Zemi tak.

    • boo bak trvalý odkaz
      17/05/2010 14:31

      eisenbach,
      osud si z časti vyberáš sám… zdanlivé prekážky sú skúšky. každý jedinec má svoju cestu a svoje “trable”. to, že ona uprednostní iného, hoci je, ako píšeš, tvoja spriaznená duša, je jej skúška. ovplyvní to aj teba, ale čo už. musíš ísť ďalej. všetko zlé je na niečo dobré. svätá pravda. navyše, ozajstná láska (vraj) neznamená vlastniť, len milovať a byť rád, že to dokážeš a cítiš, bez nároku na oplatu citov, chcieť urobiť milovaného človeka šťastným, bez ohľadu na vlastnú “obetu”. ťažké, viem :P

      ludy,
      myslím si (čisto môj názor a pocit), že pokiaľ skutočne miluješ a si vo vzťahu šťastný, si “celistvý”, a tým pádom nemáš potrebu niečo také ako neveru riešiť. pudy nás ťahajú dole, láska hore. ak ti vo vzťahu niečo chýba alebo máš sám v sebe niečo nedoriešené, nebude to klapať a min. jedna strana bude robiť chyby a min. jedna strana nebude šťastná.
      uzatvorenie manželstva je symbol. bohužiaľ, v dnešnej dobe braný na veľmi ľahkú váhu.

      ale ako už písala dae, otázky na svoje odpovede musíte nájsť sami ;)

    • 17/05/2010 14:41

      A čo si spravil pre to, aby si ju naozaj získal??? :-D Keď vieš, že ste si súdení??? :-D Ona o tom vie?
      A never tomu, čo si písal o ženách. ;-) Je to len uhoľ pohľadu. Nie každá žena je taká, treba vedieť poriadne hľadať. Na druhej strane, za to že sú také, môžu väčšinou muži :-P (nieže by som chcela niekoho obviňovať, to nie, ale keď sa pozriem na tie prvotné pohnútky…)Každý chlap by chcel mať vedľa seba sexicu a sivú myšku neuvidí, hoci je pre neho tá pravá. ;-) Len naše predstavy nám bránia vychutnať si život plnými dúškami. ;-)

      • eisenbach trvalý odkaz
        18/05/2010 07:30

        Nesúhlasím. Možno len veľmi malá časť mužov chce len takú sexicu. Drvivá väčšina mužov to nerozdeľuje na sexicu a sivú myš, väčšina mužov, ale nikdy to možno nepovedia, alebo nedaju najavo, chce ženu plnu skutočnej lásky. To len média, časopisy masíruju nezmyslami mozgy. Ja tiež nechcem nikoho obviňovať, ale zdá sa mi, že ženy sú viacej napadnuté “zlými silami” v tom najvnútornejšiom zmysle ako muži. Je napadnutá ich čistota, cnostnosť, láskavosť, obetavosť, presne tie najväčšie ženské hodnoty. Dostali na oplátku za to samostatnosť, sebavedomosť, sú inteligentné, cool, všetko, ale to najpravejšie jadro je silne napadnuté. Vieš, že keď padne žena, ta strhne do priepasti celú rodinu a okolie. Skrátka pravých mužov niet preto, že niet pravých žien. Obroda musí ako prvá začať u žien, lebo maju dar lásky. Cez tu lásku dokážu pomôcť aj sebe aj mužovi. Opačne to neplatí.

      • 18/05/2010 08:04

        hm, hovoríš niečo chlapče… ;-) Vidíš, ale preto si to ženy myslia, lebo im to žiadny muž nepovie… :-( Ženské sebavedomie je niekedy veľmi krehké ;-) Takže najväčšou chybou medzi mužom a ženou je zlá komunikácia… ;-)
        Vieš čo by si mal??? Napísať o tom krátky a výstižný článok – venuj ho všetkým ženám. Niektoré si možno dosť poplačú, pretože o tom budú počuť po prvý krát v živote. A ja by som to na tvojom mieste aj rozposlala do všetkých ženských časopisov :-P nech to číta čo najviac žien. ;-) :-D Pekne si to napísal…

      • Sophie trvalý odkaz
        18/05/2010 08:09

        Eisenbach,

        tvoje trpké skúsenosti spôsobili, že nie si schopný vidieť vzťahy inak ako plné bolesti a sklamania. Čo myslíš, prečo sú v tvojom okolí len ženy, ktoré podľa teba nevedia naozaj milovať? Existuje jeden zákon, ktorý určite poznáš – svet okolo mňa je taký, aký/á som ja. Alebo, inak povedané – do svojho sveta priťahujeme to, aké je naše nastavenie.
        Treba si preto položiť otázky: Čo je vo mne, čo spôsobuje, že vidím ženy tak, ako je tomu teraz? Čo môžem na svojom vnímaní žien zmeniť, aby som do svojho sveta pritiahol milujúce ženy?
        Tá pravá sa v tvojom svete objaví iba vtedy, ak UVERÍŠ tomu, že existuje a že môžte byť spolu šťastní. Dovoľ láske v tvojom srdci rozpustiť tvoju bolesť, vytvoríš si tak omnoho krajší a radostnejší svet, aj s láskou, po ktorej túžiš :)

  9. daeduwen trvalý odkaz*
    17/05/2010 12:33

    Ludy, eisenbach

    nie som autorka, takze neviem, ci budem hovorit dost odborne a k veci :) ale rada by som vam povedala jedno

    z mojho uhla pohladu (je to len moj uhol pohladu; ziadna absolutna pravda) cokolvek, co citis ako problem, treba preskumat a riesit. neodsuvat na neskor. nebudem vytahovat ani karmu, ani minule zivoty, ani osud ani nic ine; je to jednoducho otazka, ktoru mas riesit. preto sa v nas tie otazky vynaraju; aby sme ich riesili. a to sa da viacerymi sposobmi – bud ides von a hladas odpovede, alebo ides dovnutra a hladas odpovede

    cize bud sa budes pytat inych a ostatni ti daju x svojich pohladov na vec, ktore ta mozu akurat tak dopliest natolko, ze radsej tu samotnu otazku odlozis, alebo si to vyriesis v sebe sam a mozno tiez tu otazku odlozis

    ale jedna vec je ista; ktorykolvek sposob zvolis, zvaz veci tak, aby si tu otazku uz necitil potrebu klast. odpovede su vsade; len treba chciet hladat

    a este jedna vec; je uzitocne prestat sa riadit ocakavaniami. to, ako by nieco “malo byt” este neznamena, ze to tak musi byt. kazdy sme individualny; kazdy budeme na tie iste otazky odpovedat inak. rovnako, ako ked anjelski daju na jednu otazku patdesiat roznych odpovedi podla toho, cez aky/ktory “kanal” prave idu… :D

    ale ako som povedala, necitim sa celkom kompetentna na toto odpovedat. a necitim sa v tomto dostatocne ista, aby som vam povedala, ci uz za pomoci anjelov alebo nie, ako to presne ma byt

    vela stastia na ceste :)

    • Sophie trvalý odkaz
      19/05/2010 09:46

      Daeduwen,

      myslím si, že kompetentnosť hovoriť o určitej téme je charakteristická najmä našou ochotou pozrieť sa na vec pravdivo a myslím, že medzi takýchto ľudí patríš aj ty ;)

  10. 17/05/2010 21:10

    Milá Sophie, tento chaneling a komentáre mi padli veľmi vhod. Chcem Teba a Rafaela konkretne poprosiť o to ak můžem: ako si vyčistiť ,,filter”, ktorý spůsobuje to znečistenie tej čistulinkej sexualnej energie,ja mám pocit, že mi nepomůže ani prehnať káblom 22000 voltov :-) . V mojom prípade nie je filter, ale bahno z pornografie,na ktorej som bol, možno aj som závislí.Kal ktorý mi lezie z každej bunky von.Vnútorne mi je navracanie, snívajú sa mi sny z verejnými WC a kanalizáciou. Viem, že som to dobre posr… ,teraz si to vyžieram :-) . Ako sa prosím vyčistiť?

    • Sophie trvalý odkaz
      18/05/2010 09:08

      Rasťo,

      v prvom rade sa ti chcem poďakovať za odvahu :) Tvoja otázka samozrejme patrí k našej téme a budeme sa tým s Rafaelom v budúcnosti zaoberať podrobnejšie. Takže zatiaľ len stručne:
      Ako človek zistí, že je na niečom závislý? Tak, že si úprimne zodpovie na tieto otázky: Robím to, čo robím, úplne dobrovoľne, alebo ma k tomu ťahá niečo veľmi silné, čomu nedokážem odolať? Prináša mi to, čo robím, skutočnú radosť alebo naopak, negatívne pocity?

      Keď klameme samých seba, svojho problému sa nezbavíme. Len tým, že dokážeme byť k sebe úprimný, dokážeme svoj problém definovať a potom aj liečiť.
      Ty máš prvý krok za sebou, zostáva už len vyliečiť to, čo ťa trápi.

      Ako teda na to? Nedávaj viac svojmu problému priestor. Keď ťa to bude znovu priťahovať, vzopri sa tomu. Uvedom si, že si neskutočne silný a preto nič nad tebou nemôže zvíťaziť. Nesmieš vo svojej snahe poľaviť. Keď poľavíš, ideš od začiatku. Zameraj sa namiesto toho na niečo krásne, na niečo, čo ti prináša skutočnú radosť a smiech.

      Prajem ti veľa úspechov :)

  11. 18/05/2010 15:49

    Ďakujem veľmi pekne za všetko :-)

  12. 21/02/2011 12:06

    mam otazku – ako velmi je dolezity partnersky vztah medzi muzom a zenou na tejto planete? prave som dopozerala film “ja som ty a ty si ja” – uzasna romantika no zarazila ma hlavna myslienka (ak nou bola – napadla mna) – je jedno ci ste v tele zeny ci muza – stale ste ta ista dusa. milovat mozem predsa hocikoho a zaroven tak aj vsetkych rovnako. mam za sebou dve sklamania a naozaj ale naozaj nemam chut zakotvit v dalsom vztahu (i ked pri tomto filme som zatuzila po muzovi akym bol tedd na konci filmu – nie je to vsak realita…) a zvlastne – prestala som mat chut na sex – raz za 4 mesiace je to vpoho. je mozne ze mam depresie ked sa pri tomto sposobe zivota citim fajn? a bonus navyse – som uz presne 6 tyzdnov PN a vela ludi nechape od coho si chcem oddychnut. Od vsetkeho a od vsetkych, no nalma od systemu, ktory funguje len pre nase oci a iba zvysuje nase naroky, cim my stracame mieru a volu. nevieme sa ovladat. milovanie nazvali sme sexom a stracame cas striedanim partnerov nielen castym ale hlavne v partiach. kazdy chrape s kazdym. hnusi sa mi to tu. chcem byt maly oblacik energijky a uletiet a nechat sa unasat. nestarajte sa o mna a ja sa nebudem o vas. len tak ticho sa nechat unasat. lenze ludia nepoznaju ani slovo respekt! date im prst a zozeru vas celych. kde sme? co si vazime? pokora, lutost a sucit su pre nas neznamymi pojmami. nenasytnost,falos a bezohladna bezcharakternost sme povysili nad ne. rovnavaha nam nic nehovori. asi si pozriem nejaku peknu rozpravku – ako vycvicit draka – to by mali pustat vsetkym bez rozdielu veku a kazdy by mal vediet povedat vlastnymi slovami o co v tom pribehu ide. ospravedlnujem sa ak som niekoho urazila, pohorsila ci nahnevala. dakujem, ze som sa mohla “vykecat”. a….lubim vas :* pekny vecer vsetkym

    • Sophie trvalý odkaz
      21/02/2011 14:32

      Janka,

      predstava, že si obláčik, ktorý sa nechá len pokojne unášať, ti možno na chvíľu pomôže, ale tvoje problémy neodstráni. Túžba zmeniť sa na obláčik je útekom od reality, ale ty si dostatočne silná na to, aby si sa tej realite postavila zoči-voči. ;) Aj keď sa nám to tak často nezdá, nikdy nedostávame od života viac kopancov, ako sme schopní uniesť. :)

      Aby bol svet okolo teba krajší, potrebuješ začať uzdravovať svoje vnútro. Súčasná doba je asi pre drvivú väčšinu z nás drsná… ale nie že by naozaj taká bola (v skutočnosti je pre nás úžasným darom, len to tak nie sme schopní vždy vidieť :) ), ale preto lebo nám neľútostne nastavuje zrkadlo a mi sme tak vyslovene dokopávaní k tomu, aby sme začali postupne, každý svojim tempom, toto všetko, čo nás bolí, uzdravovať. U samých seba. Nie snažiť sa zmeniť svet okolo nás. Keď začneme meniť seba, automaticky sa začne meniť aj okolitý svet. Tejto pravde nemusíš uveriť, najlepšie keď ti ju potvrdí tvoja vlastná skúsenosť. ;)

      Chápem tvoju potrebu vyrozprávať sa /vyžalovať sa na všetky krivdy tohto sveta, aj ja ju mám a veľmi často. :) Našla som si ale niečo, čo možno pomôže aj tebe – všetko, čo ťa bolí, si napíš na papier a potom ten papier roztrhaj a zahoď. A ako to budeš zahadzovať, predstav si, že to všetko, čo si na ten papier napísala, od teba odchádza… s láskou to uvoľni, ako niečo, čo už nie je tvojou súčasťou…myslím, že ti to môže pomôcť stíšiť sa a nájsť tak aspoň na chvíľu pokoj, pretože iba tak budeš vedieť, čo robiť, aby si bola spokojnejšia. A v tom tichu sa ti budú postupne objavovať aj odpovede na všetky tvoje otázky. Všetky odpovede, ktoré teraz potrebuješ (nepotrebuješ poznať odpovede na všetko hneď :) ), máš v sebe, treba sa im len otvoriť.

      Aj na tomto blogu nájdeš určite mnoho inšpirácií k tomu, ako zmeniť svoj život k lepšiemu, ale všetko filtruj, najlepšie cez svoje srdce. Okolie ti síce môže pomôcť, ale môže ťa aj poriadne zmiasť. ;) Držím ti palce. :)

  13. 13/03/2011 22:41

    Velmi pekne dakujem Sophie :)
    Prosim Ta, co sa stlo s Helarinym blogom Minigrimi? Bola som tam zaregistrovana a teraz ma tam nechce prihlasit. Pred troma rokmi som sa rozvadzala a veeelmi velmi velmi mi Helar ppomohla! Som jej vdacna aj za to, ze som si zacala uvedomovat svoju vnutornu silu, krasu, zenskost (i ked sa stale citim napoly chlapom) – skratka dostavala ma hore z dna. Este spolu s mojim ocinom :) a vdaka Helar som si zacala uvedomovat pritomnost anjelov, zacala som sa na svet, ludi a zivot pozerat inak a zistila som, ze o co s laskou a pokorou poziadam sa splni, ked to vzapati odovzdam do ich ruk – tento proces vsak trval dlho kym som sa dostala sem a zdokonalovanie je este daleka cesta, na ktoru sa tesim. Este su slabosti, s ktorymi bojujem a prijala by som ucitela :D :D :D ak je to mozne, pozdravujem Helar a odovzdaj jej nekonecnu vdaku odo mna :* dakujem Sophie <3

Pridaj komentár

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Zmeniť )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Zmeniť )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Zmeniť )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 60 other followers