Prejsť na obsah

Liečenie a temné stránky

24/11/2011
by

Ďalšia moja terapia s Rafaelom, ktorá dá možno čosi aj vám… 🙂

Rafael, 22.11.2011:

Rafael, niečo sa vo mne od včera večera, ako som si prečítala tento príspevok Dae , veeeeeľmi búri. Priam zúrim 🙂 ale neberiem to až tak tragicky po tom, čo som si uvedomila, ako veľmi ma hnevá to, keď niečomu nerozumiem. 🙂 Ten hnev je teraz akoby taká moja hnacia sila k rýchlejšiemu pochopeniu vecí… Som z toho teraz ale ešte stále zmätená, najprv som mala obrovskú chuť vyrovnať ten svetlý extrém, ktorý v spomínanom channelingu Dae podľa mňa je, tým opačným extrémom; chcela som Dae napísať, že je to podľa mňa iba polovička pravdy, pretože viem, že aj ty si ma neuveriteľne účinne liečil aj používaním svojich temných stránok a viem o sebe, že toto robím často aj ja pri druhých ľuďoch; no ale teraz som rozkolísaná… začala som o sebe, presnejšie o tom, či sú moje temné stránky v dnešnom svete ešte potrebné, dosť pochybovať… mám momentálne pocit, akoby mi celý svet hovoril “Sophie, mala by si byť svetlejšia, rozvíjať v ľuďoch to svetlé, byť ako Plamienka (osôbka z vyššie spomínaného channelingu Dae)”, ale niečo sa vo mne voči tomu búri… pretože viem, že aj to temné je potrebné a viem, že som v tom dosť dobrá; že intuitívne vyhľadávam slabé miesta druhých a dokážem potom do toho aj nepríjemne zarypnúť… aby to nespracované v nich mohlo vyjsť na povrch… pretože rana sa nezahojí pokiaľ je v nej hnis; takáto rana musí byť najprv otvorená, aby hnis mohol vytiecť a až potom sa rana môže začať hojiť a myslím, že až tu majú svoje miesto svetlé stránky.
Vieš, Rafael, mám taký pocit, akoby bola Plamienka môj protipól a liečenie nás obidvoch je veľmi potrebné, že ani jedno ani druhé samotné nestačí, aspoň nie vždy a že len spolu tvoríme úplný, dokonalý tím… čo ty na to? Mala by som na sebe niečo podľa teba meniť? Môže sa všetko vyliečiť len pomocou toho svetlého? Raz si mi povedal, že áno, len by to trvalo oveľa, oveľa dlhšie, a že svoje temné stránky pri mne používaš preto, aby som všetko, čo potrebujem v sebe vyliečiť, transformovala na lásku oveľa rýchlejšie…
Rafael, čo ty na to, chceš so mnou na túto tému urobiť channeling pre Angelárium?

Máš chuť to uverejniť? 🙂

Neviem. Keď budem stále taká naštvaná ako som práve teraz, tak s tým nemám taký veľký problém… 🙂 Ale nie 🙂 rozhodnem sa až keď sa ukľudním, podľa toho, ako to budem potom cítiť… môžeme sa o tom zatiaľ len tak nezáväzne porozprávať? 🙂

Môžeme 🙂

Ok, tak máš slovo, drahý, ja som sa už vykecala dosť 🙂

Máš pravdu, len svetlé stránky na liečenie nestačia. Vtedy, keď som ti povedal, že by to s nimi išlo tiež, len pomalšie, som ti klamal 🙂

Prečo?

Presne kvôli tomu, čo ti teraz napadlo; aby si sa nebránila tomu, keď som ti robil zle. Bola si tak utrápená, že som nechcel tvoje trápenie naťahovať; už si to tak nepotrebovala. 🙂 A preto som v tvojom prípade používal hlavne svoje temné stránky. Inak by to tmavé z teba neodišlo 🙂

Klin sa klinom vybíja?

Áno. Zbytočne by som ti hovoril, aká si úžasná, keď ty si sa tak prudko nenávidela. Bolo potrebné, aby som ťa doviedol až na tvoje najtmavšie dno, aby si sama pochopila, čo už viac nechceš 🙂

Rafael, si ma teraz rozplakal… si tak úžasný… ty si vždy presne vedel, ako treba na mňa ísť a trpezlivo si odo mňa znášal aj všetky tie moje kúsance, pretože ma máš tak veľmi rád… vo všetkom, čo si mi kedy urobil, aj v tom úplne najnepríjemnejšom, bola tvoja úžasná, nekonečná láska… uff, Rafael, teraz to vidím tak jasne, cítim tvoju lásku a som ti za to všetko, čo si pre mňa urobil, tak vďačná…

Áno, viem, myslela si si mnohokrát, že sú pri tebe démoni, tak tvrdý som k tebe musel často byť…

Áno, naozaj som si veľakrát nebola istá, či ste pri mne vy, ale aj keď bolo úplne najhoršie, vždy som to aspoň trošilinku vo svojom vnútri vedela a aj chápala, že to, čo ste robili, je potrebné; to len moja myseľ nechápala a voči vašim nepríjemným podnetom sa neskutočne bránila…

Je pravda, že to, čo sme ti robili, robia hlavne démoni, ale aj my anjeli máme v sebe tento potenciál a keď je potrebné, aj ho využívame. Dobre ti to teraz napadlo; boli sme pri tebe my a nie démoni, lebo si bola už v našich rukách, svojim vlastným rozhodnutím. 🙂 Áno, máš pravdu (Rafael mi znovu číta myšlienky), oslovili sme ťa my, ale ty si nemusela súhlasiť… 🙂

Rafael, napriek tomu všetkému nepríjemnému, alebo teraz vlastne aj vďaka tomu, som teraz nesmierne spokojná s tým mojim rozhodnutím… Môže sa takto každý odovzdať do vašich rúk alebo oslovujete len ľudí, ktorí sú na spoluprácu s vami už pripravení?

Do našich rúk sa môže odovzdať každý, kto to tak cíti. 🙂 To bude rozhodnutie, ktoré začne intenzívnu spoluprácu s nami 🙂

Rafael, vieš čo mi teraz napadlo? Že ja som sa pre vás rozhodla už dávno predtým, ako ste ma oslovili, ale ste ma museli ešte špeciálne osloviť, lebo som vtedy stále veľmi pochybovala, či ste pri mne… 🙂

Áno, je to tak. 🙂 K tomu, že si sa rozhodla pre nás, sme ťa nepotrebovali ešte dodatočne oslovovať; potrebovala to tak len tvoja pochybovačná myseľ 🙂

Takže je možné, že už intenzívne spolupracujete s mnohými ľuďmi, ktorí o tom stále ešte pochybujú…

Áno, je to tak. 🙂 Majú pochybnosti, aké si mala aj ty, a keď príde správny čas, pomôžeme aj im tie pochybnosti zredukovať 🙂

Vieš čo, Rafael? Teraz som sa už tak ukľudnila, že z tejto mojej pohody vidím, že ono je to v podstate jedno, či je pri niekom anjel alebo démon, pretože ono je to tak, že ste aj tak neustále pri každom jednom z nás a aj keď môžete kvôli našej slobodnej vôli zasahovať do našich životov v podstate len vtedy, ak vám to dovolíme, aj tak sme neustále pod vašou ochranou a nemôže sa nám stať nič, čo práve nepotrebujeme, aby sa nám stalo… v každej chvíli majú všetci presne to, čo práve potrebujú… 🙂

Dobre tomu rozumieš 🙂

Rafael, vráťme sa teraz k tým temným stránkam… no ja s tými tvojimi až taký problém nemám; viem, že ich máš a viem, že ich používaš, keď je to potrebné… vlastne v tejto chvíli s nimi nemám u teba vôbec problém, keďže si teraz ku mne taký milý, hihi 🙂 Ale stále som si nevyriešila samú seba… stále mám pochybnosti, a možno oprávnene, či sú moje temné stránky pre druhých potrebné v takej miere, ako sa teraz u mňa prejavujú. No, keď sa nad tým tak zamýšľam, tie pochybnosti mám aj kvôli tomu, lebo mne samej je to používanie mojich temných stránok nepríjemné… pretože ešte stále ani ja sama nemám v sebe všetko vyliečené a používaním temných stránok pre liečenie druhých tým zároveň liečim aj seba a tak to nie je príjemné ani pre mňa samú… takže častokrát idem do niečoho takého s obrovskou nechuťou a pochybnosťami, ale vždy pritom aspoň trochu cítim, že to tak chce moja duša a aj vy mi pri tom pomáhate. Nechcem týmto povedať, že všetko moje temné správanie je používanie temných stránok na láskyplné účely, ale je to aj tak. Čo ty na to, Rafael? Mala by som sa snažiť priblížiť sa viac k Plamienke alebo sa mám len uvoľniť a byť tak čo najviac sama sebou a teda tým najlepším, čím len môžem byť?

Bude najlepšie, keď sa len uvoľníš; hneď to potom budeš vnímať inak… 🙂

Rafael, momentálne nie som znovu veľmi pokojná, ale už sa tak trochu poznám a viem, ako to budem vnímať, keď sa upokojím… 🙂 Už som to vlastne napísala… že som vždy to najlepšie, čím len dokážem byť a takáto som aj pre druhých ľudí, nech to už obnáša čokoľvek, aj to nepríjemné. Viem, že časom budem aj moje temné stránky viac prijímať a tým ich aj viac používať s láskou; tak, ako ich používate aj vy 🙂

Áno, dobre cítiš to, čo budeš cítiť 🙂

🙂 Vieš čo, Rafael? Nemôžem byť teraz veľmi pokojná, lebo znovu cítim ten zvláštny nepokoj… a rozmýšľam nad tým, prečo ma tak veľmi hnevá, keď niečomu nerozumiem…

Je to preto, lebo sa nevieš uvoľniť. 🙂 Keby si sa uvoľnila, napätie by sa rozplynulo a odpoveď by k tebe prišla menej bolestivým spôsobom 🙂

* * *

Rafael, 23.11.2011 (pokračovanie):

Rafael, včera sa udialo niečo, čo významným spôsobom zmenilo moje vnímanie… 🙂 na nejaký čas som pocítila takú tú ľahkosť bytia… hravosť, bezstarostnosť, nesmiernu radosť… jašila som sa a bláznila ako malé dieťa a bolo mi tak veľmi dobre. Prišlo to tak náhle, až som bola sama z toho prekvapená a pritom tak prirodzene; o nič také som sa nesnažila… neviem, či to bola reakcia môjho tela na zimu (vyplavenie endorfínov), ktorá mi vtedy začala byť (bola som práve na prechádzke vonku v mraze) alebo som len prirodzene prehupla do opačného extrému, pretože predtým som sa dosť slušne kvôli niečomu vytočila a nejaký čas som s tým nedokázala pohnúť, tak som to negatívne nechala len voľne, bez výčitiek, cez seba prechádzať a ono sa to po čase zo mňa prirodzene odplavilo… ale v každom prípade, tento zážitok, to nesmierne uvoľnenie, ten pocit intenzívnej ľahkosti a radosti, užívanie si prítomného okamihu plnými dúškami vo mne zmenili niečo významné…

Mala si zážitok, aký si veľmi potrebovala. 🙂 Do vašich životov vždy vstupuje to, čo potrebujete 🙂

Rafael, teraz mi k tomu napadlo ešte niečo… že včera sa mi stalo niečo podobné ako robotovi vo vystúpení Atai Omurzakova … aj ten, keď do jeho života zrazu vstúpilo niečo nové, niečo krásne a on vďaka tomu na krátky okamih precítil neuveriteľne veľkú radosť a ľahkosť, zmenilo ho to natoľko, že už nedokázal existovať tak ako predtým… Myslím si, že aj preto jeho vystúpenie uchvátilo také množstvo ľudí… pretože je to o každom jednom z nás, o zmene, ktorú prežívame v podstate s každým novým okamihom; pretože do nášho života stále vstupuje niečo nové, niečo, čo robí z každého ďalšieho okamihu v našom živote nový začiatok…

Máš to teraz dobre precítené, takže už nebude všetko tak ako predtým… 🙂 Je to tak s každým jedným z vás, tak ako s tým robotom 🙂 je to silný príbeh, ktorý oslovuje veľmi silným spôsobom vašu dušu… nikoho nenechá chladného… 🙂
Áno, dobre si to napísala; všetko čo vstupuje do vašich životov, je pre vás príležitosť k zmene; všetky nové okamihy vo vašich životoch majú v sebe potenciál zmeniť váš život na nepoznanie 🙂 a len na vás záleží, čo s tými novými začiatkami urobíte 🙂

… Rafael, prečítala som si znovu ten channeling Dae, ktorý ma ešte včera tak vytáčal, a teraz som ho vnímala už úplne inak. Tvoje svetlé stránky a teda ani tie Plamienkine ma už nedráždili, príspevok sa mi naopak veľmi páčil… už ma pri jeho čítaní bolelo len to, čo s tebou a Plamienkou nemá nič spoločné, ale aj to čoskoro zvládnem 🙂
A myslím, že to, čo som posledné dni prežívala, som už viac-menej pochopila… bola som posledné obdobie prevažne vo svojom temnom extréme. Najprv som svoje temné stránky odmietala, potom som ich prijímala a kvôli tomu bolo moje nastavenie také aké bolo. Už nejaký čas som na sebe pozorovala, že ma dráždili ľudia, ktorí boli buď priveľmi bezstarostní alebo naopak, priveľmi ustarostení, a došla som na to, že je to kvôli tomu, lebo som mala v sebe buď veľmi málo toho, čo oni, alebo naopak, mala som niečoho v sebe priveľa. Takže v obidvoch prípadoch ma na tých ľuďoch iritoval môj odklon od rovnováhy. Ale bola som tak zvyknutá na to temné, ktoré v poslednom období u mňa prevažovalo, že som nevedela z toho vyjsť… to svetlé ma dráždilo a zároveň priťahovalo, ale ešte včera som si nevedela predstaviť samú seba ako uvoľnenú, hravú a bezstarostnú. Preto sa mi včera stalo to, čo sa stalo; aby som si tento pocit tak intenzívne precítila, že sa tým stal už mojou neoddelitelnou súčasťou. Teraz sa cítim fajn, nepreferujem ani to svetlé, ani to tmavé, som tak niekde uprostred a je mi tam dobre 🙂

Dobre si to pochopila. 🙂 Mám z teba radosť. 🙂 Je to tak, ako si napísala; máš za sebou veľmi ťažké a tmavé obdobie, ale už to temné nepotrebuješ prežívať tak intenzívne ako doteraz. 🙂 Ten zážitok, ktorý si včera mala, neboli tvoje endorfíny 🙂 a ani to nebol tvoj ďalší extrém 🙂 bol som pri tebe ja… ja som zmenil tvoje vnímanie. 🙂 Chcel som, aby si sa na chvíľu stala Plamienkou. 🙂 Bolo to dočasné; ty máš iné poslanie ako Plamienka; dobre vieš, že budeš pri liečení druhých používať aj svoje temné stránky, tak ako si si to už párkrát vyskúšala… 🙂

A kedy to v prvom momente nepoložilo len tých druhých (ak sa moje podnety dotkli ich citlivých, nespracovaných miest), ale položilo to aj mňa, lebo som vtedy ešte nemala vyliečenú samú seba, a tak sa to všetko, vrátane nepríjemnej počiatočnej spätnej väzby tých druhých, nepríjemne dotklo aj mňa. A stále to v sebe ešte nemám celkom spracované, stále ma to moje používanie temných stránok bolí a preto ich aj v súčasnosti používam tak nerada; ale viem, že k tomu, aby bolo všetko v poriadku, potrebujem len plne precítiť, že aj keď by som sa teraz už nesprávala presne tak ako v minulosti, všetko čo som doteraz urobila, bolo to najlepšie, čo som len mohla urobiť. Tá stáleprítomná bolesť mi teda pripomína, že sa potrebujem ešte viac prijať, a s úplne všetkým, aj s tým temným… pretože vtedy budem nielen ja sama so sebou spokojnejšia, ale budem tak aj tvojim čistejším, dokonalejším nástrojom , Rafael…

Áno, už sa na to veľmi teším. 🙂 Už teraz si veľmi užitočná, tak ako je pre druhých užitočný každý jeden človek, nech už robí čokoľvek 🙂 ale keď sa ti podarí celkom prijať samú seba, dokážeme spolu ozaj veľké veci… 🙂

Áno, niekde hlboko vo svojom vnútri to, čo bude, už vidím a viem, že to bude úžasné. 🙂 A viem aj to, že najlepšie, čo môžem teraz urobiť, je uvoľniť sa tak ako to len pôjde a týmto spôsobom si umožniť čo najmenej bolestivý, prirodzený pokrok 🙂

6 komentárov leave one →
  1. daeduwen permalink*
    24/11/2011 17:09

    Sophie,

    velmi ma tesi, ze ti to tolko vela dalo. mne sa Rafael javi ako velmi svetla energia, plna radosti a zivota, pretoze ja mam ine aspekty, ktore ma stahuju do temnych hlbok 🙂

    ale mas pravdu v tom, ze liecit sa da svetlou stranou a temnou stranou. obe su rovnako dolezite, len niekomu vyhovuje viac jedna a inemu viac druha. alebo, ak to chcem vyjadrit este lepsie 🙂 tak by som povedala, ze kazdemu vyhovuje v urcitej chvili jedna z nich

    uprimne povedane, tiez sa liecim hlavne temnymi sposobmi. malokedy svetlom. mne to vysvetloval Michael 🙂 pretoze z casu na cas po takom bezstarostnom obdobi sa vidim zrazu celkom cierna a nerozumela som preco. on mi na to povedal, ze ked sa takto vidim cierna, ponaram sa do svojej temnoty, pretoze v nej som silna. no a proces liecenia sa da robit len vtedy, ked dobre uchopis vlastnu silu 🙂

    pre mna velmi prinosne a velmi pekne 🙂

    • Sophie permalink
      25/11/2011 12:40

      Dae, veľmi krásne ďakujem ešte raz 🙂

      Už som ti, myslím, písala o tom, ako veľmi na mňa vplýva v podstate všetko, čo napíšeš… (naposledy až moc dramaticky 😀 ) no a teraz vo mne veľmi silno rezonujú tvoje slová o tom, aká silná si vo svojej temnote a cítim, že aj vďaka nim prijímam svoju temnotu stále viac a cítim sa v nej stále lepšie 🙂

      Neviem síce, či som ozaj protipól Plamienky, t.j. prevažne temná (ako som to napísala na začiatku mojej úvahy a aj ty v komentári na svojom blogu; teda presnejšie, na svojom druhom blogu, na tom “Nechcem. Len som:)” 🙂 ), pretože sa teraz tak rýchlo mením, že sama som zvedavá, čo zo mňa bude, až to bude 🙂 …keď sa aspoň o trošku viac zastabilizujem… určite to bude ale niečo úžasné… také, aké to bude u nás všetkých 🙂

      • daeduwen permalink*
        25/11/2011 15:52

        🙂 raz napisem staznost priamo hore s hlavnou myslienkou, preco to mam byt prave ja, co vacsinou udiera ludi kladivom po hlave… 😀 😀 😀 (ale nie, priznavam, ze som tiez casto schytala po hlave od inych, takze je to v poriadku 😛 )

        k tym protipolom chcem este nieco dodat; vlastne som to uz napisala v tom prvom komentari tu 🙂 ze kazdemu vyhovuje bud svetle, alebo temne liecenie. vzdy v urcitom okamihu. mna kridlati vycvicili na to, ze vzdy vnimam vyroky (vsetky vratane vlastnych) len ako vyjadrenia k danemu momentalnemu stavu. ten stav sa pravdaze stale meni; vyrok plati len na urcitu situaciu, ale v dalsej chvili moze byt ta situacia odlisna

        sice je pravda, ze niektore pravdy su “vecne” 🙂 ale tak ci tak to plati len preto, ze to vztahujeme na situacie podobne takemu nastaveniu, akym prave prechadzame (marnost, rozumiem si vlastne v tejto vete? 😛 )

        jednoducho chcem povedat, ze som ta v tej chvili vnimala ako jej protipol (mozno aj ty sama si sa tak vnimala), ako niekoho velmi podobneho mne, pretoze ja sa vnimam takymto sposobom. co neznamena, ze sa neprehupnes do svetlej fazy. aj Plamienka ma predsa len svoje temne fazy 🙂 prekmity sluzia na vyrovnanie 🙂

      • Sophie permalink
        26/11/2011 09:50

        Dae, to o tej zmene som písala skôr všeobecne ako pre teba… ja viem, že ty vieš 🙂 neviem prečo, ale celkovo píšem dosť všeobecne… 🙂 ale aspoň som tak z teba “vytiahla” aj pravdu o večných pravdách 😛 napísala si to veľmi pekne a pre mňa aj dostatočne zrozumiteľne 😉 ďakujem 🙂

  2. Zdeňka permalink
    25/11/2011 23:52

    Poučné,mnohé teraz dáva význam. Ani vo sne by ma nenapadlo,že anjeli majú aj temnú stránku,hoci mi to dali najavo veľa krát. Iba sa tým potvrdilo,že všetko má svoj význam,pre poučenie, aj keď to často prichádza až neskoršie.

  3. Zdeňka permalink
    29/11/2011 00:31

    Sophie: zaujalo ma ,čo si napísala…ja viem,že ty vieš…… zaujímavé je,že som jednoduchá,odborne sa neviem vyjadrovať,ale rozumiem mnohým veciam…je to dar.Ďakujem Bože ,že vidím múdrosť a cestu,kde iní chaos. Prajem všetkým Svetlo poznania .

Pridaj komentár