Prejsť na obsah

Ako sa rodí osvietenie

06/10/2009

Zasa niečo, čo vznilo ako reakcia na komentáre. Iris Thaumas mala zvláštny zážitok:

Včera večer som, myslím, channelovala a chcem Ťa poprosiť o názor. Išla som chodbou, vyzeralo to ako v chráme, kráčala som pomedzi stĺporadia. Bolo tam šero a svetlo dopadlo len cez vitrážne okná. Pred očami som uvidela akýsi prístroj (vyzeral ako držiak na glóbus naklonený doprava; bol zo zlata) nasledovala som ten obraz a až som prišla k prístroju. Stál na vyvýšenom podstavci. Naľavo odomňa sa zjavila energia-postava. Predstavil sa ako Strážca/Pán záznamov (nie som si istá, spojenie bolo zlé). Energia sa zmenila na muža, pýtala som sa kto to je, ale zle som rozumela, potom som mu hovorila Uriel. Povedal, že mi vysvetlí, na čo slúži prístroj. Spýtala som sa, prečo to neurobí Rafael ( v poslednej dobe som s ním často v kontakte), ale odpovedal, že on je tu na to, aby mi to povedal (vraj mi to môže povedať iba on).

Spojenie slablo, navrhol mi nech mu podám ruku, obraz sa zlepšil, akoby ma objalo teplo. Spýtala som sa na funkciu prístroja. Vraj je na dosiahnutie harmónie/rovnováhy. Preberá/kopíruje energiu toho, kto ho používa a znásobuje ju v sebe a potom uvolňuje. Ja- používala ho stará civilizácia? Odpoveď – áno. Spýtala som sa, či atlantická – nie, staršia, dosahovala ním rovnováhu (napadlo ma, že vtedy býval asi zapnutý stále). Ja- kde je teraz? Môže ho niekto nájsť a použiť (myslela som na Zemi)? – nie. (Tuho som premýšľala, až bolo počuť hlasné cvak…) Prístroj zmenil formu! Je nehmotný… Uriel ma odmenil úsmevom.

Ďalej ma napadali myšlienky, ale niečo hovoril aj Uriel, ja som sa stále dívala na prístroj; používajú ho anjeli, ale pokyn k použitiu vydáva Otec, on určí, kto ho použije a kedy. Prístroj má zameriavač, energia sa vysiela cielene (došlo mi, že to bude asi poriadna ,,šleha”). Energia bude prenikať najmä cestami, ktoré už boli vybudované (myslím, že trochu chápem, čo to asi tak môže byť). Prístroj dlho nebol použitý (tu si nie som istá); účinok prístroja je nezvratný…

Automatické písanie s Gabrielom zo 6.10.2009:

Gabriel, môžeme na toto?
ANO
Ten prístroj… Čo to je? Ešte som o tom nepočula.
Je to niečo, čo pomáha podobným spôsobom, ako ty používaš žam žung. Keď je jedna z energií v ľudskom tele príliš dominantná, dochádza k nerovnováhe v myslení, prejave a živote. Tento prístroj vyrovnáva nerovnováhu tým, že všetky energie vyvažuje a premieta späť do človeka.
Teda nie je pre anjelov? 🙂
Čo by sme s ním robili? 🙂
Ja neviem… žeby „zlepšovali sa“?
Nemôžeš zlepšiť dokonalé
Skromnosť v osobe.
Nie skromnosť – pravdovravnosť  🙂 Naučili vás falošnej skromnosti. Skromnosť neexistuje. Ak niečo vieš a znížiš to, tak klameš rovnako ako keby si nevedela a povedala, že vieš. My nepotrebujeme prístroje na vyvažovanie. Vy áno.
No dobre, ale načo sú nám?
Ak sa chystáte urobiť podstatný krok k zlepšeniu. Tie energie niekedy dostávate z rovnováhy celkom bez vlastného zapríčinenia a ak si máte naplniť svoje karmické lekcie, tak ich potrebujete vyvážiť.
Čo nám ich dostáva z rovnováhy?
Život. Nesprávne zážitky z minulosti. Udalosti, za ktoré ste nemohli a ktoré ste nemohli ustáť. U teba to napríklad bolo, keď ťa Otec nechtiac zabil. Nemohla si za to. Nikto za to nemohol. Prehrávali sme to znova a znova a vždy to skončilo rovnako. A s touto nerovnováhou som ja nedokázal pokračovať.
Takže moja smrť vyviedla z rovnováhy teba? 🙂
Len sa nesmej… Nebolo jednoduché túto rovnováhu obnoviť… Trvalo to roky. Až kým Otec neurobil [ … ]
Toto nechajme, lebo budem zasa musieť vymazávať. Počkaj, pozriem ešte, čo Iris Thaumas píše… Dobre, píše, že ho používate vy a Otec vydáva povolenie.
Používajú ho strážni. Keď nemajú možnosť inak dostať dušu cez najbližšiu lekciu a nezaslúžila si opakovať cyklus ešte raz, tak ju vyrovnajú. V skutočnom živote to nevyzerá ako to, čo ona opisuje. Neberú ťa k žiadnemu prístroju, ale ti pošlú do cesty udalosť alebo osobu, ktorá ťa energeticky obnoví.
Stretla som takého niekoho?
Nie, ale ty si tak fungovala. Obnovovala si GabyBaby. Potom sme ti poslali Snakebite, aby ťa dostala na správnu cestu, kde si sa mohla obnoviť už sama. Keby si bola brala energiu z človeka, asi by to s ním nedopadlo dobre.
Myslíš, že som energetický upír?
Nie. Ale máš priveľkú potrebu energie. Vždy sme ti ju dopĺňali my, aby si to ustála. Ak by ťa bol vyrovnával niekto iný, bola by si možno vyhodila z rovnováhy ty jeho.
Hehe, to mi pripomína, ako ma vzali ako dieťa na logopédiu, aby som sa naučila vyslovovať R. A po týždni ja som sa nič nenaučila a všetky decká ráčkovali po mne… 😀
Ty si sa už v tomto živote veľmi nemenila. Začala si, až keď si prišla k nám.
Takže ak to správne chápem, tak ten prístroj vyvažuje naše energie do neutrálu, aby sme sa dostali o stupienok vyššie – a potom si ich znova rozhasíme, aby sme mohli robiť skúsenosti?
Áno.
Načo vôbec taký prístroj je?
Nie každý vie komunikovať s nami a ostatnými energiami… Ak má komunikovať, potrebuje istú vyváženosť vo vlastnej energii. Komunikačný kanál sa otvára nezávisle od vyváženosti energie, ale informácie, ktoré ním prechádzajú, závisia od najsilnejšej zložky energie. Ak je niekto silná mentálna energia ako ty, nepočuje a neregistruje emocionálne informácie. Ak je niekto silná vôľová energia, neregistruje mentálne alebo emocionálne informácie. Ak je niekto vyvážená energia, dostáva všetky tri zložky informácie súčasne. Dostáva pravdu.
Takže prístroj bol pre kňazov?
Pre každého, kto potreboval vyvážiť, aby sa dostal ďalej. Nerob z toho historický román. Je to nástroj, nie senzácia.
Počkaj, zasa idem pozrieť, čo Iris Thaumas ešte píše… Tak ako je to – Otec schvaľuje?
Nie. Otec vytvoril pravidlo a to schvaľuje. 🙂
Čiže ním disponujú anjeli strážni?
A každý, kto potrebuje vyvážiť človeka.
Počuj… nie je to niečo, čo zapríčiňuje osvietenie? Vieš, ako to hovorili o Siddhartovi, že šiel do lesa a meditoval a odrazu ajhľa – vznikol Buddha… Alebo Usui meditoval a dostal reiki… Má to niečo spoločné?
Teraz si už hodne blízko. Bolo to použité, lebo bolo treba. Vyvážili sme energiu – a prišlo dokonalé poznanie.
No dobre… a teraz: koľko z toho som bola len ja a moja fantázia?
Poďme kyvadlovať  🙂 !

Ešte niečo: hovorila Iris Thaumas s Urielom?
ANO
Je Uriel Pán záznamov?
NIE
A kto je „pán záznamov“?
RAZIEL

8 komentárov leave one →
  1. daeduwen permalink*
    06/10/2009 19:32

    tak nie psi… 🙂
    ale to s tou falosnou skromnostou mi hovoril aj Michael pri par prilezitostiach… ze vraj sú z nas zufali, ked sa podhodnocujeme, pretoze sa tym vlastne programujeme na to, ze nie sme dost dobri
    tusim ma osvietilo 🙂

    • 07/10/2009 09:02

      Daeduwen,

      pravdu povediac, neviem, s akou energiou mašina narába… To ma akosi nenapadlo spýtať sa. Možno som mala do toho nakopírovať aj tvoj channeling a pýtať sa aj k tvojim zisteniam. Nuž – človek sa furt učí… 😕

      Som rada, že ťa osvietilo 😛 – bola to taká “šleha”, ako písala Iris Thaumas?

      • daeduwen permalink*
        07/10/2009 09:20

        jedno moje osvietenie uz aurik dobre pozna… stale sa na nom smejeme 🙂
        a toto vyzeralo skoro ako nakop do zadnej casti hlavy. tusim aj ziarovka zasvietila… 🙂 a asi som pocula aj nieco v zmysle “heureka”… 🙂

  2. Jozef permalink
    06/10/2009 20:44

    opat senzacne informacie , Raziel je vlastne nieco ako Toth ?Hmm .Uriel zhmotnuje a chrani .Dakujem za clanocek Helar ,super.

  3. jana73 permalink
    07/10/2009 00:05

    … no a o5 bez slov chi 😉 … ved slova i tak malo povedia, ci nepovedia pravdu … obmedzujuce, limitujuce prostriedky vyjadrenia … nuz mlcim 😉 , ze “iba” dakujem … dobru noc a dovyvazenia 🙂 …

  4. Iris Thaumas permalink
    08/10/2009 22:35

    Helar, Daeduwen – ďakujem za super články 🙂 ! Tak mi napadlo, ja som hovorila najskôr s Pánom záznamov, potom som sa pozrela na prístroj, Pán záznamov zmizol a namiesto neho prišiel Uriel – s ním som komunikovala – ale to len tak naokraj… (hmmm, mala by som si channelingy zapisovať hneď a nie až o deň neskôr 🙂 ).

  5. Svetlana permalink
    20/04/2010 21:17

    Pred nedávnom som mala rovnaký sen, ale to mňa už neprekvapuje, na Angeláriu som totiž našla niekoľko rovnakých zážitkov, snov… Tiež som bola na tom prístroji 🙂 Bola som v nerovnováhe, úplne roztrúsená po tom krvilačnom prechode temnom. Nešetrili ma 🙂 I keď som pochopila, že hranicu zvládnuteľnosti si udávam sama…

  6. 16/01/2014 22:16

    Stále sa bojím, stále mi nikdy neodpovedá, stále balancujem medzi emociálnou, intelelktuánou, vôľouou energiou. Mám ísť tam k tomu prístroju? Mám sa pokúsiť o to? 😦 Má to cenu vôbec. Mám pocit že nie som dôležitý pre anjelov a venujú sa iba vám.

Pridaj komentár