Prejsť na obsah

Duše Nemezisa, Messiel a Angelárium; ťah a zhmotnenie nového sveta?

28/04/2010

Michael, 27.4.2010

Vieš, premýšľala som, teraz v sprche; že Nemezis nie je vôbec ničím výnimočný.
Nie, nie je, máš pravdu 🙂
Pretože je veľa skupín, ako sme my; veľa „spasiteľských“ spolkov. Ale ide o to, že každý pracujeme na svojej úlohe a v podstate k Nemezisovi patria všetci, ktorí k nemu chcú patriť.
Presne tak… Nemezisova vibrácia sa prebúdza v každom, kto zavíta na Angelárium a začne o ňom čítať; preto počet duší neustále kolíše. Preto potenciálne môže Nemezisom byť každý. A preto komukoľvek môže vyjsť ako strážny Messiel 🙂
Rozumiem… 🙂 čím viac hláv, tým viac rozumu. 🙂
Alebo skôr „čím viac sŕdc, tým reálnejší cieľ“ 🙂
Takže ako to vlastne je s tým Nemezisom a Messielom, Michael?
Je to tak, že Nemezis je kerub; ak si pamätáš, Gabriel s Helar hovoril o tom, že kerubovia majú dobre vyvinutú mentálnu a emocionálnu energiu, ale slabo vyvinutú vôľovú. U anjelov, naopak, prevažuje vôľová; my veci robíme. Po nejakom tom plánovaní, jasné 🙂 ale prevažná väčšina anjelov má emocionálnu energiu buď potlačenú alebo veľmi málo rozvinutú
Nie je to to isté? 🙂
Nie 🙂 pretože ak je málo rozvinutá, je to cielené. Ak je potlačená, tak predtým bola na pomerne vysokej úrovni, ale znížila sa, aby sa dostali do popredia iné zložky
Aha.
Späť k Nemezisovi; Nemezis je kerub, čo znamená „snívač“ a „kooperátor“. Mentálna energia v spojení s emocionálnou vytvára to, čo vaši západní susedia nazývajú „snílek“; typ, ktorý si vytvára vlastné svety, ale neprevádza ich do skutočnosti, skôr sa v nich stráca. Dokáže svoju energiu zamerať na tvorbu tých svetov, dokáže si ich do detailov predstaviť, ale nedokáže ich dostatočne efektívne zhmotniť; na to by potreboval silnejšiu vôľu. Messiel – ako anjel – je princíp vôľovej energie; nemá len vôľovú, to je jasné. Ale má jej podstatne viac ako Nemezis 🙂 a to stačí na to, aby ten svet, o ktorom Nemezis sníva, dotiahol do konca. Tým, že sa niektorá duša „preberie“ ako nemezisovská a zapojí sa do snívania o „lepšom svete“, k sebe priťahuje Messielove vibrácie. Čim intenzívnejšie je to snívanie, tým intenzívnejší ťah. No a Messielovou starosťou je potom zhromažďovať takto zameraných ľudí do celkov; to sa deje na Angeláriu veľmi intenzívne. Keď sa takíto ľudia zhromaždia na jednom mieste, ich snívajúci potenciál je väčší a tým pádom aj možnosť uskutočnenia toho sna je vyššia. Vieš, že kerubovia spoluprácou dokázali uskutočniť to, o čom osamote len snívali a vzdychali „keby to tak mohlo byť“… 🙂
Hrozne vtipné. 🙂
Trochu to odľahčujem 🙂 ale princíp je asi jasný 🙂
Úplne jasný. Ešte chceš k tomu niečo dodať?
Myslím, že len toľko, že ak niekomu vyjde, že patrí k dušiam Nemezisa, nemal by pochybovať; to je prvá vec. A potom, nerád počujem tie otázky „prečo by som to mal byť práve ja?“ – pretože v skutočnosti otázka znie „a prečo nie?“ 🙂

14 komentárov leave one →
  1. kikush permalink
    28/04/2010 19:19

    juuujky tak za tento clanok krasne najkrajsie dakujem :), a ten koniec je presne o mne :D. Dakujem

  2. Tomáš permalink
    28/04/2010 19:31

    No ja sa ako taký “nemezis” rozhodne cítim, aj napriek tomu, že môj stráŽny je Rafael.

    Som rád že sa tu takto zhlukujeme – ako jedna veľká rodina.

    http://eldhwen.wordpress.com/2010/04/26/na-zamyslenie/ – tý, ktorý túto prezentáciu nevideli by si ju mali určite pozrieť

    • kikush permalink
      28/04/2010 19:58

      Ta prezentacia je fantasticka..dneska poobede som ju pozerala

  3. 28/04/2010 21:26

    No tak na toto fakt nemám slov!!! 😯 Tak toto bol ten včerajší odkaz, ktorý som nechápala!!! (včera mi manžel sám od seba povedal slovo: Nemezis. A ja som kukala ako puk a pýtala sa ho, že prečo to povedal. A on že nevie. Že ho to len tak napadlo. On je ateista ako hrom, tak som vedela, že to nebude náhoda…) A priznám sa, že tiež som taký snívač… 😳

  4. 29/04/2010 06:25

    …ja som včera tiež ostala ako puk, ked mi môj 12 ročný syn predviedol automatické písmo a že je na neho napojený Gabriel. 😕

    • 29/04/2010 07:01

      to poteší 😕

      • 29/04/2010 17:53

        To hej… pre mňa šok.

      • anitraM permalink
        29/04/2010 19:44

        Ale komunikuje aj so svojím vyšším ja, lebo som sa ho pýtala na niečo čo urobil, ked mal 1 rok a ja som mu o tom nevravela. A jeho vyššie ja mi to cez neho napísalo. Ešte že mladší syn má len 6 rokov. 😆

    • Tomáš permalink
      29/04/2010 19:01

      Obdivuhodné.

    • michalalta permalink
      29/12/2010 17:56

      😀 KRÁSNE. 😀

  5. aljoska permalink
    29/04/2010 07:23

    Ďakujem za článok,veľmi ma to potešilo,že nie som len taká bezvýznamná čitateľka Angelária a moje snívanie o krajšej budúcnosti má asi väčší zmysel ako som si myslela. Ešte raz ďakujem.

  6. anjelicsue permalink
    10/10/2010 12:25

    tak toto je teda poriadna motanica … 🙂 veľmi dlho som akékoľvek zmienky o Nemesisovi na týchto stránkach obchádzala ani neviem prečo no dnes som sa k nemu akosi preklikala a po prečítaní Helinho článku možno zafungovala moja predstavivosť naplno… teda už neviem čo je môj výmysel a čo nie 😦 … no neviem ale od mala som taký filozof až snilko (občas ako z iného sveta 🙂 ) a v poslednej dobe tá túžba po niečom inom naberala na intenzite … tak asi preto mi Gabriel podstrkáva podobné udičky… a teraz i s Messielom si robia srandičky že som zmätená kde je sever … lebo keď si myslím že viem vrátia úder a zaklincujú to poslednou vetou tohto článku ktorá ma prenasleduje od ich prvej skúšky totiž Gabriel to vytiahne vždy keď som na vážkach … tak to bolo i asi pred minútou … len počujem “a prečo nie?” a ich úsmevy od ucha k uchu !!!

    • anjelicsue permalink
      10/10/2010 16:16

      Dnes 101010 ma dostali… som len rozbité kúsky celku … myslela som že to udržím no oni to tak chceli… neviem koľko to potrvá a či vôbec sa zlepím … možno sa to podarí im … Povedali že to muselo prísť. Neostáva mi nič iné iba Gabrielovi veriť. Zase mi v ušiach znie staré známe “A prečo nie…”

      • michalalta permalink
        29/12/2010 18:00

        Ja mám na to názor, že si prešla jednou veľkou skúškou. Keď ťa rozbijú je to obrovská bolesť lebo strácaš to čo poznáš najlepšie. Keď sa skladáš späť bolí to tiež, ale to vieš, že už si skoro pri konci etapy. No a keď budeš poskladaná. Hurá, začína sa ,,nový,, život. 😀 Viacej možností a zase viacej úloh na plnenie. 😀

Pridaj komentár