Prejsť na obsah

Filipov zážitok s bytosťou z 12. dimenzie

17/06/2009

S Aurawieverom sme skúšali voodo (on na mne 😀 , ale len štípaním, nie ihlou) a keďže je vysilený, šlo to sem-tam, no niekedy nie od neho :-D. Pretože keď som mu to povoľoval, zahliadla to bytosť z 12. dimenzie, ktorá je bez mena a meno si dokáže prispôsobiť podľa situácie, aké chce. Táto bytosť si zobrala meno, ktorému som to povoľoval, a začala ma cez Aurawieverovu voodo bábiku pichať. Najprv sme s Aurawieverom nevedeli, o,čo ide, no keď som sa spýtal Michaela, odpovedal mi, že je to bytosť, ktorá je bez mena a dokáže si meno prispôsobiť podľa situácie, aké chce.

Spýtali sme sa, ako ho odstrániť. Michael odpovedal, že keď mu nebudem dávať negatívnu energiu, odíde aj sám.

Spýtali sme sa teda, že či keď mu budeme posielať lásku, či ho to vyženie. Odpoveď bola NIE, lebo že keď mu budeme posielať lásku, len mu dáme najavo svoj nesúhlas s tým, čo robí, a teda ho posilníme a bude stále oxidovať.

Ja som sa ešte opýtal, že z ktorej dimenzie tá bytosť je. Michael odpovedal, že z 12., a Aurawiever to overil cez kyvadlo a kyvadlo šlo k odpovedi ÁNO, takže tá bytosť bola skutočne z 12. dimenzie. Vsúvala mi čudný hlas – taký šeptavý s ozvenou, len strašne tichý a tak nebolo rozumieť. Je to tak aj v niektorých filmoch, len je to hlasnejšie a dá sa tomu rozumieť.

Urobil som teda to čo mi Michael povedal: nevšímal som si to a asi za 10-15 minút to odišlo.

Tak to je môj zážitok s touto bytosťou; čo ma ale prekvapilo bolo to, že si môže zobrať meno, aké chce, a že je normálne bez mena.

9 komentárov leave one →
  1. 17/06/2009 17:18

    Filip,

    nakoľko viem, geinveni to robievajú strašne radi, že sa vydávajú za niekoho iného. Ja som si napríklad už s anjelmi dohodla špeciálne “kódy”, ktorými si overujem ich totožnosť. Geinven totiž “vidí”, s kým hovoríme, ale nepočuje dobre rozhovor a tak možno vie meno, ale nepozná kód.

    Čo je rozumné robiť: keď niekomu niečo dovoľuješ, vždy použi jeho meno: “dovoľujem Aurawiewerovi, aby ma štípal cez voodoo bábku”. Keďže geinven nie je Aurawiewer, je mu takéto dovolenie figu platné, pretože nepatrí jemu, ale Aurawiewerovi. Toto robievam vždy, keď anjeli chcú, aby som niečo dovolila – a to aj keď som si istá, že hovorím skutočne s anjelom.

    A teraz k menám: geinveni mená majú, len nie sú ochotní ti ich prezradiť – keď by ti ho povedali, mohol by si ich celkom jednoducho poslať “do svetla” 😛 . Mená sú v anjelskom svete čosi ako “zaklínadlá” pre daný typ energie, na ktorý musí reagovať, aj keby nechcela. Aspoň si to teda myslím 🙂 …

  2. Aurawiewer permalink
    17/06/2009 18:46

    To je pravda ale toto je nejaký špeciálny druh bytosti bez mena tak neviem.
    Ale poriešili sme to nakoniec potom ale Ď za radu.

  3. filip212 permalink
    17/06/2009 22:42

    Helar,
    Lenže ja som to dovoľoval Aurawieverovi len cez jeho nick na icq…Michael mi k tomu povedal to že je to nejaká bytosť bez mena ktorá si zoberie meno aké chce podľa situácie ako sa jej to hodí.Povedal mi ako som napísal že posielaním lásky aj negativity tej bytosti len dám najavo svoj nesúhlas s tým čo robí a bude oxidovať ďalej.Že je najlepšie si ju nevšímať nenegatívnieť ale neposielať ani lásku jednoducho nedať jej ani kúsok pozornosti a energie a že odíde.Spítal som sa z ktorej dimenzie je povedal z 12. a auríkovi tiež potvrdilo 12. dimenziu kyvadlo.Ale ďakujem za radu 🙂

  4. 18/06/2009 09:28

    Musím zistiť, ako to s tými “bez mena” je. Zatiaľ som o nich nepočula a ja hrozne neznášam, keď niečo neviem! 😛

  5. filip212 permalink
    18/06/2009 14:01

    😀 zisti a prosím ukáž to aj mne som tiež zvedavý hihi 😀 😀

  6. Aurawiewer permalink
    18/06/2009 14:09

    Johoho zistíš to isté čo my 😛
    už sa mýlime stále menej a menej ale stale niesme spokojny.
    Ja sa uspokojim asi az vtedy ked budem s michaelom kecat tak dobre ako s nejakym clovekom

    • filip212 permalink
      18/06/2009 14:14

      Mne sa to už črtá 😀 keď prídem zaním… sranda je len tá že vdžy keď zaním prídem vidím ho levitovať 😀 ale ete nemôžem súdiť bol som zaním len 2x 😀

  7. yes permalink
    03/10/2011 18:16

    To vo vyšších dimenziách sú aj negatívne bytosti?

  8. 03/05/2012 10:09

    Caute nejak moc týmto veciam nerozumiem ale fascinuje ma to.Počul som že človek ked sa každý den prihovára svojmu anjelovi strážnemu tak po určitej dobe (dajme tomu že po dvoch mesiacoch) by mal začat počuť jeho hlas vo svojej hlave.Tak napriklad som čítal že jeden človek sa takto stále prihováral ku svojmu anjelovi a ked ho raz oslovil AHOJ MOJ ANJEL STRAZNY SI TU PRI MNE?Tak on mu v hlave odpovedal jasnym pokojnym hlasom ANO.Tak sa chcem spitat či je to pravda alebo hluposť.

Pridaj komentár