Prejsť na obsah

Programovanie vody

04/08/2010

Bola som na návšteve u jednej dievčiny, ktorú už poznáte z jedného môjho článku; tam som ju  nazvala Plamienka. Mali sme malý anjelský pokec a vyšlo z toho niečo, čo sa týka vody, jej významu a možností jej použitia; a tak nám napadlo, že by sa to celkom hodilo sem. 🙂 Tak tu to je. 🙂

Messiel, 3.8.2010 (otázky kladie Plamienka)

Daj si pozor na anjelský rozhovor, lebo to môže byť dôležité 🙂
Aký dar je pre mňa?
Pre Plamienku len dar nestačí 🙂
Pche. 🙂
Pitný režim treba dodržiavať 🙂
Čo si tým myslel?
Rozmýšľaj o tom, čo znamená voda
Prenos informácie.
Prečo ti napadli informácie a nie niečo iné?
Tak som to povedala zle. 🙂
Ale chcem vedieť prečo práve informácie
Informácia je základ vesmíru.
A o tom to je
Informácie vo vode?
Áno a to myslím vážne
Mám si naprogramovať vodu?
Áno. Máš sa naprogramovať na rozumné vyjadrovanie 🙂
Ešte pár dní ostanem hlúpa 🙂 Ešte nejaká rada?
Mala by si s tým začať dnes, pretože je to dôležité
Ďalšie rady?
Aj tak nepočúvaš tak načo 🙂

Michael, 4.8.2010

Plamienka od teba chce, aby sme spískali nejaký článok.
Ty, ja a Plamienka? To nedopadne dobre… 🙂
Ale Plamienka je nadšená; takže sa tomu nevyhneš. 🙂
Nebudem sa ničomu vyhýbať 🙂
Učenlivý. 🙂 Takže čo bude témou? 🙂
Plamienka chcela o tom programovaní vody tak môžeme o tom 🙂
V čom spočíva to programovanie?
Je to ako programovanie počítača; ak chceš, aby počítač niečo robil, napíšeš mu program. Programovanie vody je o tom istom; zadáš niečo vode a ona to potom spraví
Ako sa to robí a na čo je to dobré?
Je to o tom, že cez vodu výborne prúdia informácie. Takže čokoľvek do vody vložíš a potom to vypiješ, tvoje telo to veľmi dobre prijme. Voda je nevyhnutná pre život a bunky tela od nej závisia. Preto do seba prijmú aj naprogramovanú vodu a potom sa správajú podľa informácie uloženej v nej
Fíha… 🙂
Dobré, nie? 🙂
To si si teraz vymyslel. 🙂
Prečo ma vždy keď toto poviem obviníš, že som si to práve vymyslel? 🙂
Lebo si ma na tom cvičil, ty potvora okrídlená. 🙂
Ale toto som si nevymyslel 🙂
Dobre, ja ti verím. 🙂
Super 🙂 ideme ďalej 🙂
Aké informácie sa do vody vkladajú najlepšie?
Krátke a jasne formulované 🙂 to je hádam úplne logické 🙂
Môžeš uviesť nejaký príklad?
Vodu programuješ v tom zmysle, čo chceš, aby robila. Napríklad, ak chceš byť pekná 🙂 tak do vody zadáš príkaz “Som pekná”
Nie “chcem byť pekná”?
Lepšie je, keď priamo zadáš, čo vlastne je tvojím cieľom; systém sa bude chovať tak, aby sa prispôsobil požiadavke alebo formulácii. Ak zadáš, že chceš byť pekná, tak organizmus sa nastaví na to, že to chceš, ale nie na to, že si, chápeš?
Snažím sa. 🙂
Nesnaž sa a cháp 🙂
Milý; ale ak programuješ v zmysle “som pekná” je to úloha sebavedomia a nie organizmu ako takého.
A sebavedomie nie je súčasťou organizmu?
A je? 🙂
Čo tak opatrne? 🙂 Jasné že je 🙂 Organizmus je ucelená štruktúra ktorá nepozostáva len z hmoty; organizmus je hlavne energia viazaná v hmote. Sebavedomie je určitá charakteristika energie
Fí… ty si dnes múdry. 🙂
A ty si dnes protivná 🙂
Priznávam s hanbou. 🙂 Ešte niečo bližšie k tomu programovaniu?
Je dobré, ak vkladáš do vody krátke príkazy v menšom množstve podľa toho, čo potrebuješ alebo chceš dosiahnuť
To môžem do vody zadať aj to, že som kráľovná sveta a tá voda mi pomôže to splniť? 🙂
Milujem tvoj zmysel pre absurdno 🙂
Si protivný. 🙂
Ty tiež 🙂
Ako dlho by sa mala vkladať tá myšlienka do vody?
Začiatočníci by to mali robiť opakovane; vyžaduje to sústredenie. Ak s tým začínaš, tak je dobré to zopakovať viackrát. Keď už si budeš istá, že to funguje, tak potom stačí raz 🙂
Plamienka sa sťažuje že kým vodu naprogramuje tak umrie od smädu. 🙂
Preto sa väčšinou programuje dopredu 🙂 v dostatočnom predstihu predtým, ako chceš tú tekutinu vypiť 🙂
Ako dlho sa dokáže tá informácia vo vode uchovať?
Myslíš mimo telo?
Hej.
V podstate neobmedzene dlho. V tele je to obmedzené, pretože voda sa potom využíva pri metabolických procesoch. To tebe takéto veci musím vysvetľovať? 🙂
Mne nie, Plamienke. 🙂
Už mlčím 🙂
Plamienka momentálne nastolila vážnu tému; či by nebolo možné naprogramovať vodu tak, aby programovala vodu v tele v podstate do nekonečna. Takže by stačilo naprogramovať tú vodu len raz za život a potom už nikdy viac. 🙂
Lenivec 🙂 nie, tak to nefunguje, pretože voda v tele sa neustále obmieňa a spotrebúva. Informácie treba obnovovať; aktualizovať. Ako u počítača 🙂
Čo musíš aktualizovať u počítača? 🙂
Načo sa vyrábajú stále novšie a lepšie modely počítačov? 🙂
Ale počítač si nekupuješ každý deň. 🙂
Detail v časovom rozmedzí 🙂
Lepšiu výhovorku nemáš? 🙂
Ak mi dáš trochu času vymyslím aj lepšiu 🙂
Plamienka zamieta. 🙂 Ale asi chápem, čo tým chceš povedať. 🙂
Ide o to, že telo je oveľa dynamickejší a zložitejší systém ako počítač. Program vo vode preniká do mnohých buniek, ktoré vykonávajú mnoho funkcií. Voda sa tam spotrebúva rýchlo a preto ju treba dopĺňať. Keď neustále používaš nejaký program, opotrebuje sa ti rýchlejšie ako taký, čo nepoužívaš a tak ho musíš doplniť alebo aktualizovať. Lepšie? 🙂
Platí to aj na minerálky, čaje a tak podobne alebo len na čistú vodu?
Platí to aj na minerálky, čaje a tak podobne 🙂 ale na alkoholické nápoje to neplatí 🙂
Na to Plamienka vôbec nemyslela. 🙂
Ale niekto iný by mohol 🙂
Máš pravdu. 🙂 Takže sa to dá aj s ovocím?
V podstate sa to dá s čímkoľvek, čo v sebe obsahuje vodu, ak tá voda nie je rušená inými prímesami, ktoré sa v danej veci nachádzajú 🙂
Domotal si ma. 🙂
Plamienka chápe 🙂
A tie prísady? Tým myslíš umelé prídavky, farbivá, konzervanty atď?
Áno, v podstate áno. Čím menej prirodzená je daná potravina, tým horšie sa bude informácia uchovávať; bude značne skreslená. Nikdy nebude vymazaná úplne, ale bude značne skreslená, takže najlepšie je používať niečo, čo má v sebe čo možno najviac vody a čo možno najmenej iných prímesí 🙂
Michael, ty nežiješ v našej dobe, že? 🙂
Trefa 🙂 ale nie je to také zlé ako to vyzerá. Voda, ak je správne naprogramovaná, dokáže dokonca zrušiť mnoho škodlivých účinkov v iných potravinách. Len to treba robiť pravidelne a neflákať to 🙂
Dá sa to použiť aj na alergie?
Jasné že sa to dá použiť aj na alergie! Dokonca aj na rakovinu a AIDS
A pre kvety? 🙂
Áno, tým to pomáha tiež 🙂 ale závisí znovu od informácie, ktorú vložíš do vody 🙂
Ako ďaleko musíš byť od vody, aby to fungovalo?
Od zdroja vody?
Nie, od tej, ktorú chceš programovať. 🙂
Nie je to obmedzené; myšlienky si svoj cieľ nájdu 🙂 ale pre začiatok je dobré, ak si v dosluchu. To znamená, že voda by to mala počuť
Dá sa programovať voda v búrkových mrakoch? 🙂
No… nehovorím, že sa to nedá, ale je to dosť obtiažne 🙂
Energeticky náročné? 🙂
Dá sa to tak povedať 🙂
Zvládne to Plamienka? 🙂
Plamienka zvládne všetko 🙂
Dá sa programovať aj voda, ktorá už je v tele?
Samozrejme že sa dá! To je princíp rezonancie – čo dávaš, to sa ti vracia. Voda v tvojom tele sa správa podľa programu, ktorý v tom tele nosíš
Opakuješ sa. 🙂
Uvedomujem si to 🙂 Ale ľuďom treba vždy všetko hovoriť miliónkrát 🙂
Ľudí považuješ za múdre stvorenia… 🙂
Nie sú hlúpi, len zabúdajú 🙂
Plamienka ti neuznáva výhovorku; pretože je úbohá. 🙂
Ale myslel som to úprimne 🙂
A čo tak voda v kúpeli?
Veľké množstvo… ale nemožné to nie je. Len treba dlhšie vysielať informáciu a dlhšie počkať, kým prenikne do všetkých molekúl vody. Inak v tom nie je nič 🙂
Plamienka je nadšená. 🙂
Som rád, keď je Plamienka nadšená 🙂
Chceš k tomu ešte niečo povedať či to môže ísť na blog? 🙂
Môže to ísť na blog 🙂

29 komentárov leave one →
  1. 04/08/2010 12:18

    Daeduwen, vdaka.
    Potvrdila si mi co uz robim davno s mandalami. Zakodujem do nich vetu, ktoru premenim na vzorce (podla Fibonacciho) a farby. Tieto mandalky davam pod pohar/krcah s vodou, nosim ich pri sebe, alebo vlozim do chladnicky aby zostala zelenina dlhsie cerstva 😉 Funguje to perfektne, nie len u mna, ale aj u ludi co ich tak isto pouzivaju.

    • Čikitet permalink
      06/08/2010 19:21

      pre toho kto by nerozumel 😀 je to postupnosť čísiel tejto reality …poriadku VŠETKÉHO
      ten pomer je (1: 1.618 ) atď… sú to čísla 0,1,1,2,3,5,8,13,21,atď… znamenajú zlatý rez od majstra Leonarda, ale je to vlastne číslo (Vzorec) tejto fraktálnej reality 😀 nášho vnímania a tvorenia, čiže toto poznali generácie aj PRVÝCH 😀 Pozrite si aj články kostí vášho tela a ich pomer.. 😀 napr. od článkov prstov, až po rameno 😀 alebo vajíčko a pomer strán(dĺžka a šírka).
      A ak vychádzame z kvetu života 😀 tak si spravte dve rovnaké kružnice, ktorých stredy sú na susednej kružnici ..čiže spravte kružnicu a potom krúžidlo zapichnite na práve vytvorenú kružnicu a znovu spravte kružnicu ktorá prechádza vlastne stredom prvej kružnice 😀
      a keď budete správne pokračovať, získate kvet života a rôzne zaujímavé čísla 😕 😛 a tvary pre trebárs vzorec vody alebo vločku 😀
      A ak si budete podľa tohto poriadku niečo želať tak určite sa to splní..je to zároveň zákon rezonancie 😀 lebo ste energia zo silou tvorenia …LEN SI TO TREBA UVEDOMIŤ hihihi 😀
      vlastne vytvárate z CHAOSU .. PORIADOK 😀

  2. anitraM permalink
    04/08/2010 13:08

    Aj čikitet to vravel daj prst do vody, vlož formulku a voda ti roznesie želanie do celého tela. Je vodivá 😀
    Tak idem praktikovať!

    • Čikitet permalink
      06/08/2010 19:29

      no a ešte tak do vriacej 😆
      pohár položiť na prsty ruky a prstami druhej ruky prikryť pohár ,a potom povedať formulku želania 😀 😛

  3. boo bak permalink
    04/08/2010 14:42

    krásne napísaný článok 🙂 aj obsah, samozrejme 😀 a moc sa mi ľúbi meno Plamienka 😉

  4. 05/08/2010 09:21

    skutočne neskutočne super článok, hor sa do programovania 😀 😀 😀

    • Čikitet permalink
      06/08/2010 19:47

      Prinesiem počítač? pôjde to rýchlejšie 😀

  5. Gretta31 permalink
    05/08/2010 09:35

    pekny clanok a vsetkym co chcu “programovat” odporucam precitat knihu od Masaru Emoto – Skutocna sila vody,alebo nejaku inu…..je to tam nadherne nafotene ako voda reaguje na rozne slova – laska, vdacnost, nenavist…

    • Čikitet permalink
      06/08/2010 19:42

      Lebo voda je najbližšie k piatemu elementu .. ktorým je “éter” a najviac je ho vo vode..ale bez ohňa by nebola v pohybe a neobohacovala by zem a vzduch 😀 …Šamanský kruh(kolobeh)
      Láska je poriadok a život… svetlo sily
      Nedostatok lásky je chaos 😀 a temná strana sily
      Master Jedi 😀

  6. Lia permalink
    05/08/2010 14:28

    pekný článok 🙂 ..tiež si zvyknem niekedy nabiť vodu, no pred programovaním by bolo dobré sa spýtať, či voda alebo pohár neobsahujú nejaké protilátky, ktoré by obmedzili jej schopnosť nechať sa nabiť pozitívnou energiou…a ak áno, tak povieme – “Prosím, odstráň všetky tieto energie.”
    potom keď už je čistá, môžme ju nabiť 🙂 …mne sa vždy po nabití zdá akoby bola ťažšia.

    • Čikitet permalink
      06/08/2010 19:54

      A si si istá že nepridávaš do nej olovo ? 😀

      • xcorionxc permalink
        06/08/2010 20:29

        Dnes si pojedla/ol veselu kašu/vodu ?? 😀
        Alebo ma stym nieco Rafael ?? Dnes sa zabaval aj so mnou 😛 …

    • xcorionxc permalink
      06/08/2010 20:32

      Ta voda je ťažšia o tie informácie 😀 .
      btw: dajú sa stym prefarbit vlasy ?? 😀

  7. bisan permalink
    06/08/2010 15:53

    Ja si okrem vody programujem aj jedlo (vsak tiez obsahuje vodu:) a moje zdravotne problemy takmer uplne vymizli behom par dni. Teraz uz staci len pomyslenie, nemusim sa na to az tak sustredit (lebo moja viera sa posilnila), aby som dosiahla rovnaky efekt ako na zaciatku. Existuju aj cislice na zvysenie energetickej hodnoty potravin, vody, ale aj liekov a pod., ja si “pozehnam” jedlo/vodu cislicou 777, ked zabudnem, tak si tu cislicu poslem rovno do zaludka 🙂 .. neviem, nakolko je toto cislo samo o sebe energeticky silne alebo funguje len na zaklade mojej viery, ktoru som do neho vlozila, ale hlavne ze funguje 🙂

  8. 06/08/2010 21:50

    Emoto mi lezi na stole. Rano vstanu a delam ocistujici ritual pro vodu, ktera je v tech trubkach dost sevrena, proste pustim ji ze vsech kohoutku i plyn na sporaku taktez, aby tyto zivly cistily muj prostor. Protoze voda je vsude dost znecistena, davam do mrazaku na zamrazeni a mluvim slova, ktera jsou treba k zivotu. Je to predevsim Laska, Radost, Vdecnost, Zdravi, Milosrdenstvi, Mir. Po rozmrazeni piju z kulatych misek, kdy drzenim v obou rukach se neutralizuji vsechny eventuelni nezadouci prisady. Vylevam starou vodu z odparovacich misek, nalevam cistou a takze je programuji podobnymi slovy a davam do vsech pokoju. Od HAITI mam vnuknuti setrit vodou a energiemi hlavne doma pri splachovani a prani. Nezatezuji ji od te doby chemii. Soda, ocet, peroxid vodiku, mydlo jsou jedine veci, ktere pouzivame. Recyklujeme sklo, protoze k jeho vyrobe je treba hodne a hodne vody. Voda je pro me zlato.

  9. light of the night permalink
    09/08/2010 09:58

    veľmi zaujímavé :)…to programovanie asi dokáže zmenit všeličo :D….Ako presne programujete??? Myslim nalejete si do pohára vodu a poviete jej to, čo chcete aby urobila raz, alebo viackrat to opakujete? Ja som našla na jednej stránke návod v ktorom sa hovorí,že je dobré si na papierik napísať alebo nakresliť to, čo si želáme a intenzívne na to viac minút myslieť a pritom rukami s obidvoch strán pohárik prikryť ,akoby ho zohrievať a nakoniec samozrejme vypiť a pritom vnímať,ako do nás tečie tá informácia a vstrebáva sa do buniek….takto to robím aj ja :)…ako vy?

    • orionko permalink
      27/08/2010 21:52

      Nooo ja to robím rýchlo a za pochodu 😀 , proste si predstavím svoje myšlienky, ako prechádajú vodou a potom aj s kazdým “glgom” a s každým dotikom s vodou ale na začiatku som to robil dlchšie (lebo som aj rozmýšľal, čo vobec potrebujem napraviť 🙂 ) , asi aj preto, že som sa potreboval utvrdiť v tom, že to funguje 🙂 . A je to skvelé … je to super aj na akné 😉 teraz skúšam odstrániť lupiny 🙂 (je dobrá myšlinka “lupiny mínus” ?? 😀 ) Teraz som “experimentoval” a čistil som sa od negativity v sprche 🙂 , tak ako o tom písal niekde Filip ( ze voda z neho odplavuje vsetku negativitu ) , no napadlo mi, že sa takto može čistiť aj aura (neviem prečo mi napadla aura 🙂 ) … pustil som studenšiu vodu a programoval, za pochodu vodu (čisti auru) a zavolal som si na pomoc aj Michaela s Urielom 🙂 , a potom som si este spomenul na dýchanie (čo nebol problém, keďže studená voda rozprúdi krv v tele a zrýchly sa aj tep a rytmus dýchania ) a tak som začal aj dýchať “do brucha” … skoro som odpadol 😀 😀 😀 … hlava sa mi krútila jak na kolotoči 🙂 … a teraz mi je kúsok zima ale idem variť čaj 😀 (skúsim ho naprogramovať teraz na čakry 🙂 ) . 😀 “Trošku” dlchší komentár 🙂 .

      • orionko permalink
        27/08/2010 23:19

        Teraz mam pocit jak by som mal dusu vyrazenú z tela :s, krúti sa mi hlava a pred očami vidím farby a iskričky 🙂 , No Nieco Uzasne, Krasne ale zaroveň strašne nepríjemné … teraz len neviem co je tym čajom ( lebo som ho programoval na “Harmonizuj čakry” a lyžičkou som ho miešal v “rytme harmonie”) alebo tým ze som skoro odpadol 😀 … zrejme som to prehnal 🙂 …

    • light of the night permalink
      28/08/2010 07:15

      Ty si tuším majster na programovanie ;)…Super nápady :)….Ja som to ešte skúsila aj spôsobom,ktorý odporúča Masaru Emoto a to tak,že si napustím vodu do fľaše s nápisom zdravie alebo láska alebo podobné pozitívne vibrujúce slová a naozaj už po pár dňoch som začala cítiť nápravu vo svojom tele ale aj mimo :)) Naozaj treba sa s tým len pohrať a vymyslieť si nejakú dobrú techniku a praktikovať 😉

  10. MEBA permalink
    15/08/2010 17:20

    ludkoviaa a mozete vodu naprogramovat a dat ju niekomu vypit bez toho, aby vedel , ze je naprogramovana? … napr. by som chcela pomoct mojej mamci ohladom jej zdravotnej stranky, no keby jej dam vypit vodu a poviem jej co som s nou spravila tak by ma vysmiala a asi by aj zmarila vsetky ucinky tej vody 😀

  11. hardstyler permalink
    17/08/2010 09:48

    Ahojte
    mam maly dotaz a otazku.
    Myslim si, ze programovat vodu na “som pekna” nie je take dolezite ako ju programovat na “som zdrava” . Vsimol som si, ze to tu nikde nebolo pripomenute, je lepsie si rozmysliet co je pre nas naozaj lepsie 🙂
    … A co ked programujeme na ” som zdrava a pekna ” aj to moze byt ?
    Teraz by som potreboval radu od nejakeho odbornika na programovanie 🙂
    V skratke… Mal som davnejsie nehodu, a som krivi. Mam jednu stranu mensiu ako druhu. ( kulturisti tu cas tela nazyvaju “kridlo” Je to ovela mensie, doktor mi nepomohol. Bud to bude poskodenym svalom ktory nerastie atd…. Chcem sa spytat ci mam programovat na ” mam kridlo” ? alebo ” rastie mi kridlo” lebo nechcem aby mi vyrastlo nejake ozajstne operene vtacie kridlo 😀

    • 17/08/2010 14:14

      Hardstyler,

      ak vieš šamansky putovať alebo snívať, mám pre teba iné riešenie ako programovanie vody: ísť na svoje silové miesto a robiť tam jeden mimofyzický cvik, ktorý z teba urobí beztvarú energiu a z tej si potom vyformuješ nové, “snové” telo. Tá zmena, ktorú urobíš na tom snovom tele, sa prenesie postupom času aj do reality. Ja som takto napríklad za posledný mesiac dala dole celulitídu a jedno číslo v konfekčnej veľkosti a konečne po x rokoch mám znova pás. Chýbajúce časti tela mi ešte nedorástli – zatiaľ. 😛

      Teda, dúfam, že to bude fungovať rovnako aj na iných, ale nevidím dôvod, prečo by to nemalo fungovať, nie som nijako odlišná. Jedinú pochybnosť mám ohľadne toho, či to pôjde zo silového miesta – ale odkiaľ inakiaľ, ak nie odtiaľ?

      • light of the night permalink
        22/08/2010 13:07

        Ahoj Helar 🙂

        Mohla by si sem prosím napísať postup ako sa dostaneš do silového miesta?:) Alebo nejakú techniku akou to telo ovplyvníš aby sa zmenilo 😉

  12. 06/08/2011 14:55

    Nestaci ked budem programovat vodu rovno v sebe? Ja som tiez voda, ako kazdy clovek. Asi to tu uz viacero ludi naznacovalo. Inak v ramci perskeho tanca sme za ucili ako pracovat so svojou vnutornou vodou. Ak ju mame zatuchlo stalu, clovek sa citi bez energie, treba ju rozhybat cez vnutorne pohyby tela. Fakt to cloveka nabije energiou. Tym padom by mozno bolo lepsie programovat tecucu, vodu v pohybe 🙂 Tolko uvaha.

  13. 04/05/2016 18:29

    9 rokov som študoval chémiu a už 28 rokov programujem. Takže keď vám ja poviem, že programovanie vody je pičovina ako svet, neostane vám nič iné, len tomu veriť.

    • daeduwen permalink*
      04/05/2016 19:08

      Zhodou okolností som tiež študovala chémiu. A čudujsasvete, prišla som k rovnakému záveru; že ak tomu neveríš, nefunguje to. 🙂

  14. 18/05/2016 20:23

    Všetko je to len otázka viery, no dobre, ale ja sa pýtam ako ju posilniť ? Ako, ako len, ako ? Don Miguel Ruiz vo svojej knihe Modlitby hovorí : Modlenie je čin sily, dohoda medzi ľudskou bytosťou a božstvom a my vkladáme, svoju vieru do tejto dohody. Prostredníctvom svojej viery získame odvahu konať a s pomocou svojho konania sa posunieme o krok bližšie k vyjadreniu svojich túžieb….
    Už len skúšať a skúšať a UVERiŤ..možno je to ten správny začiatok cestičky ku zmene… 😀

  15. Danka permalink
    31/01/2018 19:29

    Úžasné napísané….super 😉

Pridaj komentár