Prejsť na obsah

Pavol a správa od Perúna

07/09/2014

perun2

Ahojte, touto cestou by som sa rád predstavil. Som tu nový a iba dnes som dostal autorský účet, za čo by som chcel touto cestou vrelo poďakovať.

Volám sa Pavol Kubek, mám 25 rokov a bývam v dedinke kúsok od Pezinka. “Duchovnom” som sa začal zaoberať asi pred 4 rokmi, po niekoľkých náhodných mimotelových zážitkoch. Začal som o nich zisťovať informácie a postupne som sa snažil svoje skúsenosti vylepšovať. Ako som hovoril v žiadosti o účet, nekomunikujem priamo s anjelmi, ale s rôznymi bytosťami, predovšetkým z astrálneho sveta, ale ak mám byť úprimný, keď mám náladu na channeling proste otvorím myseľ, sústredím sa na nadviazanie kontaktu a čakám, či sa niekto ozve 🙂 .

Takto na začiatok by som rád opísal zážitok z minulej noci. Ľahol som do postele a ako som už napísal vyššie zvolil som meditáciu so zameraním na nadviazanie kontaktu, lenže v tomto prípade som sa snažil nadviazať kontakt so slovanským bohom Perúnom. Už sa mi s ním raz podarilo skontaktovať, ale nedopadlo to veľmi slávne, tak som po dlhšej odmlke skúsil šťastie znova.

Samotný zážitok začal mojím zvyčajným pocitom tranzu, nehovoriac o tom že sa to stalo presne o 02.00, čiže v čase zrejme 100 percenta mojich mimotelovych zážitkov.

Začalo to točením sa okolo horizontálnej osi, čo je moja obľúbená technika na aktivizáciu a otvorenie kanálov. Takisto sa točil aj obraz nad mnou. postupne sa vytvoril obraz padajúcej hviezdy a ako padala, stále sa zväčšovla. Nemohol som z nej spustiť oči, lebo ma silno priťahovala. Zastavila sa na horizonte.

Následne na akoby háčikom niekto chytil za ľavé chodidlo a pomaly ťahal ku hviezde. Mal som pri tom pocit akoby som išiel domov, na ktorý som dávno zabudol, ale ktorý nezabudol na mňa. Ako som s k nemu blížil počul som v hlave krásnu pieseň, to bola zrejme nejaká sugescia, Poznám tu pieseň z jedného filmu… a pred očami som mal obraz poľa zrejme s pšenicou na ňom krásne dievča a okolo nej sa mihali staroslovanské runy. Tu začal samotný channeling. V hlave som zrazu začul hlas z ktorého som sa doslova skoro zosypal a zvažoval som že to preruším, ale vydržal som. Hlas nebol výhražný ani nahnevaný len som z neho cítil nespútanú silu. Citujem: “Jediná možnosť ľudstva je vrátiť sa k pravej viere (pohanskej) ľudskou cestou: ich vlastnou cestou, inak to budem musieť vyriešiť ja”.

Rozprával som sa o význame tejto správy s niekoľkými známymi, ktorí sa intenzívnejšie venujú slovanským védam a podľa nich je dosť znepokojivá z toho titulu, že podľa nich má Perún v pláne zničiť Zem v prípade, že sa nezastaví úpadok ľudstva a nenavrátia sa k pravej viere.

Ak ste to zvládli prečítať až sem, ďakujem za pozornosť a teším sa na prípadné komentáre 🙂

S pozdravom Pavol.

4 komentáre leave one →
  1. Dominik permalink
    08/09/2014 07:25

    vitaj medzi nami ja tu som tiež nový chvilu

  2. Peter995 permalink
    15/10/2014 22:17

    Údajná “správa od Perúna” – to bol ukážkový príklad komunikácie s diablom. Než sa na niekoho napojíš, musíš si ho najprv preveriť, aby to bol čistý svetlý anjel, a nie kdejaký potulný démon, akých je plno, a čo len pozerajú na koho by sa napojili a nahovorili im nezmysli, z čoho potom majú parádnu zábavu. A navyše ešte z človeka odčerpávajú energiu a môže to skončiť aj tzv. posadnutím, z ktorého ti potom pomôže už iba ak exorcista.

  3. Kika permalink
    12/06/2017 15:25

    Niečo ako jediná možnosť pre ľudstvo neexistuje. Vesmír a ľudský život má veľa možností a nie je striktne daný či riadený slovanským bohom. Veď predsa každý z nás je Bohom sám a riadi svoj vlastný život. Život je radosť a tanec. Každý je stvoriteľ na vlastnej ceste. Vyhrážky pochádzajú z temnej strany, to musíš cítiť.

Pridaj komentár