Prejsť na obsah

Sen z minulosti

08/05/2010
tags: ,
by

Asi pred dvoma rokmi som mala sen, ktorý mi úplne zmenil život. Bola som malé dosť trápne decko. Veľmi som chcela spáchať samovraždu, teraz už ani nechápem prečo. Chúďatko mama, už nevedela, čo má so mnou robiť. Bola som veľmi depresívna a bolo mi zle z celého sveta. Nechápala som prečo sú pre niektorých ľudí dôležité veci, ktoré sú pre mňa na posledných miestach, nechápala som celý svet. A potom prišiel ten sen. Najprv vám ho opíšem a potom prichádza vysvetlenie….

Bola som v okrúhlej bledo oranžovej miestnosti. V strede bol veľmi dlhý stĺp, nevedela som kde začína, ani kde konči. Okolo toho stĺpa boli schody, ktoré smerovali niekde hore, do neznáma. Vedľa tých schodov boli rôzne dvere. Niekde dole bola štvorcová čierna diera, do ktorej keď niekto skočí zomrie. Najprv som tam chcela skočiť, no potom som sa rozhodla, že sa poobzerám okolo. Pozrela som do jedných dverí. Boli tam moji kamaráti, nevedela som, kto to je, ale vedela som, že sú to kamaráti. Išla som sa pozrieť do druhých dverí. Hrala tam pesnička od Johna Mayera-Waiting on the World to Change. Keď som si dnes spomenula na tú pesničku a prečítala si preklad, bola som mierne v šoku. V tretích dverách bola moja vtedy obľúbená skupina. Potom z jedných dvier viezli na nemocničnej posteli nejakého pacienta. Nevedela som, kto to je, len som vedela že mal rakovinu a zomrel. Tí ľudia, ktorí ho viezli, ho viezli hore. Neviem prečo, ale hore som ísť nemohla. V tých dverách bolo všetko, čo mám na živote rada. Tak som išla dole, tam kde bola tá čierna diera. Niekto tam akurát chcel skočiť a ja som ho zastavila. Potom sa celý en skončil a videla som len všetko biele. A nejaký hlas mi povedal: ,,Ešte stále chceš zomrieť?“

Keď som sa zobudila, bola som z toho v šoku. Nikdy som tomu snu nepochopila. Vtedy som sa to snažila nejako logicky vysvetliť, ale hneď som to vzdala. A teraz, keď som si spomenula, spýtala som sa Gabriela.

Gabriel, 7.5.2010

Môže byť názov Sen z minulosti :D?

Jasné 😀

 

Ok, takže keď som sa dnes prehrabávala v článkoch na Angeláriu, našla som článok od Sefaranas- Rozhovor s Yovmielom. Na začiatku písala niečo o jej sne s otcom, kde boli schody do neba. Hneď mi to pripomenulo môj sen, tak z pred dvoch rokov. Je to niečo podobné?

Áno, je to podobné. V tvojom sne boli tiež schody do neba. Mohla si ísť iba do určitej úrovne hore, pretože ešte nebol čas dostať sa na vrchol.

 

A aký mal vlastne ten sen zmysel?

Od tej chvíle si už nepomyslela na samovraždu. Začala si brať život taký, aký je a začala si sa usmievať. Úsmev dá veľa 🙂.

 

A ten hlas na konci? Čo to bolo? Alebo skôr kto?

Jeden z mojich bratov.

 

Ktorý?

O tom neskôr.

 

Prečo bola farba tej miestnosti oranžová? Moja obľúbená farba bola čierna :D.

Asi si v utorok nedávala pozor v škole :D. Oranžová je sama o sebe príjemná. (Internet: Oranžová sa niekedy používa ako varovanie či zvýraznenie :D)

No, tak to je. Hlavne ten odtieň :D. Dobre Gabriel, myslím, že to je všetko, čo sa chcem opýtať. Ďakujem.

Nemáš za čo 🙂.

 

 

(neviem sem dať video, tak prosím ak to niekto vie, napíšte do komentáru, ďakujem)

 

 

Ja a všetci moji priatelia

Sme nepochopení

Vravia, že nestojíme za nič

Nie je možné, že by sme

A teraz vidíme, že nič nie je správne

so svetom a tými, čo ho vedú

Len cítime, že nemáme ako

vystúpiť a poraziť to

A tak stále čakáme

že sa svet zmení

Stále čakáme

že sa svet zmení

Je ťažké byť vytrvalý

Keď stojíme v diaľke

A tak čakáme

že sa svet zmení

A tak keby sme mali silu

vrátiť našich susedov domov z vojny

nikdy by nepremeškali Vianoce

Už žiadne stuhy na dverách

Keď dôveruješ televízii

Máš to čo máš

Lebo iba správy, ooooo,

môžu si ich upraviť ako chcú

Takže kým čakáme

že sa svet zmení

Stále čákame

že sa svet zmení

Niežeby nám to bolo jedno

Len vieme že je tam párty

A tak čakáme

že sa svet zmení

Stále čakáme

že sa svet zmení

Stále čakáme

že sa svet zmení

Jendého dňa naša generácia

bude vládnuť svetu

A tak čakáme

že sa svet zmení

Viem že čakáme

že sa svet zmení

čakáme

že sa svet zmení

že sa svet zmení

že sa svet zmení

že sa svet zmení

Presne takto som to vtedy cítila.

21 komentárov leave one →
  1. 08/05/2010 15:54

    tá pesnička sa hodí aj na indigové deti… 😉

  2. Čikitet permalink
    08/05/2010 19:57

    já to nehcápem hi hi hi 😀 ták najprv sa sem do života napcháte,a nevedeli ste sa dočkať narodenia 😀 aby ste niečo zažili a výskate od radosti, že ste už na tomto svete a potom sa chcete znovu zahlušiť…
    😛 😆

    • kikush permalink
      08/05/2010 20:05

      ja sama seba nechapem….ale je to absolutna pravda

    • boo bak permalink
      10/05/2010 23:51

      no ale je iné, keď si tu, a nič nevieš ani netušíš o svojom pôvode. kým nenájdeš kúsok pamäte, budeš na tom tak, ako opisuje kikush 😛 ó, Veľký, Starobylý Čikitet, odpusť nám/tým nedobrovoľne Alzheimerovým… 😉

  3. anitraM permalink
    09/05/2010 14:27

    Je to odvaha také niečo napísať o sebevražednom sklone. Ale dôležité je , že si rýchlo spamätala. Môj bratranec sa obesil kvôli mafianom 😕
    Každé dvere ti niečo ukazovali, čierna diera tvoja smrť, ak by si sa rozhodla to urobiť.
    Dvere s kamarátmi sú priatelia, ktorých budeš ešte mať počas života, alebo by si o nich mohla prísť, ak by si to urobila.
    Dvere so skupinou…veci, ktoré ťa v tvojom živote tešia.
    Dvere s pacientom, čo zomieral…pohľad na ludí čo už nemajú na výber a čakajú na smrť…uvedomenie si že život nie je na zahodenie a stále máš prečo žiť.
    V sne si si uvedomila kolko vecí máš na výber a preto si si to rozmyslela a varovala si aj toho, čo tam chcel skočiť. Stále máme na výber a ten kto neverí, že sny nám ukazujú smer, alebo poučenie sa z niečoho, je blázon.

  4. Wolver permalink
    09/05/2010 18:49

    hmm, nejak vela detí tejto doby pomysli na samovraždu, aj mne sa to stalo neviem dávnejšie … ani neviem ako som to prekonal, len som vedel, že aj ked je to tu na h… tak nechcem zomrieť, necitil som to ako dobry napad …:)

    a aj moja naj kamaratka (indigove dieťa) sa mi zverila, že parkrat pomyšlala na samovraždu … zaujimave, asi deti velmi ťažko preživaju ako to tu vyzera a maju depky z toho ako prežiť tu zmenu kde boli dovtedy, aj ked to vedia len podvedome a prejavuje sa to štylom, že sa im život nepáči …

    • Wolver permalink
      09/05/2010 18:59

      ešte k tej piesni … svet sa nezmení, zmeníme ho mi ! spoločným usilím, láskou, dôverou, priateľstvom… JK hovorí : “všetci za jedneho, jedenm za všetkých” 🙂 naše rady, rady lásky sa rozrastajú, čoskoro príde čas, čas posledneho súdu, čas kedy budeme tam kde chceme byť a s tymi čo milujeme, či už to nazveme 5D alebo vyššia uroveň, bude tam čo nám tu chýba jednotonosť, súdržnosť, spolupatričnosť a láska … (toto ani neviem kde som vymyslel písalo sa to samo, vysvetli m ito niekto ? 😀 )

      kikush vieš ako sa pridávajú obrázky ? proste , keď pridávaš článok, máš pod nadpisom : Nahrať súbor: a male ikonky, tá druhá zľava (keď na ňu prejdeš myšou ukáže ti : “pridať video”) tak na ňu klikni a vyber hore pridať z internetovej adresy a daj tam link a už len “vložiť” …

      dúfam je to zrozumiteľné 🙂

      • boo bak permalink
        10/05/2010 23:55

        práve dnes, včera (?) (neviem presne, je to jedno) som narazila na krásnu vetu, ktorú som si chcela strašne zapamätať a aj som si ju strašne nezapamätala 😀 niečo ako “láska môže zmeniť všetko, dokonca aj karmu” 🙂

  5. aljoska permalink
    10/05/2010 07:11

    Viem presne ako si sa cítila,ja som mala depky asi od desiatich rokov,stále sa to stupňovalo a v osemnástich som sa pokúsila o samovraždu. Zachránilo ma tehotenstvo,lebo seba by som dokázala zabiť, ale zrazu tu bol niekto iný, kto ma potreboval.
    Dnes chápem prečo mi ten svet prišiel ako čudný a nezmyselný a takých ako ja viem,že je veľa. Máme tu kopec roboty.
    Tak veľa šťastia!

  6. avalus permalink
    10/05/2010 08:15

    Decka, som velmi stastna ze tu ste a ze ste take ake ste. Patrim ku generacii, ktora by mohla byt vasimi rodicmi, rodicmi indigovych deti. A som statsna ze tu ste, za mojej mladosti som sa nemala s kym podelit o moje myslienky.
    Aj my, aj vy, sme tu na to aby sme zachranili svet …
    Drzme si palce.

  7. 10/05/2010 08:35

    Kikush,

    až dnes som zistila, že si sa pýtala, ako vložiť video 🙂 … Takže: nad okienkom, do ktorého píšeš text článku, máš 1-2 riadky na sivom podklade s ikonkami a nad tým vľavo máš ešte jeden riadok na svetlom podklade s ikonkami. Ľavú používaš na vkladanie obrázkov (to už vieš, ktorá je) a tú susednú používaš na vkladanie videí z Google alebo YouTube. Ideš na YouTube, nájdeš si video a pod ním klikneš na “Share”. Rozbalí sa ti riadok s adresou vide. Tú si skopíruješ, nastavíš sa do svojho článku, klikneš na tú ikonku vkladania videí, dáš “z internetovej adresy” a do riadku, ktorý sa ti zobrazí, vkopíruješ adresu z YouTube gombíka “Share” (nie adresu z vyhľadávača). Odklikneš a volia – už tam video je vložené… Len ako riadok v hranatých zátvorkách na mieste, kde sa potom v uverejnenom článku objaví video.

    Hopefully zrozumiteľne. 🙂 Vysvetlenie písania článkov a vkladania a formátovania všeličoho som robila na http://ezoslovnik.wordpress.com/zasady-tvorenia/

  8. kikush permalink
    10/05/2010 12:47

    Ďakujem všetkým za krásne komentáre…a s tým videom to už chápem dakujem 😀 😀

  9. Henry permalink
    10/05/2010 18:03

    Skvele clanok.
    Zaujimave ze vacsie indigove deti sa pomysli o samovrazne. Aj ja tiez som mal a Michael ma zachranil. Teraz uz sa mi nechce konci zivot. Chcem pokracovat. 🙂

    Chcel by som Vas poprosit ze mozete pytat svoje anjeli ze skutocne channelujem s mnohymi anjelmi. Lebo uz davnejsi som stretol bytosti z temnote, preto sa pochybujem ze ci channelujem dodnes s mojom anjelom aj ostani. Len by som chcem mat potvrdeny.
    Cim skor odpis

    Dakujem velmi pekne

    Prajem Vas Pekny den 🙂 Henry

    • kikush permalink
      10/05/2010 18:57

      Henry, práve som sa pýtala Gabriela, naozaj komunikuješ s anjelmi.
      Pekný deň 🙂

    • 10/05/2010 19:17

      Henry nenechaj vojst strach do teba, drz si doveru a lasku 🙂

  10. Henry permalink
    11/05/2010 09:54

    hihi, ďakujem pekne,že ste ma dali potvrdene 🙂

    Michael: No to vidíš a mal som pravdu.

    Už som ticho, tak dôverujem s nim. Preto mal som trošku problém s rodičmi aj cirkevnom. Už pomaly dostať k mieru. Odvčera vyriešim s nimi aj vzácny symbol. Možno neskôr uverejním tu.

    Ďakujem za všetko aj na stránku 🙂

    • daeduwen permalink*
      11/05/2010 16:12

      moj drahy neomylny Michael… 🙂 vzdy musi mat pravdu 😀

      • kikush permalink
        11/05/2010 18:27

        je to tak…dneska som sa presvedcila, ze im mam verit :):)

  11. Luna permalink
    12/05/2010 00:32

    ahojte 🙂 krasny článok…. čím ďalej čítam angelárium, tým viac mi dáva – no ale asi práve preto tu je 🙂 chcem sa spýtať, ako ste zistili, že ste indigové deti??(tí, ktorí nimi ste 🙂 ) ja sama sebe pripadám tak, že by som ním mohla byť….ale niekde som čítala, že sú to hlavne deti narodené okolo roku 1990 a vyššie…ja som 87-čka 🙂 čo myslíte?? ako to zistím? z aury vidim zatial len cca 3 cm…s pokusmi o channelovanie zacinam len teraz…tak neviem 🙂 🙂 ale som veľmi rada, že som na helarinych stránkach našla podobne zmýšlajúcich 🙂 rada čítam vaše komentáre, rady a články 🙂

  12. Henry permalink
    13/05/2010 12:25

    Ty si 100% zo svetla Archanjel Michael?
    -Nie.
    Nie? kto si? Gneiven?
    -Ano ani nie.
    Čo potrebuješ na mňa?
    -Ovládnuť.
    Ovládnuť? skutočne? Tak vypadni!
    Odpojil som. Zas pýtam Ty si 100% Archanjel Michael?
    -Áno.
    Však skutočne som komunikoval s gneivenom?
    -Áno, už vieš aký rozdiel medzi vyššou a nižšou energiou?
    Skoro áno. Chcel by som ti dal hesla. Heslo je …………
    -Dobre, chápem to si chcel vedieť, či je skutočne som ja.

    Poprosím Vás aby ste spýtali svoje anjeli aké heslo to bolo. Ďakujem pekne 🙂

    verím im, ale to je pre mojej rodičie, lebo chcem ukázať mojej rodičie za pravdu. Aj mne niekedy channelujem s anjelmi a niektoré nehovorili s anjelmi, cítil som čudne energie. Mám pocit, že bolo gneiven.

    ešte raz ďakujem 🙂

Pridaj komentár