Prejsť na obsah

Rozhovor s Yovmielom

15/07/2009

Automaticke pisanie z 10/07/09 rozhovor s Yovmielom:

Yovmiel si tu?ANO, SOM.

Mozem si zapisovat, o com sa budeme rozpravat?ANO, MOZES

Dakujem, pamatas si ten moj sen s otcom, ako mi ukazal schody do neba?ANO,VIEM O TOM

Je to nejaka moja priprava na vzostup?TY UZ SI PRIPRAVENA NA VZOSTUP

Ako mam tomu rozumiet?OTEC TI UKAZAL SCHODY, ALE ESTE NIE JE CAS PO NICH VYSTUPIT

A kedy pride ten cas?UZ SOM TI POVEDAL

Kedy?O TRI ROKY

Moj vzostup, umriem?NIE, NEUMRIES, LEN SA POSUNIES OVELA DALEJ, AKO SI TERAZ

Tri roky, je to dlha doba.ANO A DOVTEDY BUDEME SPOLU PRACOVAT NA VYLEPSENI

Vylepseni coho?TVOJICH SCHOPNOSTI, ABY SI TO MALA LAHSIE

Yovmiel, a preco sa mi zjavil otec,chcel aby som ho videla?ON JE TVOJ OCHRANCA

Moj ochranca,tak aka je pravda, predsa sa otec len tak v snoch nezjavuje?NIE, NEZJAVUJE,ALE ON SI VYBERA

Preco si vybral mna?UZ SOM TI POVEDAL

Dobre, mozem sa ta opytat nieco ine?ANO

Preco sa mi nedari vyjst do astralu, je to pre mna tazke?BOJIS SA

Coho?TOHO, CO JE TU HORE

Je to pre mna zle?NIE, NIE JE, ALE MUSIS SA PRESTAT BAT A S TYM TI MAM POMOCT

Ziadala som vas, aby ste mi posilnili kanal.STALO SA, A VLASTNE HO POSILNUJEME STALE

Citim nieco divne.JA VIEM

Ako keby si bol tu pri mne.SOM

Mam hlavu ako by v deliriu a zaroven pisem do laptopu.SI SIKOVNA

Dakujem, ako je to s mojou vizualizaciou?UZ SI JU OBJAVILA?

Ano, nikdy pred tym som nic podobne nezazila, ako je mozne, ze sa mi tak v tom dari, aj s otvorenymi ocami?POSILUJEM TI KANAL, A OTVARAME TVOJE VEDOMIE

Davas pozor na moj kanal?ANO

Nikto sa na mna nenalepi?TO BY MU TAK CHYBALO

Normalne sa citim ako sfetovana, toci sa mi hlava…………….

vidim ta usmievat sa ako aj IzariasaJE TU

Ja viem, pozdravuj ho odo mna, ty si chcel byt mojim ucitelom?PRIDELILI MA

A si rad?ANO, VELMI, DA SA S TEBOU PRACOVAT, SI PRISTUPNA VSETKEMU CO PRIDE, UCIS SA  RADA A AJ SKUSAS, IDE TI TO POMALI, ALE IDE

Citim ta na temene hlavy.SOM TO JA

Mozem sa ta este nieco opytat?ANO

To s tou Helar, ste uz skoncili?CO MYSLIS?

Tie vase testy na nej?TO NECH TA NETRAPI

Pocuvaj, dala ta pozdravit, ked ste ju odpojili.JA VIEM, A DAKUJEM

No, tak preto.NEMOZEM TI POVEDAT VSETKO

A ako je to  s tym mojim jasnovidectvom, viem, co sa stane?UZ AJ V MINULYCH ZIVOTOCH SI TO VEDELA

Vies o vsetkych mojich zivotoch? ANO

Kolko ich bolo?SEDEM

tak a tu uz som dalej nevladala udrzat pozornost, pretoze som citila velku energiu okolo seba, ako sa do mna vstrebava a hlava mi klesla na hrud a bola som niekde ani neviem kde, pocula som Yovmiela, ako mi hovori, neboj sa, som tu pri tebe aj Izarias.

pokracovanie je v clanku Meditacia na mojom blogu.

3 komentáre leave one →
  1. 15/07/2009 22:33

    Vitaj v klube, Sefaranas! 🙂

  2. Aurawiewer permalink
    16/07/2009 08:54

    Tak tak vitaj v klube normálnych muahehaohoahueahoahueahob hi hi hi hi huahahehe : ))) dnes mam dobru naladu, yovmiel je zlaty anjel pomoze ked to nutne treba. Tak kanáluj aj naďalej ja ešte stále trénujem len slovká s nimi, na vety sa mi cakat nechce nemam nato nervu : )))

  3. sefaranas permalink
    17/07/2009 00:40

    dakujem, no skusam a budem, ten Yovmiel ma teda dostal do dobreho tranzu, ako som nechapala, toto sa mi nestalo ani u terapeutky, ked som potrebovala pomoct s jednou vecou, no uvidime co bude dalej, nervu na to nemam niekedy ani ja-teraz som mala dva dni nejake blbe-a oni ma rozveselili, priviedli mi do cesty situcacie a optimizmus do mysle, hned mi je lepsie, je to fakt super

Pridaj komentár