Prejsť na obsah

Strach – odrazový mostík

18/09/2010

15. 8. 2010 (Asrael)

Strachu tak ako dovolíte prísť, tak dovoľte odísť.

Prečo?

Strach má viacero úrovní. Zvládnutím jednej sa prechádza do ďalšej.

Prečo o strachu? Prečo nie o radosti?

Lebo strach treba čistiť – je ten, ktorý tu ostal a pretrval. Je to to, čo vás posúva za hranice možností a predsa hubí.

Poddávate sa mu a odovzdáte svoje sny. No on túži po jedinom – aby boli naplnené.

Strach môže túžiť?

Strach môže nabádať k jeho prekonaniu. Bol tak naprogramovaný, ako stupne, ktoré prejdete.

….

Môžem pokračovať?

Áno 🙂

Ariel, prečo tu nie ej Asrael?

Poviem ti niečo o strachu ja 🙂

Máš ho na starosti?

Mám na starosti jeho prijatie 🙂

Mám otázku – prečo vznikol strach?

Ako dôvod k prežitiu 🙂 . Vnímate strach ako zastavenie – a áno ochráni vás na začiatku, no slúži ako odrazový mostík, chápeš?

Áno, odrazový mostík – prečo?

K prekonaniu zastavenia. Stojíš, aby si si niečo uvedomila, aby si sa s niečím vysporiadala. Strachom nie je dobré nechať sa viesť. Nie je dobré mu odolávať. On len slúži k odrazeniu sa. Je to nabíjač reakcií.

7 komentárov leave one →
  1. orionko permalink
    18/09/2010 22:49

    Krásne ako sme prepojený 🙂 … začal som chodiť meditovať do lesa (včera) a strašne som sa bál, že keď tam budem potichu a budem metitovať, že ku mne príde diviak alebo líška, že ma napadne a mal som strach 🙂 . Dnes to bolo už lepšie 🙂 poprosil Pani lesa aby ochránila mňa a aj diviaky 😀 .

  2. anjelicsue permalink
    19/09/2010 17:14

    horšie je to už s fóbiami … ja s jednou už bojujem odmala … v momente konfrontácie si hovorím že sa nemám čoho báť … no stále je to nadoraz 😦 stále sa snažím prísť na to v čom je pes zakopaný … no to psíča stále šteká neviem z kade 😦

  3. 19/09/2010 23:01

    😀 sranda, 8.9.10 mi Asrael povedal len jednu vetu: Zabúdaš sa strachovať a veríš si… 😀
    Hm. 🙂

    • anjelicsue permalink
      20/09/2010 19:17

      nuž čo … stále si hovorím že si budem veriť no v tom momente sa akosi nechám prevalcovať parným valcom (hoci už nie s takou silou ako kedysi) no a potom si búcham hlavu 😦 že už zase !!! a neostáva mi už nič ako veriť že nabudúce ten valec včas zastavím …

  4. Lenka permalink
    08/11/2012 17:58

    Zdravím, chcela by som sa opýtať či by ste mi vedeli niekto poradiť. Ja ja nebojím ničoho pozemského, až na žaby a hady ale až v momente keď ich mám pri nohe 😀 O čo teda u mňa ide… Mám od detstva veľmi blízko k všetkému ezoterickému…Veľmi ľúbim svojho anjela strážneho no mám strach že ho uvidím…Milujem svoju babku ktorá už nežije a veľmi by som si priala aby som s ňou mohla komunikovať aj keď je už na druhej strane, no veľmi sa bojím že ju uvidím…Bojím sa aj všetkých ostatných duchov že by som ich mohla zbadať alebo počuť…Mám strach že sa pre mňa tento zážitok stane traumou…Dúfam že chápete čo som tým chcela povedať…. S kamoškou sme prišli na to že ide o karmický strach nakoľko už ako malej sa mi snívala hnusne smiaca sa lebka…A a moje spomienky na niečo z môjho detstva čo sa týka anjelov a všetkého nadpozemského je pre mňa blackout….keďže je prirodzené do 4-5 roka života že sme s nimi v kontakte a aj ich ako deti vidíme. Vedeli by ste mi poradiť ako sa s takýmto strachom vysporiadať ? Neviem kde začať alebo ako pochopiť že sa báť nemusím…Ďakujem veľmi pekne

    • 18/11/2012 13:41

      Je dosť možné, že ich vôbec neuvidíš, keď budeš s nimi komunikovať.

      • 18/11/2012 16:11

        Ďakujem veľmi pekne za odpoveď a už teraz aj za potvrdenie že to tak asi to tak bude. Už sa toľko nebojím. Dokonca sa mi stalo pred dvoma dňami že som počula dušu jednej známej otca. Dopredu som vedela ako sa vola a že ešte jej chce niečo povedať…..Som rada že to v duchovnom svete naozaj funguje tak že ak si neželáme / máme strach by nám to “ublížilo” niečo tak to nedostaneme. Možno príde ten deň kedy sa už nebudem báť ani vidieť. Mám už pocit že som na správnej ceste. 🙂 Ďakujem krásne :)))))

Pridaj komentár