Prejsť na obsah

Sneh a ľad; odpočinok a nuda

23/09/2010

Michael, 7.6.2010 (Daeduwen)

Rád by som ti niečo povedal
Bude z toho článok? :)
Možno :) ale to sa nemôžeme rozprávať o ničom, čo potom nepôjde do článku? :)
Ale môžeme. :) To ja len tak. :)
Vlastne by to mohlo byť na článok… uvidíme
Nemám tušenia, o čom ideme; ale dobre. Som prítomná… pokiaľ to budem zvládať. :)
To ma teší :) chcem hovoriť o snehu
snehu??? Na pokraji leta? :)
A čo? Máme časovo obmedzené témy alebo čo? :)
Nebudem ťa nijako obmedzovať; pre mňa si hovor trebárs aj o snehu. :)
Vieš, prečo existuje sneh?
Aby celý rok nepršalo. :)
Haha… :) to bolo celkom vtipné :) prebúdzaš sa :)
Skôr sa snažím existovať aspoň spolovice; toto bol jednej zo zúfalých pokusov nadýchnuť sa, kým znovu zachrápem. :)
Vidíš, a sme pri tom; zimný spánok
Ušli mi súvislosti; ale nevadí, ideme ďalej. :)
Sneh je dôležitý preto, aby krajina vedela, že má odpočívať. Keď príde sneh, je čas odpočinku. Zvieratá sa ukladajú na zimný spánok; teda niektoré. :) A rastliny takisto odpočívajú; zbierajú nové sily na jar a zvyšok roka. Preto je zima dôležitá. Vo vašich podmienkach. Ale kedysi zima nebola
No a… ako to potom fungovalo?
Vtedy boli všetky organizmy múdrejšie; oddychovali priebežne. Aj potrebovali menej oddychu
A prečo ho teraz potrebujú viac?
Pretože toto je náročnejšia doba na sily. Preto

Asrael, 12.7.2010 (Iris Thaumas)

Napíšeme o niečom inom
O čom?
O nude
Žartuješ, však?
Myslím to smrteľne vážne 🙂
Dobre, čo je nuda?
Nuda je stav mysle.
Wau (ironicky)
Nuda je stav vymanenia sa z činnosti.
Extrémny stav
A predsa potrebný
Pri nude sa zíva
Čo sa deje pri zívaní?
Okysličenie mozgu
Nuda prináša nové podnety – nový pohľad na utriedenie. Je to zamrznutie potrebné pre spätný chod.
Spätný chod do postele? 🙂
Spätný chod pre rekapituláciu
Nerozumiem
Nuda pomáha prehodnotiť  a nakopnúť tú časť, ktorú si nepoužil
Žartuješ, však?
Nie 🙂

Asrael, 16.7.2010 (Iris Thaumas)

Povieš mi prosím viac o nude?
Z nudy sa stáva aktivita 🙂
Tým, že o nej hovoríme? 🙂
Tým, že ju konáme 🙂
Nuda je zamrznutie – ponorenie sa do ľadovej vody, celku. Vieš, čo je voda – vieš čo je ľad. Odpočinok. Spánok a predsa aktivita – lebo voda prenáša tam, kam by sme nezašli.
Voda je prenášač, očisťovač. Tým, že si niečím prejdeš očistíš nielen seba no i cestu.
Vetvu cesty.
Ako vieš, či to nie je celá cesta? 🙂
Aj vy ste cesta.
A pekne vyšliapaná. 🙂
Ľad je nuda?
Ľad je zhmotnenie neaktívnosti.
Napadlo mi – spiaca krása.
Doslova. 🙂
To, čo sa neprebudilo, to, čo hľadáte je pod ľadom. Ľad odráža lúče a smeruje ich tam kam treba. Do vody – či do okolia. Ľad je to, čomu vravíte bariéra – no cez ktorú vidieť dovnútra. Ukazuje svoju krásu, krásu vody – ktorá sa prebudí. Ľad je kvet pred rozpukom – nazývate vari kvety strašnými? 🙂
Všetko má svoju krásu – lebo všetko patrí nám – a na tom sa nič nezmení dievča. 🙂
Takže nuda je…
Aplikovanie sna do každodennej reality. Niet sna bez sprievodcu.
Myslíš sen ako snívanie?
Ja nemyslím – ja som. 🙂

2 komentáre leave one →
  1. proste ja permalink
    14/07/2013 20:07

    Sranda ako staré channelingy majú stále čo ponúknuť.

Pridaj komentár