Prejsť na obsah

Interiew s Uriel

08/09/2014
tags:
by

Channeling dňa 8.9.2014-Interview s Archanielom Uriel

Kto je Uriel- som Archaniel matky zeme nazývanou Gaia

Čo znamená to Archaniel matky zeme nazývanou Gaia?

To znamená že som jej ochránca/kiňa

Ako ťa máme nazývať ako Energiu,žena či muž?

Ja som žena

Akú máš farbu Energie?

Ja mám ružovú

Čo je vlastne tvojou úlohou na zemi?

Mojou úlohou je sprevádzať luďí do vnútra našej matky zeme Gaie aby mohli prinášať

pomocou meditácie z gaiou pokoj a lásku celému vesmíru a svetu.

To je všetko čo by sme mali o ťebe vedieť?

Nieje to všetko

Tak nám ešťe niečo osebe povec.

Chem vás oboznámiť touto cestou aby sťe svojou duchovnou tvoryvosťou boly viacej

obozretný a darovali viacej času samému sebe a svojmu vyššiemu Ja.O sebe ešťe chcem povedať,toľko že buďem s vami luďmi komunykovať časťejšie pomocou kyvadla a medytácií.

To už je koniec?

Zatial áno.

Tak sa maj.

Ahoj a ďakujem.

 

 

9 komentárov leave one →
  1. 08/09/2014 21:24

    Krásny channeling 🙂 Neverím, že niečo sa deje náhodne a to sa týka aj tohto prípadu. Mám záujem skontaktovať sa s Gaiou, lenže nevedel som, či mám požiadať rovno ju, alebo o pomoc anjela 🙂 Priznám sa, že ja cez anjelskú spoluprácu moc nie som, ale možno by som spravil výnimku, ak by bola ochota z druhej strany 🙂

  2. 08/09/2014 21:27

    Zrovna, keď som písal tú pasáž o tom, že nemám rád spoluprácu s anjelmi mi “niekto”, “niečo” vrazilo do stoličky, až mi padli okuliare. Anjeli sú možno hraví 🙂

  3. Dominik permalink
    09/09/2014 10:14

    Áno aniely sú hravý,davájú nám týmto na javo že sú medzi namy To že sa chceš spojiť s Gaiou len dotoho,my anielske bytosti stojíme pri tebe a ak nás cheš kontaktovať my sme ochotný vždy,len ty sám musíš chcieť.Ešťe jedna rada pre teba pavol keď sa chceš skontaktovať Gaiou ,musíš požiadať anielske bytosťi aby ťa informovali do predu akého máš aniela strážneho,ktorý tebe bude spolupracovať s tebou pri Archanielovi Uriel.Alebo sa možeš spojiť rovno z gaiouv ale nepojďe ti to tak ľahko.

  4. Peter995 permalink
    27/02/2015 23:56

    Tento anjel hovorí že je ženou. Aký je rozdiel medzi anjelom mužom a anjelom ženou?
    Má anjel mužský penis a ženský zasa vagínu, ak áno, k čomu im také veci slúžia?
    Predpokladám že anjeli spolu sex nepraktizujú, alebo áno?

    • anna permalink
      06/08/2016 16:55

      Peter995

      to nemyslíš vážne tieto otázky ? 😀 Už dávno je známe , že muž má pri sebe str.anjela so ženským vyžarovaním a žena s mužským.Môj anjel strážny má dokonca hrubý mužský hlas a celkovo mám pri sebe viac mužských anjelov ako ženských .Ale napríklad anjel smrti je podľa mňa neutrál, ja som ho videla a nevedela som definovať jeho “pohlavie” , no mágovia tvrdia,že je to bytosť ružového žiarenia a je to krásna žena .Ružová je ale farba SUCITU a hoci ja som videla anjela smrti celého čierneho na čiernom koni , ten súcit ma úplne ochromil,od žiadneho človeka som nič také nikdy nepocítila. Možné je, že jasnovidec a vizionár vidia anjelske bytosti trošku odlišne ale významovo rovnako. Ked človek robí iba channeling (záleží na akom stupni) , nie vzdy zazrie aj skutočnú víziu ako daná bytosť naozaj vyzerá.. Ariel som videla ako anjela s dlhými ryšavými vlasmi až po zem v bielej róbe (žiadna ružová farba ) a podla jasnovidcov a mágov je to aj anjel materiálneho zabezpečenia a vyjadrenia seba samého pomocou peňazí ( hobby, práca, atd.) Bez peňazí sme vlastne NIKTO, nemôžme ludom ukázať čoho sme schopný – prácou, čo dokážeme -koníčkom, čo v nás je/alebo chceme aby z nás bolo -kurzom, alebo čo všetko radi robíme z lásky k tej činnosti , či človeku – varenie, pečenie krásnych tôrt na objednávku,..Ked človek má prácu a bývanie má vlastne po hmotnej stránke všetko podstatné ale pre vyjadrenie seba samého svetu to nestačí.
      PS: anjely ako archanielske bytosti nespôsobujú “úder do stoličky” ale teplú energiu okolo tela ,vyplakanie sa, odlahnutie (ked pôsobia alebo liečia) .Spôsobiť posun materiálnej veci vie iba zosnulý človek (z rodiny),ktorý vie energiu tak silno naakumulovať,že pohne materiálnym ako nehmotný.Niesú to poltergaisti, môžu nám robiť anjelov z vlastnej vôle a často stoja práve oni pri nás, keď máme smrteľnú autonehodu a pod. To aby z toho “úderu do stoličky ” nevznikol strach 🙂

      PS: veľa vysvetlení aký su anjely su podla mna len teórie,lebo sa na internete vobec nezhoduju alebo mnohý anjely maju rovnake posobenie/ulohu aj ked ich rozdelujeme do roznych sfér podla posobenia . Anjely vznikli z náboženskej katolíckej tradície, takže ja verím len tomu , čo aj na vlastné “oko” uvidím 🙂

      • Peter995 permalink
        05/10/2016 21:48

        Len na okraj – anjeli nie sú len katolícka tradícia, sú spomínaní napr. aj v židovskej časti biblie.

        A moc ti ďakujem za vyjasňovanie toho, čo som sa pýtal (mužský/ženský anjel). Ak je to dávno známe, ospravedlňujem sa za svoju nevedomosť, no napr. v biblii ani nikde inde som sa zatiaľ nedočítal žeby sa anjeli delili na mužov a ženy – anjelice :-), Preto prosím, kde by som si o tom mohol viac prečítať?

        A takže ja ako muž mám anjelicu, to je paráda, to sa mi teda páči. Super.

        Škoda, že nemám schopnosť vidieť tieto bytosti. Niečo som videl len ako malé dieťa, ale už sa na to takmer ani nepamätám.

        A preto prosím, ako taká anjelica vyzerá? A čo má oblečené? Úžasne ma to zaujíma

      • 05/10/2016 22:30

        Odpoviem ti ja, hoci sa ti možno moja odpoveď nebude páčiť… Anjeli sú energia. Podobu im dávame my podľa nejakých vnútorných pocitov a zážitkov z minulosti. Ak potrebuješ mať “anjelicu”, tak sa ti bude energia ukazovať ako “anjelica”. A všetko okolo nej bude premietnuté z tvojho vnútra – takže je nezmysel pýtať sa hocikoho iného, čo bude mať tvoja “anjelica” oblečené, keď ju obliekaš ty sám… Alebo ako vyzerá… Alebo ako sa správa… To všetko sú tvoje vnútorné obrazy, ktoré v tebe kontakt s tou energiou vyvoláva. Tá istá energia vyzerá u mňa celkom inak ako u teba. 🙂 Také jednoduché to je.

      • Peter995 permalink
        18/10/2016 20:38

        Sun Belangelo: “Podobu im dávame my”

        Ak by to bola pravda, by som tú svoju anjelicu možno nechal behať nahú… 🙂

  5. Peter995 permalink
    08/10/2016 00:51

    Sun Belangelo, tak ja mám vedomosti, že anjeli sú tiež samostatné inteligentné bytosti, ktoré vraj aj majú nejaký svoj vlastný výzor. Hoci ho asi i vedia zmeniť do takej podoby akú si nejaký človek môže zaželať, predsa majú i nejakú vlastnú podstatu a vlastný výzor, ktorý asi tiež trochu súvisí z ich poslaním.

Pridaj komentár