Prejsť na obsah

Este raz k vernosti:-)

24/05/2011

Ked sme hovorili o tom, ze stoji za to –(ak uz nejakeho partnera mame )nepodlahnut kazdemu zvodu ktory nam pride do cesty-neznamenalo to predsa to, ze sa mame vnutorne „klamat“, strkat hlavu do piesku pred tym ze nas pritahuje niekto iny,alebo nebodaj takto neslychane obmedzovat svoju „slobodu“ v citeni nie? 😀

Ano presne tak. Nejde o to aby ste za kazdu cenu sa drzali prislovia vernost alebo smrt 😀 .Je to vsak len sucast partnerstva. Ked jeden z partnerov tuzi po vernosti a chape ju, je potrebne aj to, aby mal v laske partnera ktory ju chape  takisto. Samozrejme vztahy su rozne a ludia tiez. Nechapte to zle. Kazdy clovek ma pravo na slobodny vyber partnera aj na to komu bude vernost davat a komu nie.je na vas ako sa na to poviem to tak: pozerate. Ak ste s partnerom spokojni v zivote tak mu chcete dat vsetko. A poviem to takto: patri tu aj sucast lasky-a tou je oddanost inemu. Tato oddanost sa samozrejme nesmie chapat v zmysle tom,ze by ste mali davat nieco co nechcete alebo po com netuzite. je to vzajomne. Ak netrvate na vernosti a ste spojeni s clovekom takeho isteho nazoru,potom je vsetko v poriadku. Ale ak jeden z partnerov trpi,tym, ze jeho polovicka sa otoci (a nie LEN otoci🙂)za kazdou inou zenou-ci muzom aby sme neboli nespravodlivi🙂 a tym sa devastuje to comu hovorite dovera,to nie je v poriadku. Dovera je aj to,ze vnutri duse verite tomu, ze dokazete sa ovladat a niekedy je potrebne potlacit to comu hovorite“pudy“ a verte ze to nie je jedno. Lebo kym laska je,tym laska nepohrda.

„kym laska je“….:-)..

To znamena ze kym ste laskou inemu,tak nim predsa nechcete pohrdat. Nikomu  nie je predsa prijemne vediet,ze kym sme doma, nas milovany si zatial uziva svoje radovanky s inym.:-) je to samozrejme volba kazdeho cloveka.,volba srdca. Komu doveru dame,od koho ju chceme aj spat.

Takze nejde o to aby sa v jednom zivote na seba „naviazali“ dvaja ludia ktori si musia byt bezvyhradne verni a nepozriet na ineho ako podla normy nejakych cirkevnych slubov ?:-)

Ano samozrejme. Ide len o to ze ak chceme doveru od ineho,musime ju vediet aj dat. a to aj v tom zmysle ako bolo napisane,ze ak mame vztah a tuzime po niekom inom ,-tak by bolo vhodne to povedat uprimne. Akurat neviem,ktory z ludi to dokaze prijat bez bolesti.:-)

Alebo tuzite po “dvojplameni” 🙂

Co je to ten dvojplamen? 🙂

Tomu sa hovori nieco dovtipne..Niekto kto vas naplna lebo je to vas odraz v zrkadle…

Odraz v zrkadle som ja nie?

Aj ano aj nie. 🙂 Je to nieco co ta doverne pozna..ale nie si to ty..je to akysi odraz 🙂

A takyto „odraz“ ma teda dokaze naplnit….?

Ano preto ze je ako ty.chape ..

???

To je to, co som aj ja .:-) nieco co nechapes 🙂

Uz je to dopletene 😀

Aj.Aj nie..:-)

Naopak . je to tak ze vsetko je velmi poucne.Aj to ze stravime s niekym cas,kto vobec nechape doveru ani vernost a ani lasku. Aj to nas dokaze posunut dalej. Vtedy skusas svoje srdce. Aj to ze niekedy je potrebne odpustit a ist dalej. Aj to ze niekedy staci ak sa na to pozeras ocami svojho partnera. Potom sa ti odhali mnoho suvislosti a pochopis ho. Niekedy je potrebne aby ste chceli partnera svojho menit. A potom pridete na to ze menis sam seba. Tym ze poznavas aj inych,a pohlady a citenie inych. Nie kazdy sa vie vcitit do potrieb ineho. Tym,ze sa svojimi laskami poznavas,poznavas aj sam seba. Tak vies,co mozes cakat a chciet od ineho.to,co chces ty. Nie vzdy to chce aj ten iny..ale to uz je ina rec. Ide o to aby ste sa spoznavali a citili to co citite. Nicomu sa nebrante len to nechajte volne plynut. Nieco samo odide,nieco ostane. A to co ostane pojde dalej..dovolim si povedat  ze raz sa dostanete k ……laske🙂

Ako vzdy..

Ano ako vzdy 😀

2 komentáre leave one →
  1. daeduwen permalink*
    24/05/2011 19:10

    ano… 🙂

    myslim, ze toto si chcela povedat aj tym predoslym clankom, na ktory som potom reagovala ja 🙂 len som si odtial vybrala iste veci, ktore sa mne osobne zdali akoby nedotiahnute. potrebovala som k tomu nieco “dodat”, aby som to ja sama nevnimala ako jednostranny pohlad

    a toto doplnenie mi to poskytlo, dakujem 🙂

  2. 26/05/2011 07:20

    ano ano ja viem vyznelo to mozno trochu jednostranne..ale tak to samozrejme nie je.:-)

Pridaj komentár