Prejsť na obsah

Môj zážitok

24/09/2010
by

…princezna pravda, je v ukrytá niekde v týchto vetách…vsetko je len relativne…je len na nas, aby sme ju zbavili DRAKOV…ktory ju zahaluju…a uvideli ju v jej plnej bozskej krase…

Pravda ?

Ego, je to vedomie tela.

Je dvojpolárne

+ a –

mužský a ženský princíp

….

ženský princíp vedomia môjho tela má meno Eva. Volám ju Íva.

Poviem Vám príbeh…jednej noci som sa vo svojej mysli hral. Staval som si 3D trubicovitú dráhu s cieľom previezť sa na nej.

Pri stavbe som náhodou vošiel na posvatné miesto a nabúral som svojou dráhou do bieleho semiačka.

Šmik///Dosiahol som cieľ

Obraz///Konáre mi vstupujú do nosa

Pocit//Jemné svrbenie v mozgu

Video/Výmena mozgo-miešneho moku

Môj záver ?

Myslím si, že som vo svojej mysli otvoril posvätné semiačko stromu života a následne mi jeho vedomie vymenilo mozgovo-miešny mok.

Ako sa to prejavuje ?

Vo svojej mysli cítim prijemné a nepríjemné pocity, v závislosti od mozgových vĺn, ktoré sú emitované mozgami mojich bližných.

…Ako dochádza k Výmene mozgovo miešnej tekutiny v čase, začínam rozlišovať jednotlivé vĺnky s podobnou vlnovou …

dlzkou, sirkou ? ..Fyzici tomu hovoria alfa a beta, gama

a delta mozgove vlny, ale fyzici su vymyselnici.

Ja som realista.

Ď. ak mi pomôžete doplniť si pravdivé vedomosti.

Michal

No comments yet

Pridaj komentár