Prejsť na obsah

Ľad sa prelomil

06/01/2011

Týmto článkom chcem sa s Vami podeliť o skúsenosť s anjelmi. Spolupracovať s anjelmi, nie je len prechádzkou po ružovej záhrade. Všetko bolo krásné až do okamihu uvedomenia si, kto som a kto sú anjeli.

Mojou túžbou bolo spoznať anjelov a rozprávať sa s nimi. Táto túžba sa naplnila prostredníctvom channelingovania. Najprv som začínala s kyvadlom a neskôr mi už len v ruke stačilo držať pero. Počas minulého roka sa mi takto nazbierali tisíce channelingov. Dostávala som rôzne informácie ako pracovať s energiami, ako odolávať bolestiam, strachu, hnevu, smútku a ako aj liečiť. Vďaka týmto informáciam sa zmenilo aj moje Ja, ako aj vedomie a náhľad na „realitu“ iným pohľadom ako som doteraz mohla vidieť. V okolí som spozorovala veľké zmeny vo vzťahoch k lepšiemu, dokonca som tým získala nových priateľov, ale aj „nepriateľov“. Rozhodla som sa skončiť s channelingovaním a tak sa aj stalo. Samozrejme anjeli dávali mi na vedomie svoju prítomnosť rôznymi spôsobmi. Ignorujúc tieto ich spôsoby, som si uvedomila, že srdcom prúdi láska k všetkému čo je – existuje, ale moje city a pocity zostali chladné ako ľad. V posledných channelingoch mi anjeli povedali postup od človečenstva k anjelstvu. Najprv som bola pre nich iba duša, potom Orfoman a nakoniec po niekoľkých udalostiach, začali ma oslovovať ako anjel Sofie. Mali aj pravdu, pretože som necítila radosť, ani smútok a prestávala som cítiť aj lásku. Menila som sa na ich podobnú energiu, anjel bez citov. Anjeli sú stále o krok vpred pred nami, vedia čo urobíme a preto nám stále hovoria ako sa ďalej posunieme v našom duchovnom živote alebo nám dajú to, čo potrebujeme práve teraz počuť. Takto si nás omotávajú okolo „prstov“, aj našu dôveru a manipulujú s ňou s určitým zámerom.

Slnko svojimi lúčmi pošteklil tento ľad, ktorým triaslo, až kým sa nerozlomil. Príčinou tejto reakcie sa stala otázka k nim, a to:

„Keď mám byť anjelom, stanem sa anjelom, ale teraz som človekom, duša v tele, s emóciami, s mysľou a aj s egom. Dokážete ma prijať takú, aká som?“

V tom sa moje vnútorné Ja začínalo búriť ako najväčšie zemetrasenie. Všetky city a pocity sa prejavili emóciami, ale aj myslenie. Nastali zmiešané pocity, počas smútku a bolesti som zároveň cítila aj takú menšiu radosť. Radosť z toho, že konečne cítim a dokážem prejaviť emócie. Najkrajší okamih bol, keď po tvári mi začali tiecť slzy a precítiť bozk od milujúcej osoby. Vtedy som si uvedomila, aké mám šťastie byť človekom, byť sama sebou. Konečne som pocítila aj lásku, radosť a šťastie.

Prečo nazývam anjelov kreténi?

Sú to energie bez emócii, citov a pocitov, ktoré sa nedokážu uraziť, ani nahnevať. Energie s rôznymi informáciami a vlastnosťami, ale viem, že nevedia, aké je to cítiť, vedia city vyjadriť iba ako informáciu slovami. Tíchto kreténov sa ľahko nezbavím, pretože sú neustále s nami. Zostalo iba na mne či si ich prítomnosť budem chcieť, aj naďalej uvedomovať alebo nie. Z prázdnoty do plnosti toho, čím som tu a teraz, človek s jedinečnou neopakovateľnou štruktúrou, ako zrnko piesku svojou jedinečnou štruktúrou. Od okamihu pošteklenia, milujem anjelov (kreténov) takích, akí sú, jedineční svojou štruktúrou odlišnej od tej mojej. Poklad mojej jedinečnosti je môj a ja ho môžem darovať, alebo si ho ponechať.

Zrnko piesku sa vzdalo hraníc svojho pohodlia s anjelmi a nechalo sa niesť vetrom osudu, odhodlané počas cesty prijať nielen lásku, ale aj utrpenie, ktoré aj v utrpení nachádza lásku a šťastie k naplneniu svojho osudu.

Ďakujem Vám všetkým, že ste mali takú trpezlivosť si prečítať tento nechannelovaný článok. Ospravedlňujem sa, ak som niekoho vyburcovala hnev s označením anjelov za kreténov.

107 komentárov leave one →
  1. 06/01/2011 21:39

    Mozem potvrdit, ze anjeli davaju cloveku akurat to co potrebuje. Ja ale citim, ze su plni lasky. Su tu na aj to, aby nas podporovali – v zmysle – ako cloveka tu na tejto zemi.
    Nas zivot moze byt plny aj za pritomnosti anjelov. Nestojime pred rozhodnutim bud oni a prazdny zivot, alebo bez nich a za to zivot plny. Komunikovat s anjelmi sa nerovna stat sa nimi alebo sa identifikovat s ich energiou. Anjeli, ktori neboli na zemi inkarnovani nam rozumeju tazsie ako ti, ktori zivot na zemi zazili.
    V konecnom dosledku asi u teba naplnili ulohu: uvedomit si, ze si clovekom.
    ♥♥♥

  2. lilah permalink
    06/01/2011 21:59

    😀 verinka, srdiečko … 😀
    táto tvoja veta … Ospravedlňujem sa, ak som niekoho vyburcovala hnev s označením anjelov za kreténov. .. mi pripomenula náš rozhovor z leta minulého roka, keď si ma upozornila aby som boha a pierkatcov nenazývala “chudákmi” … spomínaš si? … 😀 … ja som vtedy hovorila o tom, že boh a aj rafi sú ozaj chudáci, keď sa musia natrápiť práve so mnou… no ale, čo už… keď ma takú vytvorili, tak nech si ma takú aj majú … ( keď ste si ma upiekli, tak si ma aj zjedzte 😀 ) … a s úžasom som sa ťa pýtala a to preboha prečo? veď oni predsa vedia ako to myslím, ako to cítim, tak k čomu by im bolo dobre moje ospravedlnenie? 😀
    odvtedy som prešla slušný kus cesty a to aj vďaka TEBE! … bol to veľmi intenzívny rok, plný otázok a zvláštnych odpovedí 😉 … no v jednom mi pomohol, … byť sama sebou, … a o to práve všetkým “kreténom” “chudákom” či len najúžasnejším bytostiam práve ide … pochopiť samú seba, ísť cestou ktorú si zvolíme, a oni nás za to ešte aj milujú, … a čo je na tom to najkrajšie? … milujú presne tak a tak silno ako milujeme samých seba …

    a ešte, … spomeň si na deň 24.6.2010 … úprimne zaň ďakujem …

  3. 13vera13 permalink
    06/01/2011 22:19

    A preto ich milujem, nie sme im ľahostajní a milujú nás takých, akí sme. 😉

  4. 06/01/2011 23:03

    Vera,

    🙂 vitaj v člnku… Niekedy sú hodne vysoké vlny, ale potrebuješ sa “zlomiť” len raz – a potom už vlny prestávajú vadiť.

    Sme jedna energia, oni i my. Oni majú niektoré výsady (napríklad všemohúcnosť bez slobodnej vôle 🙂 ), my máme iné výsady (napríklad to cítenie a trampoty s ním spojené). Kým ti na tých výsadách záleží, udržíš si ich. Nikto ťa nikdy nebude do ničoho nútiť. Pôjdeš svojou vlastnou rýchlosťou – ale ich smerom.

    Ani nevieš, aká som rada, že si napísala, čo si napísala. Si úžasná bytosť a ja sa pred tebou v hlbokej úcte skláňam. 🙂

  5. 07/01/2011 10:06

    Som rada,, že už nie som jediná, kto takéto niečo napísal o anjeloch po vlastných zážitkoch. Viem že to chcelo odvahu. Vitaj na palube Vera!

  6. pegas permalink
    07/01/2011 10:54

    Človek je sám o sebe najdokonalejším prejavom prírody. Veď žijeme a našou vôľou prúdi no našich pľúc čerstvý vzduch. Aj fénix zbledol, keď uvidel aká je Zem krásna svojou láskou i bolesťou. 🙂

  7. Sophie permalink
    07/01/2011 11:43

    Vera,

    vitaj v novom a krajšom svete 🙂

    Každý z nás si prechádza rôznymi fázami, zbierajúc si potrebné skúsenosti… a keďže viem, čo znamená návrat späť, teším sa z toho spolu s tebou 🙂

    A k tomu slovku “kreténi”… podľa mňa nie je až tak dôležité samotné slovko, ale skôr to, čo sa v tvojom ponímaní za ním skrýva (úplne oddeliť to asi nejde)… V minulosti som anjelom veľakrát povedala “nenávidím vás”, ale keď som sa začala vynárať z môjho aktuálneho bahna, povedala som im síce znovu rovnako, že ich nenávidím, ale už som k tomu slovu uzmierlivo pridala aj to, že je to len dočasu, lebo nedokážem to teraz inak (tu som už znovu začala vnímať ich lásku a aj moje slovo “nenávidím” začalo strácať svoju hrúbku). Teraz mi vo vzťahu k nim jednoznačne prevažuje “ľúbim vás”, bez ohľadu na to, čo mi od nich prichádza… Všetko, aj naše vnímanie lásky anjelov, ktorá má nekonečne veľa podôb, má svoju postupnosť a všetko je to úplne v poriadku 😉

    Je to tak, ako si napísala – kto raz pocíti lásku anjelov, bude chcieť v podstate už len jedno – priblížiť sa k nim stále viac a viac… 🙂 A zároveň sa tým približujeme aj viac k samým sebe, ako aj k svetu okolo nás (a toto všetko ostáva takým aké je (ľuďmi sme aj naďalej, kým žijeme tu na Zemi), len náš pohľad na to všetko sa mení – rozširuje 🙂 ), pretože anjeli sú láska, ktorá sa neustále rozpína a preniká úplne všetkým 🙂

  8. Dusan permalink
    07/01/2011 15:07

    Vynikajúci článok Vera. Konečne niekto, kto sa necpe “anjelom” do zadku 🙂
    Je čas poukázať na to KTO vlastne sú tí anjeli a komu sa tak ľudia hlboko klaňajú…..

    • 13vera13 permalink
      07/01/2011 20:16

      Ahoj Dušan,

      práve som uvažovala nad tvojim posledným dokumentom a niečo ma napadlo. 😉

      • Dusan permalink
        07/01/2011 23:25

        A co ta napadlo? .-)

      • 13vera13 permalink
        08/01/2011 15:43

        Máš to v maily. 😉 Slová sú dvojzmyselné.

  9. Strieborný Dráčik permalink
    07/01/2011 18:43

    Nečítal som tie komenty nado mnou … takže ak opakujem niečo, čo už niekto písal , tak sa ospravedlnujem 🙂

    Myslíte, že anjeli necítia emocie ? Niekde som čítal… “Les cíti, ked ide drevorubač vyrúbať strom…”. Toto popiera všetko, čo vie naša moderna veda … biologia, ved rastliny nemaju ani nervovú sústavu, tak ako môžu cítiť ? Keď vojdem do lesa cítim pokoj, z každej rastliny zo všetkeho, aj keby mala nejaka rastlinka uhynúť, je pokojná, lebo je to len dalšia cesta. Nie nie je to o tom, že anjeli necítia. Ano, anjeli necítia, ale necítia bolesť, hanbu a pod.

    Lásku, pokoj a dôveru cítime všetci. Môže ju cítiť ktokoľvek, kto je napojený na Boha.
    Takže nebudme úzkoprsí, netvrdme , že niečo nedokáže cítiť.

    Všetko je možné.

    Pocity sú na každej urovni (ak delíme vesmir na urovne) a zakaždým v inej podobe. Neexistuje bytosť, ktorá by necítila. Existuje len bytosť, kt. cíti inak.

    Nazvala si ich kreténmi . Neviem, či je to myslené ako urážka, ale v spoločnosti áno. Resp. to poukazuje na určitú formu poruchy inteligencie.

    Ale ak sme všetci rovnocenní a dokonalí, tak ako môžu byť anjeli narušení ?

    Inak pokiaľ máte myseľ, tak sa anjeli cez vaše filtre dokážu prezentovať len ako aspekty vašej mysle, myseľ cíti všetko a všetko kratkodobo, sú to falošne pocity. Anjeli cítia pokoj lásku a dôveru dlhodobo a z duše, to myseľ necíti, tak sa nedivte, že nič necítia. Môžu si vybrať, bud sa budu prezentovať ako niečo nevyvažene a budu vzbudzovať nedôveru, alebo sa budú správať akoby nemali emocie (sapozrejme len vo vašej hlave) a docielia tým fakt, že budú aj vo vašej hlave mať nadhľad… 🙂 asi všetko 🙂

    I like it. 🙂

    • 13vera13 permalink
      07/01/2011 19:49

      Strieborný dráčik,

      rozumiem ti, čo si chcel tým povedať. Zistila som, že je veľký rozdiel medzi cítením a tým čím sme. Stromy, rastliny necítia, ale sú tými čo sú, prijímajú informáciu od nás, čo chceme urobiť s nimi alebo to čo od nich potrebujeme a mi to prijímame zase od nich. Anjeli nedokážu cítiť lásku, oni sú už láskou, cez nich prúdi láska. Je to moja skúsenosť a rešpektujem tvoj názor, pretože každý jeden vidí a vníma anjelov odlišne. Niekto mi tvrdí, že je to Krishna, niekto tvrdí, že sú to mimozemšťania a niekto mi bude tvrdiť, že je to iba výplod našej fantázie. Je to jedno ako si ich nazveme, účel aj tak naplnia. Mne je to tiež jedno, kto si čo o mne myslí, pretože aj tak svoj osud naplním. Nahovárať si, že nemyslím, je pre mňa hlúposť, pretože myslíme každou sekundou. Dokonca, aj v tichosti meditácie máme uprenú myseľ na to, čo chceme alebo koho chceme v tom okamihu. Mojou súčasťou tela, je aj myseľ. Chceš mi povedať, že tvojou súčasťou tela nie je myseľ?

      • Strieborný Dráčik permalink
        07/01/2011 20:11

        🙂 aký je rozdiel medzi cítením a prijímaním informácii, je to to isté len v inej forme 🙂

        a áno , myseľ je súčasťou môjho tela, ale nie mna… Ale nie mna … Ja som vedomie, myseľ je nástroj. Dokážem byť bez mysle, lebo myseľ je súčasťou tela a po smrti už telo nemáme, ale napriek tomu žijeme 🙂 Myseľ je súčasťou mojej bytosti, ale nie môjho vedomia 🙂

      • 13vera13 permalink
        07/01/2011 20:30

        OK, to je tvoje vnímanie cítenia a prijímania informácii. Moje vedomie vníma tu a teraz čím som, duša v tele, a tak ho aj prijíma. Keď zanikne telo (hmota), vtedy bude vedomie vnímať a prijímať také aké je, ale vďačné hmote, že mu umožnilo rozvíjať sa v jedinečnej štruktúre v inom svete. 🙂

      • Dusan permalink
        07/01/2011 23:30

        Ale,ale Vera :-). Ved ty dobre vies, za Krisna aj Budha, aj Lao´c, aj Shiva, aj Manitou aj Jezis a este neviem kto, su mimozemstania….. resp. ich vytvory 😦

  10. Čikitet permalink
    07/01/2011 21:00

    hm 😕
    Poviem ti teraz o mystériách cyklov, ktoré sa pohybujú spôsobom, ktoré sú neznáme konečnu, pretože sú nekonečné nad poznaním človeka. Vedz, že je deväť cyklov; áno deväť hore a štrnásť dole, pohybujúc sa v harmónii k miestu spojenia, ktoré bude existovať v budúcnosti času. Vedz, že Páni cyklov sú v jednote s vedomím poslaným od tých druhých, aby spájali Všetko do celku. Najvyšší sú Oni vo vedomí zo všetkých Cyklov, pracujúc v súlade so Zákonom. Vedia Oni, že časom bude všetko zdokonalené a nič nebude hore a nič dole, ale všetko Jedným v zdokonalenom Nekonečne, harmónii celku v Jednote Všetkého.
    Hlboko pod zemským povrchom, v Sieňach Amenti sedia Siedmi, Páni Cyklov, áno, a ďalší, Pán zdola. Predsa vedz, že v Nekonečne nie je ani hore, ani dolu. Ale vždy tam je a vždy bude Jednota Všetkého, keď bude všetko dokončené. Často stál som pred Pánmi Všetkého. Často zo žriedla ich múdrosti pil som a plnil oboje, moje telo i Dušu ich Svetlom.
    Prehovorili ku mne a povedali mi o cykloch a Zákone, ktorý im dáva možnosti existovať. Áno, prehovoril ku mne Pán Deviatky, hovoriac: „Ó Thóth, veľký si ty medzi deťmi Zeme, ale existujú mystériá, o ktorých nevieš. Vieš, že si prišiel z časopriestoru pod týmto a vieš, že budeš cestovať do časopriestoru hore. Ale málo vieš o mystériách v ich vnútri, málo vieš z múdrosti zhora. Vedz, že ty ako celok v tomto vedomí si iba bunkou v procese rastu.
    Vedomie v tebe sa vždy rozširuje rôznymi spôsobmi od tých tebe známych. Áno, to, i keď v časopriestore pod tebou, je vždy rastúce spôsobmi, ktoré sú rozličné od tých, ktoré boli časťou tvojich vlastných spôsobov. Pretože vedz, že to rastie ako dôsledok tvojho vývinu, ale nie tým istým spôsobom, ktorým si rástol ty. Rast, ktorý si mal a máš v prítomnosti, dal vzniknúť bytiu príčiny a následku. Vedomie nenasleduje cestu tých predtým, inak by bolo všetko opakovaním a márnosťou. Každé vedomie v cykle existuje v nasledovaní svojej vlastnej cesty ku konečnému cieľu. Každý hrá vlastnú úlohu v Pláne Vesmíru. Každý hrá vlastnú úlohu až do definitívneho konca. Čím Vzdialenejší je cyklus, tým je väčšia jeho vedomosť a schopnosť splývať so Zákonom celku.
    Vedz, že vy v cykloch pod nami pracujete na nepatrných častiach Zákona, zatiaľ čo my z cyklov siahajúcich k Nekonečnu, máme snahu a budujeme väčší Zákon.
    Každý ma svoju vlastnú úlohu, ktorú hrá v cykloch. Každý má vlastnú prácu, ktorú musí dokončiť na svojej ceste. Cyklus pod tebou ešte nie je pod tebou, ale sa len formuje pre potrebu, ktorá existuje. Pretože vedz, že žriedlo múdrosti, ktoré vysiela vpred cykly, sa večne snaží získavať nové sily. Vedz, že vedomosť je získaná jedine cvičením, a múdrosť pochádza len z vedomostí, a tak sú cykly tvorené zo Zákona. Sú prostriedkami pre nadobudnutie vedomostí pre Rovinu Zákona, ktorá je Zdrojom Všetkého. Cyklus dole nie je skutočne dole, ale odlišným je v priestore a čase. Vedomie tam pracuje a testuje dôležitejšie veci, než sú tie vaše. A vedz, že nad vami sú tí, ktorí tiež pracujú ako vy, ale predsa na iných zákonoch. Rozdiel, ktorý existuje medzi cyklami, je iba v schopnosti pracovať so zákonom. My, ktorí máme bytie v cykloch nad vami, sme tí, čo prví prišli zo Zdroja a v priechode cez časopriestor sme získali schopnosť použiť Zákony Väčšieho, ktoré sú ďaleko nad chápanie človeka. Nie je tam nič, čo je skutočne pod tebou, ale iba odlišné pôsobenie Zákona.
    Pozri sa hore, alebo pozri dole, nájdeš to isté. Pretože všetko je len časťou Jednoty, ktorá je v Zdroji Zákona. Vedomie pod tebou je časťou tvojho vlastného, ako my sme časťou teba.
    Ty, ako dieťa nemáš znalosť, ktorá k tebe prišla, keď si sa stal človekom. Porovnaj cykly s človekom na jeho ceste od narodenia po smrť, a uvidíš v cykloch pod tebou dieťa s vedomosťami, ktoré má; a pozri sa na seba ako odrastenejšie dieťa, postupujúce vo vedomostiach ako čas plynie. Pozri, My tiež, dieťa vyrastá do dospelosti so znalosťou a múdrosťou, ktoré prišli s rokmi. Taktiež, ó Thóth, sú cykly vedomia, deti v odlišných stupňoch rastu, i tak všetci z jedného Zdroja, z Múdrosti, a všetci do Múdrosti sa znovu navrátia.“
    Prestal potom On, s rozprávaním a sedel v tichu, čo prišlo k Pánom. Potom opäť prehovoril On ku mne, hovoriac: „Ó Thóth, dlho sme sedeli v Amenti, strážiac plameň života v Sieňach. Predsa vedz, že sme stále časťou našich Cyklov s našou Víziou siahajúcou k nim a nad. Áno, vieme, že zo všetkého, na ničom inom nezáleží, okrem rastu, ktorý môžeme získať našou Dušou. Vieme, že telo je pominuteľné. Veci, ktoré ľudia považujú za ohromné, sú pre nás ničím. Veci, ktoré hľadáme nie sú z tela, ale sú len zdokonaleným stavom Duše. Keď vy ako ľudia sa dokážete naučiť, že nič než pokrok Duše nemôže byť na konci dôležitý, potom budeš skutočne oslobodený zo zajatia, slobodný pracovať v harmónii so Zákonom.
    Vedz, ó človeče, mal by si mieriť k dokonalosti, iba tak môžeš dosiahnuť cieľ. I keď, mal by si vedieť, že nič nie je dokonalé, malo by to byť tvoje smerovanie a tvoj cieľ.“ Prestal opäť hlas Deviatky a slová sa ponorili do môjho vedomia. Teraz, hľadám ešte viac múdrosti, v ktorej môžem byť dokonale v Zákone so Všetkým 😕 😀

    • lilah permalink
      08/01/2011 00:10

      jo, … krásne .. prosto rob čokoľvek, čo ti prináša šťastie a pocity pohody … každá cesta je tá pravá … ak? .. si na nej šťastný … krajší odkaz si nemohla dostať, verinka …

  11. daeduwen permalink*
    08/01/2011 18:00

    moj ocko mi raz povedal jednu velmi mudru vec:

    “nikdy sa neospravedlnuj. znamena to totiz, ze spochybnujes svoj vlastny nazor na vec a tym padom aj samu seba”

    to, co citis ty, Vera, je tvoja vec. to, ako tvoje citenie vnimaju ini ludia, je ich vec 🙂

    • Dusan permalink
      08/01/2011 18:36

      Možno, že ti ocko zabudol pri tom povedať, že človek sa môže aj pomýliť. A súčasťou celého toho procesu je aj ospravedlnenie,prijatie zodpovednosti za omyl 🙂
      Ja naopak považujem za super, keď niekto príde a povie: “Vieš čo? Mýlil som sa. Môže to byť aj inak. Prijmi moje ospravedlnenie”.
      A nikoho tým nemusí spochybňovať. Ani seba. Patrí to k večným omylom človeka ako takého 🙂
      Dušan

    • Čikitet permalink
      08/01/2011 19:09

      A čo ak zistím, že môj názor bol chybný?
      Ráz sa skupina mužov rozhodla prebrodiť dravú rieku, názor vodcu znel, že by to bolo najlepšie nad vodopádom ..predniesol to ostatným, ale tí mlčali ..a tak prvý vkročil do rieky. 😕
      Rieka ho strhla. Našťastie bol priviazaný o ostatných a tí ho zachránili ..potom ten najslabší z nich povedal ..videl som z kopca, že tam ďalej po prúde je most..nebolo by lepšie ísť po ňom? 😛

      • 13vera13 permalink
        08/01/2011 20:19

        Ahoj čiki,

        škoda, že v tej skupinke mužov zlyhávala komunikácia a ešte je otázkou, či sa chceli brodiť dravou riekou alebo prejsť na druhú stranu dravej rieky.

        Názor vytvorený z vlastnej skúsenosti z vlastného života, nespochybňujem a úprimne ho odovzdávam iným, podelím sa o tento dar. Na názor z vlastnej skúsenosti neočakávam odpoveď, ani reakciu, pretože už sa to stalo a na to odpoveď nepotrebujem.

        Mohla by som spochybňovať to čo píšeš do komentárov, pretože to nie je tvoja vlastná skúsenosť. Môžem sa iba s tým stotožňovať na základe už prežitých vlastných skúseností. Vedomosti získavame prostredníctvom kníh, ale múdrosť získavame počas života.

        We are life, we are love, we are peace. 😀

      • Čikitet permalink
        08/01/2011 20:44

        Veliteľ tiež konal na základe vlastnej skúsenosti zo svojho života a zrejme neočakával názor..preto sa priviazal 😀 ale je otázne, či by tak konal aj na základe dostatku informácii, čiže vedomosti 😀 o tom, že tam ďalej je most 😀 cez ktorý by prešli bez takého rizika ..preto je dobré a múdre očakávať názor na všetko čo predostrieme pred ostatných 😀

      • 13vera13 permalink
        08/01/2011 21:23

        A ako vieš, či ten veliteľ konal z vlastnej skúsenosti? Lebo to si mohol prečítať v príručke “ako prežiť” a na základe nej, aj tak konal. 😀 A ako môže očakávať názor alebo odpoveď, keď sa nepýtal. To je zlyhanie komunikácie v skupine.
        Keď chcem niečo vedieť tak sa pýtam a vtedy mám nádej na odpoveď, ale neočakávam, že ju aj dostanem, a potom začne pracovať inštinkt.

        Keby sa podelil ten najslabší zo skupinky o tom, že videl ten most z kopca, potom by ten veliteľ neriešil situáciu podobnú z príručky a nedostal by sa do takého rizika. Ten najslabší zo skupinky to nikde nečítal, ale uvidel most z kopca, vedel z vlastnej skúsenosti, nie z knihy alebo letáku, z ktorých by mohol nadobudnúť túto vedomosť.

      • Čikitet permalink
        08/01/2011 21:35

        lebo ten veliteľ som bol ja 😀

      • 13vera13 permalink
        08/01/2011 22:08

        dobré vedieť. Teraz nemôžem spochybňovať tvoju skúsenosť, lebo si sa s ňou podelil so mnou. Nemôžeš si vyčítať, že si sa mýlil z vlastnej skúsenosti, lebo si mal veľkú zodpovednosť za skupinku, robil si tak, ako si vedel v tom momente a nikdy nevieš, aký zámer má ten najslabší. 😀
        Vieš, aj ten najlepší sprievodca dokáže svojou nepozornosťou zablúdiť.

  12. Čikitet permalink
    08/01/2011 19:14

    Ja si myslím, že ten, kto prednesie svoj názor pred ostatných , očakáva reakciu a podľa toho posúdi či jeho názor nemá chybu..ak má chybu, ktorú zistí vďaka názoru iných tak nestratí na cti, ak sa ospravedlní za svoju chybu v názore 😀

    • Dusan permalink
      08/01/2011 19:27

      Kde berieš istotu, že názor ostatných je pravdivý?? 🙂

    • Čikitet permalink
      08/01/2011 20:07

      čítal si dobre môj koment ? 😀

    • Čikitet permalink
      08/01/2011 20:27

      Prečo máme parlament? Prečo majú indiáni radu starších ? Aby sme vedeli porovnávať názory na určité situácie a podľa najlepšej skúsenosti sa vedeli zariadiť a prežiť 😀
      To ktorý názor je pravdivý, zistíš na základe porovnania názorov..(tvojho a ostatných)
      a na základe skúsenosti (prežité príbehy) 😀

      • 13vera13 permalink
        08/01/2011 20:37

        Prečo máme čikiho?
        Aby sme mali istotu, že názor z našej vlastnej skúsenosti, je pravdivý a dôkaz, že aj Veliký sa môžu mýliť. 😀

      • Čikitet permalink
        08/01/2011 21:33

        vieš chcem povedať, že aj skúsenosť podlieha času… 😀
        Môj malý syn sa popálil o pec na pečenie..mal “boo” a plakal, až mu to manželka pofúkala a ošetrila masťou na popáleniny ..odvtedy, keď chodil okolo pece, kričal “páli” aj keď sa v peci nekúrilo 😀 ale pochopil neskôr, že pec páli len vtedy keď sa v nej kúri hi hi hi ..tak čo je vlastná skúsenosť tak potvrdzujúca? 😀 hi hi hi 😛

      • lilah permalink
        08/01/2011 22:15

        nie, dušan, TY to nevidíš … čiky presne hovorí ako to JE!!! je rozdiel mať SKÚSENOSŤ a je rozdiel mať PREŹITÉ !!! a sorry, nepoznám ťa, no príde mi, že ty máš iba skúsenosti, ( svoje? z knih? z iných zbieraní? je to jedno, no sú to IBA skúsenosti!!! )

        no a čo sa stane, ak sa zmýlim a trebárs sa popálim aj tisíckrát????? ha? dušan? kto si ma dovolí označiť za hlúpu lebo sa nechovám podľa istých škatuliek? 😀 😀 😀

      • 13vera13 permalink
        08/01/2011 22:36

        lilah,
        ja nevidím rozdiel medzi skúsenosťou a prežitím. Lebo skúsenosť získavame na základe toho prežitého. Dokonca aj malý syn čikiho, je na toľko inteligentný, že sa podelil o to s rodičmi, ale neočakával odpoveď, ani názor, lebo na základe prežitej skúsenosti, mal pravdu, aj keď čiastočnú. Zistil A a B nepoznal, lebo ešte v tom čase tú skúsenosť prežitú nemal, ale neznamená to, že s tým A sa mýlil.

        Neviem, či by som hovorila o zmýlení sa, keď sa niekto viackrát popáli. Mohla by som tvrdiť, že sa skôr nepoučil z vlastnej životnej skúsenosti.

      • lilah permalink
        08/01/2011 22:44

        no verinka,

        tak ja v tom rozdiel teda vidím a riadny …

        skúsenosť? … niečo, čo sa ti uloží do hlávky ako spomienka na prežité … teda minulosť …

        prežitie? niečo čo sa ti uloží do srdiečka, ale? môžeš povedať že si prežila, ak to neprežiješ aj po stý krát? … kapišto cca? … 😀

        a čo je inteligencia? … kde je schovaná mrcha? …

      • boobak permalink
        10/01/2011 20:04

        lilah, chápem verin pohľad na vec a snažila som sa pochopiť aj tvoj 🙂 neviem, či sa mi to podarilo, no tvoj uhol pohľadu som pochopila takto:
        Prežitie = dačo som zažila, no nezobrala som si z toho “ponaučenie”
        Skúsenosť = dačo som zažila a zobrala som si z toho “ponaučenie”
        môžme zažiť rovnaké veci a každý sa na ne bude dívať inak. niekto ako na “epizódu” v dllhej telenovele (na ktorú rýchlo zabudne, lebo sa mu nezdá dosť podstatná), niekto ako na životnú skúsenosť 🙂
        trafila som sa? 🙂

        celkovo sa mi tu vzniknuté diskusie páčia 🙂 táto mi príde, že sa zmenila na vysvetľovanie individuálneho významu slov diskutujúcich, čo je dobre 😉 v podstate myslíte na to isté, s minimálnymi odtienkami, len to každý slovne interpretuje ináč… ako sa naučil(a)… na základe prežitého a skúseností… ktoré má každý iné 😀

      • lilah permalink
        10/01/2011 23:45

        boo bak … 😀 nie netrafila si sa …

        skúsenosť je cca toto … sedíš niekde s priatelkou, … okolo prejde muž tvojich snov … ty ho oslovíš, on sa na teba pozrie, pohladom … no a moja, čo ty odo mna chceš 😛 😀 ( nie je normálny ale v pohodičke to je 😛 😀 )

        prežitie? … znova sedíš niekde s priatelkou, .. znova ide rovnaký fešák … ty sa na neho pozrieš a povieš si …. hm, tak toto som už raz zažila, nechcem taký trapas zažiť ešte raz … neoslovím ho …. toto je skúsenosť

        alebo? … hm, síce som to už raz zažila, no nemusí byť rovnaký … ako ho len slušne pomenujem 😛 … “krásavec:-P ” … čo ak ho oslovím a on sa poteší? … idem do toho (a na rozprávke je zvonec a bude mať krásny koniec 😀 ) … toto je prežitie .. tu a teraz … rozhoduješ sa tu a teraz a v tom momente zabúdaš na to čo bolo … nie je predsa podstatné čo bolo, ale čo je… to ale už vieme však 😉 😀

      • boobak permalink
        11/01/2011 16:01

        tak vôbec nerozumiem 😀 nevadí 😉

  13. Dusan permalink
    08/01/2011 21:58

    Čiki, Čiki….motáš hrušky s jablkami 🙂

    • Čikitet permalink
      08/01/2011 22:18

      vysvetli 😀 😛

    • lilah permalink
      08/01/2011 22:26

      dušan, aký úžitok… alebo, čo ti majú poskytnúť hrušky a čo jablká? 😀

      • Dusan permalink
        09/01/2011 11:52

        Ahoj Lilah. V mojom poslednom príspevku Čikimu sa nájdeš aj ty 🙂
        A čo sa týka tohoto výroku?
        “no a čo sa stane, ak sa zmýlim a trebárs sa popálim aj tisíckrát????? ha? dušan? kto si ma dovolí označiť za hlúpu?”
        Nno, myslím, že si si v ňom hneď aj sama odpovedala 🙂

      • lilah permalink
        09/01/2011 13:54

        😀 no tak mi odpovedz teda ako som si ja sama odpovedala , nech vlastne viem ako si to to ja vlastne odpovedám 😛 …. pleskni to tu narovinu, neschovávaj sa pomedzi riadky … snáď to nebude veľký problém, … vieš, hela ma naučila byť totálne nemedziriadkovou, a ja s veľkou radosťou uznávam, šetrí to všetko v živote … lepšie ako usporné žiarovky 😀 😀 😀

        a ešte by som rada dostala odpoved na tú moju otázku ,… aký prínos má mať jablko a aký hruška pre teba, … teda aby som bola konkrétna, pre tvoje telo …

        heli,

        áno, máš pravdu, presne toto sa snažila vera napísať článkom, presne toto sa snažíme povedať v komentoch … je prirodzené, že si hľadáme spriaznenie duší, aby sme mohli jeden pri druhom rásť, no nie je vôbec prirodzené, ak sa na to upíname priveľmi a nastúpi tam akási emocionálna väzba … o reakcii ani nehovorím … 😀

  14. Čikitet permalink
    08/01/2011 23:57

    Dobre vysvetlím to takto ..aj keď sa to slovami nedá vysvetliť ..vnímate len 0,002% spektra kruhu našej emočnej energie..keby ste vnímali celú hudbu súladov, tak už by ste sa sem určite nevrátili 😀 a to vo vás vytvára tzv. pocit chladu a nestrannosti ..ale pre nás je to, ako by sa chcelo zrnko piesku rozprávať s tebou ..tak sme ďaleko 😕 a aj tak ďaleko vidíme dopady tvorenia..lebo ste tvorcovia toho čo prežívate 😀 a ak chcete byť nezávislý ..tak sa nemôžme pliesť do vašej práce na vývoji a zákone, ako by ste to chceli vy 😛 hi hi a tiež sa snažíme o rovnováhu tak ako vy ..ale na iných zákonoch ..ale to z toho môjho dlhého komentu snáď je jasné… lebo aj tá bunka je dôležitá 😀 😛

  15. Dusan permalink
    09/01/2011 11:46

    Dobre Čiki. Vysvetlím pojem hrušiek a jabĺk. Vyslovím svoj Názor.
    Vrátim sa k tvojmu článku a k tvojmu komentu k tomuto článku, na základe ktorých sa vyvinula táto filozofická debata :-).
    Tieto dva tvoje príspevky rozviniem v troch líniách.
    Prvá línia: Bol si veliteľ družstva. Neposkytoval si však rovnocennú pozornosť a komunikáciu všetkým členom svojho družstva tak ako si mal. Inak by sa nestalo, že by ťa tvoj najslabší člen neupozornil na to, že je tam most. Prvé zlyhanie.
    Druhá línia: Ty ako veliteľ družstva si nemal ísť prvý a riskovať, že ťa družstvo stratí a tým pádom stratí vedenie a nastane chaos /čo by mohol niekto využit/. Mal si určiť niekoho, kto by urobil prieskum terénu a ty potom informácie vyhodnotiť a zvoliť najlepší postup. Druhé zlyhanie.
    Tretia línia: Hovoríš o indiánskej rade. Tá indiánska rada, ktorá nepočúvala pripomienky, prípadne rady jednotlivcov či malých skupiniek. Práve preto, že boli starešinovia a mysleli si, že všetko najmúdrejšie rozhodnú. Dôsledok? Malé skupiny, ktoré nerešpektovali pokyn rady odišli a prežili. Ale kmeň bol rozprášený a zanikol. V konečnom dôsledku to znamená, že všetci prehrali. Aj tí čo mali relatívnu pravdu. No a o našom parlamente sa hádam nemusím ani zmieňovať 😦
    Tretie zlyhanie.
    A príhoda s tvojim synom sú tie hrušky. Tu nešlo o názor, o ktorom sme diskutovali. Tu išlo o skúsenosť 🙂
    Takže asi toľko 🙂

    • Čikitet permalink
      09/01/2011 16:59

      vidíš a práve vtom je váš problém.. 😀 riešite a vidíte drobnosti a nevidíte podstatu a celok príbehu ..zameriavate svoj fokus na negativitu a tým ju priťahujete. A ako vám vysvetliť že plníme to čo si želáte? ..lebo, tak je vesmír a zákon … ako anjel, poskytujem službu 😀 plním každé želanie ale otázne je, či svoje vlastné želania dokážete prijať. Lebo ste ako deti pri tej peci..som ako dážď, plodom zeme 😀 sme vašou neoddeliteľnou, časťou ako vy časťou nás 😀

      • Dusan permalink
        09/01/2011 17:55

        Čiki…dovolím si jednu malú, ale skutočne len malú invektívu a sľubujem ti, že už nikdy viac 🙂 Snád ju pochopíš.
        Vyjadruješ sa totiž k veciam, o ktorých vieš len veľmi málo. Nemáš dostatok info.
        Nemáš totiž páru o vesmírnych zákonoch a o tom ako fungujú. Nemáš ani poňatie kto v skutočnosti anjeli sú a na čo tu slúžia.
        A ešte …… celok sa skladá z drobností. Nebyť drobností – nemáš celok.
        A veľmi záleží, ako tie drobnosti poskladáš.
        Snáď si ma pochopil čo som tým všetkým chcel povedať 🙂
        Krásny večer.

      • Čikitet permalink
        09/01/2011 21:27

        vysvetli 😀

      • Čikitet permalink
        09/01/2011 21:45

        a ešte niečo ..potvrdil si svoj negatívny postoj ..vyjadril som sa k napísanej negativite ..hoci z 13very13 cítiť lásku na míle ďaleko a pokiaľ máš pocit že nerozumiem ..je to tvoj pocit hi hi hi 😀 ..viem, že neviete o vysokých sférach toho dosť ..ale snažím sa skloniť tak dole ako to ide 😀 a aby ste pochopili zákony
        vesmíru je treba ešte veľa vývoja a práce z energiou hm 😀

      • boobak permalink
        10/01/2011 20:14

        heh, to mi pripomenulo (parafrázujem): “V živote človeka sú len dva druhy nešťastia – keď nedostane to, čo chcel a keď dostane to, čo chcel.” 😀 to na margo anjelov
        čiki, moc sa neskláňaj, aby ťa neseklo 😀 ako v jednom vtipe (ospravedlňujem sa, že bude nevtipne prerozprávaný): Majster učí svojich žiakov cítiť a posielať lásku všetkému a všetkým okolo… jedna “študentka” chodieva do obchodu, kde jej istý predavač zakaždým dáva nemravné návrhy, má blbé reči, narážky… a vždy ju vytočí. žena sa snaží riadiť majstrovým učením, no pri tomto chlapovi to nejde. až raz vypení a šlahne mu dáždnikom po hlave 😀 no veľmi sa hanbí za svoju reakciu a zdôverí sa majstrovi, prosí ho o radu. ten jej poradí: “keď budeš nabudúce čeliť tomuto mužovi, vydrž, naplň svoje srdce láskou a pošli mu ju. zároveň mu vysvetli, že si nepraješ, aby sa tatko správal. a keď to nezaberie, tak mu opäť šlahni dáždnikom po hlave, lebo je to zrejme jediný jazyk, ktorému rozumie…” 😀 😀 😀 no nie je to krásne? 😀

      • 13vera13 permalink
        10/01/2011 21:33

        Ach čiki,

        keď nie sú mi sympatické tvoje odpovede, neznamená to, že moja láska je na míle vzdialená. Vidíš iba slová, ktoré sú dvojzmyselné. Nepoznáš ma, vidíš iba môj obal. hihihi 😀

      • Čikitet permalink
        10/01/2011 23:42

        😀 😆 😀

      • lilah permalink
        11/01/2011 00:00

        boo bak …. 😀

        je to prekrásne … 😀 😀 😀 … hi hi hi .. no bolí ma brucho od smiechu … si skvelá … 😀 😀 😀

        ja mám takto pripravenú panvicu …. rada sa delím s jedlom ktoré som z láskou pripravila 😛 😀 😀

  16. 09/01/2011 13:31

    Dušan,

    poďme na metarovinu komunikácie 🙂 :

    Myslím, že sme všetci pochopili tvoju správu aspoň v hrubých rysoch. Problém totiž nie je s neporozumením, ale s iným uhlom pohľadu… Tak, ako ty máš právo na ten svoj, aj my ostatní (v tom aj Vera, Čikitet a Lilah) máme právo na ten svoj (a každý je zrejme trochu iný). Nemá význam škriepiť sa, ktorý uhol pohľadu je lepší – pre daného človeka (ale len pre neho) je najlepší ten jeho… inak by ho nemal. Ak neakceptuje tvoj vlastný uhol pohľadu, nemá zmysel chytať obrátky, ale len vziať na vedomie a ísť ďalej.

    Emocionálna reakcia na energetický fakt (=napr. názor niekoho iného) je neplodná. Tiež sa nebudeš rozčuľovať nad tým, že Mesiac ti kedy-tedy lezie pred Slnko, nie? Proste je to tak. Energetický fakt; postoj zbytočný. 🙂 Uvidíš: budeš mať oveľa kľudnejší život a viac energie, ak ju nebudeš plytvať na boj, ktorý nemôžeš vyhrať. 🙂

  17. Dusan permalink
    09/01/2011 13:54

    Ahoj Helar 🙂

    Máš v niečom pravdu, v niečom nie v súvislosti s tvojím komentom. V prvom rade sa nechcem a nepotrebujem s niekym škriepiť. Poskytol som len info/radu/názor. Presne ako si to napísala. Každý vnímame tie isté situácie rôzne.Komunikácia je preto, aby sme komunikovali a získavali skúsenosti.
    Ale kto nechce, alebo nevie akceptovať názor/skúsenosť iného…. neriešim. Je to každého osobná vec. Zvyčajne sa ani extra nezapájam do takýchto debát, skôr hľadám info a poznatky, ktoré ešte nemám. A vyhodnocujem :-).
    Mám teraz trochu pauzu, kým sa dám do tvorby ďaľšieho dokumentu. A tak tu trochu kafrem do diskusie 🙂
    V čom nesúhlasím s tebou je fakt, že sa “boj” nedá vyhrať. Myslím, že vždy a za každých okolností stojí za to bojovať a nevzdávať sa. Myslím, že si rozumieme 🙂

    • 09/01/2011 14:05

      🙂 Ja si rozumiem. Ty si rozumieš. Je teda len logické 😛 , že si rozumieme… 😀

  18. Strieborný Dráčik permalink
    09/01/2011 16:24

    Ľudia, kto mi odpovie ? 🙂 (súťaž 😀 )

    Ak je čas len ilúzia. A všetko sa už stalo, deje sa súbežne, ešte len sa stane. Ako môže existovať vývoj, kedže vývoj je zmena stavu v čase ? (to len na pobavenie 🙂 )

    • daeduwen permalink*
      09/01/2011 18:40

      🙂 podla mna je vyvoj len nacrtnutie cesty, ktora sa ti otvara vyberom urciteho riesenia… to je “zmena stavu”. existuje vzdy sucasne niekolko ciest, ktore sa ti otvaraju alebo nacas oddaluju tym, ze zvolis nejake riesenie zo vsetkych v danej chvili pre teba moznych

      co neznamena, ze o tyzden tu volbu, ktoru si riesil v nejakom tom stave, nemas opat a nerozhodnes sa inak a tym padom si neotvoris dalsiu cestu… 😀

    • 13vera13 permalink
      10/01/2011 15:27

      “Stvoriteľ” tvorí “Stvoriteľa”. 😀

  19. Grace permalink
    09/01/2011 18:38

    Môžem sa opýtať ako si môžem byť istá či hovorím z anjelmi a nie sama zo sebou ?

    • 13vera13 permalink
      10/01/2011 15:52

      Ahoj Grace,

      keď som začínala rozprávať s anjelmi, tak som používala najprv kyvadlo a tabuľku. Pomocou nich som dostávala odpovede, ktoré som neočakávala, nepomyslela som na nich alebo viem, že tie slová by som zo seba “nevypotila”. Skús položiť im otázku, na ktorú nepoznáš odpoveď, ale v najbližšom čase sa ju dozvieš.
      Jeden zo spôsobov komunikácie s nimi je, aj poprosiť anjelov o túto komunikáciu počas sna. Dôkaz o komunikácii s anjelmi počas sna, nájdeš aj v Biblii.
      Upozorňujem, že odpovede môžu byť dvojzmyselné. Čím je konkrétnejšia otázka, tým aj odpoveď dostaneš do detailov.

    • 10/01/2011 16:11

      Grace, je mozne ze hovoris so sebou, s anjelmi, alebo s hociakou energiou v tvojej blizkosti (elementarne bytosti, duse zomrelych, demoni a pod.). Odporucam ti najprv sa naucit meditovat, potom sa v meditacii spojit s bytostou (anjelom a pod.) ktoru si vyberies, spoznat jej energiu. Vtedy si mozes byt (skoro) ista, s kym vlastne komunikujes. Skus pozriet tento navod: http://duchovno.wordpress.com/channeling/
      Co ale neznamena, ze ak hovoris sama so sebou, ze ti vyjdu blbosti – prave naopak! Vsetky odpovede mozes najst aj sama v sebe.

  20. Grace permalink
    10/01/2011 19:49

    Dakujem 🙂 No ja sa pocas dna velmi casto dostavam do takeho stavu ze okolie vnimam iba ako energiu a rozpravam sa z niecim ale odpovede prichadzaju v podobe myslienok, tak som nevedela s kym sa to vobec rozpravam lebo ked som sa toho opytala tak povedal meno anjela… Je ale zaujimave ze to robim cely zivot ale az teraz ma zacalo zaujimat kto to je. A dakujem tiez za tieto stranky, vela mi dali. A chcem sa este opytat, ta tabulka a kyvadlo musia byt odniekial original kupene ? Neda sa to urobit podomacku ?

    • 10/01/2011 20:03

      Grace, ked uz sa rozpravas cez myslienky, tak nepotrebujes kyvadlo a tabulku. Ak ti povie meno anjela a citis v srdci ze je to ok, tak si doveruj. Ako cvicenie si mozes privolat ineho anjela alebo vzostupeneho majstra a precitit o kolko inu energiu maju, ake citis rozdiely medzi jednotlivymi bytostami.

  21. 13vera13 permalink
    10/01/2011 20:34

    Súhlasím s Tinou. Nepotrebuješ kyvadlo a tabuľku, ak už s tým hovoríš, pretože ti to bude iba zapadať prachom. 😀 Počúvaj svoje srdce. Istotu nemáš už nikde a po včerajšej odpovedi cez víziu, poznám odpoveď na všetky svoje otázky.

  22. Čikitet permalink
    10/01/2011 23:57

    Takto to dopadá tvorenie… keď má človek o niečo strach .. 😀

    • lilah permalink
      11/01/2011 00:04

      😀 toto som videla u white … milujem rozprávočky … no je pravdou, až pri použití správnych slov naberajú na “pravom” význame … žeby v slove je boh? 😀

      no a teraz, možno stupídna otázka … toto je nová časť, či čo? … no ak sa to dáva aj u nás v momente utekám do kina …

    • Čikitet permalink
      11/01/2011 00:16

      píšu na konci toho traileru… že, až v roku 2012 😆

      • lilah permalink
        11/01/2011 07:48

        😀 no pekne … 😀 síce neviem čo ma čaká zajtra a tobôž nie tento rok, ale jedno čo je už isté v roku 2012 je Doba ľadová 4 … no nie je to perfektné, mať aspoň kúsok istoty do budúcnosti ? 😀 😀 😀 … no prosto úúúžas … 😀

    • Čikitet permalink
      11/01/2011 00:21

      Len, či to nie je predpoveď nového vrásnenia zeme, na rok 2012 hi hi hi 😀

  23. kikush permalink
    11/01/2011 20:59

    *LIKE* *LIKE* *LIKE*
    uuuuuuuuuuzasny clanok 🙂

  24. Dusan permalink
    12/01/2011 12:09

    Ahoj Boobak,
    Vrátim sa trochu k tvojmu komentu a príbehu o majstrovi. V tomto príbehu je niekoľko možných ďaľších ponaučení:
    – študentka, nakoľko vedela, že je tam nepríjemný predavač, nemusela ísť do toho obchodu, ale mohla si vybrať iný. Čiže mohla použiť aj vlastný rozum a nie striktne sa spoľahnúť na radu niekoho iného.
    – majster, ktorý vyznával učenie cítenia a posielania lásky, jej túto možnosť/radu neposkytol. Poskytol radu, ktorá naopak viedla k násiliu. Čiže nie je hodný titulu majster a mal by sa znovu zaradiť k žiakom.
    Kto navrhne ďaľšie ponaučenie z tohto príbehu? :-))))
    Dušan

    • boobak permalink
      12/01/2011 13:00

      Dušan, prečo tam chodila, neviem. Možno to bol jediný obchod v dedine 😀 O to ale v príbehu nejde. Nesúhlasím, že Majster by nebol skutočným majstrom kvôli svojej rade. Práve naopak. Mne z nej plynie, že čokoľvek niekomu vysvetľuješ, musíš mu to povedať tak, aby to pochopil. Tak, aby si slovám nemusel chápať TY, ale ten DOTYČNÝ. a každý si pod určitým slovom predstaví niečo iné (viď hore “prežitie” a “skúsenosť” napríklad), tj musíš prísť na to, akým “jazykom” k človeku prehovoriť, aby porozumel. nebude mi jadrový fyzik vysvetľovať niečo svojím jazykom, hoci je to primitívna vec pre neho a on chápe, keď pre mňa je tá oblasť aj jeho slovná zásoba špan. dedina. musí vysvetľovať tak, aby som pochopila. no a na niekoho dobré slovo neplatí.
      dám aj trocha extrémny príklad – keď ti niekto bude chcieť vraziť, budeš sa brániť alebo spoliehať na to, že ho ohromí láska či príjemné slová, ktoré mu ponúkaš???

    • Čikitet permalink
      12/01/2011 20:08

      bubák netráp sa ..nepomohla mu ani ani tá … 😀

      • 13vera13 permalink
        13/01/2011 06:30

        Vyjadriť názor na niečo, ešte neznamená hovoriť absolútnu pravdu. 😀

      • Čikitet permalink
        13/01/2011 17:34

        najväčší špás je, že sa vôbec nejedná o pravdu hi hi hi 😀 je to vždy vec osobného pohľadu na určitú situáciu, ktorú na tejto ceste zažívame ..no a já som v tom dĺhočiznom komentári vysvetľoval, už pred niekoľkými tisícročiami, že nič nie je také ako sa zdá 😀 Lebo je vlastne zbytočne niečo posudzovať, ak nepoznáme príčinnosť a potom aj následok ..dával som vám strohé informácie a pozoroval som vaše reakcie ..a z nich som poznal, že sa zameriavate na negatíva a nedostatok ..namiesto toho, by bolo zaujímavé porozmýšlať nad tým, čo pekné sa dá v tých situáciach nájsť hi hi hi 😀 lebo aj v živote je to tak..čím sa človek zaoberá to prichádza 😀 cmuk .. 😀

      • boobak permalink
        13/01/2011 17:56

        čiki, skibicuj ma pokojne, nech sa poučím – v čom som ja negatívna? teda tu 😀 lebo inak aj viem, ale tuna konkrétne neviem 😉

      • 13vera13 permalink
        13/01/2011 22:29

        Čiki, teraz si mi veľmi ublížil. 😥 Hovoríš o zbytočnom posudzovaní a predsa si pozoroval naše reakcie a odsúdil nás, na čo sa zameriavame. Sklamal si ma. 😦

      • Čikitet permalink
        14/01/2011 22:32

        ták a ste v pasci .. 😀 jedna plače a druhá aby som ukazoval negatíva nech sa poučí 😛 😀 …tej plačúcej posielam božtek na líčko 😀 to ju vylieči hi hi hi, ale anjelom je to jedno
        …nesmú mať emócie ..lebo akákoľvek emócia ničí rovnováhu … a oni pracujú na udržaní rovnováhy ..inak by všetko zaniklo 😛 tak že s emóciami anjelov, by som nerátal 😀 lebo v rovnováhe sa cítia dobre ..a tak isto je to aj s vami 😀
        …horko … rovnováha tepla činí príjemné teplo a vánok … a na druhom konci zima. Ak si budete všetko všímať, tak každý hľadá ten zlatý stred ..čiže rovnováhu ..a ak si fakt dobre všetko uvedomíte je to vždy o rovnováhe všetkých aspektov žitia ..a k tomuto vás vedú aj anjeli 😛 .. a tak isto pracujú všetky energie ..snažia sa dostať do rovnováhy..a keď im niečo bráni, tak menia svoju silu na iný druh energie 😀 číže ak je niekto moc pozitívny ja musím oponovať a stať sa negatívnym a naopak 😀

      • Čikitet permalink
        14/01/2011 23:21

        a ešte niečo 😀 je dobré aj sklamať ..a to preto, aby som sa nestal moc dôležitý pre niekoho 😀 ..lebo učiteľ neukazuje na seba, ale na oveľa väčšiu pravdu,
        aj keď vraví o sebe 😀 v superlatívoch 😀

      • 13vera13 permalink
        16/01/2011 15:05

        Čiki, kto hovoril o učiteľovi? Odkedy ťa poznám, jednoducho neviem spávať…A to som na strašidla nikdy neverila. 😆

      • lilah permalink
        20/01/2011 08:50

        čiky

        nie si učiteľ … si sprievodca …. pozorovateľ, nasmerovateľ … ale rozhodne nie učiteľ …

        verinka

        a teba prečo čiky po snoch straší? 😀 … hm, hm, hm …. myslíš, že to je jeho vina?!? 😉 … koťuhák jeden, nedá ti spať … 😀 😀 😀

      • 20/01/2011 10:09

        😯 toľká istota… 😆 otras základmi v dohľadne???

      • 20/01/2011 10:55

        😀 žeby Čiki “nevedel” kto vlastne je a je mu to treba externe tlačiť do hlavy ?! 😛 A čvô, ak z tej informácie, že rozhodne nie je učiteľom, schytí hlavybôľ 😉 alebo záchvat tôhotô = 😆

      • lilah permalink
        20/01/2011 14:00

        😀 ja som nepovedala, že neučí aj mňa 😀 … alebo že nevedie aj mňa … vedie predsa každého, kto v jeho slovách hľadá ten svoj pravý význam ( svoju vlastnú cestu 😀 ) …. teda, je sprievodcom, nasmerovavateľom, priamym “odkazovačom” od otca 😛 😀

        učiteľov či vodcov si vieme zidealizovať a niekedy dosť zbytočne, pretože aj oni idú len svojou cestou … 😀 … ( aaaa, nie je predsa jedno aký obraz si utváram o inom ja? je to iba moje videnie, nemusí a ani nekorešponduje s pravdou )

        … ale, ale dievčence, na to že ste na duchovnej ceste tak dlho sa akosi ťažko viete povzniesť …. a ja??? … som popravde stále rovnako prekvapená, že práve VÁS moje postrehy aj zaujímajú ( no už si začínam zvykať, )
        hm, hm … no neviem, neviem … jediné vysvetlenie ktoré mi na tento zaujímavý stav napadá, je že to je tou “láskou” 😛 😀 ktorú ku mne obe evidentne velice tuho cítite …. 😀 😀 😀

        😀 … oddané žiačky sa zastali svojho učiteľa …. 😀 ( čiky, potrebuješ ty niečo takéto? nevieš sa brániť sám? … neučila si ma moonica náhodou ty to isté ? nerozhorčovala si sa práve nad týmto, hm, hm, … 😀 )

        krásny dník prajem, … všetkým a vám … a do tretice všetko najlepšie, už nebudem prekvapená a preto nebudem ani reagovať 😉 ( no prekvapenia sú tu práve od toho, však? … aby prekvapovali a vy dve ste milým prekvapením, veľmi milým 😀 )

      • 20/01/2011 14:28

        🙂 lilah,
        to, či som ťa niečo učila alebo dokonca aj naučila, tak to vieš ty najlepšie. A tá “láska” = teda láska uvodzovková, to je láska od tretej čakry hore alebo od tretej čakry dole alebo nejaká ešte špeciálnejšia ? 😉

      • lilah permalink
        20/01/2011 14:41

        😀 no, ty si “prekvapkaním” dňa 😀 … no to neviem akú lásku a v ktorých “čakrách” ju skutočne cítiš 😛 😀 … ja som len postrehla že z vašej strany smerom ku mne nejaká prúdi, odkiaľ už vieš ty … 😀 😀 😀

  25. daeduwen permalink*
    13/01/2011 18:32

    pri citani diskusie k tomuto clanku som dospela k jednemu zaveru

    mam problém s niektorymi ludmi, ktori sa tu vyjadruju k diskusii. je to ciste moj problem, problem mojho vnimania, a tych ludi sa to vobec netyka. viem, ze je to scestne 🙂 pretoze maju pravo vyjadrovat svoj nazor, je to otvoreny blog, co znamena, ze sem vlastne moze zabludit kadekto a napisat to, co sa mu prave ziada alebo cokolvek sem chce napisat

    nemam pravo posudzovat nazory inych, pretoze su to jednoducho ine kusky skladacky ako ja 🙂 a tym padom zobrazuju nejaku inu sucast skutocnosti. vidia svet inym sposobom ako ja; a mojou snahou by malo byt pochopit a vclenit ich videnie sveta do mojho kuska skladacky, aby bol zachovany princip, ze vsetko sa nachadza vo vsetkom. takze na zaklade horeuvedeneho zaveru prestavam mat problem s diskutujucimi, pretoze je to sucast neproduktivneho stavu… a tymto som asi skoncila svoju analyzu 🙂

    • Dusan permalink
      13/01/2011 19:48

      Presne tak Daeduwen. Si na spravnej ceste :-).
      Mudry clovek nikomu nevnucuje svoj nazor, ani neocakava reakciu. Prednesie svoj nazor a pripadne si ,/pre seba/, porovna nazory ostatnych. Ak mu nieco vyhovuje a zapada do jeho konceptu….zapracuje. A poda radu/info dalej. Nie je odkazany poucat, alebo presviedcat. A dalsi mudry clovek bud prijme , alebo nie. Ak prijme, zapracuje do svojho konceptu a posunie dalej …… tomu sa hovori vyzretost ducha.
      Dusan

      • Čikitet permalink
        14/01/2011 22:34

        Vyjadruješ sa totiž k veciam, o ktorých vieš len veľmi málo. Nemáš dostatok info.
        Nemáš totiž páru o vesmírnych zákonoch a o tom ako fungujú. Nemáš ani poňatie kto v skutočnosti anjeli sú a na čo tu slúžia.

        😆 nevieš koho sú to slová? 😀

    • Čikitet permalink
      14/01/2011 22:36

      Presne tak Daeduwen. Si na spravnej ceste .
      Mudry clovek nikomu nevnucuje svoj nazor, ani neocakava reakciu. 😀 😛

  26. Groover permalink
    18/01/2011 00:53

    Mam rad vase diskusie.. pokracujte 😉

    Cim viac nazorou tim je to krajsie. Ako sa to prepleta az sa v tom stracame..

    Moj osobny nazor je ze spoznavame seba. Svoje pravzory a archetypy. Kladne i zaporne. Anjeli su pre mna castou mojho nevedomia a charakterizuju moje vnutorne rady a intuiciu. Je toho tolko vela.. Neviem ci dnes vobec zaspim z tolkeho nadsenia ^_^

  27. 18/01/2011 09:22

    Zdravím!
    Četla jsem článek a četla jsem i komentáře a musím říct, že to s anděly není tak jednoduché, jak by se to mohlo presentovat na první pohled. Samozřejmě ten zlom v tom, že andělé nejsou tím, čím jsem očekávala, že by byli, u mě nastal vloni také. Ale musím říct, že se to týkalo úplně něčeho jiného. Řekla bych, že tyto zlomy jsou jen součástí naší cesty za nalezením sebe sama. Řekla bych, že to co my nazýváme anděly, jsou často jen naše tužby, přání a potřeby, náš vnitřní svět. A samozřejmě ten je neocenitelně důležitý. Je to vesmír, který sami vytváříme a bez kterého nemůžeme existovat. A že andělé do toho vesmíru patří? To je samozřejmě jasné. Nic méně bych doporučila přečíst si knihy Adamského_ Uvnitř hvězdných lodí a del Buona: Andělé v hvězdných lodích a porovnat je navzájem. Myslím, že se tím můžete dostat nečekaně blízko k andělům, tak jak je prezentuje Bible. Protože jinak jsou andělé velice rozšířeným pojmem a každý si vysvětluje jejich existenci po svém. Pravdou však je, že tak jako jsme Bohem v srdci, jsme i anděli ve svém Bytí. My samotní, ne někdo jiný. Andělé velmi často jen presentují naše vlastní duchovní součásti, které nevidíme, energii naší vlastní duše, která se v tomhle světě nemůže plně uplatnit, protože je to tady postavené na hlavu. Jsou to kusy naší vlastní existence, které zůstaly ve vyšších dimenzích, aby nám připomínaly, že nejsme jen maso a kosti, ale také cit, vůle, rozum a především láska. A ta je naší nejpravdivější silou ze všech.
    Mějte se! Čauky!

    • Dusan permalink
      19/01/2011 21:34

      Ahoj Silvie,

      vidím, že si tu nová. Ak máš záujem, môžem ti poslať dokumenty, ktoré diametrálne menia pohľad na anjelov /okrem iných tém napr. aj pravý popis stvorenia človeka/.
      moj mail dusan@mer-ka-ba.sk
      pekný večer

    • Čikitet permalink
      23/01/2011 22:03

      Ďakujem 😀 presne …ste tvorcovia toho čo žijete 😀 hi hi a nebolo by to postavené na hlavu..ale toto prostredie rozporov na okraji nášho vnímania, nás učí ako vnímať svet tvarov
      a vzťahov medzi nimi 😀

  28. Iskra permalink
    20/01/2011 21:09

    🙂 pocitovo veľmi zvláštna diskusia…nový aspekt, ale pritom opakujúce sa vzory.
    Je to ako to cestovanie v kruhoch…aj keď ibe keď sa na to pozrieme zhora…ak to sledujem z boku je to špirála…
    Dá sa naraz súhlasiť a nesúhlasiť???…tomuto stavu sa tuším vraví zmätok…hmmm
    Ak mám POCIT že slová sú pravdivé, ale zámer je voláko pokrivený, čo to vraví o samotnej informácii?…uuups, to už je ale asi posudzovanie 😀 hehe

    • daeduwen permalink*
      20/01/2011 21:14

      🙂 trefna poznamka 🙂

    • Čikitet permalink
      23/01/2011 22:18

      Vieš …zámer je pokrivený práve preto, aby ste hľadali pravdu v sebe 😀 lebo tam je napísaná..
      všetko ostatné, sú skúsenosti a teórie ..môžu zmeniť náhľad a smer vašich túžob. Len vlastné pocity fungujú presne ako kompas a na ich základe vznikajú emócie z prežitého ..a ver že vesmír je blahobyt…. už len si spomenúť na jeho zákony a ich pôsobenie 😀
      a prečo nebyť šťastný? ak môžme… a ja vnímam anjelov ako … Já tam ..a sme vyslanci, večnej hudby súladov 😀

      • lilah permalink
        24/01/2011 21:48

        vždy si ťa nájdem keď najviac potrebujem, …. ďakujem …. vraciaš mi silu dýchať, práve tu a teraz … čo konkrétne? … toto … Vieš …zámer je pokrivený práve preto, aby ste hľadali pravdu v sebe lebo tam je napísaná..
        krom iného …

  29. light of the night permalink
    21/01/2011 22:45

    Ahoj všetkým 🙂 mam otazku ktora sa netyka práve tohoto článku ale kedže sa diskusia koncentruje sem pytam sa tu:)….Už niekoľko mesiacov mávam zvláštne videnia ale teda v posledných týždňoch sa to výrazne stupňuje.Vidím všade modré svetielka niekedy ich je plno a pri meditácii vídam záblesky žiarivo bielého svetla…čo mi vždy rozbúcha srdce ale mám pri tom príjemný pocit…Tuším čo by to možno mohlo byť ale aj tak si rada vypočujem Váš názor 🙂 Ďakujeeem:)

    • 13vera13 permalink
      22/01/2011 19:40

      Podľa mňa vidíš éter v astráli, ktoré vytvára rôzne farebné svetielka. U teba je to momentálne modrá, a to Biele svetlo môžeš používať nielen na channeling, ale aj pri ochrane miestnosti proti diskarnátmi a zlými duchmi. Všetko chce čas, ešte sa ti to bude stupňovať aj naďalej, držím ti palce.

      • light of the night permalink
        22/01/2011 20:21

        ďakujem za odpoveď vera :)….bude to ešte zaujímavé 🙂

  30. misicka permalink
    25/01/2011 13:58

    Ahoj vsetkym, rada by som prispela svojim pohladom na anjelskych, ak tu uz bolo v podobnom duchu nieco napisane, ospravedlnujem sa. Myslim, ze skusenosti, ktore ludia prezivaju ( prezivame ) s anjelskymi su ine ,ako sme si ich predstavovali , pripadne precitali v knizkach o anjeloch….Spolupraca s nimi je pre kazdeho velmi roznoroda , u kazdeho prebieha inak, kazdy jeden kto zacne komunikaciu ma ine skusenosti, pretoze nikto z nas nie je rovnaky a na svojej ceste zivotom mavame rozne ciele…Anjelski od zaciatku vedu cloveka k tomu, aby nestratil svoj vlastny zdravy usudok, racionalnu mysel a hlavne sebadoveru (hlavne vieru vo vlastnu intuiciu ). Kazdy z nas mame vlastnu cestu zivotom, ktoru si musime prejst , aby sme nabrali skusenosti, ktore potrebujeme k svojmu rastu. Bohuzial casto krat tieto skusenoti stoja cloveka vela energie a namahy, niekedy stoja aj bolest ( napriklad sklamanie vo vztahoch, strata blizkeho , atd..) aj ked si na to nepamatame je to cesta , ktoru sme si vybrali ako skolu zivota…Oni nas sprevadzaju, vedu nase kroky takym sposobom o ktorom mi ani netusime….Ked sa dostaneme do slepej ulicky, su tu od toho,aby nas usmernili, to vsak neznamena , ze nas zivot budu zit za nas a pokial pride zivotna skuska, ktoru musime zvladnut sami, bohuzial nechaju nas si to ,,vyzrat ” ako Helar v jednom clanku napisala, o tom viem svoje……Tento mrzky vyraz samozrejme neznamena nic zle, z mojho pohladu znamena, ze to robia pre nas a v prekonani skusky vidia nas dalsi rast a napredovanie, pochopenie pravdy,nadobudnutie urcitych vlastnosti, hlavne sily, sebadovery , atd…Rovnako ako viaceri mam za sebou par anjelskych skusok, ktore neboli prijemne , ale ktore ma v mnohom posunuli v pred. Doverujem im v takom rozsahu , v akom clovek chodiaci po tejto zemi dokaze, milujem ich nadovsetko a verim, ze cokolvek sa udeje, vsetko ma svoj vyssi ciel, ktory my ( ako ludia ) nemusime hned poznat…….

    • 13vera13 permalink
      26/01/2011 21:08

      ďakujem misicka za tvoju skúsenosť s anjelmi. Súhlasím s tebou. 😉

  31. 12/05/2011 21:31

    tak a teraz sa dufam neurazite vsetci zainteresovani, ale konecne som na tomto clanku a komentaroch pochopila kto je kto a co je co v tomto kolotoci ezo stranok a prispievatelov 🙂

Trackbacks

  1. Afrika a záťažové testy nášho Ja « Dae

Pridaj komentár