Prejsť na obsah

Liečenie (nielen) alergie s Rafaelom

29/05/2019
by

Rafael, 29.5.2019:

Moja drahá Sophie, veľmi rád ti s tým tvojim problémom pomôžem 🙂 Už si sa s tým natrápila dosť, však?

. veru áno, možno aj viac než dosť.

Myslíme si tu, že tak akurát 😉 Už ti začína dochádzať, prečo si sa nevedela z toho začarovaného kruhu stravy a alergií a iných problémov dostať, však? 🙂

. začínam si tak viac uvedomovať, že je to podľa všetkého kvôli karmickému vyrovnaniu. Svojimi postojmi a správaním som vytvorila nerovnováhu a túto nerovnováhu som musela vyrovnať. A to vyrovnávanie bolo to moje trápenie súvisiace so stravou – môj začarovaný kruh.

Napíš, moja pekná – pre druhých – ako sa to vyrovnávanie u teba prejavovalo. Už si o tom písala, tak napíš o tých absurditách, ktoré si prežívala.

. moje telo sa akoby úplne zbláznilo. Akoby už preňho neplatilo ani to, čo som mala v hlave (akože čo je pre mňa vhodné a čo nie) a v poslednej dobe som mala alergiu už skoro na všetko. Môj výber, že čo jesť, sa neustále zužoval. Bolo mi jasné, že takéto dlhodobé obmedzené stravovanie má nepriaznivý vplyv na moje zdravie a že sa tým len točím v bludnom kruhu, ale nezostávalo mi nič iné, iba sa zmieriť s tým, že môžem bez obáv jesť aspoň niečo.

A potom sa u teba začalo niečo meniť. Napíš o tom.

. v mojej túžbe po pestrej strave som si začala predstavovať, že môžem jesť úplne všetko. Teda presnejšie – to, čo mi robí dobre. To, o čom viem – zo skúseností – že mi robí dobre; nie to, čo som vyčítala z kníh, či na internete.

Áno. A čo sa potom u teba zmenilo?

. začala som si do jedálnička postupne zaraďovať veci, o ktorých som vedela, že som na ne dlhodobo (stabilne) alergická.

A čo sa stalo, keď si tie potraviny zjedla, moja?

. ešte je to veľmi skoro hodnotiť, ale jednu vec som postrehla – že keď som sa začala viac stresovať, tak som mala príznaky alergie hneď.

Áno. Takže stresy. Myslíš si, moja, že tvoja alergia je vyvolaná iba stresmi?

. neviem, ale podľa mňa ju moja nepohoda musí nejakým spôsobom podporovať.

Vidíš, moja, aj toto máš v hlave 🙂 Začínaš tomu rozumieť? 🙂

. ešte nie. Hovoríš, že ide o problém, ktorý je iba v mojej hlave?

A čo asi tak riadi celé tvoje telo, moja? Nie sú to tvoje myšlienky? 😉

. uff, som sa v tom teraz zamotala… no však viem, teda hovorí sa tak, že aké sú tvoje myšlienky, taký je celý tvoj život, ale zase mám v tej mojej hlave hmlu. Nevidím to tak jasne, že ako to je.

Lebo sa brániš pravde, moja. Tvoje ego, presnejšie. Preto tá častá hmla. Máš ju vtedy, keď útočíme na tvoje ego.

. dokelu, áno. A čo s tým môžem teraz urobiť?

Stačí, keď si dovolíš vpustiť tú pravdu do tvojho vedomia. A to si pred chvíľou urobila 🙂 A už aj cítiš, ako tá nepríjemná hmla z teba odchádza.

. uff, toto je iná terapia, Rafael 🙂

To je, moja. Veľmi vďačne aj nabudúce – keď bude čas znovu u teba niečo vyliečiť. Lebo všetko sa deje v tom správnom čase 🙂

***

. môžeme pokračovať, Rafael?

Znovu hmla, však? 🙂 Rozmýšľaš nad tým, že čo ti ten náš rozhovor vlastne reálne dal, však? 🙂

. nejako tak cítim, že si mi odpovedal na všetko, čo som potrebovala vedieť, ale ako som nad tým začala rozmýšľať, stratila som sa v tom ešte viac. Naozaj neviem, čo by som mala robiť.

A pritom odpoveď už dávno poznáš 🙂

. začína mi svitať 🙂 Potrebujem sa uvoľniť a nechať to voľne. A to, čo mám vedieť, sa mi potom samé, bez mojej námahy, ukáže, však? 🙂

Presne tak, moja 🙂 A teraz to uverejni, poklad môj.

No comments yet

Pridaj komentár