Prejsť na obsah

S Asraelom o veciach, čo nás ťažia

29/07/2009

Na internete som nasla o “anjelovi smrti” Asraelovi zaujimave info a to take, ze jeho ulohou je nie len prevadzat duse na onen svet ale aj odnasat stare nepotrebne zataze z vasho zivota. Tu je kratky rozhovor s Asraelom.

Z automatickeho pisania z 29/07/09

Asreal si tu?ano

Mas pre mna chvilu cas? ano, som sice stale zaneprazneny, ale mam

Vies o com sa budeme rozpravat? ano,viem

Docitala som sa, ze tvojou ulohou je prevadzat duse do ineho sveta Ano prevadzam, taka je dohoda, to je moja funkcia 

A je pravda aj to, ze mozes odnasat aj vsetko “stare” co nas tazi, ak ti predame vsetko nepotrebne, mozme ti vlozit do ruk vsetky stare schemy a ty ich odnesiet od nas niekam do dialky, aby sme mohli kracat dalej lahsie bez zataze? Je to pravda, odnasam ich prec, ale iba vtedy, ak ma niekto o to poziada, inak sa to neda, ludia nevedia, ze to mozu urobit lahko a velmi jednoducho 

Takze z toho vyplyva, ze ty neberies len duse, ale aj vsetko nepotrebne co nas zatazuje, co je stare, ale musime ta o to poziadat. Ano, presne  tak, ono malokto o tom vie, ale ty to teraz vies, a to je dolezite. 

 A ty si ma k tomu priviedol? Nie ja, ale Yovmiel, je stale pri tebe, je cas aby si sa pohla dalej a je treba sa zbavit starich vzorcov, takze je na case aby si ma o to poziadala. Vcera si si vytiahlu anjelsku kartu Odovzdanie a to znamena, ze je treba , aby si mi odovzdala vsetky tvoje zataze a ja ta od nich oslobodim.

Citim tvoju energiu. Ja viem. 

Vy viete vsetko. ……………….Vidim ta ….hi hi ha. Takze ak ti odovzdam svoje tazoby ulavi sa mi. O.k. a ked sa miesto uvolni, tak vstupi do mojho zivota nieco nove, niekto mi to prinesie alebo o nove je treba znova poziadat, a ak mam poziadat tak teba alebo niekoho ineho? Uvolni sa a to je znak, ze sa nieco deje dobre, poziadat si uz urobila, ale nebol priestor ho k tebe ulozit, bol prilis zapratany starimi znakmi, ale postupne sa uvolnujes, a ja to postupne odnasam od teba prec.

A koho mam poziadat,aby mi priniesil nove? Poziadavky prichadzaju stale, su na pravom mieste a zacinas vediet, co chces a kam smerujes, smerujes tam kam to chceme my. 

No ved je mi to jasne, a preco nesmerujem tam kam chcem ja – to ako mam tomu rozumiet? Smerujes, mas predsa vlastnu volu, ale podla tvojej vlastnej vole, ako sa rozhodnes to potom musime regulovat a vytvarat nove moznosti, znova a znova.   

Aha, takze sa mam zamerat vzdy iba na jednu “oblast” v mojom zivote napriklad ak chcem novu pracu a chvilu sa jej venovat meditaciou a poziadat o nu  a vy to zariadite? Asi tak. 

Ako dlho sa mam venovat jednej oblasti? Asi take dva-tri tyzdne vasho casu.

A potom mozem prejst na druhu oblast a tak postupne, o.k. rozumiem. Treba sa venovat jednej oblasti viac casu, v tvojom pripade je to tak, nevsimaj si okolie, ked meditujes, Yovmiel ti pomoze, je k tomu urceny – je tvoj ucitel.

Ja viem, ved som jeho energiu citila riadne. Zakazdym , ked ho zavolas, musis ho poprosit, aby ti pomohol z jednou oblastou, situaciou, mas velke moznosti a silu, o tom ti uz bolo povedane, tak do toho a viac sa tomu venuj.

Dakujem za radu, este nieco co by som mala vediet? Zatial je toho dost, neskor pridem alebo ti poslem spravu.

Dakujem.

9 komentárov leave one →
  1. white82 permalink
    05/08/2009 13:51

    🙂 super článok (či interview???)… Chválim 😉 Čo všetko sa tu človek nedozvie 😀

  2. Jozef permalink
    09/08/2009 12:01

    Dakujem za tento clanok, poprosil som Asraela o vzatie starych schem a odnesenie do dialav.Poradil mi aby som sa venoval vztahom, viac otvoreny ludom.
    Bolo to zvlaste ako nahle som na ro pomyslel a zacal sa sustredit citil som jeho energiu a dokonca mi povedal ze uz cakal.Minule som sa pozastavil pri tomto clanku.
    Helar da sa nejako overit ci to bol naozaj on?Zdalo sa mi to velmi jednoduche…)
    Dakujem.

  3. 09/08/2009 15:47

    Jozef, neoveruj, dôveruj… 🙂 Samozrejme, že to je jednoduché! Všetci v sebe máme “bunku” z každého z nich a keď sme v situácii, kde ich pomoc potrebujeme, tá bunka sa aktivuje – treba len vedieť počúvať… Ty si jeho pomoc hľadal, takže si zjavne bol na “počúvanie” nastavený.

    Vždy, keď začneš cítiť zmenu v svojej osobnej energii, je to najlepší dôkaz, že si v kontakte s niečím. Postupom času a opakovanými kontaktmi sa naučíš tie “energetické signatúry” rozpoznávať a budeš vedieť, kto sa ťa práve dotýka. Aspoň u mňa to tak bolo.

  4. Jozef permalink
    09/08/2009 16:45

    Jej tak to je mile.Dik

  5. Zdeňka permalink
    27/07/2010 20:50

    Veľmi zaujímavé,vyskúšam…hoci už dávno nejak tuším,ako prichádzajú nové poučenia a vzory,tie staré sa tratia,teraz už viem,že je to preto,lebo do plnej nádoby sa už nič nenaleje.
    Myslíš,že môže brať na seba Asrael aj ženskú podobu…pre operačným zákrokom prišla krásna dáma/smrť/ v čiernych šatách.No po zákroku som ju videla znovu,ale v nádherných bielych šatách. Ďakujem

  6. sefaranas permalink
    28/07/2010 00:11

    zdenka,
    Asrael na seba zensku podobu neberie, aspon mi to takto vykyval cez kyvadlo, skor si myslim, ze tu pani v ciernych satach predstavovali tvoje strachy z toho, co ma prist a ako to dopadne s tou operaciou (si myslim, ze to nie je jednoduche si lahnut po noz a nevediet ci sa preberes alebo co 🙂 )
    a ked uz bola v tych bielych satach , tak si ju videla,ze prichadza “po” operacii, ktora sa zrejme zdarila, nastala pohoda a klud aj v tebe samotnej, takze tvoje podvedomie ti tento pokoj mohlo poslat ako pani v bielom, tiez sa mozem mylit, ale pytala som sa Asraela cez kyvadlo a on mi to potvrdil

    neviem, ale myslim si, ze nase podvedomie a vedomie nam vytvara take obrazy, videnia a sny , ake mame pocity, myslienky a tuzby a ked sme napojeni a prepojeni vsetci a kazdy s kazdym, tak nam poslu v tej spravnej dobe ten spavny sen alebo videnie a to v takej forme, alebo v pribehu, ktory sa zda byt az neskutocny, niekedy posielaju aj znamenia,podla ktorych si mame nieco uvedomit, alebo nam nieco chcu ukazat a vselico mozne ….. 🙂

    mne posielaju sny, z ktorych som vazne dost niekedy nesvoja a velakrat sa stane, ze im nerozumiem a pridem na to az hodne po dlhom case, ale vsetky si zapisujem, asi raz z toho napisem nejake sci-fi 🙂 🙂 🙂 nejako som sa rozpisala

    • Zdeňka permalink
      28/07/2010 08:22

      sefaranas, no teraz tomu moc nerozumiem.Bola som zasv.v 95/realizácia/ a tá operácia bola v 2005.Mám vizie a vnímala som tie dve ženy jasne ako smrť a znovuzrodenie. Čo potvrdila aj íizia v chráme a cestovanie otvorenou bránou,kde som sa zastavila pri mnohých bránach a dostala aj duchovné dary. Bolo to všetko vízia pri vedomí,lebo všetko som si stačila poznamenať aj časy,ktoré mystikovi povedia veľa.Pretože cítim a rozumiem o čom chanelinguješ a teším sa z každej maličkosti na ceste poznania,budem veriť,že neberie na seba Asrael ženskú podobu,hoci som ten symbol videla viac krát. Možno som sa inšpirovala už v mladosti z rozprávky Perinbaba,kde smrť tiež hrala žena. Teším sa na odkaz z hora,lebo žiadna otázka neostáva nezodpovedaná. Ďakujem za vysvetlenie

      • Zdeňka permalink
        31/07/2010 02:08

        No chcela som potvrdiť,že som si istá,že sa to týkalo smrti,lebo to bola hnisavá gangréna a v poslednej chvíli prišla amputácia.Dokonca jeden deň pred Novým rokom…z postele som videla ohňostroj Silvestrovský. Bolo to tak,že kto mohol mal voľno.

  7. Angela permalink
    19/02/2011 11:56

    Jeeeej, tak toto mi pomohlo. Dakujem!!! 🙂

Pridaj komentár