Prejsť na obsah

Interiew s Mesielom 25.8.2014

04/09/2014
tags:
by

Kto je Mesiel-Vzostupný Archaniel
Čo robil predtým než padol-Spoznával som dimenzie a ich bytosťi,než som padol pomáhal som luďom pochopiť múdrosť.
Ja,Ako to myslíš pochopiť múdrosť-Mesiel-myslým to tak že spoznávať nové veci a bytosti,ich význam a vlastnosťi.
Akú máš farbu Energie-mám bordovú
Čo by sme mali ešťe o tebe vedieť-mali by ste vedieť že mojou úlohou je teraz robyť ľuďom Astrálne čierne diere,do nich je možné dostať tak že sa cestovaťeľ dostane do mesta kde sú samý démoni a je odťial sa ťažke dostať pokiaľ nemá cestovateľ so sebou svojhou aniela strážneho alebo aspoň niekoho zArchanielov.
Ja,Ako sa dá vyhnúť tým čiernym dieram-Mesiel-no to ti nemôžem presne povedať,ale môžem ti len naznačiť.Ja dobre tak naznač-Mesiel-vyhýbaj sa temných úzkych cestičkách,môže sa stať že sa môžeš prepadnút do čiernej diery a doniesť si zo sebou červíka ktorý si prinesieš z toho mesta keď sa ocitneš medzi čiernou dierou a démonami.Ja-Červíka akého?
Mesiel-Astrálneho táký ktorý berie cestovatelom energiu.Ja Vrať me sa k tebe.Mesiel-Áno
Ako ťa ešťe nazývajú:Mesiel-nazývajú ma Mesiel,Mesael,Mesiash
Ja,To je všetko o tebe zatial
Mesiel-Áno
Ja-Ďakujem za Interiew
Mesiel-Nemáš začo
Ja- tak sa maj
Mesiel-Ahoj a ďakujem.

No comments yet

Pridaj komentár