Prejsť na obsah

S Yovmielom o Isis – egyptskej bohyni

02/09/2009

S Yovmielom o Isis – egyptskej bohyni a s Isis o mne a so mnou

Poziadala som svojho ucitela Yovmiela o mensi rozhovor, aby mi objasnil urcite okolnosti, ktore ku mne prichadzali a prichadzaju pocas mojho zivota a ktorym tak trocha nerozumiem, ci maju nejaky vyznam alebo nie.

Moj dovod rozhovoru s Yovmielom je egyptska bohyna Isis, ku ktorej som sa dostala ani neviem preco (oni to asi vedia) a ked som si o nej co to precitala, zacala som spominat na to, ze som bola v Egypte, na ostrove Philae kde je chram a hrobka Isis a nakoniec ma ‘dorazila’ moja terapeutka, ked mi povedala, ze moj posledny zivot som zila v Egypte za dob bohov a bohyn, v jednom egyptskom chrame, kde bola aj Isis.

Tak tu je rozhovor s Yovmielom o Isis, automaicke pisanie 02/09/09

Yovmiel, chcem sa s tebou rozpravat, mas na mna cas?
Ano, som tu.
Mozem sa ta opytat na Isis?
Ideme na to.
Bola Isis ozajstna bohyna v Egypte?
ano, bola.
A kto ju a inych bohov vytvoril?
No predsa otec.
Preco tak ucinil, bolo to k niecomu potrebne?
Bolo, vtedy v tej dobe boli bohovia potrebni pre tento svet.
Preco? 
Mali za ulohu riadit ludi k lepsiemu, aby vyznavali lepsie hodnoty a tak isto sa diali nove veci, civilizacia postupovala dopredu vdaka nim.
Takze mi chces povedat, ze ked vznikli pyramidy ludia ich nepostavili ale niekto  iny tam od vas.  
Na toto ti nemozem odpovedat.
Aha a sme doma, tak tajomstva ostanu tajomstvami …. ???
Tak to ma byt. 
A ty vies, kde su teraz vsetci ti bohovia, ktori existovali vtedy na zemi?
Su v inej galaxii.
A maju take iste moznosti a silu ako mali tu u nas na zemi?
Nie, tam je to trocha o niecom inom, ale niektore vlastnosti a moc im otec ponechal.
A co je ich ulohou teraz?
Ochranuju dalsie planety a galaxie.
A vratia sa niekedy na zem?
To zatial nie je v plane.
Vies, ze som bola na ostrove Philae, kde ma chram a hrobku Isis?
Ano, tak trocha sme ta tam naviedli.
Ale vtedy som o tom nic nevedela, o Egypte, pyramidach….
A dnes uz vies, preco si tam bola.
terapeutka mi povedala, ze moj posledny zivot som zila v Egypte, je to pravda? 
Ano, tvoj psledny zivot si zila ako knazka v jednom z velkych egypskych chramov a mala si vysoku hodnost a moc a prave v tom chrame zila bohyna Isis.
Tak toto je vazne zvlastne, takze som ju poznala osobne.
Ano, poznala.
A mozem sa s nou teraz spojit, mozem ju zavolat, ak sa to da a porozpravat sa s nou?
Da sa to, myslim, ze uz caka na to,kedy sa s nou spojis.
Staci ju zavolat ako teba alebo Izariasa a ona pride, alebo musim povedat nieco specialne?
Nemusis, staci sa opytat, ci je pri tebe.
Dakujem Yovmiel.

A teraz automaticke pisanie s Isis o mne a so mnou 02/09/09

Isis si tu?
Ano, uz na teba cakam a tesim sa, ze si ma konecne zavolala.
Si zo 100% svetla?
Som so svetla a len so svetla.
Dobre, Isis, kde teraz zijes?
V galaxii Okaras.
Cim sa vyznacujete, ste energia alebo nieco ine?
Ano, sme energie, mame aj svoju specificku farbu.
Aku?
Moja je biela prechadza nou az zlto-zlata.
Takze rozumiem tomu spravne, ze kazdy mate inu farbu?
Ano.
Delite sa na muzsku a zensku energiu? 
Ano.
A co je vasou ulohou, co robite?
Ochranujeme ine galaxie. 
Spada do toho aj nasa galaxia? 
Tak trochu.
Pred kym ochranujete galaxie?
Pred vesmirnymi parazitmi.
Kto su vesmirni paraziti?
Nasi nepriatelia, ziju vo vedlajsej galaxii Ox, vedieme s nimi boj uz hodne dlho.
Preco?
Chcu ovladnut jednu galaxiu za druhou a tak sa dostat k moci. Su na inej vlnovej dlzke a tak je problem ich vystopovat. Ale mame svojich, ktori ich dokazu najst a znicit.
A otec nemoze zakrocit?
Toto nie je jeho uloha.
Tak o niecom inom. Mozete nieco ovplyvnovat, pomahat alebo nieco ine robit s nasou zemegulou? 
Nemame k nej pristup.
A co s ludmi, ak sa teraz mozem s tebou takto kontaktovat?
Dostala som povolenie. Nesmej sa, je to pravda.
od koho si dostala povolenie. 
od otca a vedia to aj anjeli.
O.K. co je tvoja uloha – mas mi nieco dat, naucit ma alebo nieco podobne?
Predat ti moje skusenosti.
Ako to urobis?
Mame este cas, viac ako tri roky, takze postupne budeme u teba zvysovat vibracie, posielat ti energiu a silu, ktora  mne bola umoznena, ked som zila na zemi ako bohyna. 
ty si vedela carovat a liecit, toto ma mas naucit?
Aj to, aj ine, spolu s anjelmi.
Tak to je super a ako to urobis, budes mi posielat znamenia?
Nevypytuj sa tolko, vsetko ma svoj cas, a ked k nemu dojde budes to vediet.
Dohodnute. A mozem ta zavolat, ked sa budem chciet s tebou rozpravat?
Samozrejme, ze mozes.
Dakujem Isis.

14 komentárov leave one →
  1. snakebite permalink
    03/09/2009 03:44

    tiež som bola v egypte a robila som si tam cestu k isis, bolo to fakt dobré 🙂

  2. snakebite permalink
    03/09/2009 03:44

    dobre si to napísala, ale pravopisné chyby textu uberú úroveň, vibrácie sú s mäkkým i 🙂

    • 03/09/2009 15:34

      Už som opravila niektoré veci, napr. vibrácie a egyptský, a zalomila som riadkovanie na otázky a odpovede. Malo by sa to čítať ľahšie.

      • Lipa permalink
        04/03/2011 17:42

        Ahoj Helar,

        zaujimalo by ma, ci je mozne dostat na tvoje stranky, kedze su uz nejaku dobu zabezpecene. Rada by som sa dostala k nejakym clankom na minigrimi. Mala som ich ulozene na neskor a kym som sa ku im dostala, tak mas zabezpecene blogy. Prepac, ze sa ozyvam tymto sposobom, ale neviem ako Ta mam nakontaktovat. Dakujem.

  3. Aurawiewer permalink
    03/09/2009 12:45

    Náááááááánáánááááá :D:D 🙂

    pekné až zaujímavé, dakedy sa vypravím cez LD za Tárou a spravíme rozhovor priamo tam.

  4. HowHigh permalink
    03/09/2009 14:39

    Peknýýý rozhovor, len jedno mi nie je jasné…Ten čas ohľadom tých minulých životov ma pletie, lebo napríklad v Tibetskej knihe mŕtvych je to rozdelené na 4 bardá a približný čas je okolo 48 dní pokým sa dotyčná duša buď znova reinkarnuje alebo dosiahla osvietenie a jej pobyt tu na Zemi skončil..Alebo má vyrovnanú karmu….A vlastne keď tvoj posledný život bol pred cca 3000 rokmi, čo si robila tak dlho 🙂 ? To mi nie je jasné, že vlastne niekde sa udáva, že človek sa po smrti znova reinkarnuje viacmenej hneď a niekde sa udávajú tisíce rokov…Neviem asi to závisí na konkrétnej duši a ja neviem rozoberá minulé životy, študuje akášu, ale nie je mi to jasné…..Inák do Egyptu asi pôjdem za pár dní , tak to si vyčíhnem aj Isis 😛

  5. 03/09/2009 15:39

    HowHigh,

    existujú rôzne verzie “posmrtného obchádzania duše” a Tibetská kniha mŕtvych je len jedna z nich. Taoisti napríklad hovoria, že duša môže pred novou inkarnáciou stráviť niekedy až 150 rokov obchádzaním po svete, v ktorom žila. Zákon karmy zas hovorí, že niektoré duše sa môžu dočasne zmeniť na dévy alebo dévov a starať sa o iné duše (ich približná “maximálna životnosť” je tých 3000 rokov) a potom sa vracajú do procesu inkarnácie. Myslím, že táto časť bola “za zásluhy” 😛 . Ale nie som si celkom istá presnými údajmi, pretože som sa téme už chvíľu nevenovala a moja pamäť, žiaľ, nie je najlepšia… 😥

  6. HowHigh permalink
    03/09/2009 16:16

    Ďakujem Helar,
    takže vlastne je to dosť individuálne…
    Na pamäť je vraj dobré robiť si čaj z Gingo Biloba, najlepšie čerstvého, pošlem listy ? 😀

  7. sefaranas permalink
    03/09/2009 21:10

    Snakebite,
    ‘vibracie su s makkym i’ – tak sorry, chyba se vloudila, je to spravne, ale snad pochopis, pisala som ten clanok pred polnocou a asi uz som mala trocha zmatok zo slovenskej a anglickej gramatiky – snad si to pochopila aj s ypsilonom, skor by ma zaujimalo, pisala si, ze si robila cestu k Isis v egypte, tak hod clanok, rada si precitam skusenosti inych a urcite nie len ja a nezabudni na uroven a hlavne aby si “to dobre napisala”. ale aj tak dakujem za upozornenie, nabuduce uz nebudem pisat clanky pred polnocou. dokonalost sa prejavuje roznymi sposobmi – co je zaujimave, ze vlastne ziadna neexistuje.

    Helar,
    dakujem za opravu, este by si mi mohla prezradit, ako sa ti podarilo zlomit riadkovanie, to stale neviem. dakujem este raz.

  8. al Zahra permalink
    16/03/2010 09:19

    helar rada by som sa s tebou skontaktovala, to čo píšeš je pre mna nesmierne zaujímavé, nič viac som od teba nenašla, téma č.1 je pre mna bohyna ISIS rada by som od teba vedela niečo viac, dúfam že mi s tým môžeš pomocť velmi pekne dakujem!!! al Zahra

  9. Zdeňka permalink
    28/06/2010 03:26

    Zaujímavé,aj ja som žila v dobe ISIS,ale dnes viem,že už nik sa na zem neinkarnuje s tým istým poslaním…to je výsada,len tej jednej doby.Pozdravujem spoluinkarnantky.

  10. 5ka permalink
    28/06/2013 17:20

    Pri čítani rozhovoru s Isis po mne celý čas prechadzáli zimomriavky po celom tele a tiekli mi slzy.. nedávno som sa vrátila z Egypta a od kedy jeden predavač vyslovil jej meno neviem na nu zabudnuť, neviem čím to. Každopádne nádherný rozhovor!

    • asteroxix permalink
      01/07/2013 18:14

      Možno máš s ňou spoločnú minulosť (myslím minulé životy 🙂 ).

      S pozdravom,
      T.B.

Pridaj komentár