Prejsť na obsah

Dôvera A môj úplny začiatok s anjelmi

19/05/2010

Tento channelig, ako inak, bol písaný v škole počas etickej výchovy, kedy čítal učiteľ nejaký článok o klamstvách a pravde. Nezaujímalo ma to. Viac ma zaujímal Michaelov hlas v hlave, ktorý mi pripomenul, že som s nim chcela robiť ďalší článok na Angelárium. Mal byť už včera ale nevyšlo to. Zabudla som na to a či už naschvál alebo omylom, to je vo hviezdach 😀

Michael?

Áno?

Tak o čom to dnes bude?

Nechceš hádať? 😀

Moc náladu na to nemám 😀

Tak ok, povieme si niečo o dôvere

Dôvera k anjelom?

Aj k nám, priateľom, známym, nepriateľom

Tak začneme s dôverou k jemnohmotným, teda vám 🙂

Takže väčšina ľudí neverí, keď nevidí, ale to ty už dávno vieš.  Tak ťažko budú dôverovať  niečomu pre neho neviditeľné. Tebe to problém nerobilo. Stačil ti pocit istoty že sme s tebou, chránime ťa, milujeme a hneď si nám do rúk vložila tvoj život, čoho si vážime.

Ja som na vás dlho verila ale neuvedomila si čo všetko sa dá s vami robiť 😀

Už od vtedy si s nami v hlbšom kontakte, i keď si nevedela že sme s tebou, si sa nám viac otvorila. Dôverovala si nám, i keď nevedome.

Spomínam si. Stalo sa to asi pár dni pred tím ako som prestala chodiť na Aikido.

Áno, nič ti to nedáva, práve opak. Dokopali sme ťa k tomu aby si tam prestala chodiť.

( mlčala som, tak pokračoval on 😀 )

Dôvera k nám, nám otvára bránu do vašeho života, aby sme vás  sprevádzali cestou života. So spoluprácou s nami vám to pôjde ľahšie ako samím. Dôverujte.

Čo dôvera k ľudom?

Im dôverujete viac, keď im vidíte do očí.

Vám nevidím priamo do očí a dôverujem vám viac 😀

K nám máš hlbší vzťah, bližší ako k ľuďom, to je v tom. Áno, práve ťa napadlo, Vrana k vrane sadá, rovný si rovného hladá. 🙂

I keď ľudom dôverujú viac, u nich je menšie percento že to nesplnia

To áno, pre vás je ťažšie udržať dôveru druhého.  I keď sa snaží mu dokázať, že je toho hoden, nemusí sa mu to podariť. Iní zas dôveru unesú ľahko a robia všetko čoho je hodná.

Mam pocit,že nie každý človek si dokáže dôveru vážiť

To je už o skúsenostiach, ktoré u teba moc nie sú pozitívne. Sú jedinci, ktorí ju neuniesli. U teba ich bolo viac. Viac, ako tých, ktorí ju uniesli.

Ešte že mám vás 🙂

To bz malo byť pre dnešok všetko.

Ďakujem Miško

Nemáš zač 😀

9 komentárov leave one →
  1. 19/05/2010 16:16

    dakujem Misko… to bolo krasne 🙂

  2. Nina permalink
    19/05/2010 20:10

    To poznááááám, keď im úplne dôveruješ a dokonca viac ako ľuďom. A že ti stačí pocit istoty, že sú s tebou 😀 Toto som potrebovala, aby mi to pripomenuli. Ďakujem.

  3. lelika permalink
    20/05/2010 16:06

    Mily clanok, ale bohuzial nic mi nedal..skor som mala pocit, ze je to osobny rozhovor medzi Michaelom a autorkou..a nesedi mi jedna vec, kde Archanjel hovori o tom, ze v pripade Myiu bolo viac ludi, ktori neboli schopni dovery..neviem preco, ale mam silny pocit, ze to je skor ego autorky ako anjel, ktory by to tvrdil..ved v zivote sa stretavame s roznymi ludmi, ktori nam maju nieco priniest a to, ako myslime,citime, to sa nam vracia..cize ak nas sklame viac ludi, tak je problem v nas, treba hladat kde robime chybu, zdokonalit sa..nechcela som nikoho urazit, ale vyjadrit svoj nazor..a tu mi to proste nesedelo..

  4. myiu permalink
    20/05/2010 18:17

    lelika: rozumiem, mala som rovnaký názor. Nechcela som to dať lebo mi to tiež prišlo osobnejšie ale okrídlenec si trval na svojom že to tam mám dať tak dala no 😀 Áno, tu chybu vo mne som hladala ( a pravdepodobne i našla ) ale stále tu chybu robím že tu dôveru dám do ruk nesprávnym ľuďom :/. To som celá ja

    • Zdeňka permalink
      29/06/2010 08:50

      uvidíš…skúsenosťami to bude lepšie a lepšie…nakoniec prídeš na to,že všetko čo sa ti deje ťa učí…TEBA,nie ich…tak sa to deje všetkým….ver si..všetko je za oponou a ty sa naučíš si veriť a aj okoliu….

  5. 25/05/2010 18:25

    Myiu pekný a milý článok 🙂 potešil….

    no čo sa týka dôvery k ľudom ehm…je to dosť bieda skoro vždy sa popáliš…

  6. 14/10/2011 09:51

    Ja si tu stále čítam veci, ktorým nie príliš rozumiem. Chcela by som im rozumieť ale akosi to nejde. Veľmi by som chcela byť tam kde ste vy všetci, ktorí sem prispievate. Ja asi nie som vyvolená. Ako sa mám kontaktovať s inými bytosťami? Ako sa povzniesť tam, kde vy?

    • Sophie permalink
      16/10/2011 09:23

      Odpoveď od Rafaela: 🙂
      Vyvolení ste všetci, nie je vyvolených len zopár ľudí. 🙂 Každý má len svoju cestu, ako dosiahnuť stav spokojnosti. 🙂
      Ela, nemusíš sa porovnávať s ostatnými 🙂 , si úžasná bytosť 🙂 taká aká si. 🙂 Tvoje srdce ťa povedie najlepšie, začni si viac dôverovať. 🙂

      • 18/10/2011 06:58

        Ďakujem, Sophie. Som rada, že aj keď sa človek reálne nemá s kým o takýchto veciach porozprávať, ste tu vy.

Pridaj komentár