Prejsť na obsah

o dvojplameni

24/05/2011

Sungus?

Ano?

Vies co sa chcem opytat ze?

Samozrejme ze viem…ale poloz otazku..

tak dobre co je to dvojplamen?

Dvojplamen je tvoje druhe ja.

Ano ale ake moje druhe ja…je to moje dvojca?alebo si to ty?

No ja to mozem byt ale nie vzdy je to duchovny sprievodca, je to tvoj odraz zrkadlovy, je to niekto kto ti dokaze ukazat tvoju pravu tvar tvoju podstatu. V podstate je to nieco ako dvojca ale nie biologicke ale energeticke. Je to niekto s kym mate rovnaku energiu, no napriek tomu ste rozdielny, tak ako dvojcata. Vyzeraju na prvy pohlad rovnako ale su rozdielne…

Aha takze je to niekto kto vyzera ako ja?

Nie nie je…je to clovek, s ktorym ta toho vela spaja a stretavate sa kazdy zivot nie vzdy ste partnermi ale ste prepojeni a tak si navzajom pomahate a ukazujete cestu, vzdy ste si nablizku…

Tak je to potom nieco ako moj partner?

Ano moze to by tvoj partner ale nemusi nim byt ak v nom tvoj dvojplamen nespoznas.

A ako spoznam ze nim je prave on?

Vy to citite aj napriek tomu, ze mate inych partnerov viete, ze clovek s ktorym si najlepsie rozumiete a s ktorym vas toho tolko spaja a zaroven rozdeluje je clovek, ktory vas nejakym sposobom doviedol na spravnu cestu, alebo vam ukazal co vo vas je, ukazal vam kto vlastne ste a len vedla neho ste sa dokazali nejakym sposobom prejavit a opacne vy ste ukazali tomu cloveku co je v nom…a ako to dat von…

A preco potom nie sme s takymi ludmi partnermi?

Nie ste lebo nie vzdy v kazdom zivote potrebujete byt s nimi partnermi…

A su v kazdom zivote tie iste duse nasimi partnermi?

Nie nie su…niekedy je to viac zivotov inokedy menej…

A preco niekto nema partnera cely svoj jeden zivot?

Niekedy ho nemusis mat vobec aj viacero zivotov..

A a to preco?

Niektore vyspele duse to chcu skusit takouto cestou..

Ale ved ked je to vyspela dusa tak potom moze pomoct aj inym dusiam preco nema partnera?

Vyspele duse su samostatne jednotky a pride niekedy cas kedy si povedia, ze budu iba pozorovatelmi a nebudu sa velmi zapajat a zasahovat do zivotov inych ze takto maju lepsi prehlad a dokazu dusiam pomoct takto.

A da sa nejako rozlisit takato dusa? Su to ludia, ktori sa rozhodli zit askezou?

Nie nie su to taki ludia, nie je podstatne oddelit sa uplne od materie…nesmiete zabudnut, ze ste z materie vzisli a ako taka vas bude obklopovat stale. Umenie je spojit ducha s materiou to dokazu skutocne vyspele duse.

A ktomu je potrebne aby nemali partnerov?

Dusa potrebuje niekedy nabrat vlastnu energiu a necerpat ju od inych dusi a to dokazu vyspele duse…a robia to tymto sposobom.

Sposobom, ze nemaju partnera?a ani po nom netuzia?

Pre niektore je to velky boj nemat nikoho..nejde tu ani tak o lasku lebo ako taka je laske bez materie nie je to tak celkom o telesnom splynuti ako o tom byt duchom vsade.

Vsade byt duchom???tomu mam ako rozumiet?

No ze si duchom vsade, duch nie je az tak zavisly od tvojho tela. Je to len schranka ale to neznamena ze sa k nej tak mas chovat…telo si mas vazit a dusa vie, ze k tomu aby splynula s telom nie je potrebne to aby ta mal rad iny ale aby si sa akceptovala ty…

A co vyspele duse?

Oni to nepotrebuju nemaju potrebu aby ich mal rad iny…su samostatne vedia co je pre nich podstatne a vedia aj to, ze vymienanie energie treba niekedy nechat tak a venovat sa sebe aby sa stali vyspelejsimi, na to aby si niekomu pomohla je potrebne poznat svoje schopnosti a to poznas len cestou seba…

Aha uz asi trocha zacinam rozumiet…a takze vyspele duse nemaju dvojplamen?

Maju dvojplamen kazdy jeden ho ma…vyspele duse aj vedia kto nim je…

Vazne to vedia poznat?

Ano opakujem nie vzdy je to partner, v niektorych zivotoch to moze byt matka, otec, brat, sestra, kamarat…niekto kto ti ukaze seba sameho…

A preco ho potrebujem?

Nie vzdy totiz vies kto si a na to tu je on…on ti to ukaze ukaze ti tvoju dusu, bez tvojho tela, kazda jedna dusa nieco dokaze ale s telom ste clovek a v spojeni s telom potom akceptujete mysel a ta je ludska je viac materialna ako dusevna..preto tak konate ako konate a vasa dusa s tym bojuje niekedy vyhra inokedy prehra. Ale je potrebne aby sa postavila a isla dalej, no niekedy k tomu potrebuje pomoc od inych a ti ju dvihnu a oprasia, pofukaju jej rany aby mohla pokracovat dalej, alebo jej ukazu co bolo pricinou padu, aby ho nemusela uz opakovat. To je dvojplamen…je tvoreny z rovnakej energie ako ty ale zaroven je iny aj ked ste si podobny v podstate sa doplnate. Ak ste spojeni akoby ste boli jedno.

A ako potom vyspela dusa reaguje na taky dvojplamen ak nepotrebuje mat partnera?

Vyspela dusa sa v zivote, ktory sa rozhodne zit bez partnera spoji so svojim dvojplemenom tak aby boli spolu no neboli partneri…aby si boli nablizku a ich zivoty sa spojili…

A dvojplamen postupuje v zivote tak ako ja?spolu so mnou?

Nie kazdy prezivate svoje vlastne skusky sam…dvojplamen moze byt vyspelejsia dusa ako ty ale aj menej vyspela…

Ja tomu nerozumiem….

Tak ako u dvojciat, su rovnake ale kazde ma svoj zivot. Dokonca aj siamske dvojicky maju vlastne potreby a tuzby. Tak aj dvojplamen to tak ma, ma svoje tuzby svoj zivot, svoje tempo, no je tu pre teba a ty pre neho ste z jedneho cesta, ako vravite, no ste oddeleni a kazdy ma inu plnku.

Takze moj dvojplamen je ako ja a vzajomne si pomahame?

Nie je ako ty je to nieco ako jing a jang…dve rozdielne energie jedna predstavuje tmu a druha svetlo no napriek tomu su v jednom spojene a to je dvojplamen…

Aha takze dvojplamen je potom moj naprotivok?

Nie tak celkom lebo on nie je uplne rovnaky ako ty. Kazdy ste sa vyvinuli inak a preto nie ste celkom rovnaky. No napriek tomu idete rovnakou cestou. Tou, ktorou kracaju aj ini ale kazdy dvojplamen je tu na to aby ti ukazal tvoj smer ten ktorym mas ist a to si ty sam…s telom zabudate na vasu dusu, na to co je podstata aj ked vyspele duse na to nezabudaju, no aj im sa to moze stat a je tu dvojplamen a ten vas vrati na tu spravnu cestu, na spravny smer. A takisto aj vy jeho. Ste z jednej energie.

A ostatni maju inu energiu?

Samozrejme kadzy ma vlastnu energiu, preto je potrebne si ju predavat a vymienat. Uz sme sa o tom bavili.

Ano spominam si. Takze iba ja a moj dvojplamen mame rovnaku energiu ano?

Ano spravne a napriek tomu ste rozdielny ste svoj zrkadlovy obraz. A ak sa spojite ste jedno a o to tu ide vsetko je o laske.

Takze ja mam mat rada svoj dvojplamen na to aby som sa s nim mohla spojit ano?

Ano presne tak.

A ako sa to spaja potom?

No rozne ale nie je to take klasicke fyzicke spojenie ale o dusevne, o to mat ho pri sebe a byt s nim o to aby ste si mohli byt na blizku a vzajomne sa popohanat, dozerat jeden na druheho, pretoze bez druhych ste nikto a to vedia aj vyspele duse aj napriek tomu, ze sa rozhodli byt bez partnera.

A kazda dusa co nema partnera je vyspela?

Nie tak to nie je ale partner sa mysli duchovny partner. Nie je to dvojplamen ale je to dusa zo skupiny, v ktorej ste a ta vam pomaha no ak vy dosiahnete vyspelost urcitu potom su taketo duse radsej same na urcity cas a vasi duchovny partneri to samozrejme akceptuju. Uz v podstate vyspele duse ani do skupin nepatria. Su tu a pomahaju inym.

Aha a co ich dvojplamen?

Dvojplamen vyspelych dusi vzdy bude pri nich…pretoze ani jedna dusa nechce byt sama a ani to nie je mozne. Aj ked su duse samotari no to nie je na dlho je to len docasne. Vyspele duse pomahaju inym a aj svojmu dvojplamenu, nevyhybaju sa celkom inym dusiam, nie su to samotari.

Takze dvojplamen je nase druhe ja a my sme jeho druhe ja tiez ze?

Ano presne tak to je.

 

 

 

 

19 komentárov leave one →
  1. 25/05/2011 07:06

    A keď je moja duša napoly inkarnovaná, znamená to že moja druhá časť dvojplameňa je môj duchovný sprievodca a len ma riadi na mojej ceste?

    • 25/05/2011 07:49

      nie neznamena to, ze druha cast tvojho dvojplamena je tvoj duchovny sprievodca, tvoj dvojplamen moze byt ale nemusi byt duchovny sprievodca a to, ze tvoja dusa je napoly inkarnovana este neznamena ze bude aj tvoj dvojplamen napoly inkarnovany, tvoj dvojplamen bol s tebou zrodeny a potom ste boli oddeleni, aby ste si pomahali vzajomne a aby ste dosiahli ciel boziu lasku a potom na konci sa znova spojite a zjednotite v jednu energiu. kazdy z vas si najde svoj dvojplamen sam. mozes poziadat archanjelov o to aby ti s tym pomohli a vyjavili ti tvoj dvojplamen, urcite ho mas niekde blizko seba, je dost mozne, ze ste sa ani nestretli. a moze nim byt aj tvoj duchovny sprievodca. tak prajem vela uspechov na ceste hladania.

  2. 25/05/2011 23:02

    Vďaka za skvelú udičku a odpoveď v jednom … práve som pomenovala niečo čo som už dávno tušila môj dvojplameň, ktorý je pri mne a poháňa ma vpred 🙂 Ďakujem Leaciris

  3. Dušan permalink
    26/05/2011 07:27

    Obdivujem Sungusovu trpezlivosť. 🙂
    Ehm neviem prečo ale mám nutkanie komoliť mu meno na Sungnus. 🙂
    Všetky palce dávam hore. 😉

  4. leloa permalink
    26/05/2011 20:32

    velmi dobre clanky leaciris, opat mozem zavitat na tuto stranku a precitat si nove a zaujimave channelingy. dakujem.

  5. Isbeja permalink
    31/05/2011 06:05

    super článok,nasadil mi “brouka” do hlavy ….mám isté podozrenie na dvojplameň 🙂

  6. Zdeňka permalink
    30/11/2011 22:33

    Naozaj je to tak. Mne bol môj dvojplameň ukázaný len pár krát. Vždy som si myslela,že keď som mu oznámila,že je môj dvojplameň,že máme spolupracovať. Spoluprácu odmietol a vyslovil sa,že tomu neverí. Myslela som,že to bolo jeho rozhodnutie,ale až po 16 r. som teraz pochopila,že to bolo asi spoločné rozhodnutie pred inkarnáciou. Inak aj keď o sebe nevieme nič, telepatia funguje a keď ide k najhoršiemu,vždy prichádza povzbudenie dopredu. Manželstvo dvojplameňa sa nedá rozdeliť,je uzatvorené v nebi a trvá na veky. On je vašimi očami ,chránencom v duchovnej rovine,ale jasné,že môže mať fyzické telo,presne tak ako ja…a naozaj nemusíme byť spolu. Ďakujem leaciris,vyjasnilo sa mi.

  7. wewe permalink
    13/01/2015 22:02

    Chcela by som sa spytat na tuto temu dvojplamena ….hovorili ste ze ho spoznam a moja otazka je ako ho spozmam?nemozem si ho mylit s niekym kto sa mi paci a kto ma pritahuje?? Lebo vsetci vieme ze ked je clovek zamilovany alebo ho niekto pritahuje casto ma mozno skreslene alebo ziidealizovane predstavy o tom aky je ten clovek a teda mozem mat pocit ze mi rozumie a chape vo vsetkom ale mozno schvalne prehliadam nedostatky…..a tiez ma zaujima ze mozem ho trebars stretnut az napr. V 30tke prvy krat? Alebo ho nesmusim vobec stretnut??dufam ze som da vykoktala zrozumitelne:)…dakujem za odpoved

    • 04/02/2015 19:43

      Dobrý večer,

      … možno Vám tento príspevok pomôže. 🙂

      Ak dôjde k stretnutiu duálnych duší, prebieha to väčšinou neobvykle – ako keby sa po dlhom čase – možno viacerých životoch – tieto duše znova spojili. Akonáhle je prvý kontakt naviazaný, spozorujú, že aj keď by si mali byť cudzí, tomuto človeku nezávisle od pohlavia bezvýhradne dôverujú a myšlienky na neho sa nedajú odohnať.

      Cítia neuveriteľnú príťažlivosť, ktorá ich ako keby privádzala do šialenstva. Údiv nad toľkým spoločným postupne rastie. Často krát sú telepatia a vonkajšie vplyvy v takom obsahu v hre, že vedomie je podrobené ťažkej skúške. Vynárajú sa otázky nad otázkami.

      Čo sa to tu deje? Kto si? Odkiaľ si sa zrazu objavil? Nie som predsa zaľúbený, prečo ťa predsa len mentálne tak potrebujem ako moju dennú potravu? Prečo rozmýšľam nad každým slovom, ktoré ti napíšem sto krát? Prečo sa tomu magnetickému priťahovaniu neviem ubrániť? Neexistuje tlačidlo s názvom “vypnúť”? Som už kompletne zmätený v hlave? Prečo to vyzerá, že sa mi obrátil z jednej sekundy na druhú môj život hore hlavou? Čo ma to drží?

      Oukej, izba u psychiatra sa zatiaľ rezervovať nemusí, keďže dnes v cykle vodnára sa takéto stretnutia stávajú častejšími. A keďže sa príbehy týkajúcich natoľko podobajú, poďme sa pozrieť čo to má fenomén duálnej duše do seba.

      Ak sa dostaví možnosť pozrieť sa svojej duálnej duši prvý krát do očí, vypukne totálny vnútorný chaos. Vynoria sa ďalšie otázky. Prečo sa cítim v tomto momente ako keby som akurát prišiel domov? Prečo sa rozpoznávam v tvojich očiach? Prečo cítim sám seba, keď sa ťa dotýkam? Prečo sa neviem odtrhnúť od tvojich očí? Prečo je pre mňa nemožné, tento výnimočný pocit opísať slovami? Prečo prestane mať význam priestor a čas? Uvedomím si: “Toto musí byť zrkadlo mojej vlastnej duše.”

      Myslím si, že svojho duchovného partera/ spoločníka/ priateľku/ anyone, môžete stretnúť vo svojej 30tke, 60tke, 22jke. Naozaj existujú páry rôzneho veku, ktoré tvoria takýto vzťah. Ak Vás to núti hľadať ďalej, sú rôzne zahraničné web portály, a taktiež ”v krajnom prípade”
      videá.

      P.S. : Netuším, či je na to vhodné logické, racionálne vysvetlenie, avšak, to sa dá jedine, precítiť iba svojim srdcom.

      … a myslím si, že ste sa ”vykoktala” správne. :))

      Pekný večer.

      • 04/02/2015 19:54

        … a pretože lásku má predsa, každý z nás v krvi.

      • wewe permalink
        01/04/2015 22:45

        Dobry vecer, dakujem krasne za odpoved New Age velmi potesila…..ani som neverila ze niekto odpovie lebo tie prispevky su uz hodne stare…..medzicasom som si precitala o tom mnoho a mozem povedat ze vo Vasom prispevku je to velmi presne popisane….to ako to prebieha v reali medzi dualnymi dusami aspon z mojej skusenosti

  8. New Age permalink
    21/04/2015 22:26

    Prosím Wewe. Úprimne, časť ,samotnej, pasáže textu bola zkopírovaná. Na názov stránky si už nespomínam. Moja skúsenosť bola zvláštne pulzujúca, pri ktorej vyplo až tlakomer. Bez prirodzených úsmevov na oboch stranách, by to bola asi nuda. Ja viem, trapas ako v sne. Reálne to bola však veľmi spontánna a na úrovni komunikácia medzi dvoma ľudmi. Ďakujem i ja Vám.

  9. New Age permalink
    13/05/2015 16:38

    Tina ospravedlňujem sa Vám za skopírovanie textu. Nerada kopírujem.Ja, len, že Vaša reakcia s Wewe bola veľmi rýchla. Synchronizácia. 🙂 A, že človek aj v roku 2015 hľadá a nachádza rôzne informácie. (I keď čas je relatívny, a vždy je iba TERAZ) vo Vašom texte je romantika,, že to dodá na umeleckosti. Že sa pýtate, či je to všetko skutočnosť.Milujeme očami. Pretože oči sú bránou do našej duše. A v tichu, resp. v meditácii, (pri ktorej sedíte ako prikovaná skala) nachádzate seba samého.Že zamilovanosť nie je stála, avšak či je to u muža charizma, či u ženy šarm … je tam veľká energia, neha, pochopenie, láska. Potom nekonečnú lásku prirovnám k láske matky ku dieťaťu. Kde jestvuje dôvera, porozumenie, úcta, kreativita, tvorivosť, humor, dopĺňanie jeden druhého, pomoc, . Hm… že naše srdce dokáže uniesť veľmi veľa. Umením nie je len milovať, ale byť milovaný. Je to pocit. Wewe potom ste so svojím dvojplameňom v kontakte?! Môj dvojplameň má úžasný charakter. Pekný deň a veľa lásky.

    • 13/05/2015 19:55

      new age, no problem, ja som len pridala zdroj. a okrem toho aj zdrojovy clanok je len prelozeny z nemciny. pricom autorka velmi vystizne opisala stavy, ake som aj ja prezivala a preto som ho prelozila.

    • wewe permalink
      13/05/2015 20:36

      Sme v kontakte ale len vtedy ked ja pridem za nim….mam totiz rodinu a ON je mojho muza kamarat.Takze je to zlozite …pretoze donedavna som to uz neuniesla a tomuto mojmu dvojplamenu som vsetko povedala…..a jeho reakcia bola ze on to tak nema….no neverim mu …jeho reakcie tela a ked sa mi pozrie do oci hovoria o niecom inom….snad jedneho dna mu to cvakne a potom mozme zase o nieco postupit dalej a ak nie tak sa s tym musim zmierit….no isto viem ze tym mojim dvojplamenom je prave ON pretoze som si vzdy hovorievala ze snad neexistuje nikto ako ja ….pripadala som si ina ako vsetci okolo …….. a ked som jeho zbadala prvy krat pekne to so mnou otriaslo…..a este vela krat potom aj v tom nsjlepsom aj v tom najhorsom….tak rada by som mu vsetko povedala pocity, zazitky , zistenia , prekvapenia ktore som s nim zazila ….ale neda sa ked on hovori ze to tak nema….no nech toto cele dopadne ako ma kazdopadne som vdaca za to ze som ho stretla…..a ty si na tom ako so svojim dvojplamenom?

  10. New Age permalink
    13/05/2015 23:27

    Tina .. to potom robíte aj workshopy? Stránku máte bohatú … Wewe … wow, človek sa hneď cíti lepšie, keď pocity dostane zo seba von.:) Hoc i pri písaní. Nikdy však nechodte proti sebe. U mňa to bolo jedno stretnutie. Nechávam si pre seba a pre ( … 3 bodky). Možno to bolo ako katalizátor. Že sa nabijete a idete ďalej. Neskôr zavoláte osobe. Zdvihne sa Vám nálada a je tu inšpirácia na tvorenie. Potom som sa zamilovala do ženy?! Nie však obyčajnej. 😀 Najskôr do seba, haha, srandujem Tým, že som nonstop v zahraničí, kde pomaly chytám ponorkovú chorobu. Ani po 7 mesiacoch sa nedá zabudnúť. Možno to bolo iba z jednej strany, neriešim. Žijem momentálne vo svete písmen, tvorenia. V noci mám divné sny, (pekné) ktoré mi však dajú neskôr zmysel. Budím sa v rôzny čas, pretože mám v mysli, v srdci tok myšlienok, ktoré chcem vyjadriť na papier. Inšpirácia je ONA – láska. Niekedy nepotrebujem ani spánok. Nachádzam všade pierka, cítim rôzne vône, počúvam veľa hudby. počuli ste už o 3. oku? Toto sa mi ešte nestalo 🙂 Že kolegovia Vám nerozumejú čo sa Vám stalo.Necháte sa chvíľu uniesť a Váš život sa zdá miestami ako rozprávka, horor, matrix … ťažko sa tomu dá uveriť. Vážne. Potom sa vrátite späť a necháte to plynúť. Menia sa Vám nálady. Zmena zamestnania.:) Viac uznávam prírodu, v ktorej čerpám inšpiŕáciu. Synchronizácia času, hviezdy na nebi … naposledy sme to s kamošmi rozoberali. Možno to súvisí celkovo s nami ľudmi. Myslím v tom, že sme veľmi navonok rozdieľni, ale vo vnútri sme spojení srdcovou čakrou. A, že sme orientovaní autentickosťou. Keď vymením rozum (musieť – chtíč) za srdce – cit. Niečo čo sami chceme. Je to o to viac úprimnejšie. Láska tam je, potom i Váš dvojplameň si Vás vypočuje. Možno na to potrebujete viac času.A o to vzácnejšia je cesta, ktorou obaja ľudia prechádzajú. Avšak činy sú dôležitejšie. Robia z nás dynamickejšie osobnosti. Avšak v spojení s dvojplameňom to môže byť dobrá spolupráca. Navzájom sa niečomu priučiť, byť si nablízku. Cítiť lásku. Nie je to vždy o partnerstve. I keď začína to pekným priateľstvom. U mňa je to otvorené …. napr. moja známa, našla svoj dvojplameň, možno i akože dávnu lásku. Pri ktorom začala biznis s bio potravinami. Sranda, pretože má chlapčeka a jej dvojplameň má priateľa.Nejde tu vždy o peniaze a popularitu. Rozumejú si, dopĺňajú sa …. Niekedy to je iba o tom, pochopiť čo vlastne sami chceme a riešiť seba, ale nenáročnou cestou možno i správnym relaxom – meditáciou. .. počúvať samú seba, milovať sa a niekedy to neriešiť, i keď je to ťažké … všetko príde v právý čas … Avšak pokiaľ je dvojplameň mojím zrkadlom. Všetko sa zrkadli. Niekedy silné emócie. Ja som za pokoj, avšak hľadám šťastie a to viem, že šťastie nie je destinácia, ale cesta .. samotný prales … preto sa nechajte i Vy prekvapiť. 🙂 i tak pritiahnete tých správnych ľudí. (You are love – Love is life)

    • wewe permalink
      14/05/2015 16:43

      New Age krasne si citaju tvoje riadky….hned som to zhltla na jeden dych……a ano vsetko co pises som si pred casom zacala studovat nejak som sa k tomu dostala a pohltilo ma to…..vzdy som k ttmto veciam inklinovala…dokonca som bola aj na jednej prednaske…..symboly v zivote pierka , ruze, atd viem o com bovoris…spravna cesta ..cesta k sebe.. to je to co som nevidela velmi dlho mat sa rada robit veci pre seba podla svojho vnutra preto aj zdravotne probleny vela krat …dusa uz nevie ako inak prinutit cloveka vnimat seba….lebo ak ja sa nemam rada ako mozem lasku a pomoc rozdavat druhym….to sa teraz ucim a chcela by som aj meditaciou zacat aby som sa dostala k dusi blizsie bo priznam sa niekedy neviem rozoznat rozum od srdca….rozum sa pcha vsade:) no a co sa tyka mna a mojej buducnosti myslim ze mi dvojplamen pomohol otvorit oci co budem robit lebo toto bol moj vecny problem rozhodnut sa co by ma bavilo a teraz po dlhom case mi to konecne zaplo …ale caka ma dlha cesta a makacka ale nevadi o to viac sa budem tesit ked to vyjde a potom vam poviem ked sa mi to podari:) a ON ani nevie ze mi pomohol to je na tom najvaaac ale sak raz pride cas aj na to a podakujem sa za to . A co sa tyka 3 oka pocula som o tom….. tusim ze ked sa ides sustredit do seba mas sa pozriet oboma ocami akoby na nos do stredu tam je zevraj tretie oko a potom zavriet oci a uz potom cokolvek pocuvat meditacnu hudbu ci vnimat svoj dych ….myslim ze takto dajak to je….krasny den

Pridaj komentár