Prejsť na obsah

Ďalšie channelingy s Gaiou a Gabrielom (2)

23/11/2010

Takže som si našla ešte chvíľu a prikladám druhú časť channelingov z Gaia Talks k dnešnému dňu (teda noci 😛 ):

36 komentárov leave one →
  1. Petra permalink
    14/02/2011 10:01

    blog http://gaiatalks.wordpress.com je private :/

    • 14/02/2011 19:29

      aj minigrimi to vypisuje… žeby prerabka?

      • Strieborný Dráčik permalink
        16/02/2011 21:17

        maju v tom prsty ti z hora (udajne) 🙂 ale robim na tom, aby sa to otvorilo znovu 🙂

      • 17/02/2011 13:05

        ďakujem

      • Strieborný Dráčik permalink
        17/02/2011 22:40

        nuž … vyzera to dosť biedne. Skôr sa to neotvorí ako otvorí …

      • 18/02/2011 15:06

        dobre vedieť 😉

  2. 18/02/2011 20:03

    pockat a co tak napisat Helat, aby si nas pridala to private listu 🙂 ?

    • 19/02/2011 09:56

      je nedostatok informácií od Helar, že prečo.. a robiť unáhlené kroky…

  3. anjelicsue permalink
    19/02/2011 14:27

    Aj ja som zostala prekvapená, že ani na jeden Helarin blog sa mi nedá dostať…
    má niekto z vás možnosť zistiť čo sa deje? Dakujem.

    • Strieborný Dráčik permalink
      19/02/2011 16:09

      Neviem, čo helar zamyšla s ostatnymi blogmi, ale na SC by vas mohla pustiť, neviem je to na nej, skúste jej napísať, nech vás pridá …

  4. kikatka permalink
    20/02/2011 17:52

    prečo mi to všade vypisuje, že zabezpečený blog??

  5. Talkien permalink
    21/02/2011 11:38

    Ak je to tak, ako mi povedal Gabriel, potom Helar uspesne presla po dalsom schodiku jej cesty smerom nahor…:) Potom jej Gratulujem..:) Yop, ale to nic nemeni na fakte, ze by som rad navsevoval stale minigrimi blog…mozte aj mne niekto na Helar dat kontakt…michal.novak.smile@gmail.com 🙂 Ďakujeeeeem

    • 21/02/2011 19:31

      aj blog samanskou cestou vypisuje to isté… podla mňa by nebolo od veci keby milá Helar dala aspoň vyjadrenie, ale asi toho chcem veľa… no snáď stúpla o schodík smerom nahor ako nadol 😀

    • Petra permalink
      21/02/2011 23:04

      ze aj ja gratulujem 🙂

  6. jarka permalink
    26/02/2011 01:42

    Tak som sa chcela opäť inšpirovať a načerpať nové vízie, a tiež som udivená zo zablokovania. Dá sa nejak dostať na stránky ? (takmer nikdy som síce neprispievala, ale vždy som si čítala)..

  7. 26/02/2011 13:07

    Ahoj Helar. Neviem či sa dostaneš k tomuto odkazu, ale veľmi by som Ťa chcela poprosiť o radu, ako sa dostanem na Tvoju stránku. Chodila som tam pravidelne a teraz mi veľmi chybaju Tvoje rady a skúsenosti. …….Ďakujem.

  8. Lia permalink
    02/03/2011 18:24

    neviete či Helar ešte niekedy otvorí svoje stránky? nechápem prečo ich tak náhle zablokovala, čakala som aspoň nejaké zdôvodnenie, no nič 😦 …chýba mi hlavne stránka šamanskou cestou

  9. Kalcho permalink
    08/03/2011 21:37

    Myslím že túto blokádu nedala Helar,ale niekto kto poskytuje službu blogu.Zablokoval ju niekto kto je ruka v ruke so systémom :(.Pretože v poslednej dobe začína ísť smerom k ľuďom ofenzívny útok od NWO a Illuminátov.Viem niektorý ma budete brať ako by som bol padnutý na hlavu…ja to chápem,ale už sa deje príliš veľa veci proti nám aby si nás Kralovská rodina(satanistická) podmanila.No a na to nadvezuje absolútna SVETOVLÁDA ROckefelerovcov.

  10. escargot permalink
    11/03/2011 10:50

    ahojte, neviem kam by som tento komentar dala, kedze na vsetky helarine blogy okrem tohto sa mi neda dostat 😦 tak to pisem sem… chcela by som sa opytat co si myslite o citani knih ako myslim romanov a pod. pytam sa pretoze ja pri citani knihy dost casto odidem z reality (ak sa do nej zacitam), ako ze myslou som viac v deji ako v realite a tiez ak je tam vela emocii tak tie emocie ostavaju u mna dlhsiu dobu a nejaku chvilu to trva kym sa ich zbavim, preto sa citaniu knih vyhybam uz dlhsiu dobu. to iste plati aj s filmom.. mozem sa pozerat len na velmi lahke filmy, nic smutne, zo zivota ani emocionalne lebo znova budem mat problem sa zbavit emocii 😀 rekapitulacia je pre mna v tej chvili tazka lebo ak sa zameriam na to tak sa mi to este viec zosilni… mozno vam to pripada divne neviem, nikto mi nieco podobne nehovoril :). Bola by som rada ak by ste mi povadali svoj nazor na to :). Dufam ze mi niekot odpise 😀

    • Strieborný Dráčik permalink
      11/03/2011 14:24

      Si tým, čím si myslíš, že si …

    • daeduwen permalink*
      11/03/2011 15:30

      z mojho uhla pohladu; ak k tebe prichadzaju emocne stavy, ktore nechces, da sa to spravit dvoma sposobmi. bud tak, ako to robis, cize vyhybat sa kniham, filmom atd a tym padom necitit a nemusiet sa s tym vysporiadavat.

      ten druhy sposob je o tom, ze sa nebudes nijako obmedzovat – mozno len v tom, ze si das urcity limitovany pocet urcitych trebars knih. v tom pripade budes tie emocie spracuvat tak dobre, ako sa na to citis a casom na take vykyvy budes reagovat ovela menej citlivo ako prave teraz

      ak na teba velmi silno vplyvaju urcite druhy stimulacii, je to signal, ze s tym treba nieco robit. ak mas silne emocne vykyvy vplyvom nejakych situacii, tak najlepsie je nechat to na seba vplyvat – a casom sa to upravi, pretoze sa naucis s tym narabat. podla mna osobne utekat pred tym nie je riesenie, pretoze ak pred niecim utekas, dostihne ta to. pred sebou sa ujst neda

      je na tebe, aby si zvazila, ci sa citis na postupne spracuvanie alebo ci sa na to necitis a budes sa aj nadalej takym kniham a filmom vyhybat. len si myslim, ze ak budes pokracovat v tom vyhybani sa, tak sa zablokujes este viac a raz sa to potom prevali tak, ze to nebudes vediet ukontrolovat

      nerada by som ta vystrasila 🙂 ale toto je moj nazor na vec

  11. escargot permalink
    11/03/2011 16:26

    nie urcite si ma nevystrasila 😀 nechcem tym povedat zeby som sa tomu všetkému naschval vyhybala len som tomu nevenovala pozornost a nevyhladavala som to a ak si ma to vyhladalo samo tak som to nejak strovila 🙂 tie emocie su ako nejaky tazky pocit na dusi, akoby som to aj ja sama prezila alebo neviem.. a ked sa mi podobna situacia stane aj v zivote tak si na to hned spomeniem a aj ten pocit sa znovu objavi,
    stava sa mi to hadam vzdy pri smutnych koncoch 😀 ak je happy end tak som v pohode 🙂

    ale pokusim sa urcite s tym nieco robit podla toho co si mi napisala 🙂 dakujem za odpoved

    a Strieborny dracik:
    myslis, ze ak si poviem, ze ziadne emocie zo smutnych pribehov mat nebudem tak ich naozaj mat nebudem? 🙂 hmm je to celkom mozne, ale asi by som si do toho mala dat vacsie presvedcenie lebo vela krat som si nieco podobne myslela pred tym ako som si sla pozriet nejaky film a velmi to nezabralo :D, ale urcite este skusim aj toto 🙂

    • Strieborný Dráčik permalink
      11/03/2011 19:26

      escargot,

      je mala by si si veriť, ale hlavne by malo veriť vnutro. Napr. mam známu, kt. vnútro je na mna tak napojene, že ked poviem, že o 2:30 rano zaspi, tak pride 2:30 a do par minut spi… aj ked už sa snažím, aby sa trošku osamostatnila no …

      takže vyznamnu rolu hrá vnútorné presvedčenie/viera.

      • escargot permalink
        11/03/2011 20:25

        ano mas pravdu, ak si poviem ze nejaka som tak taka naozaj aj budem.. a ak si poviem o par minut presny opak toho co som si predtym povedala ze som tak sa tym naozaj stanem.. a potom neviem kto som 😀 nieze by som si z toho robila nejak tazku hlavu, ale mala by som si to nejak urovnat..
        a s tou tvojou znamou je to zaujimave, netusila som ze sa daju takto “ovladat” ludia, ze sa moze nietko na niekoho takto napojit 🙂

  12. 13/03/2011 10:26

    Dobrý deň Helar.
    Patrím ku skupine “hladných” po Tvojej stránke. Chodievala som tam síce nepravidelne ale teraz mi veľmi chýbaju Tvoje rady a skúsenosti. V minulosti mi viackrát pomohli.
    Ďakujem za odpoveď 🙂

  13. akcilaziz permalink
    16/03/2011 00:04

    Aspon jedno miesto,kde sa da dostihnut helar? Mne blokacia blogov pride ako reakcia na svet. Nie prva. Mam pocit, ze opat niekto helar nastval, tak si dala zasa pauzicku s nezistnou pomocou ;oD a sa jej ani nedivim. Len dufam, ze utoky rozdycha a nas drobnych ludkov poznaniachtivych opat pripusti k zdroju vedomosti. Vdaka bohu, ze nas nechala aspon na Angelarium vstupit. Teda hlavne VDAKA HELAR…. a dychaj zhlboka =oD, tesim sa, ked budem moct zasa na jedinej stranocke najst vsetko co potrebujem k vzostupu….aj ked popravde ¨citat si o¨a¨ makat na¨ je sakramentsky rozdiel =o(
    *no a ak ma niekto radu nad zlato, ako sa na uzavrete blogy dostat, sim sim, sem s nou =oD
    akcilaziz1@azet.sk
    obrovska vdaka =)

  14. Sophie permalink
    16/03/2011 09:34

    Akcilaziz (a vlastne všetci, ktorým tak veľmi chýbajú Helarine blogy),

    aj mňa také náhle uzavretie Helariných blogov zarazilo, lebo som si na ne zvykla a rovnako ako vám, aj mne v mnohom pomohli… a prešla som si sama v sebe celou škálou rôznych reakcií na vzniknutú situáciu, ale po pár dňoch, kedy som pochopila, že je to Helarine momentálne rozhodnutie, na ktoré má nejaký dôvod (a ako každý iný slobodný človek aj plné právo) a že mi nezostáva nič iné, iba ho rešpektovať, sa mi začali otvárať nové obzory…

    Takže moju súčasnú vďaku voči Helar by som charakterizovala asi takto: Ďakujem ti, Helar za všetko, čo si aj pre mňa v minulosti urobila a ďakujem ti aj za tvoje momentálne uzavretie tvojich blogov, lebo si mi tak dala, oveľa viac ako predtým, možnosť objavovať aj iné, a tiež rovnako krásne miesta v internetovom svete a mám tak možnosť spoznávať aj iných krásnych a múdrych ľudí a skúmať aj ich pohľad na svet.

    Nuž, asi takto nejako. 🙂 A čo sa týka Angelária, pokiaľ viem, už to nie je Helarin blog, ale patrí už Dae – píše o tom na svojom blogu – http://daedu.wordpress.com/about/ 😉

    Takže ak ti môžem poradiť, nestavaj nikoho na priedestál, z nikoho nerob boha, ale hľadaj to božské v prvom rade sama v sebe… v tvojom vnútri sa nachádza všetka múdrosť, ktorú potrebuješ, stačí sa jej len otvoriť… 😉 Ty nie si drobný človiečik a Helar nie je jediný zdroj vedomostí… 😉

    Svet sa neustále mení a my máme na výber – buď sa budeme držať toho, čo je už mimo nás, smútiť za tým a želať si, aby sa to vrátilo… alebo sa tým zmenám prispôsobíme a vyťažíme tak z každej súčasnej chvíle (z jedinej skutočnej reality 😉 ) nášho života maximum… 🙂

    • Sophie permalink
      16/03/2011 09:40

      oprava… piedestál… 🙂

      • escargot6 permalink
        27/03/2011 18:30

        Velmi pekne napisane 🙂 ja som to reagovala celkom podobne.. ked som prvy krat zistila, ze sa zrusili jej blogy mala som pocit akoby ma opustil niekto o koho som bola velmi zvyknuta a naviazana a nikdy by ma nenapadlo ze by ma mohol “opustit”, ale “opustil ma”. No skratka dost zly pocit 🙂 ale po kratkej dobe som si uvedomila, ze takto sa posuniem dalej, pretoze predtym by ma nenapadlo sa pozriet na ine blogy, iny uhol pohladu, trochu sa viac rozkyvat a nebyt len pasivny pozorovatel, ale aj robit nieco aktivnejsie pre svoj vzostup.

        Tiez sa pripajam k velkej vdake Helar, velmi mi pomohli tvoje blogy, bez nich by som pravdepodobne nebola tam kde som. A ked si sa ich rozhodla zrusit nevadi, urcite mas preto nejaky dovod a ak clovek chce ist dalej pojde dalej.
        Tak len tolko z mojej strany 🙂

        Este raz vdaka, velmi ste mi pomohli, vsetci.

  15. hešo permalink
    16/03/2011 18:43

    Ahojte,
    Mitote… neviem to, čo som práve čítal vo vašich komentoch inak nazvať. Priznávam aj ja, bolo mi chvíľku smutno, keď som pochopil čo sa stalo ale teraz už mi smutno nieje pretože cítim, že je všetko tak ako má. To čo som nečakal je, že odmlčanie blogov príde tak skoro. Ale dobre tak. Wašte Helar ! ďakujem ti za cestu, ak to tak má byť , tie naše sa ešte pretnú. Už dnes sa na ten deň teším….

  16. Wiwiene permalink
    18/03/2011 14:02

    Tiež ma mrzí to s Helarinými blogmi, hlavne minigrimi a Gaia talks, ktoré som navštevovala pravidelne. Dúfam že čoskoro budú blogy opäť verejne prístupné,alebo sa to nejako inak vyrieši…Písal ste jej niekto na e-mail ohľadom toho zabezpečenia blogov? Ozaj by som sa rada znova dostala na minigrimi, donedávna mi chodili na mail aj upozornenia o nových článkoch,ale bohužiaľ na stránku som sa nedostala. Ak by ste náhodou niekto mali nejaké informácie, napíšte mi prosím na my_brain_is_in_the_cupboard@centrum.sk

  17. medovka1 permalink
    03/04/2011 19:04

    Ahojte všetci. Helar sa nám vrátila!!!!! Helar ďakujeme!

    http://eprakone.wordpress.com/

  18. Rasto permalink
    01/02/2012 19:00

    Ahoj, Helar. Ani neviem ako sa pytat, je mi hrozne tazko, dozvedel som sa vcera ze jedna znama je chora, tak sa chcem spytat ci by jej vedeli anjeli pomoct.. nepozname sa osobne, iba si piseme, ale vcera mi napisala ze jej nieco je..nechcel som sa jej moc na to pytat, este bola z toho velmi rozrusena.. ale podla pismeniek jej nenavaju velku sancu na uzdravenie.. je mi z toho velmi smutno… pokial by sa dalo nieco robit, tak mi prosim napiste na moj mail.. ja neviem ako komunikovat z anjelmi, aspon zatial.. toto by som teraz rad nechal na tych ktori to vedia, nech je to co najucinejsie. Vopred vam moc dakujem za odpoved. rasto. osquarbass@gmail.com

Pridaj komentár