Prejsť na obsah

Moje posledné channelingy

20/09/2010

Chvíľku som tu nebola. Svoje channelingy z poslednej doby som dávala hlavne na Gaia Talks, ale ak vás to zaujíma, aby ste neboli ukrátení, tu sú linky a stručný obsah:

  • Správa Pána času (Gabriel) je dosť pochmúrny úvodný článok od Gabriela, v ktorom robil čosi, čo nikdy predtým – strašil 😦
  • Žiadny terraforming, len vyvažovanie energií (Gaia) Gaia vysvetľuje, ako treba vnímať tie klimatické extrémy, ktoré sa okolo nás prejavujú
  • Výkyvy, ktorých sme svedkami (Gabriel) hovorí o tom, že strach z ekologických zmien nie je namieste, pretože strach už nijako nepomôže – a že si treba začať zvykať na novú situáciu
  • Kedy je svet v rovnováhe? (Gaia) vznikol ako reakcia na senzácie s ropnou škvrnou v Mexickom zálive; Gaia hovorí o ekosystéme ako o rovnovážnom systéme
  • Ako sa dostať do “novej Zeme”? (Gaia) vznikol počas dňa spoločnej meditácie za Gaiu, kedy som sa jej pýtala, čo tá meditácia pre ňu vlastne robí
  • Ako vzniká hmota? O bielej hmle (Gabriel) je doplnok channelingu Čeliť negativite, nie vyhýbať sa jej, ktorý bol zverejnený na Angeláriu
  • Čo robia meditácie pre Gaiu? (Gabriel) bola otázka, ktorá vznikla, keď sme začali robiť spoločné meditácie za Gaiu; Gabriel vysvetľuje, prečo sa ich je dobré zúčastniť
  • O slobodnej vôli, čase a živote v hmote (Gabriel) je nástrel, kedy sa mi Gabriel pokúsil vysvetliť, ako to je s cykličnosťou času (ale veľmi neuspel 🙂 ) a o tom, že keď sa na niečo sústredíme, tak sa nám to veľmi nedarí, o ľudskom strachu a o krátkosti nášho života
  • Ako sa ovplyvňujú energie medzi ľuďmi (Gabriel) vznikol po návšteve, kedy som sa dostala do vplyvu silnej, ale pre mňa cudzej energie – a Gabriel ma naviguje, čo s tým
  • Delenie na bohov a niktošov (Gaia) rieši, ktoré duše sú “cennejšie” 😛 a o tom, že múdrosť nie je viazaná na osobu, ale na istý uhol pohľadu, teda že na svete niet borcov ani babrákov, pretože všetci sme Jedno 🙂
  • V čom je sila človeka? (Gaia) je o našom poslaní, o tom, že nič na svete nie je samoúčelné, že človek je tvor tvorivý, ako vychádzať s rôznymi ľuďmi a aký je rozdiel medzi dušou a anjelom
  • Ako si vychutnávať život? (Gabriel) ukazuje, kde robíme chybu v našom každodennom živote, že sme sa ešte nedostali do stavu, kedy si život vychutnávame
  • Nie ste odkázaní na iných (Gaia) hovorí o tom, že v najbližšej dobre sa budeme musieť vzdať rôznych našich predstáv a že to nie je problém, pretože nám zostane jedno: budeme mať sami seba
  • Krok po kroku sa vráťte späť a začnite znova (Gaia) vznikol pri poslednej spoločnej meditácii za Gaiu, kedy som jej položila dve otázky ohľadne ľudí a prostredia
  • Vidieť to dobré za tým zlým (Gaia) je o tom, že nie je zložité dostať sa do vysokej vibrácie, ale aj v nej zotrvať; Gaia má dva tipy, ako si upraviť život, aby sa to darilo
  • Rebrík do Neba (Gabriel) je môj posledný channeling z dneška, kde Gabriel vysvetľuje, ako veľmi si komplikujeme svoj vzostup tým, že sme presvedčení, že si svšetko treba “odmakať”, inak to nemá hodnotu. A dozvedela som sa, že do Neba vedie aj výťah. 🙂

Potrebovala by som od vás spätnú väzbu, či vám to vyhovuje len takto, alebo potrebujete tie channelingy mať nakopírované v doslovnom znení aj na Angeláriu…

5 komentárov leave one →
  1. 20/09/2010 22:28

    vyhovujuce 🙂

  2. 21/09/2010 19:13

    je to perfektné tak ako to je… stále sledujem angelárium a aj Gaia Talks, takže je to jedno tak ako všetko :)… good luck Helar

  3. erika permalink
    17/10/2010 12:40

    prosím o radu – kto vonia ako frézie?

    • 20/10/2010 17:44

      Ak myslíš na nejakú anjelskú bytosť, tak žiadna, ale vône nám dokážu podstrčiť hociaké. a nie len to 😆

  4. Erika permalink
    07/12/2010 19:15

    aj ja by som prosila o radu ktory anjel vonia ako pomarančovnik?

Pridaj komentár