Prejsť na obsah

Bitka s Encelfom

16/06/2009

Včera (=15.6.2009) som šiel na koncoročný výlet. Išli sme na výlet do Western City – určite ste o tom už počuli. Boli sme tam a spolužiak šiel na býka, spadol z neho a pretože sa držal oboma rukami, vyhodilo ho to a rozbil si hlavu.Všetci ho ľutovali a vytvárali negatívnu energiu a to prilákalo a posilnilo istého červíka menom Encelf. V ten deň si aj jedna spolužiačka z vedľajšej triedy vyvrtla nohu čo zase vytvorilo istú negativitu a posilnilo Encelfa.

To, že sa namňa napichol, som zistil až dnes, i keď mi bolo zle už od včera, ale myslel som si, že som chorý z horúčavy. Síce som mal horúčku, potil sa a bolela ma hlava, no nebola to žiadna choroba – a aj ak to choroba je, Encelf to len zosilnil tým, že mi robil negatívnu náladu. Aurawiever ma skúšal liečiť prostredníctvom voodo, ale nezaberalo – Encelf to blokoval, ale bol aj iný dôvod, ktorý nebudem písať. Jednoducho to nešlo. Spýtal som sa Michaela na meno toho červíka a že čo je to. Povedal mi, že sa volá Encelf a je to astrálny červík.

Keď som sa za Encelfom šiel pozrieť, uvidel som hnusného bieleho červíka s dlhým nosom a ústami dlhými asi 1-2 km a širokými asi 1,50-2 m (alebo viac). Pohľad naňho ma znechutil, no pozrel som sa tam znova, lebo Aurawiever robil voodo naňho a videl som, čo mu robí, keď sa vtom zdvihol dohora, zmrštil hlavu ako had a šiel na mňa zaútočiť. No nevydarilo sa mu to, pretože tam prišiel Michael a zrazil ho k zemi – asi vedel, že by mi dosť Encelf ublížil, nakoľko bol strašne silný. Šiel som odtial teda preč, lebo som si myslel, že si s ním Michael poradí, ale nie, Michael potreboval pomoc. Zavolal ma späť a povedal mi, že mám privolať Drakov. Tak som teda privolal 2 drakov. Tí okamžite šli po Michaelovi, ale povedal som im, aby nešli po ňom ale po Encelfovi a tak ma teda poslúchli a spojili sa s Michaelom. Michael mi povedal, že mám urobiť moju techniku s klietkou a zrkadlami. Urobil som ju. Najprv ju rozbili, ale potom som tam pridal pár vecí a tú už nerozbili. Vtom urobili Michael a draci skvelý útok: draci zahalili Michaela do ohňa a Michael šiel spolu s ohňom na stred klietky. Rozbil klietku napoly a pochopitelne aj Encelfa prebodli na polovicu.

Lenže Encelf mal skvelú regeneráciu a na 2. polke mu dorástla hlava a na obidvoch mal aj koniec a teda už tam boli 2, len v polovičnej veľkosti. Urobil som teda klietky na obidvoch a posilnil ich. Draci chceli s Michaelom bojovať, no povedal som im, že tu sa spojili, tak nech sa nebijú a síce na seba mrzko pozerali, aspoň sa nebili. Klietky som dal hore ku klietkam, kde sú uzatvorení démoni, a napojil ich na univerzum – no neodpojil od seba.

Michael ma zavolal, že mám za ním prísť. Prišiel som tam; bol na akomsi kopci a v tureckom sede levitoval a povedal mi, že mám ísť napojiť tie 2 klietky len na univerzum a odpojiť ich zo seba. Prišiel som tam a Encelfom sa podarilo akurát rozbiť klietky; taká zvláštnosť bola, že keď ich rozbili, už to neboli červi ale zelené krokodíly, tak som urobil opäť nové, napojil ich každú na 4 kanály z univerza, odpojil od seba a šiel za Michaelom.

Keď som sa vrátil za Michaelom, povedal mi, že presne vedel, že sa toto stane, preto ma tam poslal. Ešte sme sa nejako rozprávali a odišiel som. Keď som sa ho pýtal na jednu vec, povedal mi, že som mu tam ja aj draci dosť pomohli a že mám odkázať drakom, že im ďakuje za pomoc (ešte sa nakoniec s drakmi budú mať anjeli radi nie?) 😀 😀

12 komentárov leave one →
  1. Aurawiewer permalink
    16/06/2009 18:47

    No fuj ty kokos ešte teraz je mi s toho zle.
    Ale najlepší bol koniec keď som toho maličkého v tvojej aure nakopol kyvadlom doriti 😀 hihi

    • filip212 permalink
      16/06/2009 18:52

      nj ale to sa mi dopisovať nechce 😀 a zas ak to bola časť Encelfa tak až taká malá nebola keďže na začiatku som mu koniec ani nevidel a pri bitke mal asi tak 1-2km…A vizualizácie uvolnenia tej časti vsúval parádne keby to Michael nedržal už je von 😀

  2. Aurawiewer permalink
    16/06/2009 18:55

    Ale veď vtedy keď ste ho presekli tak sa s neho spravili dve menšie časti.
    No a tak keď si doňho bodal tým nožíkom mohlo sa ti na auru daco nalepit malicka sucast s neho a ta sa vyformovala do takeho mini cervika

  3. filip212 permalink
    16/06/2009 19:01

    Veď áno ale čo sa mi ukazoval prvíkrát keď sa ešte nebojovalo len som ho videl koniec som mu ani nevdiel a videl som ho asi 2km velkého a to ešte nebol koniec.A pri boji keď ešte nebol rozseknutý mal asi 1,50km…

  4. Aurawiewer permalink
    16/06/2009 19:03

    v každom prípade dostal na pi.. 😀 ..
    a ja teraz pekne dva dni bez bosorovania 😦 ale aspoň som sa presvedčil že to vudu funguje.. pamatáš na zápestie? chuda mojeee

    • filip212 permalink
      16/06/2009 19:08

      Nj ale zase neštípalo to na zbláznenie ale keby to bola ihla tak nvm no 😀

  5. Aurawiewer permalink
    16/06/2009 20:42

    ale všetko dobre dopadlo a si aspoň zdravý konečne:-)

  6. 21/05/2011 21:18

    filip to sa podoba dost na nejaky fantasy pribeh… to vazne tak prezivas tieto veci ci si to len vymyslas ?

    • 22/05/2011 09:33

      Ahoj,
      Neviem z koľkých % je tento príbeh moja fantázia a z koľkých skutočnosť.Každopádne zapísal som ako som to videl a vnímal vtedy.Je možné že je tam aj dosť fantázie naozaj neviem.
      Na angelárium a ostatné helarine blogy už nechodím a neprispievam a odpisujem ti iba preto lebo mi to prišlo na mail. 🙂

      • vanda permalink
        07/10/2011 19:27

        filip..nemohol by si mi napisat ako si sa k tomuto vsetkemu dostal_?citala som si tvoj blog ale o tvojich zaciatkoch tam nic nebolo..
        ja mam len sestnast a prislo to samo. snazim sa dostat do dracej rise ale nejak sa mi nedari
        preco uz nechodis na helarine blogy?

      • 07/10/2011 19:33

        Ahoj,
        Dostal som sa k tomu vpodstate cez helarine blogy.
        Čo sa týka začiatočných článkov boli preriedené kôli blbostiam a prílišnej fantázii ktorú som prežíval a dával do článkov.

Pridaj komentár