Prejsť na obsah

O sexuálnej energii s Rafaelom – odpovede na otázky

02/06/2010

Spolu s Rafaelom prinášame prvú časť odpovedí na vaše otázky z minulého channelingu  🙂

 

Rafael, 1.6.2010:

Ako prvé tu máme otázky od Leloy a Jajky: leloa (30 Máj 2010 at 9am): „mna zaujima ci kazdy clovek stretne v kazdom zivote tu svoju ozajstnu lasku a ci to aj budu jeden o druhom vediet a ci im osud aj bude priat. a ci clovek moze stretnu v jednom zivote aj viac tych lasok. ci moze stretnut v kazdom zivote inu alebo tu istu. a aky maju nazor cisto na sex, ale s niekym koho mame len radi alebo len na sex.“; Jajka (30 Máj 2010 at 9pm): „mňa by tiež zaujímalo hlavne to, čo sa týka Leolinej otázky, či existuje takzvaná Osudová láska..či je “súdené” dvom ľuďom už od narodenia sa stretnúť a zamilovať sa a potom, čo si Rafael myslí o – láske na prvý pohľad – ( či niečo také vôbec existuje)“

Tak ako sa úvodom povedalo, sexuálna energia je najsilnejšia energia vo vesmíre. Jej úlohou je, okrem iného, zabezpečiť, aby sa k sebe dostali tí správni partneri. Uvedomíte si, že je niekto pre vás ten správny len rozumom? 🙂 To vám povie hlavne váš pocit. Keď vás niekto začne priťahovať, a to aj sexuálne, to je jasná známka, že ste stretli toho pravého alebo tú pravú 🙂 Sexuálna príťažlivosť je taká silná, že to nezmeníte, keď si poviete rozumom, že tú alebo toho nechcem. Sexuálna príťažlivosť vás pritiahne ako veľmi silný magnet.

Rafael, uvedomiť si treba určite aj to, že si teraz nehovoril o nejakom chvíľkovom poblúznení 🙂

Áno, drahá, nebola reč o prvých puberťáckych láskach, keď ešte len začínate spoznávať, čo vlastne láska je. Ani o tom, čo sa vám tak často stáva, že sa vám páči niekto v autobuse a podobne; treba sa ale naučiť pracovať aj s týmto, povieme si k tomu viac na záver 🙂

Dobre 🙂

Takže ak vás niekto veľmi silno a dlhší čas priťahuje, ide o stretnutie vašej ozajstnej alebo osudovej lásky. Toto sa plánuje pred vašim narodením a sexuálna príťažlivosť zabezpečí, aby sa to udialo podľa tohto plánu. Takýchto osudových vzťahov môže byť viacero, ak to tak niekto potrebuje, alebo aj žiadny; všetko závisí od toho, čo si duša potrebuje vo svojom živote prežiť. Ešte treba povedať, že závisí to aj od toho, aké je vaše nastavenie počas života. Keď vás počas vášho života niečo veľmi silne poznačí, a je jedno, či pozitívne alebo negatívne, váš plán sa zmení. Urobí sa nový plán, ktorý robíme už bez vášho vedomia, dobre to však viete vo svojom srdci, čo budete ďalej prežívať.

Je možné naplánovať si viacero vzťahov aj súčasne, t.j. neveru, alebo sa tu jedná o nezvládnutú sexuálnu energiu? (mám na mysli úplne dobrovoľné vzťahy a nie napr. polygamiu kvôli spoločenským pomerom)

Plánujete si vždy len jeden vzťah v určitom čase. Ak máte viacero vzťahov súčasne, nejde o plán, ale ako si povedala, o nezvládnutie sexuálnej energie. Dobre viete, že láska môže byť úplná len v jednom zväzku. Keď máte vzťah a súčasne vás začne priťahovať iná osoba, treba zvážiť, či sa nejedná o ďalšiu osudovú lásku a netreba sa pobrať týmto smerom.

Niečo je náš osud a niečo máme na výber, však?

Váš osud si určujete z veľkej miery vy sami. Nemôžete ovplyvniť všetko, ale môžete vždy zaujať postoj k tomu, čo sa deje. Môžete prísť hoci aj o strechu nad hlavou a stále môžete byť šťastní; rozhodujete o tom len vy sami, toto je vaša sloboda, ktorú vám nikto nemôže vziať.

Rafael, dáš aj nejaký návod, ako prejsť od jedného vzťahu k druhému tak, aby to čo najmenej bolelo?

Nie je to ľahké pre žiadnu zo zúčastnených strán, ale je vždy lepšie počúvať hlas svojho srdca ako žiť v neuspokojivom vzťahu. Dôležité je byť voči bývalému partnerovi úprimný a to, čo cítite, mu povedať otvorene. Keď to nepochopí, dajte mu čas, nemusí to prijať hneď. Buďte ale rozhodní a jednoznační. Strach vám často prikazuje robiť ústupky, ale tie len zhoršujú situáciu. Otvorenosť a dôvera dokážu urobiť zázraky 🙂

Stretávame v každom živote toho istého partnera/partnerov?

Dosť veľa partnerov máte tých istých, ale mávate aj nových partnerov. Všetko závisí od toho, aké skúsenosti si potrebujete prežiť.

Ako zistíme, že sme stretli svojho duálneho partnera? 🙂

Duálny partner je polovička vašej duše, nie je teda možné také niečo nerozpoznať 🙂 Je to veľmi intenzívne prepojenie, takže sa to vymyká z priemeru niekoľkonásobne 🙂

Aký máte názor na sex s niekým, koho milujeme a na sex s niekým, s kým sme len kvôli sexu?

Sex bez lásky je skúsenosť, ktorou si potrebujete prejsť, aby ste pochopili rozdiel medzi týmto a dokonalým splynutím milujúcich partnerov 🙂

Rafael, a čo si myslíš o láske na prvý pohľad? 🙂

Láska na prvý pohľad skutočne existuje 🙂 To, že medzi vami preskočí iskra, je neklamný dôkaz, že ste si veľmi blízki 🙂 Môže byť z toho vážny vzťah alebo ste si spomenuli na niekoho veľmi blízkeho z minulých životov 🙂

Poďme teraz na otázku od Boo bak: boo bak (30 Máj 2010 at 10am): „čo nám najčastejšie bráni v tom stretnúť skutočnú lásku alebo našu druhú polovičku? aké robíme chyby a ako ich môžeme napraviť?“

To, že nemáte partnera, môže mať viacero príčin. Ak to zoberiete tak, že sa budete kvôli tomu odsudzovať alebo považovať za niečo nekompletné, budete sa zbytočne trápiť. Vaša túžba po partnerovi je síce veľmi silná a prirodzená, ale napriek tomu sa pokúste myslieť aj na iné veci ako len na to, že ste sami a čo by bolo keby… namiesto toho pracujte na svojom zdokonalení a ten správny partner príde, keď budete pripravení. Niekedy chcete veci urýchliť, ale na tomto svete treba na mnoho krásnych vecí len trpezlivo čakať 🙂

Anabella nám poslala takúto otázku: anabella (30 Máj 2010 at 10am): „Ako je to so sľubom, ktorý si dajú dvaja ľudia tu na Zemi,ktorí sa raz stretli a veľmi sa ľúbili, no z určitých dôvodov žiť spolu nemôžu, že v budúcom živote sa nájdu a budú spolu?“

Chcem povedať, že takéto sľuby sú veľmi silné, takže keď to nie je v rozpore s vašim životným plánom, je málo pravdepodobné, že sa to nestane skutočnosťou.

Lilli sa pýta toto: lilli (30 Máj 2010 at 10am): „Mna by zaujimalo, preco Cirkev povazuje predmanzelsky sex za tazky hriech, aj ten z lasky.“

Predmanželský sex bol tabuizovaný z dôvodu moci. Dobre to slúži na ovládanie ľudí, pretože len ten, kto sa bojí, môže byť ovládaný. Ježiš hlásal o láske a nie o večnom zatratení.

Toto nám poslala Šóšanná: šóšanná (31 Máj 2010 at 8pm): „Je vhodné si člověka, se kterým chceme prožít život, vysnít? Netvoříme si tím sami v sobě třeba přehnané očekávání a pak odmítáme to, co přichází kvůli tomu co nosíme v hlavě?“

Môžete očakávať, ale nechajte tomu aj voľný priebeh. Len očakávania by vám skutočne bránili prijímať od života všetko, ale na druhej strane tie očakávania potrebujete, lebo aj nimi si tvoríte vaše skúsenosti. Aj v tomto prípade platí, že nič netreba preháňať 🙂 Vo všetkom je potrebná rovnováha.

To sú všetky otázky zatiaľ a chcel si ešte niečo k tomu, ako pracovať s našimi pudmi 🙂

Len keď zvládnete prácu so svojimi pudmi, budete môcť povedať, že ste skutočne slobodní. Pokiaľ vás vaše pudy ovládajú, ste neslobodné bytosti. Sexuálna energia je veľmi silná a preto by ste mali ovládať vy ju a nie ona vás. Je to samozrejme ešte ďaleká cesta, ale prečo sa nepokúsiť urobiť aspoň prvé krôčiky? 🙂 Ale o tom zas niekedy nabudúce 🙂

59 komentárov leave one →
  1. anabella permalink
    02/06/2010 11:18

    Ďakujem Vám

  2. Crystal permalink
    02/06/2010 11:24

    Zaujala ma myšlienka “Takže ak vás niekto veľmi silno a dlhší čas priťahuje, ide o stretnutie vašej ozajstnej alebo osudovej lásky.” Ako je to v situácií, keď je to jednostranné, ako sa dá pomôcť človeku “odpútať resp. príťažlivosť uvoľniť”. O čo v takýchto jednostranných príťažlivostiach ide? 😀

    • Sophie permalink
      02/06/2010 21:05

      Rafael, 2.6.2010:
      Čo sa týka jednostranných vzťahov, existujú dve možnosti – buď ste vy do niekoho jednostranne zaľúbení alebo vás obťažuje záujem zo strany niekoho, o koho nestojíte. Ako teda na to? V prvom prípade si treba uvedomiť, že sa trápite úplne zbytočne, pretože zaujímate postoj, ktorý nikam nevedie. Nemôžete dosiahnuť, aby sa do vás niekto zaľúbil. Keď si uvedomíte to, že každý sa rozhoduje slobodne, nebudete nikomu vnucovať svoju vôľu, ani myšlienkami. V druhom prípade potrebujete otvorene povedať to, čo cítite a urobiť za tým ráznu čiaru. Nerobte žiadne ústupky. Nedávajte druhému žiadnu nádej na váš vzťah. To, že sa do vás niekto zaľúbil, nezneužívajte a urovnajte to rozhodne a s láskou.
      A o čo v takýchto jednostranných príťažlivostiach ide?
      Ide o to, aby ste sa naučili pracovať aj s týmto. Aj toto je pre vás potrebná skúsenosť 🙂 Je to dobrá možnosť na zvládnutie sexuálnej energie 🙂

  3. mona permalink
    02/06/2010 13:05

    pripájam sa ku crystal, čo s jednostrannou príťažlivosťou? Ukončila som vztah s človekom, s ktorým som bola niekolko rokov, chvilu sme spolu aj zili. Citila som ze su v nasom vztahu zamontované aj nejake duchovne entity/ ci zrovna anjeli to vobec neviem… Byvaly priatel to tažko nesie a trápi sa chradne, tvrdí, že mu z trapenia zacali sediviet vlasy,uzival tabletky na upokojenie, nema vnutorny pokoj, nemoze si najst nove dievca. Je v depresii, neviem ako mu pomoct, tvrdi, ze som vinna za jeho nestastie ale ze mi odpusti, nech sa vratim, aby sme zacali odznova. Tvrdi, ze v srdci citi, ze mame byt spolu a ze tymto rozchodom sa zenieme do nestastia. Tvrdi, ze som niecim zaslepena, ze som sa vybrala zlym smerom. Mam novy vztah a z takej pozemskej- praktickej stranky je uspokojivejsi, aj sexualne aj emocionalne. Aj ked so sucasnym priatelom sa o duchovnejsich veciach bavit nemozem- on nie je tak ladeny- spolufungovanie na kazdodennej urovni je ovela konstruktivnejsie a prijemnejsie- a tie klasicke roly- muž/ žena- je tam citit prirodzenejsie ako v predchadzajucom vztahu. Byvaly priatel tvrdi, ze som podlahla ” zlym anjelom”- proste nejakym negativnym entitam, ktorym som uverila. Pritom mam pocit ze som zo vztahu odisla preto, lebo nesplnal moje ocakavania ako muz/partner voci zene/partnerke, aj napriek mnohym diskusiam, v ktorych hajil svoje stanoviska, od mojich sa dost lisili.
    Rafaelko, zdravim, ta, je to sice krasne a jednoduche ako vztahy popisujes, ale v praxi sa vyskytuje dost háčikov a zápletiek 😀 ked uz vztahy zacnu byt complicated…

    • Taká ja permalink
      02/06/2010 16:30

      mona, myslím si, že tvoj ex má pravdu a k tomu ťa poznal veľmi dlho,
      takže napr. ja ti nemôžem povedať, či to čo robíš je zle,
      ale on s tebou prežil rôzne okolnosti, poznal tvoje city, správanie.
      Takže môže z toho urobiť úsudok.
      Je to niekto ako tvoje druhé ja a má nad tebou nadhľad,
      preto by si si mohla dať od neho poradiť

      • lilah permalink
        02/06/2010 18:37

        taka ja, uff, teda si fakt “super” 😀

        robím si samozrejme žarty 😀 😀 😀 toto asi nemyslíš vážne, že nie?

      • daeduwen permalink*
        02/06/2010 19:27

        lilah,

        viem ze si uprimna a typ “co na srdci to na jazyku” (vypozorovala som 😀 ), ale bola by som rada, keby sme si nerobili zarty z ludi, ktori tu su. su jednoducho taki, aki su; a to im nikto vziat nemoze

        Taka ja,

        podla mna nech clovek pozna hocikoho ineho hocikolko dlho, tak jeho pohlad na toho druheho bude nutne skresleny. a dovolim si tvrdit, ze cim dlhsie toho druheho pozna, tym skreslenejsi obraz bude. kazdy mame vlastnu optiku; mozeme poskytnut svoj pohlad, ale zriedka nadhlad. v zivote by som si nedovolila tvrdit, ze mam nadhlad vo vztahu, ktory sa tyka mna priamo osobne; ak je to tretia nestranna osoba, v poriadku. ale ak je dany clovek priamo vo vztahu zainteresovany, tak bude danu vec vnimat svojim sposobom – a tazko z nadhladu (nehovorim ze je to nemozne mat nadhlad; ale rozhodne je to tazke). poznam to na vlastnej kozi; cim dlhsie nejakeho cloveka poznam, tym viac mam tendencie premietat si donho nie to, cim je, ale to, cim by som chcela, aby bol

        a tiez vyjadrenia, ktore mona popisuje v komentari, na mna neposobia dojmom, ze ma jej byvaly nadhlad. pise, ze jej byvaly si mysli, citujem: “ze som vinna za jeho nestastie ale ze mi odpusti, nech sa vratim, aby sme zacali odznova. Tvrdi, ze v srdci citi, ze mame byt spolu a ze tymto rozchodom sa zenieme do nestastia. Tvrdi, ze som niecim zaslepena, ze som sa vybrala zlym smerom.”

        to, ako si to prekladam ja, je “spravila si strasnu chybu, ked si ma opustila, ale ja som ochotny ti odpustit a tyrat ta vo vztahu, ktory ti toho daval menej ako tvoj terajsi vztah, pretoze som si premietol lasku do teba a nevychadza z mojho vnutra”

        toto sa v inych kruhoch priblizuje psychickemu tyraniu; len tak mimochodom. a vsimni si, co na to pise mona. citujem: “mam pocit ze som zo vztahu odisla preto, lebo nesplnal moje ocakavania ako muz/partner voci zene/partnerke, aj napriek mnohym diskusiam, v ktorych hajil svoje stanoviska, od mojich sa dost lisili.”

        ma niekto pravo nutit niekoho ineho ostavat vo vztahu, ked ten druhy sa v nom neciti dobre? a ma niekto takyto pravo radit tomu druhemu, ako ma podla neho zit? ja si myslim, ze nie

        (dnes zjavne plnim funkciu ochrancu zenskych prav… 😀 😀 😀 )

      • lilah permalink
        05/06/2010 20:04

        daeduwen, som rada, že si to postrehla 😀 ak si to postrehla správne, tak v tom nebol výsmech, ani irónia, len žart.
        Isté komentáre, a niekedy aj tie moje 😉 mi prídu smiešne a smiech lieči 😀
        opakujem, nehovorím o posmechu, výsmechu a irónii. tú neznášam. to len na poopravenie mojej “pošramotenej povesti” 😀 😀 😀

        veď ja vás tu ľúbkam, čo to nevidíte 😛

    • Sophie permalink
      02/06/2010 21:16

      Mona,

      tým, že svojho bývalého ľutuješ, ho podceňuješ, lebo si myslíš, že nie je schopný zvládať svoje životné lekcie sám. Každý sme ale zodpovední len sami za seba a život nám prináša len to, čo sme schopní zvládnuť (aj keď sa nám to tak veľmi často nezdá 😀 )
      Takže aj tvoj bývalý má na to, aby zvládol aj túto situáciu a odpútal sa od teba. Ty mu môžeš pomôcť jedine tak, že urobíš za vašim vzťahom veľmi hrubú čiaru – Rafael dal jasný návod, ako na to 🙂
      Držím ti palce, aby si to čo najskôr zvládla 🙂

  4. mona permalink
    02/06/2010 13:24

    Este som zabudla dodat, ze byvaly priatel mi pred rozchodom dalpodmienku, bud sa zanho vydam, alebo to snim nemyslim vazne a odidem. Tak som v rozhorceni nad tym ako si dovoluje vyvijat na mna tlak a vnucovat mi svojepresvedcenie proti mojej voli, radsej zvolila odchod. Odstahovala som sa docasne ku kamaratke a jej snubencovi, kde som sa zoznamila s jeho bratom- no a zalubili sme sa do seba- velmi rychlo. Pozname sa kratucko- hadam dva mesiace a uz spolu byvame. Moj byvaly priatel tvrdi, ze veci sa snazim urychlit akoby som pred niecim utekala. Teraz je presvedceny, ze som sa vybrala odchodom od neho zlym smerom, ze ma to casom vnutorne znici a je presvedceny ze mi musi pomoct. Pritom teraz necitim, ze by som potrebovala nejaku jeho pomoc. Neviem, co by mi take malo chybat…Tvrdi, ze som mu znicila zivot, aj jeho rodine,lebo si na mna zvykli a veri, ze nasa laska je na cely zivot a ze takto odchodom som znicila vztah aj nase zivoty. Vypisuje mi aku chybu robime ked sme od seba a ako som sa vydala na nespravne chodnicky, ako mu je z toho nanic. Mne je luto ze sa z toho nevie dostat a ze chraddne, kolkokrat som ho zo zaciatku povzbudzovala, snazila som sa ho podporit aby to prekonal a zacal znovu, bola som mu butlavou vrbou ked sa potreboval vyplakat. Potom som ho prestala kontaktovat osobne, vyhovarala som sa ze nemam cas na stretnutie, mala som dojem, ze by sme sa nemali uz stretat, ze nas to stale spolu viaze a jeho stav je tym horsi….Ale maily mi posiela stale a ja neviem co mam urobit, ako mu pomoct, je mi luto ze chradne a nevie sa z rozchodu spamatat (tvrdi ze jeho laska ku mne s kazdym rokom cosme boli spolu rastla, ze aj teraz ked sme od seba prec, cim dalej tym viac ma miluje a nevie co s tym robit…) O to viac mi je z toho smutno ze mu neviem pomoct a ze sa trapi, lebo s jeho utrpenim suvisim. Co by ste mi poradili? Please? Lebo ja uz nemam akosi napady….

  5. daeduwen permalink*
    02/06/2010 14:48

    Crystal, mona,

    vsetko, co sa nam v zivote deje, nas ma niecomu naucit. ak je pritazlivost jednostranna a z druhej strany nie je odozva, tak to podla mna moze byt preto, aby si ta jedna strana vychutnala az do dna obe strany lasky; jednu taku, ktora tuzi a chce, a druhu, ktora nema zaujem a odmieta. je to narocna uloha do zivota; je totiz velmi tazke pochopit, “preco sa to deje prave mne” a preco ini ludia naokolo su stastni a dokazu si najst partnera

    mona, rada by som ti este povedala, ze co sa tyka tvojho byvaleho, to, ako sa k situacii stavia on, je jeho vec… ak ty citis, ze je vsetko v poriadku a ze si v novom vztahu stastnejsia, tak v nom ostan. dolezity je tvoj pocit z veci; nie to, co hovoria ostatni. ak ta byvaly zatazuje svojimi vecami, tak sa zbabelo snazi presunut pocit zodpovednosti za to, ako sa citi on sam, na niekoho ineho; a podla mna to nie je fer. kazdy sme dost silni na to, aby sme sa s vecami, ktore k nam prichadzaju, vysporiadali. hlavne ak je to niekto, kto lepsie chape duchovnu podstatu veci (ak som spravne pochopila, tak byvaly je skor duchovnejsie zalozeny). neviem, ako velmi to pomoze; ale povedz mu na rovinu, ze nie je tvoj problem, ako veci vnima; ze ty si stastna a hoci ti je luto, ze on nie je, viac si nezelas, aby ti pisal. to, ci sa zruti alebo nie, uz nie je tvoja vec. ja viem, znie to necitlivo; ale ty sa predsa do minulosti vracat nechces. vracat sa do minulosti totiz nic neriesi. a ak sa tvoj byvaly chce vobec pohnut dalej, musi sa tiez odvratit od minulosti, poucit sa z nej a pokracovat dalej v ceste vpred, nie sa neustale obzerat

    myslim si totiz, ze tvoj byvaly asi radsej hlada chybu v inych ako v sebe a tym padom je prenho lahsie klast vinu za to, ze nie ste spolu, na teba. co je svinstvo (s prepacenim za vyraz, ale ja nie prilis dobre znasam ludi, ktori sa zbavuju zodpovednosti za svoj zivot a presuvaju ju na inych bez toho, aby na sebe zapracovali). to ostatne – ze je presvedceny, ze tvoj zivot sa vybera nespravnym smerom atd, hovori len o jednom; jeho presvedcenie totiz znie “spravila si strasnu chybu, ublizila si mi a ja ta znicim tak, aby si si uvedomila, ze si mi ublizila”. o nicom inom to podla mna nevypoveda; len o tom, aky clovek to skutocne je

    asi som sa trochu najezila, sorry 😀 ale kazdy si za svoje vnimanie veci zodpovedame sami. nikto iny sa nam do toho nema co miesat alebo sa nas snazit ovplyvnovat. a tym asi koncim svoj dlllllllhy komentar… 😀

    • 02/06/2010 16:32

      kazdopadne ma tento komentar urcite ducha a svoju vahu… osobne s nim suhlasim, aj ked urcite nie vzdy sa podla toho da zariadit… nie kazdy je taky silny ako Dae 😀

      • daeduwen permalink*
        03/06/2010 06:09

        tomu sa v nasom svete nehovori sila ale bezcitnost, haha 😀 😀 😀

    • boo bak permalink
      03/06/2010 09:54

      mona, cítiš srdcom, že si sa rozhodla správne. a tak to má byť. súhlasím s dae, že tvoj ex vyvíja na teba psych. nátlak, tj je to psych. týranie. tak toto človek robí, má nielen problém sám so sebou a mal by s tým niečo robiť, ale dá sa aj uvažovať, či tá láska bola naozaj Láska, aspoň z jeho strany. viem to z vlastnej skúsenosti 😛 ale ty rozhodne neustupuj, buď úprimná, no nenechaj si pokaziť vlastné šťastie.

  6. lilah permalink
    02/06/2010 14:58

    tak s týmto rozhovorom moje srdiečko súhlasí 😀

  7. jajka permalink
    02/06/2010 16:28

    Sophie a Rafael, posielam vám jedno veľkééé ďakujem..našla som odpoveď nielen na moju napísanú otázku, ale aj na tú,ktorá sa neustále objavovala v mojom vnútri a hrýzla ma :D..ešte raz ďakujem za ochotu odpovedať 🙂

  8. leloa permalink
    02/06/2010 17:10

    Ahoj Sophie,
    Dakujem, ze si sa opytala tie otazky.

  9. Gretta31 permalink
    02/06/2010 18:24

    no keby som mohla,tak vas oboch ….. vybozkavam 🙂 super, dik

  10. lilli permalink
    02/06/2010 19:36

    Ja tak isto velmi pekne dakujem. To je uplne super, ze boli kazdeho otazky zodpovedane 🙂

  11. Crystal permalink
    02/06/2010 21:46

    ĎAKUJEM 🙂

  12. pompeja permalink
    02/06/2010 23:48

    skusim sa pripojit…
    Bravo daeduwen! Vyjadrila si sa presne tak ako som to chcela sama napisat. Len este nemam natolko odvahu sem prispievat. 😉

  13. leloa permalink
    03/06/2010 15:21

    a Sophie,
    este by som sa chcela opytat jednu otazku, ze ak vascina ludi ma akoze stretnut tu svoju druhu polovicku, tak preco je potom tak vela ludi nezadanych? teda kedy potom pride ta druha polovicka? a preco take zeny ako Helar, Daeduwen a kopa inych, ktore poznam su same a neviem preco? ked zase kopa inych zenskych ma takych dobrych chlapov?

    • daeduwen permalink*
      03/06/2010 16:12

      leloa

      mozem odpovedat len za seba; ja som sama preto, lebo este sa nenarodil taky, ktory by dokazal stravit moju dokonalost 😀 😀 😀

      a len tak dodavam, ze mi je takto uzasne dobre 😀 😀 😀

    • Sophie permalink
      03/06/2010 16:27

      Leloa,
      odpoveď je hore v channelingu (pri otázke boo bak): “správny partner príde, keď budete pripravení”
      Veci sa nám dejú buď preto, lebo sme si ich privolali svojim nastavením (naše tvorenie) alebo z dôvodu, že to tak potrebujeme (zásah “zhora”) 🙂

  14. Gabika permalink
    04/06/2010 10:09

    Ahojte,
    keď som dnes čítala tieto komentáre, tak je to úžasné,koľko dobrých ľudí je na svete a chcú pomôcť.Ani neviete ako ste mne pomohli, hoc ste pomáhali inej :-), lebo ja vôbec neviem, prečo som celý deň smutná. Ale tieto komentáre, mi veľmi pomohli. Ste úžasní. Ďakujem

  15. Gabika permalink
    04/06/2010 10:21

    Mám jednu otazočku. Prečo, všeobecne, ženy majú menšiu “chuť” na sex ako mužy a vekom sa stráca chuť na sex, ako niektorí tvrdia.

    • Sophie permalink
      04/06/2010 10:38

      Gabika,
      ďakujem za otázky 🙂 Spolu s Rafaelom budeme odpovedať v niektorom z ďalších channelingov 🙂

    • vajce permalink
      12/03/2011 15:24

      ani jedno nie je pravda 😉

  16. Crystal permalink
    04/06/2010 20:08

    Vždy ma zaujímalo…keď už muž a žena vnímajú tú vzájomnú príťažlivosť, je správne si ju hneď prejavovať? Totiž od ženy sa bežne očakáva, že bude pôsobiť nedobytná, nedostupná, aby v mužských inštinktoch vzbudzovala lovca :)Aby získanie ženy trvalo určitý čas a ako sa to bežne hodnotí, tým stúpa jej “cena”, má si ju za čo muž vážiť. Snáď som sa vykoktala a viete kam tým smerujem :)Hoci rozumiem celej tej psychológii, tak mne to stále pripadá, že potom hrá vacsiu rolu rozum, než srdiečko a každý takýto pokus vo mne vytváral zmiešané pocity až vnútorný boj 😀 Malý príkla: Máte chuť niekoho objať, dotknúť sa, či pobozkať, ale v myšlienkach malý výkričník “ešte je priskoro”…

    • Sophie permalink
      05/06/2010 06:59

      Crystal,
      k tvojej otázke z mojej strany zatiaľ len toľko, že Rafael sa chce aj tomuto venovať v niektorom z budúcich príspevkov, takže vďaka za námet 🙂

  17. leloa permalink
    05/06/2010 18:11

    Ahoj Sophie,
    opat dakujem za odpoved.

  18. mona permalink
    05/06/2010 18:26

    Crystal, to co pises, som tiez riesila, ked som presla do noveho vztahu, v ktorom som teraz. Byvaly priatel hral rolu lovca, ja tej nedobytnej a nedostupnej , medzi nami to bol ucebnicovy archetypalny priklad,len s tym rozdielom, ze to nebola spolocenska “hra”- aspon teda nevnimala som to tak. Obtazovalo ma to, lebo sme sa nezhodli v mnohych partnerskych veciach a zatazovalo a obmedzovalo ma ze ma clovek ktory ma odpudzuje, az “nasilu” lovi. Keby sme sa boli zhodli a neboli by medzi nami priepaste, tuto podla mna nezmyslenu hru by sme nehrali. Lebo by nebol dovod… Naco by som mu odolavala, keby ma pritahoval? A keby som mu neodolavala, naco by ma “lovil” a dobyjal? Proste by sme sa boli venovali inym veciam, svetu okolo seba a sebe navzajom, nemuseli by sme zatazovat nasu pozornost nejakymi hrami na macku a mys. So sucasnym priatelom to bolo uplne ine, sympatie a zhoda tam boli okamzite (aj ked samo, ze nikdy to nebude idealne :-)) a otvorene. Zdalo sa ze ani on akosi nechape tu hru na dobyjanie a dobyvaneho, proste sa mu zdala cudna, akoby s tym nemal skusenost…A mne sa pri nom lahsie dychalo, cim ma pritahoval o to viac. Vysledok je zatial taky, ze spolu byvame, aj ked sme sa zoznamili len pred troma mesiacmi a skoro vsetko robime spolu, doprajeme si aj priestor a cas pre nase specialne zaujmy, v ktorych sa lisime. Mam zatial pocit akoby sme boli ako brat a sestra, sucasne rodic a dieta(obojstrannna kombinacia), zaroven milenci ( ciastocne platonicki) a sucasne aj dvaja kamarati a dve kamaratky a sem tam aj trosku superi (len v takej malej iskričke :-)). Pri nom sa citim byt viac sama sebou, dava mi pocitit, ze som pre neho v poriadku tak ako som.
    Ale na druhej strane hra na lovca a nedostupnu krasku, moze niekomu pomoct vo vyvoji, mze ho bavit a poskytovat mu pocit naplnenia vo vztahoch, to zavisi od vnimania a nastavenia cloveka, koniec koncov, všetko je len hra a casto na to zabudame.

  19. Crystal permalink
    05/06/2010 19:30

    Ďakujem, reakcia vo mne rozvírila ďaľšiu úvahu 🙂 Možno, keď nie je potreba hrať role, keď je človek sám sebou, tak je aj spontánny a nevytvára tie mantinely a podmienky. Možno to chce dvojicu “zrelých” partnerov. S týmto ma napadá aj také to vytváranie “tajomstva” vo vztahu. Tiež psychológia radí, nech je žena aj po rokoch vždy pre muža tajomstvom, nech má, čo objavovať 🙂 Nie je však väčší “kľud na duši”, keď je partner presne taký ako píšeš kamarátom, bratom, aj hravým dieťaťom tiež rodičom či učiteľom, čo ti poradí,či povedie za ruku, keď je treba…bútľavou vŕbou i láskou zároveň(all in one 😀 ) bez fínt a tajomných závojov ?

  20. Ludy permalink
    07/06/2010 08:29

    Dakujem za odpovede. V tejto suvislosti ma napadla este jedna otazka. Ako je to s praktikovanim oslavy zivota v tantre – tantrickeho milovania, kedy partneri su vybrati nahodne.
    Ak nie je partnersky vztah rovnocenny, tak ten slabsi skusa akoukolvek metodou si toho silnejsieho udrzat (miesto lasky je strach) – ak ma mas rad tak si ma zoberies, ja by som chcel syna…atd. Jednoducho vsetky formy manipulacie a vydierania maju sposobit ze vyhra “zdravy rozum” nad tym co citime. Takze je to skuska pre obe strany 🙂

    • Sophie permalink
      07/06/2010 10:38

      Ludy,
      ďakujem za otázku ako aj za námet na ďalšiu tému – láska a strach v našich vzťahoch 🙂

  21. Gabika permalink
    07/06/2010 10:00

    Sophie,
    na posledy Rafael povedal: Len keď zvládnete prácu so svojimi pudmi, budete môcť povedať, že ste skutočne slobodní. Pokiaľ vás vaše pudy ovládajú, ste neslobodné bytosti.
    Myslel tým aj masturáciu?

    • Sophie permalink
      07/06/2010 10:41

      Ďakujem za otázku a teším sa na ďalšie 😀

  22. anabella permalink
    07/06/2010 11:47

    Milá Sophie, ja by som sa chcela spýtať “anjelstva” ako vnímajú rozvod? Najma ten, v ktorom jeden partner opustí druhého koli niekomu inému. Dá sa vobec nenávidieť človeka, ktorého sme pred tým tak veľmi milovali?

    • Sophie permalink
      08/06/2010 05:57

      Anabella,

      myslím, že Rafael sa k tvojej otázke už vyjadril hore v channelingu, keď hovoril o tom, že keď máme vzťah a začne nás priťahovať niekto ďalší, máme zvážiť, či sa nejedná o ďalšiu osudovú lásku a že sa máme v takýchto prípadoch rozhodovať srdcom, t.j. v súlade s našou dušou.

      Čo sa týka tej nenávisti – podľa mňa je možné kvôli rozchodu nenávidieť niekoho len vtedy, ak sme ho ani predtým nemilovali…

  23. Ludy permalink
    08/06/2010 09:32

    anabella: Podla mojho poznania kedze zijeme v dualite tak vsetko ma plus a minus. Aj laska 🙂 Milne sa vyklada, ze opakom lasky je nenavist. Jej opakom je strach, ale to sa uz tesim ako to Sophie napise 😉
    A nenavidiet sa da a este ako 🙂 vtedy ked to bola laska s podmienkou.
    Sophia: Nenavist je iba ina forma podmienovanej lasky.

    • Sophie permalink
      08/06/2010 10:41

      Rafael, 8.6.2010:
      Láska (s veľkým L) nie je dualitný pojem. Preto neexistuje opak lásky. Láska buď je alebo nie je. Neprítomnosť lásky je strach. Nenávisť je jedna z foriem strachu, lebo sa lásky bojí, lebo ju podceňuje alebo nadceňuje.

  24. Gabika permalink
    08/06/2010 11:01

    Sophie,
    ako môže strach lásku nadceňovať? môžeš byť konkrétnejšia? V tomto ponímaní si to neviem predstaviť. Ďakujem

    • Sophie permalink
      08/06/2010 11:52

      Gabika,
      Rafaelove slová chápem takto: keď niekoho nenávidíme, je to preto, lebo túto osobu nedokážeme vidieť očami lásky, teda presne takú aká je, a zvyčajne pritom upadneme do jedného z extrémov – buď niekoho podceňujeme alebo naopak nadceňujeme. Je to preto, lebo sa bojíme, či sme dosť dobrí my alebo či je dosť dobrý náš blížny. Očami strachu nedokážeme vidieť našu pravú podstatu, ktorou je láska. 🙂

  25. Gabika permalink
    09/06/2010 05:25

    Ďakujem 🙂

  26. Ludy permalink
    10/06/2010 14:09

    Sophia dakujem.

  27. Crystal permalink
    13/06/2010 15:54

    V tieto dni vo mne dost rezonuje otaznik, ako je to, ked vo vztahu muz a zena dochádza k spoznávaniu sa, akym sposobom je mozne vycitit, ci to stretnutie je “osudove” ci dvaja majú tvorit pár (alebo sa maju jeden od druheho nieco naucit len ako priatelia) , ked vnímaju vzajomnu pritazlivost. Ci fungujú nejake znamenia zhora na podporu vztahu alebo naopak upozornenia, ktoré je možné si vsimnúť ako usmernenie alebo odkaz pre nasu cestu, ci uvazujeme a koname spravne, v sulade s nasim “planom, dobrom..”. Ak taketo znamenia su, aky je navod si ich nepomylit , rozpoznat (aby sa nestalo, ze hladam znamenia “tam kde nie su”) Mavaju svoje typicke prejavy?
    Dalej by som tuto myslienku posunula aj do vseobecnej roviny, ale tiez v konani medzi muzom a zenou, skusim prikladom, kvoli jasnosti: jeden z dvojice zastavil komunikaciu z istych dovodov aj ked sa stym nestotoznil, ale dianie veci a “nahod” vedie ku komunikacii. Pytam sa, lebo ako som vyssie spominala nerada by som videla “nahody” tam kde nie su, aby to nebol len rozum. Cize ak existuju signaly zhora, máme k nim kluc (na rozpoznanie)? Ak je to v pocite, ze sledujem prezivanie a ak je fajn tak potom idem spravne, co v pripadoch ked vlastne spravne nejdem (ani o tom neviem) ale citim sa fajn 🙂 a k trpkemu rozuzleniu moze dojst az neskor 🙂 To je vsetko 😀

    • Sophie permalink
      14/06/2010 13:05

      Crystal,

      v tvojej otázke je mnoho prospešných vecí na zamyslenie, tak sme sa s Rafaelom rozhodli, že budeme odpovedať v samostatnom príspevku tak skoro ako to pôjde 🙂

  28. Crystal permalink
    14/06/2010 16:29

    Sophie,

    Velmi krasne dakujem. Ja som to sem vtesnala, lebo urcita spojitost s temou v tom je, aby sa v tom nasledujucom planovanom clanku stihlo pripadne i toto. Ak bude prispevkov viac, asi to potesi mnohých, lebo tema vztahy, muz a zena, sa dotýka kazdeho 🙂 ) Ďakujem 🙂

  29. Malwerick permalink
    20/01/2011 17:09

    Dovolil by som si odpovedať jednou ukážkou z knihy čo je SKUTOĆNÁ sexualita. http://osud.wordpress.com/2011/01/19/co-je-sexualita-ukazka-z-knihy/
    Celá kniha sa dá nájsť aj na nete pomocou týchto slov v hľadači > scribd haich Sexuální síla a jóga < 😉

  30. mantilka permalink
    25/02/2011 12:03

    s manželom žijeme spolu 20 rokov… je to pohodový vzťah……. na začiatku mi pripadal príťažlivý… ale nikdy nie tak ,že by som z neho mala triašku… a potom – sa situácia úplne zmenila… do cesty mi začali prichádzať muži,( teda nie súčasne- postupne 🙂 z ktorých som tú triašku mala a velmi silnú!!!!- nerozumela som tomu… ale vždy sa stalo niečo… ako zásah z neba a nebolo možné zrealizovať nič fyzické…. ja som to brala len ako nejakú duchovnú skúsenosť… zostala som v predchádzajúcom vzťahu…. Manžel ma miluje- je to vynikajúci človek- velmi si ho vážim. Máme spolu 2 dospievajúce deti- nechcela som im ani jemu robiť šoky… Sústredila som sa na manželove kladné stránky a vedome skúmam, čím by ma mohol aj po rokoch pritahovať … objavila som aj fyzické faktory, ktoré mi pomáhajú vnímať ho ako príťažlivého… mám pocit, že ak budem na sebe pracovať po každej stránke, vztah sa zmení a moj partner pre mna bude príťažlivý viac intenzívnejšie… tie vztahy, respektíve mužov, ktorých som stretla v priebehu 12 rokov som pochopila ako niečo karmické, čo prišlo a malo sa vyčistiť ako odpoved na moje hladanie na otázku prečo??…. nekontaktujem sa s nimi, nemá to perspektívu… ja ich- ako ludí vlastne nepoznám…. nestretávali sme sa- nechcela som byť neverná… – aj ked myšlienky občas prichádzajú a cítim niečo iné ako pri mojom manželovi… niečo intenzívnejšie…. myslím si, že keby som tomu dala energiu… a stále to riešila, zase by mi do cesty niekto prišiel… mám pocit, že to už nepotrebujem….. dávam to do Svetla a posielam im Lásku… to je celé…. vela meditujem… vtedy som v harmónii a v pohode… neriešim nič, nepotrebujem riešiť… ale ak sa dostanem do nerovnováhy… bývam niekedy smutná, nespokojná, že nemám vzťah, kde by som cítila niečo intenzívne, vášnivé…- chápem to ako moje nižšie ja-ego a túžby, ktoré nepotrebujem realizovať- len niečo, s čím sa mám vysporiadať… Vo svojom vztahu s mojím patrnerom sa vela učím-nedokázala by som mu ublížiť- hlavne , ked vidím ako ma má rád.. tak som pochopila poslanie tohoto vztahu v terajšom živote- ved vztahy sú rozne a nemyslím si, že každý má byť intenzívne vášnivý… zaujíma ma váš názor… dakujem

  31. 25/02/2011 15:38

    Ako muž viem dodať len toto… Na tému sex. som sa bavil s mnohými, chcelo to niekedy fakt odvahu. Muži sú bojovníci. Meditujú, postia sa, dosahujú ciele, snažia sa ovládnuť telo. Ide tu o vedomých mužov nie o pudových. Ženy si myslím že majú kráčať inou cestou, lebo žena má pred očami vždy tézu “telo musí byť byť uspokojené” Preto sa starajú viac o deti, nakupujú krášlia sa a v neposlednom rade určite túžia aj po láske a sexe. Akým smerom by sa mali uberať alebo ako sa dostať na začiatok cesty askézy na toto neviem odpovedať. Mohol by som citovať z knihy ale to nie je moja cesta…

    http://www.scribd.com/doc/23674824/Elisabeth-Haich-Zasv%C4%9Bceni

    Jedné noci, když jsem se svým mužem prožila největší naplnění pozemské lásky a jednoty, seděla jsem – místo abych šťastná usnula -dlouhou dobu na posteli a přemýšlela, bezdůvodně zoufalá. Plakala jsem a vzlykala a oné noci, tam ve tmě, jsem se začínala krutě ptát a rozbírat sama sebe, proč vlastně jsem tak nespokojená a šíleně nešťastná. Tázala jsem se sama sebe, proč? Mám vše, co člověka může učinit šťastným. Odkud pramení ta nespokojenost?
    Na tuto otázku se utvářela odpověď. Příčina mého zoufalství začala vystupovat z podvědomí a stala se vědomou.
    Hledala jsem člověka, který byl mou druhou polovinou, mým doplňkem. Láskaje projevem síly, která nutí dvě doplňující se poloviny, aby se spojily. „Láskou” vůbec nazýváme podvědomou vůli po spojení. Zažila jsem toto spojení, dosáhla jsem nejvyšší naplnění v těle a v duši a přece se necítím šťastná a po každém naplnění jsem se stávala nešťastnější a neklidnější.
    Seděla jsem ve tmě na posteli a ptala se sama sebe: Proč nemohu být šťasná? Chtěla jsem odpověď a podívala jsem se hluboko do sebe. A tu jsem si uvědomila, že štěstí spojení nebylo tím, co jsem očekávala] Hledala jsem podvědomě naplnění a když jsem nenašla nic jiného, myslela jsem, že mi tělesná láska toto naplnění dá. A když jsem to zažila, musela jsem poznat, že to nebylo to, co jsem očekávala! Prožila jsem největší tělesné naplnění a viděla jsem – musela jsem to vidět a pochopit: hledala jsem něco jiného.
    Ale co?
    Hledala jsem naplnění, které je trvalé] Hledala jsem skutečnou jednotu, která zůstává] Hledala jsem jednotu, ve které bych se ztotožnila s milovanou bytostí. Chtěla jsem se stát jedno s jeho duší, jeho myšlenkami, celou jeho bytostí. Chtěla jsem být jim!
    Ale nechtěla jsem to, co mi přineslo tělesné spojení. Tělesné spojení je zoufalé úsilí stát se jednotou – člověk nasadí všechny síly a v okamžiku, kdy si oba myslí, že dosáhnou naplnění, dojde k oddělení a jednoty nebylo vůbec nikdy dosaženo!
    Tak potmě se mi vybavil obraz z dětství: sedím u rodinného stolu a spojuji lžící mastná kola na polévce. Ano! Jako tenkrát, když jsem ze dvou ok udělala jedno, jsem chtěla udělat z našich dvou duší, z našich dvou bytostí jednu. Chtěla jsem z našich dvou Já” udělat jedno. Chtěla jsem naše dvě ,já” stavit v jediné „Já”. Ale to není možné. V lásce má každá z milujících osob v sobě touhu sjednotit se s druhým. Chtějí to však zažit tělesně a zoufale se k sobě tlačí navzájem. Každý může pozorovat, že když se dva milující objímají, přitlačují se jejich těla k sobě v oblasti srdce, chtějí tedy spojit svá srdce, být spojeni ve svých srdcích. Ale nejde to! Proč? Jejich těla stojí mezi nimi. Odpor těla zabraňuje spojení! Podle toho brání milujícím právě odpor těla v dokonalém spojení. Jak zvláštní – myslela jsem – že se chci se svým milovaným stát jedno pomocí těla, ale právě tělo samo tomu brání. Je možné, že si mé tělo přeje jednotu? Může si tělo přát něco, co je podle jeho přirozenosti nemožné, čemu právě samo tělo brání? Kdo a co si tedy přeje dokonalé spojení? Nemůže to být nic jiného než moje „Já”, které je bez těla.
    A proč chci tuto jednotu? Proč chci něco, co není možné? Protože vím, že mne může uspokojit jedině dokonalé sjednocení, úplné ztotožnění, že pouze v tomto stavu dosáhnu skutečné, dokonalé blaženosti! Po této blaženosti toužím od chvíle, co žiji. Proč však hledám něco, co není možné? Protože vím, protože mám v sobě jistotu, že to je přece jen možné, že přece jen nějak existuje, jen nevím, jak. Co mi v tom brání dosáhnout jí? Tělo! Tělo stojí mezi námi! – Tato možnost tedy existuje, ale pouze ve stavu bez tělal Toužím zpět do této ztracené jednoty. Už jsem v ní byla, někde, někdy, jen jsem z ní vypadla. Bylo by možné, že jsem kdysi žila v nehmotném stavu a tím, že jsem se narodila do tohoto těla, jsem vypadla z této duchovní harmonie? Je možné, že jsem kdysi žila v jakémsi světě, naprosté jednoty, světě bez hmotných prvků, kde jsem žila ve stavu bez těla?
    Když jsem ve svých logických úsudcích dospěla tak daleko, velmi jsem se vylekala: ve stavu bez těla? Ve světě, kde není tělo? Tedy v Jiném světě”? Na „onom světě”? Bylo by možné, že „onen svět” skutečně existuje? Onen svět, ve který jsem nikdy nevěřila a který jsem
    považovala
    pouze za nutný vynález náboženství, aby nutila svým slibovaným „nebem” nebo svým „peklem” primitivní lidi k morálnímu způsobu života? Žije tedy v tomto pozemském světě pouze mé tělo? A moje „Já”, které zná a chce znovu nastolit tuto jednotu v těle nemožnou, patří do „onoho světa”? Pocházíme tedy my, lidé, všichni z jiného světa, kde je jednota skutečností a vypadli jsme z tohoto světa … a spadli do hmoty, do těla, do pozemského světa? … Avšak touhu po někdejší jednotě nosíme ve svém ,já”, ve své duši, která nepatří sem, ale pochází z onoho jiného světa. A stále znovu propadáme obrovskému omylu, že chceme dosáhnout a zažít toto štěstí, tuto jednotu, v těle a pomocí těla v sexualitě. A je to právě tělo, co nám v tom brání. Ó, nyní chápu, co znamená „pád z ráje”.

    http://www.scribd.com/doc/24079661/Elisabeth-Haich-Sexualni-sila-a-joga

  32. Sophie permalink
    01/03/2011 10:44

    Mantilka,

    podľa mňa je možné, že práve táto tvoja skúsenosť, ktorú si tak pekne popísala, bola a teraz aj je tvojou cestou srdca. 🙂 Je to tak, ako si napísala – prechádzame si v našich životoch postupne rôznymi skúsenosťami, tak prečo nie ty práve touto? 😉

    Čo je ale teraz, nemusí trvať večne 🙂 , takže možno ťa časom začne srdce ťahať iným smerom… a týmto nechcem povedať, že to musí nutne znamenať nový, vášnivý vzťah s iným partnerom; možno sa ti ukáže cesta ako zažať iskru práve vo vzťahu s tvojim súčasným partnerom… ktovie? 🙂

    Možno boli tie zásahy “zhora” kvôli tomu, že si tie skúsenosti nepotrebovala dotiahnuť až tak ďaleko; možno ti tie vzťahy mali len niečo pripomenúť. 😉

    Tú vášeň vnímam inak ako ty… nemyslím si, že vášeň = naše nižšie ja = ego. Pred nejakým časom som bola aj ja s týmto stotožnená, ale teraz to vnímam inak – vnímam vášeň ako úžasnú láskyplnú silu, ktorou je naplnený celý vesmír; je to úžasný tanec života… je to radosť zo života… ide len o to, aby sme sa s touto silnou energiou naučili pracovať. Zatiaľ čo zvieratá nemajú na výber, my ľudia áno. Ide o to, aby sme sa naučili prepojiť to nižšie s tým vyšším, neoddeľovať to, lebo to oddeľovanie môže byť jediným dôvodom, prečo máme pocity sklamania a neuspokojenia z fyzickej lásky. Nenadarmo máme 7 čakier, a nie iba 1-2. 🙂

    Samozrejme, ďalším dôvodom môže byť kompatibilita partnerov, pretože si nesadne každý s každým, ale mnohokrát nie je problém v partnerovi, ale v našich blokoch… ale keď ich dokážeme rozpustiť, energia môže voľne prúdiť celým našim systémom a my tak môžeme prežívať spokojnosť úplne vo všetkom… pretože sme vtedy pri všetkých našich činnostiach napojení na našu božskú podstatu. 🙂

    Myslím si (úplne všeobecne), že sloboda nie je stav, keď dokážeme mať niečo pod kontrolou v zmysle potláčania. Aj v prípade, že niečo potláčame, sme tým ovládaní. Našim cieľom je ale oslobodiť sa, dosiahnuť stav, kedy aj silnú sexuálnu energiu dokážeme ovládať my a nie ona nás. Slobodný človek, ku ktorému všetci smerujeme, dokáže prejaviť či plne rozvinúť úplne všetko, aj vášeň, keď sa tak rozhodne… ale robí to vždy len na správnom mieste, t.j. v súlade s hlasom jeho srdca, jeho duše (ale svoje rozhodnutia nemusí už krvopotne zvažovať 🙂 , ale informácie od jeho duše k nemu plynú ľahunko, bez prekážok (pretože už je slobodnou dušou v slobodnom tele), podobne ako ľahko je prenášaná Otcova vôľa na anjelov… a dúfam, že nebude ďalším prejavom môjho často priveľkého idealizmu 🙂 , keď napíšem, že takýto stav môžeme/budeme môcť prežívať už aj v ľudskej koži. 🙂 Veď aj Gaia, ktorej neoddeliteľnou súčasťou sme, je aj hmotná aj slobodná. 🙂 (A určite mnohí z vás viete, akou ekologickou katastrofou by bolo, keby úplne prestali vybuchovať sopky… 😉 ))

    Vášeň sa síce neprejavuje/nemusí prejavovať iba pri sexe, táto energia sa dá (že vraj, ja túto skúsenosť zatiaľ nemám) úplne, a bez akejkoľvek ujmy na tele či na duši, vložiť do iných činností 😕 , ale k ozajstnému milovaniu podľa mňa tá vášeň neodmyslitelne patrí. 🙂

    Nenadarmo sa hovorí, že oheň je dobrý sluha, ale zlý pán. Ale ako to aj sama teraz prežívaš, úplne bez toho ohňa je život smutný, chladný… ale aj touto skúsenosťou si potrebujeme prejsť, život je už raz taký 🙂 , ale opakujem, čo je teraz, nemusí trvať večne. 🙂

    A ešte niečo mi k tomu napadlo – zváž, či by nebolo lepšie v tom “nedokázala by som mu ublížiť” nahradiť slovko “mu” za “si”. 🙂 Pretože ozajstná láska voči druhým, teda aj voči tvojmu partnerovi, môže vychádzať len z tvojej lásky voči sebe samej. Nemôžeš dať druhým to, čo v sebe nemáš. Nehovorím, že toto je tvoj prípad 😉 , ale mnohokrát si myslíme, že milujeme, ale namiesto toho sme len naplnení strachom… odpoveď ako to je máme ale každý vo svojom srdci. 🙂 Prajem ti veľa šťastia. 🙂

    • mantilka permalink
      02/03/2011 08:25

      Dakujem Sophie :-)- myslím, že si vystihla podstatu problému-úplne!!! Stotožnujem sa s Tvojou odpovedou!- a dakujem za podporu :-)…. mojou úlohou je neustále spoznávanie samej seba aj cez takéto skúsenoti…. urobím všetko, čo je v mojich silách, aby som sa naučila čo najviac, prípadne nasla všetky bloky nánosy, príčiny, ktoré komplikujú moju vášen pri partnerovi, pretože v iných oblastiach som vášnivá a všetko v živote som vždy robila s velkým zanietením a vášnou…. uvidíme 🙂 Krásny dníček želám

  33. vajce permalink
    12/03/2011 15:57

    Mile svetielka,
    ked je tu taka krasna atmosfera lasky a otvorenosti, a palciva tema, ktore mi dovoluje vyjst ulity – velmi rada by som citala Vas pohlad na jednu vec ktoru vnimam u seba ako neporiesenu. Mam uz v zivote za sebou kadeco a s kadecim som sa vyrovnala a poriesila, ale s jednou vecou si neviem dat rady. A to v suvislosti s temou su partnerske vztahy, konkretne ked koncia. Jediny sposob akym viem ukoncit a odist zo vztahu je totalne prerusit kontakty a vazby s dotycnym muzom, aj ked sa jedna o obojstranne chceny odchod a naplneny vztah, ktory sa ma ukoncit.
    Neviem ci je to spravne alebo nie, ale pride mi ze nieco nie je OK ked to takto musim urobit. Ten clovek pre mna musi uplne “zomriet”, inak to neviem spracovat a trpim. Teda trpim tak ci onak ale takto je to utrpenie kratsie. To nechapem ako mozem trpiet ked je vsetko tak ako ma byt, ja toho cloveka ale proste neviem inak normalne uvolnit a neviem mat s nim akykolvek iny vztah (kamaratsky, vlazny atd:). Kazdy vztah je pre mna velmi hlboky, idem to donho na max., aj ked som si uz velakrat povedala ze to tak robit nebudem, ale holt neda sa inak. Tym ze zazijem taku hlbku s danym muzom, potom neviem preladit na nic co je “plytsie” z mojho pohladu – ked raz mam s tym clovekom uplne vsetko, neviem mat uz nic “menej” aj ked takto to posudovat je blbost. Lebo nie je nieco menej, je len inak. Predposledny vztah som sa uz pokusila ukoncit tak aby presiel do kamaratstva (podnet k ukonceniu bol z partnerovej strany ale vedela som ze karma je vysporiadana a ze to tak ma byt) – ale neslo to. Tiez preto ako som ja citila puto a tiez preto ze byvaly sa pokusal aj nadalej o sex a kaleraby typu “si v mojich ociach dokonala, bohyna… ale nemozeme spolu zit, ja chcem zit s inou… ale neviem sa vdat vztahu a sexu s tebou lebo druhu taku zenu uz nestertnem). To mi dalo podnet k tomu aby som urobila to co vzdy – odrezala som ho. Ale bolelo to stale a citila som stale to puto… prosila som aby sa nieco stalo lebo si s tym neviem dat rady a aj sa stalo – v jednej chvili mi to niekto laskavo “odpojil”. Aj mi to bolo smiesne ked som sa tak s odstupom pozorovala, a samozrejme bola som fakt vdacna.
    Dalsi vztah – dlhorocny a velmi hlboky – skoncil tiez z rozumovych dovodov zo strany partnera. Mame sa stale radi a pokusame sa pretavit ten vztah do priatelstva ale nejde to. Taha sa to uz 2 roky a ja nechcem urobit to co vzdy – odpilit to totalne. Nejde teraz o partnerove dovody a postoje, to si riesi on sam, bolo to jeho rozhodnutie. Na mne je moja cast prace a ja to nedokazem urobit a rozmyslam kde je chyba.
    Ak mate nejake vnemy toho co pisem prosim Vas velmi podelte sa o ne … pripadne o nejaky navod, aby som to dokazala pochopit a urobit. Vlastne ani neviem ci je to spravne ale pride mi chore aby jediny sposob akym sa s tym viem vyrovnat je vymazat ich a vymazat aj tie puta. Nehovoriac o tom ze to velmi boli a som v tom zamotana tak ze nevidim ani pricinu ani riesenie.
    Velmi pekne dakujem vopred za kazde slovo.

    • mantilka permalink
      23/03/2011 09:30

      Zlatíčko moje- je vidieť že si človek s velmi hlbokými citmi… možem z mojich skúseností povedať len tolko… ak je tam silná náklonnosť,stretávanie bolesť predlžuje, pretože energie fungujú…. preto na určitý potrebný čas- sa nestretávam… a ak cítim, že je to treba, tak sa nestretávam vobec… ale neodsekávam nikoho…. V zmysle psychologickom nosím v mojom srdci s Láskou všetkých, kt. som kedy stretla!!!!… Po nepríjemnej udalosti rozchodu sipomáham tak, že celý ten vztah rozaanalyzujem, vyberiem si všetky pozitíva, ktoré ma naučil… a nepríjemné skúsenosti takisto použivam ako školu, pre seba- snažím sa to všetko pochopiť… aj ked to Pochopenie prichádza niekedy až vela rokov po…. vdaka tomu dokážem zmeniť energie k danej osobe… a ak po všetkých stránkach zhodnotím… dakujem stačilo!!!!- tento vztah neprináša prospech nikomu z nás…. postupne ho chápem ako len sprostredkovatela, ktorý mi zabezpečil napredovať v mojom vývoji…. ale všetko chce čas… niektoré bolesti sa odohnať nedajú…, a snád len pochopiť a ak ani to nejde, nič nerobiť nasilu… popri tom všetkom je potrebné byť láskavá hlavne sama k sebe. Našla som ešte dalšiu velkú pomocku a tou sú meditácie- robím ich denne…dokážu človeka zharmonizovať a dať mu energiu, klud… v ťaživom období aspon na chvílu….. samozrejme aj o pokoj treba prosiť… Ja prosím Anjelov, Nabevzastých majstrov, On príde…. Nebojkaj-všetko prichádza v pravý čas:-) Venuj sa hlavne sama sebe… pravidelne cvič, zdravo sa stravuj, …. tieto vonkajšie pomocky určite poznáš…

  34. lulka permalink
    07/10/2013 09:24

    mám problém a to taký že chvílku sa poznám s jednym mužom a už sme spolu spali a teraz sa len stetávame a je nám spolu dobre lenže ho sexualne npritahujem aj napriek tomu že sa stretávame.Myslíte že sa to môže zmeniť???

  35. Michal permalink
    21/02/2014 21:39

    Hmm ľudia. vy máte pocit že informácie a komplexný obraz života a postojov podávaných na tejto stránke sú správne ?? Ako, keď som si študoval tento text, a aj mnohé iné, tak tieto informácie vo mne vyvolávali emóciu.Síce na tomto svete niesom dlho (17), ale nejaké poznanie som už získal. ..Choď za svojím srdcom´´, ,,Riad sa svojim srdcom´´. To sú frazeologizmy, ktoré dokonale opisujú informáciu, na zíklade čoho máme tento svet poznávať a smerovať k našemu cieu. Ja keď niečo sledujem, čitam, počávam, pozorujem, alebo plánujem do budúcna, vždy nechám to svojím srdcom skontrolovať. Ked niečo plánujem, tak plán, ktorý evokuje vnútri mojej hrude najlepšiu, najkrajšiu emóciu(ktorá viem aká je, takže viem čo mám hľadať), tak ten plán si vyberiem. Podobne je to aj pri skúmaní sveta. Existuje len jeden poriadok. Všetko mimo toho je neporiadok, nezáleží či sme vzialeníkrôčik alebo 5 metrov. Takže pri skúmaní sveta rovnako nechám to, čo sledujem, skontrolovať svojím srdcom. Pokiaľ je emócia nie ideálna, viem, že to čo sledujem nie je poriadok, resp nie je v poriadku, vnútorné postoje sú zlé a pod. Ak sledujem niečo, a cítim pri tom emóciu, kt. môžem označiť ako dokonalú, tak viem že mnou sledovaná situácia je v PORIADKU. Takto kontrolujem politické dianie, medziľudské vzťahy, práce do školy, argumentácie okolia, dejinný vývoj a pod. Skrátka vštko, lebo všeto je so všetkým prepojené. A teda, ku JADRU veci. Pri skúmaní Vašej stránky som v sebe pociťoval emóciu, ktorá je veľmi vzdialená ideálu, ktorý poznám. Ste si istý, že opisujeje PORIADOK??? Resp. ideál ľudského správania??? Mimochodom, kde naberáte istotu, že daní anieli vám podávajú tie SPRáVNE informácie ???? ie je náhodou našou úlohou spoznávať tento svet prostredníctvom NAšíCH očí a úší( a mnohých ďaľších zmyslov, kt. môže byť viac ako 100. ak sa nemýlim). Srdce vnímam ako ďaľší zo zmyslov.
    Na tejto stránke sa dosť často spomína pojem SRDCE.
    A teda, kontrolujete informácie prijaté od anielov vaším SRDCOM, keď ste si istý ich správnosťou a PORIADKOM ??????

    • 02/05/2014 21:26

      ale ten posledny ypsilon v tej poslednej vete, si si kamo srdcom neskontroloval, ten mas v neporiadku 🙂

  36. Peter995 permalink
    16/10/2014 21:03

    Zdá sa, že Rafael uznáva občasné striedanie partnerov (rozvod a vzatie si iného). Ja by som mal preto pre Rafaela nejaké citáty z biblie, hlavne tie, kde Ježiš dosť jasne hovorí o nezrušiteľnosti manželstva. Ako by to asi Rafael vysvetlil:

    “Každý, kto prepustí svoju manželku, okrem prípadu smilstva, vystavuje ju cudzoložstvu; a kto si vezme prepustenú ženu, cudzoloží.” (Mt 5, 32)

    “Každý, kto prepustí svoju manželku a vezme si inú, dopúšťa sa voči nej cudzoložstva.
    A ak ona prepustí svojho muža a vydá sa za iného, cudzoloží.” (Mk 10, 11-12)

    – Katolícka Cirkev by dávno povolila rozvody, keby nebolo týchto slov. No tu jasne vidíme, že Ježiš rozvody striktne zakazuje, tak čo s tým, vznešený anjel Rafael???
    – Prosím, ukáž mu to, nech nám to ten Rafael vysvetlí.

Pridaj komentár