Prejsť na obsah

Úlohy anjelov

21/06/2009

[Upozornenie: Tento príspevok môže obsahovať nepravdivé informácie.]
Channeling s Gabrielom z 21.6.2009, 17:00:

O čom mi budeš dnes hovoriť?
SKUSME ROVNO O NASEJ STRUKTURE
Tak, poďme na to…
O MIENKU TROCHU NEVRA
NIE
UZ VIES MNE PODLIEHAJU BUDUCI BOJOVNICI

Ty ich učíš bojovať.
ANO
A keď ich naučíš?
POTOM ICH DOSTANE MICHAEL
Čo je úlohou bojovníkov?
BOJOVAT
No to viem – ale proti komu?
PROTI KAZDEMU
Aj proti ľuďom?
UZ CHAPEM
PROTI LUDOM NIE
Tak proti komu potom?
PROTI VOTRELCOM KTORI CHCU UZIVAT ZEM
Kto ich v boji vedie?
URIEL
Takže patria Michaelovi, ale vedie ich Uriel?
URIEL PODLIEHA MICHAELOVI
A kto podlieha tebe?
VSETCI CO SA ROZVIJAJU
Takže aj anjeli strážni?
ANO
A “nodes of knowingness“?
NIE
Tí podliehajú komu?
RAZIELOVI
A Rafael?
TEN MI POMAHA S UCENIM
Nemá svojich vlastných anjelov?
MA
HOVORI SA IM WURAPI

Čo to znamená?
SILY
A mám to slovo dobre? “Wurapi”?
NIE
WORUAPI

A teraz je to dobre?
ANO
Yovmiel podlieha Razielovi?
ANO
Aj Messiel?
NIE
MESSIEL PODLIEHA MNE
VYZIADAL SOM SI HO

Prečo? 🙂
🙂 ABY SOM TA MAL POD KONTROLOU
Čo mi ešte povieš? Ešte poznám Camaela. Čo má na starosti on?
HODNE UCI LUDI
No vidíš – je to celkom inak, ako to je v knihách.
NO A? 🙂
KNIHY U TEBA ZNAMENAJU VELA? 🙂

Dosť. Učím sa z nich.
KNIHY SU DIELO LUDI
To znamená, že v nich nie je pravda?
🙂 UZNAJ ZE SI PROTIRECIA
PRETOZE LUDIA POTREBUJU VECI SKATULKOVAT
ALE MY NEROBIME LEN JEDNU VEC
VIEME ROBIT VSETKO
PRETO SI KNIHY PROTIRECIA
VY NAS VNIMATE LEN V ISTYCH SITUACIACH A PRETO NAS PCHATE DO SKATULIEK

Počkaj – to znamená, že by si vedel aj prebaliť dieťa? 🙂
ESTE NIE 🙂
Tak aké “všetko”? 🙂
TAKMER VSETKO 🙂
Čo mi ešte povieš?
JEDNO
U VIACERYCH ANJELOV PREBIEHA PRAVE ICH LUDSKY ZIVOT [1]
ZIJU V TELE
TAKTO SA UCIA O LUDOCH
GARANTUJEM TI ZE POZNAS TROCH

O tom Michaelovom viem a myslím, že poznám aj tvoj.
TYCH SOM NEMYSLEL
A potom koho poznám?
🙂
(Nakoniec som to z neho vytiahla.)

[1] Článok na minigrimi Rôzne podoby anjela:

Dnes ráno som sa rozprávala s Gabrielom, ale nerobila som si skript a preto radšej okamžite zapisujem to, čo som sa dozvedela: Mám CDčko od jedného speváka, ktorý mi nesmierne pripomína Michaela, a tak som sa Gabriela pýtala, v akých formách sa anjeli prejavujú v našom svete.

Odpoveď:

  • ako čistá energia, ktorá je všadeprítomná
  • v každom z nás sú všetci prítomní v podobe “energetickej bunky” (podobne, ako v sebe máme vodík, kyslík a ostatné prvky) a v tejto podobe dokážu niekedy prevziať kontrolu nad naším telom a urobiť, čo práve treba – to sú zrejme všetky nečakané hrdinské skutky od zdanlivo nenápadných ľudí
  • ako “avatar”, teda plnohodnotná bytosť vytvorená zhmotnením ich energie (nie “človek”, pretože vzniká ako dospelá osoba vo veku okolo tridsiatky a s postupom času nestarne a málokedy sa zdržiava na Zemi po dlhšiu dobu), ktorá má k dispozícii všetky ich anjelské schopnosti – upozorňujem, že moje ponímanie je skôr “počítačové” a odlišuje sa od indického ponímania avatara, ktorý je skôr reinkarnáciou
  • ako “ľudský život”, ako to nazval on (a “človek”, ako by som to pomenovala ja) – od narodenia až po smrť.

To posledné bola pre mňa tak trochu novinka a tak som sondovala ďalej. Dozvedela som sa, že takýto človek si nie je vedomý toho, čím vlastne je. Výzorom sa však veľmi podobá na avatara daného anjela. Ten spevák, ktorým to celé začalo, je skutočne “ľudský život” Michaela (dokonca má aj podobné krstné meno) a zistila som, že poznám aj “ľudský život” Gabriela. (Samozrejme, nie osobne. 😦 ) Gabrielov “ľudský život” sa však volá celkom inak ako on.

Rozpoznávam ich predovšetkým podľa očí – každý z nich má svojský pohľad a ten je absolútne zhodný s avatarom (teda “hmotnou reprezentáciou”) daného anjela a spoznáme ho, keď sme s nimi v kontakte v mimofyzickom svete.

Jedno, čo som zabudla zistiť: koľko takých “ľudských životov” dokáže mať jeden anjel súčasne. Viem, že avatara môže mať v hmotnej realite v tom istom čase len jedného. Nuž, nabudúce sa pokúsim nezabudnúť spýtať a doplním to sem…

Doplnok: Takže som sa spýtala, koľko ľudských životov môže anjel súčasne otvoriť. Len jeden.

No a keď už som bola pri tom, tak som sa spýtala, či ja náhodou nie som niečí “ľudský život”… Nie, nie som. Ufff! Ale mi odľahlo! Som sama sebou! 😛

9 komentárov leave one →
  1. lele permalink
    21/06/2009 23:26

    Nechannelujem, teda sa neviem opytat… Alebo nehcem, bojim sa 🙂 Jedno ma vsak metie, tvrdia, ze nemaju vlastny zaujem… Proti komu teda bojuju (a preco), ked nemaju vlastny zaujem???
    Celkovo slovo boj v suvislosti s anjelmi je mi nepochopitelne…

  2. 22/06/2009 10:41

    Lele,

    anjeli konajú v mene Otca (alebo “Boha”, ak tak chcete). Zdá sa, že on je ten “centrálny procesor”, ktorý generuje príkazy, čo treba urobiť. Odovzdáva ich “programom” (=anjelom) a oni ich podľa svojho vlastného kódu (=schopností, charakteru, silných stránok alebo ako to nazvete) vykonajú.

    K tomu boju… neviem. Ja som ich videla pričasto bojovať a už sa nad tým nepozastavujem. Nikdy nebojovali proti ľuďom. Ako som si poskladala, my sme pre nich jeden obrovský experiment a oni dávajú pozor, aby nikto zvonka nemenil podmienky, za ktorých prebieha – a to sú tie “boje” – s energiami alebo bytosťami z iných dimenzií (aj keď slovo dimenzia u mňa ešte žiaden obsah nemá).

  3. bosorka permalink
    21/07/2009 11:52

    Hela mňa si začal otec akosi okresávať. Urobili mi totálny zmätok v hlave a náramne sa tým bavia. Potom som kununikovala so svojím podvedomím náhodou, ked oni oddychovali v nedelu ráno vo svojích nebeských otvoroch, či ako tomu vravia a otec sa už na mna hneval, lebo vraj s ním nesmiem komunikovať, lebo mi klame. Ale to robia aj oni ako tebe to robili. Teraz po najnovšom, ked mi pomohli dohladať všetky info k mojím minulým životom, tak mi otec povedal, že nemám žiadnu karmu, lebo som prevtelený anjel a som tu prvý krát na zemi.Vraj to majú od anjelom potvrdené. A ako pikošku, za to že som svokre o sebe povedala, čo robím, lebo nám zomrel niekto z rodiny, tak mi povedali, že sa nehnevajú, ale nech už nikomu nič nevravím. Len večer mi otec pripravil moju smrt, tým že budem mať Kristové roky a budem mať rakovinu a po OP sa všetko zmení a potom ked som na neho tlačila, prečo to robí, tak som pochopila, že to bol trest za to, že som to povedala. Sú hrozne tvrdý, na jednej strane ja im pomáham konám ako oni chcú, vravia ako ma majú radi a na druhej strane ma klamú a robia mi takéto veci. Musím asi zablúdiť na mračná hora a začat čítať tam niečo pre vlastné pochopenie……

  4. 02/08/2011 17:40

    Neboj. Su tvrdi, ale buducnost nie je ista nikdy. Ja si myslim, ze skusaju tvoju vieru nist ineho. Uprimne povedane nieco zle sa moze prihodit hocikomu z nas. O tom nikto z nas nerozhoduje.

  5. 02/08/2011 18:43

    Este jedna vec, mozno to uz suvisi so stratou ega, v tomto pripade mna. Do iste mieri ma ovplyvnilo aj vnimanie budhu. Ako vieme co je dobre. Uvedomujem si ze to bude zniet na hlavu. Ale hypoteticky. Ako vies ze ten trest nie je pre teba nieco dobre? Ja napriklad som zazila na skole sikanu a mala som vseliake stavy a doteraz asi pritaujem k sebe ludi podobneho myslenia, asi som daco nepochopila. Ale na zaklade toho som pochopila velmi vela veci. Ja by som ti poradila nepremyslaj nad tym ako nad trestom, ci vsytrahou. Nema to vyznam. Vsetko co ti prijde do cesty ber ako moznost ziskat nove skusenosti a poucit sa. V podstate aj budha tvrdil je stav duse, nie reakcia na nejaku udalost. Posledna vec, necit sa dotknuta tym co sa deje. Najhoris vec je citit sa ublizene. Mne dnes znadal kolega v zmysle, nemam ta rad lebo dychas. No skus na to argumentovat. Nema ma rad lebo ma nechce mat rad. Jeho problem nie moj. Ide o to, ze to ako sa citis a ake emecie vytvaras je cisto v tvojej rezii.

  6. 04/05/2012 17:39

    Ja sa moc nerozumiem tymto kivadlam a tak ale každý den sa snažím skontaktovat zo svojím strážnym anjelom.Každé ráno mu poviem dobré ráno môj anjel strážny večer mu zase hovorim dobrú noc aj ked viem že anjeli nespia ale dufam že ho to poteší ale hlavne sa chcem spitať že ked sa snim budem rozpravat každý den bez kivadiel atak proste len v mojej hlave alebo nahlas tak budem po nejakom čase počut jeho hlas?Ale neoslovujem napriklad Archanjela Michaela alebo ineho oslovujem a snazim sa rozpravat len zo straznym anjelom.ZATIAL.Za odpoved vam dakujem

  7. Merrcy permalink
    22/03/2013 14:17

    Akurát mi je divné že sa všade píše ako anjeliky radi pomáhajú a na druhej stránke, kde sa taktiež s nimi kočka dorozumievala a povedali jej, že je to drina …mhm tak teraz mi je až ľúto ich o niečo prosiť a žiadať ak to je tak, ako je to písané…mhm

    • 22/03/2013 15:51

      poziadaj a bude ti dane

    • asteroxix permalink
      09/06/2013 18:45

      Anjeli chcú urobiť to najlepšie pre tvoj rozvoj. Teda, nechcú, oni nemajú nijaký zámer. Oni sú a majú tu istú úlohu. A ak ich o niečo požiadaš, tak nech to je aj drina, ale ak to je pre teba dobré, tak ti aj bude dané. 🙂

Pridaj komentár