Prejsť na obsah

Načo sú nám anjeli alebo ako Michael zahmlieva :)

25/04/2010
tags: ,

Michael, 25.4.2010

Bola som na Nete… dlho. 🙂 Hrala som sa jednu hru; bolo to zaujímavé, ale teraz si necítim krk, taká som bola sústredená. 🙂
Je hrozne zábavné dívať sa na teba, ako sa hráš 🙂 celkom ako dieťa 🙂
Veď aj vy ste ako deti; tak o čom sa vlastne bavíme? 🙂
O ničom 🙂 máš pravdu 🙂
No; takže tak. 🙂 Nie, vážne, Michael. Teda, vážne… 🙂 v rámci možností. Čo vlastne ideme robiť?
Najprv si pusti Breath 🙂
Fíha. 🙂
A potom sa dozvieš 🙂
Pustila som si Breath; a teraz? 🙂
Teraz sa dozvieš, čo ideme robiť 🙂
Tak to z teba už vylezie, alebo sa ideme len tak smiať? 🙂
Nebolo by od veci 🙂 ale nie, ideme niečo robiť
Čo také?
Písať 🙂
Fíha… 🙂
Nechceš vedieť, prečo práve Breath?
No… napadlo mi to. Ale netuším. Chceš mi to povedať?
Isteže ti to chcem povedať, preto ti tú otázku podsúvam 🙂
Tak už sa k tomu aj dostaneme, alebo ideš ešte zahmlievať? 🙂
Hm… zahmlievanie… pekné slovo 🙂
Michael… 🙂
Dobre, už sa smeješ 🙂 už je dobre 🙂
Takže o čom to ideme? 🙂
O tej piesni
Len tak?
Veď my sa k niečomu dopracujeme, čo bojíš 🙂
No ja sa nebojím; len aby sme sa k tomu dopracovali ešte kým budem nažive. 🙂
O to sa neboj 🙂
Dobre, verím ti. 🙂
Tak fajn 🙂 ešte niečo sa chceš spýtať? 🙂
Čakám, čo z teba vylezie. 🙂
Vieš, že toto by bol zaujímavý rozhovor na Angelárium? 🙂
Veď sa nerozprávame o ničom; ak by som to tam dala, tak by to malo názov „Ako Michael zahmlieva“. 🙂
Veľmi zaujímavý nadpis článku 🙂
Michael… tak povieš mi už konečne, o čom to ideme hovoriť? 🙂
O tej piesni 🙂
Aha prepáč, zabudla som; to kvôli tomu, že ma toľko točíš okolo ničoho… 🙂 vidíš, už aj skončila. 🙂 Ešteže ju mám na opakovanie; inak by sme sa k ničomu nedostali. 🙂
Veľmi dobrý systém tento opakovací… 🙂
Michael… 🙂
Dobre, už sa dostaneme k veci 🙂 čo si taká netrpezlivá? 🙂
Nie som netrpezlivá; len stále čakám, moje prsty píšu a ty sa flákaš. 🙂
Tak ja sa flákam… 🙂
No ešte sa aj uraz a bude to vážne dokonalé. 🙂
Myslím, že som sa práve urazil 🙂
Michael, si hrozný somár. 🙂
Iá 🙂
Dnes máš nejakú hravú náladu. 🙂
Podivuhodne, pretože si sa pred chvíľou asi tak tri hodiny hrala 🙂
Neboli to tri hodiny. 🙂
No dobre, dve a pol 🙂
Dve. 🙂
Fajn, tak dve 🙂
Vidíš, ako preháňaš? 🙂
Ale ja sa len učím od teba 🙂
Michael, stále hovoríme o tej piesni? 🙂
Jasné, ty si si to nevšimla? 🙂
Vôbec nie. 🙂
Ty si niekedy hrozne nevšímavá… 🙂
Michael… 🙂 ja sa vážne budem rehotať už na plné kolo, ale toto je úplne o ničom. 🙂
Stále lepšie ako ten váš rozhovor o vtákoch 🙂
Silne pochybujem; to malo aspoň nejakú náplň. 🙂
Ts… urazil som sa 🙂
Michael, mňa z teba trafí. 🙂
Čo? 🙂
Neviem; asi spadnuté lietadlo. 🙂
Ďalšie s poľskou delegáciou na palube? 🙂
Michael… to nie je vtipné. 🙂
Tak sa nesmej, keď to nie je vtipné 🙂
Nie, prepáč; dobre, som sústredená. O čom ideme?
Konečne… ideme o tejto piesni
Myslíš o tej, ktorá odohrala už druhýkrát a stále sme sa k ničomu nedostali? 🙂
Presne o tej 🙂
Dobre; počúvam.
Skôr ja by som rád počúval
A čo?
No tú pieseň 🙂
Ty si prípad… 🙂 prečo?
Pretože sa mi páči, preto 🙂
A prečo sa ti páči? 🙂
A to musím mať na všetko nejaký dôvod? 🙂
A nemáš ich zvyčajne? 🙂
Vlastne áno 🙂
Tak vidíš. 🙂
Čo mám vidieť? 🙂
Ale nič… dnes si hrozný. 🙂
Hrozný čo? Fešák? 🙂
To si vždy; ale dnes si hrozný v zmysle, že ma len naťahuješ a k ničomu to nevedie; tretia strana a furt sme sa nedostali k nejakej téme. 🙂
A potrebujeme sa rozprávať o nejakej téme? 🙂
Ja neviem… potrebujeme sa rozprávať o nejakej téme? 🙂
Podľa mňa nie 🙂
Aha… takže toto celé bude o čom? 🙂
Len o tom, ako sa spolu hráme 🙂
Hm… o hraní sa. 🙂
Áno, o hraní sa 🙂 boli otázky, načo sú vám anjeli 🙂
Aha… 🙂
Tak vidíš, že sme sa napokon k tomu dostali 🙂
Síce značne po termíne, ale aspoň že sme sa k tomu dostali. 🙂
Všetko sa deje v správnom čase 🙂 takže k tomu, načo potrebujete anjelov; no na nič. Vážne; nepotrebujete nás. To my potrebujeme vás, to po prvé. A po druhé, keď už si nás zavoláte na pomoc, sme vašimi zrkadlami. Odrážame to, čo sa skrýva vo vašom vnútri a čo potrebujete napraviť. A tiež to, čo by ste si rozhodne mali všimnúť. Preto sa občas stáva, že vás tľapkáme po hlavičke a súcitíme s vami, alebo sa stáva to, že vás poriadne nakopneme, aby ste sa prebrali 🙂 poznáš oboje 🙂
Hej; poznám oboje. 🙂
Tak vidíš 🙂 Sme mnohostranní; to je naša veľká výhoda. A vy tiež, čo je tiež vaša výhoda. Dokážete byť čímkoľvek chcete byť. A my vám to pripomíname. Nechápem, prečo s nami ľudia chcú hovoriť, keď s nami hovoria, len inými spôsobmi, ako si myslia 🙂
Môžeš toto trochu vysvetliť? 🙂
Pre teba čokoľvek 🙂 ide o to, že ak človek začne žiť podľa seba – podľa svojich túžob a predstáv a plní si svoje sny bez ohľadu na to, čo na to hovorí jeho okolie – tak žije v súlade s nami. Práve vtedy sa riadi našimi radami a našimi odporúčaniami. A práve vtedy nás vôbec nepotrebuje 🙂
Hm… načo ešte okolo mňa oxidujete? 🙂
Lebo nás nedokážeš vyhnať z hlavy 🙂
Ale sakra… 🙂
Pokojne môžeš skúsiť, ale nám je s ľuďmi dobre 🙂 takže ťa pokorne prosím, aby si to nerobila. Nie je veľa ľudí, s ktorými sa môžem hrať tak ako s tebou 🙂
Jaj no už len… 🙂
Ide o to, že sa hráme obaja a obaja z toho máme radosť; teraz hovorím o tom. Kým ťa hra teší, je to úplne v poriadku. Keď ťa prestane tešiť, vykašli sa na pôvodnú hru a choď na ďalšiu; to je celé o tom. Ty si prestriedala toľko hier… 🙂 zakaždým si nájdeš nejakú novú a my sa len očarene pozeráme, ako sa prispôsobuješ novým pravidlám… je to fascinujúce 🙂
Dobre… a ešte mi prosím ťa prezraď, aký to má súvis s tou piesňou. Pretože Breath vôbec nie je o tomto. 🙂
To je pravda 🙂 Breath je práve o tej druhej strane. O tom, keď začneš hru brať príliš vážne a ťaháš ju do absurdna. O tom, keď sa uspokojíš so zvyškami a nepripúšťaš si, že si zaslúžiš niečo viac. Takže asi tak; mne sa tá pieseň páči 🙂 a tebe tiež 🙂
Sme divní, Michael. 🙂
Sme, a ja som na nás preto hrdý 🙂
Ja z teba skapem smiechom… 🙂
Ešte nie, to by bola škoda 🙂
Vážne to chceš hodiť na Angelárium? 🙂
No a čo? Aspoň sa ľudia zasmejú… 🙂
Ja si to ešte premyslím. 🙂
Nie, nepremýšľaj si to… len to tam daj 🙂 Načala si minule takú závažnú tému; nech majú niečo na odľahčenie 🙂
Ty si hrozný… 🙂
Nekomentuj a choď to tam dať 🙂
A názov? 🙂
„Načo potrebujeme anjelov alebo Ako Michael zahmlieva :)“
Ty si hrozný prípad. 🙂
Nezdržuj sa tu toľko… potrebuješ nakopať? 🙂
Môžem si to aspoň prečítať? 🙂
Môžeš 🙂
Prečítala som si to. 🙂
A teraz to padaj publikovať 🙂
Dokonca… ty si nejaký násilnícky. 🙂
Len chcem, aby sa ľudia trochu tešili zo života 🙂 tak choď už 🙂

A tu je tá pieseň, o ktorej celý čas hovoríme… 🙂

5 komentárov leave one →
  1. moonica permalink
    25/04/2010 17:16

    😉 …Nechápem, prečo s nami ľudia chcú hovoriť, keď s nami hovoria, len inými spôsobmi, ako si myslia … 😛

    • 25/04/2010 22:21

      Však to… 🙂 Ale z každej skúsenosti sa učí človek (aspoň teda väčšinou 😛 ). Nech žije veľkňažka! 😆

  2. Svetlana permalink
    25/04/2010 17:51

    Vďaka Michael za vysvetlenie toho, čo sa mi dnes stalo. Možno by sa totiž stalo čosi horšie o pár dní neskôr. Ten môj extrémny plán… 😉

  3. kikush permalink
    25/04/2010 18:06

    Dae, Michael
    dakujem vam. Presne toto som potrebovala.

  4. 25/04/2010 18:51

    Úžasné, úžasné… 🙂
    Dokonalý článok na moju dnešnú náladu pod psa 🙂 Ach, Michael… 🙂
    Ďakujem, Daeduwen, že si to zverejnila, ináč by som sa išla asi od otrávenosti kamsi zahrabať 😀

Pridaj komentár