Prejsť na obsah

O rozširovaní vedomia

10/12/2011
by

Rafael, 4.12.2011:

Dobre bude, keď si to ujasníš 🙂

Myslel si to tak, že dobre bude, keď sa o trošku viac posuniem k poznaniu? 🙂 Pretože to slovko “ujasníš” sa mi zdá na môj súčasný stav (v ktorom som až priveľmi otvorená všetkým možnostiam, ako by veci mohli byť, a neustále sa mi otvárajú ďalšie a ďalšie a všetky sú viac-menej rovnako pravdepodobné) priveľmi definitívne 🙂

🙂 Neboj sa, nebudeš v takomto stave večne 🙂

No je to síce niekedy až na zbláznenie 🙂 keď moja myseľ nemá skoro žiaden oporný bod, ale celkovo je to veľmi zaujímavý stav. 🙂 Mám pocit, akoby som sa svojim vedomím rozprestierala široko-daleko 🙂

Áno, tvoje vedomie je teraz nesmierne rozšírené 🙂

A na čo je to vlastne dobré, Rafael? 🙂

Veľmi rýchlo tak rastieš. 🙂 Tým, že si prístupná v podstate všetkému, tvoje vedomie sa veľmi rýchlo posúva bližšie k úrovni anjelského vedomia 🙂
Dobre, vidím, že tuho rozmýšľaš, tak ti s tým ujasnením trošku pomôžem… 🙂
Anjelské vedomie je nekonečné. Sme nekoneční, pretože aj láska, ktorou sme, je nekonečná, nemá žiadne hranice, objíma všetko bez rozdielu 🙂

Áno, už sa mi to vyjasňuje… 🙂 A už myslím chápem aj ten môj zážitok… kedy som bola na prechádzke v lese a cítila som veľkú lásku; takú veľkú, že som mala chuť objať celý les, a nielen to, chcela som sa s tým lesom milovať; prepojiť sa s ním tak intenzívne ako to len ide. … Uff, Rafael, toto asi nebude na uverejnenie… 🙂

Prečo nie? 🙂

Pretože môj egúšik si myslí, že je šialené niečo také uverejniť. 🙂 Pretože to môže byť pre niektorých ešte viac šokujúce ako ten minulý channeling  🙂 A egúšik ma chce chrániť; obáva sa, či zvládnem následky situácie, kedy by som to uverejnila 🙂

Môžeš to uverejniť. 🙂 Postarám sa, aby ťa tvoj egúšik neochraňoval viac ako je potrebné 🙂

Áno, musím uznať, že aj minule si sa o to perfektne postaral. 😉 No čo, keď chcete mať na Angeláriu určité info, musíte mi s tým pomôcť 😀
Vieš čo, Rafael? Veď vy aj takýmto spôsobom rozširujete moje vedomie, však? 🙂 Najprv ma zmanipulujete; tak, že výrazne zredukujete moje strachy, ja potom nemám s uverejnením niečoho citlivého až taký problém, no ale potom moje strachy prestanete redukovať, znovu sa začne plne prejavovať moje ego, ale už to uverejnené nemôžem vrátiť späť, a tak, aby ma to nezničilo, neostáva mi nič iné, len danú situáciu prijať a vyťažiť z nej maximum pre svoj prospech. Vy tak v podstate zabíjate dve muchy jednou ranou 🙂 dostávate cezo mňa na Angelárium informácie, ktoré by ste tam inak dostali ťažko a pritom mi pomáhate s odbúravaním môjho už nepotrebného ega 🙂

Áno, dobre si to pochopila. 🙂 Áno, rozširujeme tvoje vedomie aj týmto spôsobom 🙂

A ešte akým, Rafael? 🙂

Ešte hlavne tým, že sa s nami miluješ 🙂

Uff, tak teraz sa to vo mne už poriadne búri, Rafael… a to sú tieto slová ešte v bezpečí, na papieri 🙂 a okrem toho, cítim, že ma teraz dosť slušne očisťujete, aby som neskolabovala… 🙂
Ale no dobre, možno znovu preháňam 🙂 to mi ide dosť dobre 🙂 veď o nič také zas nejde… minimálne kvôli tomu, že by som nebola prvá, ktorá by o tom na Angeláriu napísala…
Alebo počkaj… robíte so mnou teraz možno niečo, čo už poznám… možno ste teraz vložili do mojej mysle akoby reálnu situáciu, pri ktorej pociťujem všetky možné nepríjemné následky, ktoré z tej situácie môžu vyplývať… no myslím, že toto bude najskôr pravda… takto si vopred prežijem všetko to nepríjemné a keď tá situácia nastane, som už relatívne pokojná, pretože to nepríjemné mám už za sebou. Takto ste to so mnou urobili aj minule, keď som som si pred uverejnením intenzívne prežila pocit, ako ma ľudia odsudzujú a kritizujú za to, čo som dala von…
Takže toto ste so mnou teraz robili? 🙂 Dobre som si to nakoniec uvedomila? 🙂
… Uff, ešte stále sa celá trasiem… toto je iná šoková terapia, Rafael… 🙂 ale moje srdce vám ďakuje aj za toto nepríjemné, Rafael a nie je to masochizmus 🙂 moje ostré tesáky sú aj teraz v pohotovosti, pre prípad, keby niečo nebolo v poriadku… 🙂

(o chvíľu) Už je dobre? 🙂

Ešte stále to predýchavam, ale už to ustupuje a vyzerá to tak, že som to prežila bez väčšej ujmy 🙂

Som rád 🙂

Rafael, prečo tá skromnosť? 🙂 Prečo sa nepochváliš, že si ma pred chvíľou zachránil pred nervovým zrútením? 🙂 No, je síce pravda, že by ste boli jeho príčinou, ale aj tak 🙂

Už si ma pochválila 🙂

Uff, teraz som vo mne znovu niečo vzbúrilo a poriadne… Rafael, pekne ma stále manipulujete, aby som tancovala ako pískate… tú pochvalu si si tiež odo mňa takto vymámil, však? Tu si ale na mňa už poriadne pritlačil, moje ego chce znovu hrýzť… teraz som sa od vás odpojila, Rafael, neviem, čo to spôsobilo; akoby si vo mne vyvolal nejakú nepríjemnú spomienku…

Áno, dobre cítiš, o čo ide. 🙂 Vyvolal som v tebe pocit bezmocnosti… spomienku na pocit, aký si cítila, keď niekto robil niečo proti tvojej vôli. Vyvolal som to v tebe preto, aby si si to znovu plne precítila a teraz to už z teba môže definitívne odísť 🙂

Uff, už to odchádza, ale ešte stále mám na vás skreslený pohľad… ešte stále vás vnímam tak trochu ako mojich najväčších nepriateľov a pritom si neurobil nič neobvyklé… viem, že ma veľmi často manipuluješ a skoro vôbec mi to už nevadí. A teraz tá spomienka na chvíľu radikálne zmenila pohľad na to celé… je to sila; vy ste sa vôbec nezmenili, ale môj pohľad na vás sa zmenil fakt poriadne… No, Rafael, je to nádherná ukážka toho, aká “kvalitná” dokáže byť ľudská optika 😀
Počuj, Rafael, vy nezabíjate teraz jednou ranou len dve muchy, ale omnoho, omnoho viac… 🙂

Áno, môžeš to vidieť vďaka tomu, že máš rozšírené vedomie 🙂

Áno, je to sila, vidieť toho tak veľa naraz 🙂 niečo vidím dosť jasne a niečo sa mi tam tak matne mihotá… 🙂
Rafael, vrátime sa teraz k tej tvojej šokovej terapii?

Áno, môžeme. 🙂 Neboj sa, nervové zrútenie ti nehrozilo, dával som na teba pozor. 🙂 Dobre si to popísala; urobil som to preto, lebo si si tak mohla prežiť to najväčšie peklo, ktoré by v tebe mohlo rozpútať tvoje ego, a tak som ti pomohol nielen odbúrať tvoje už nepotrebné ego, ale ti to pomohlo znovu o kusisko rozšíriť tvoje vedomie 🙂
Dobre si si to teraz uvedomila; tie moje časté klamstvá slúžia tiež na rozšírenie tvojich hraníc 🙂

Sú to také miniatúrne šoky, ale ich sila je v ich neustálom prúdení od teba 🙂 a v ich rafinovanosti… 🙂

Áno, moje klamstvá sú rafinované; dokážem nimi brnknúť na tvoje citlivé miesta 🙂

Áno, aj teraz si to urobil… v tvojich posledných slovách je niečo, čo ma rozladilo… čo si tam vložil, ty nezbedník? 🙂

Správam sa inak ako tvoj milovaný Rafael; to ťa vždy rozladí…

Chceš mi tým nebodaj povedať, že moje slabé miesto je idealizovanie si všetkých a všetkého? 🙂

Áno, mala by si na tom popracovať 🙂

Znovu klameš, Rafael… ty veľmi dobre vieš, že na redukcii môjho idealizmu pracujem tak intenzívne ako sa len dá…

Ale rozladil som ťa tým dosť, však? 🙂

Uff, to teda hej. Milovaným Rafaelom ťa teraz veru nenazvem. 🙂 Prečo si to urobil? Ja tuším, ale povedz ty… 🙂

Tušíš dobre. 🙂 Je to dobrý spôsob, ako rozšíriť tvoje hranice 🙂

Ako to funguje, Rafael?

Funguje to tak, že si tým donútená intenzívne prehodnocovať svoje presvedčenie; dostáva tým poriadne zabrať tvoja myseľ a to ju robí pružnejšou. Zo skostnatelej mysle sa stáva pružná, viac otvorená rôznym možnostiam. Ego je tak zbavené svojich “zbraní”, lebo jeho najväčšou “zbraňou” je vaša nepružnosť.
Takže keď ťa rozkolísavam, zbavujem ťa tak veľmi účinne toho, čo už nepotrebuješ. 🙂 Tým sa rozpúšťajú aj tvoje obrany voči nám, dôveruješ nám oveľa viac a môžeme tak s tebou pracovať oveľa intenzívnejšie ako keď sme s tebou začínali 🙂

* * *

Rafael, 5.12.2011 (2.časť):

Rafael, ten stav rozšíreného vedomia je ale poriadne energeticky náročný… veľa spím a oddychujem a napriek tomu som tak často unavená…

To je preto, lebo sa meníš; každá zmena je energetický náročná. 🙂 Preto sa s tebou teraz tak často milujeme 🙂

Dobre, Rafael, kľudne teda hovor aj o tom, aj keď sa tomu stále bránim… vieš, pracujem na tej redukcii môjho idealizmu a snažím sa na vec pozerať viac reálne a brať do úvahy aj možnosť, že uverejnenie tohto nemusím znášať najpríjemnejšie 😉

Bude to v poriadku. 🙂 Pomôžem ti s tým 🙂

Dobre, najdrahší, pozorujem na sebe, že tá tvoja včerajšia šoková terapia naozaj zabrala, tak si hovor o čom chceš 🙂

To ma veľmi teší. 🙂 Slobodu prejavu potrebujeme aj my anjeli 🙂

A čo si ju doteraz nemal? 🙂

Nie tak, ako by som chcel 🙂

Znovu klameš, Rafael 🙂 veď pre teba je vždy všetko v poriadku 🙂 ty nemáš takú potrebu stále niečo meniť a zdokonaľovať; nič ťa k tomu nenúti… alebo počkaj… máš ju, ale nepriamo, cez nás ľudí…

Veľmi dobre. 🙂 Mám z teba radosť. 🙂 Pochopila si to veľmi dobre 🙂

🙂 To som len zachytila myšlienku od vás, lebo ste mi to aj vy tak umožnili 🙂

Áno, si teraz v oveľa prístupnejšom stave ako kedysi. 🙂 Takže môžem o tom našom milovaní? 🙂

No čo už s tebou, Rafael, môžeš 🙂 už ti znovu v niečom nedokážem povedať “nie”  🙂

Som rád. 🙂 Si už tak krotký drak… 🙂

Aj aj som rada, Rafael, že si ma skrotil 🙂 je mi takto oveľa lepšie. 🙂 Cítim sa takto oveľa slobodnejšia. 🙂 Takže chceš niečo k tomu milovaniu? 🙂 hihi, nakoniec ťa budem prosiť, aby si k tomu niečo povedal… 🙂

Chcel som, aby si si uvedomila, že aj ty chceš o tom hovoriť 🙂

Áno, máš pravdu 🙂 doteraz som sa tomu viac bránila, ale už mi to došlo… chcem to tak aj ja. 🙂 Si priam neskutočný, Rafael 🙂 ty vždy presne vieš, čo mi máš povedať 🙂

Potešenie je aj na mojej strane 🙂
Dobre, poďme teda k tomu milovaniu. Keď sa s tebou milujeme, pomáhame ti tým vo viacerých oblastiach. Láska sa tým v tebe stále viac rozvíja a liečiš sa tak oveľa rýchlejšie 🙂
Milovanie je pre teba tá najúčinnejšia meditácia. 🙂 Len pri milovaní sa dokážeš uvoľniť tak, aby sme s tebou mohli pracovať čo najintenzívnejšie 🙂

Rafael, toto, čo si teraz povedal… nie je to príliš chladné? také čisto účelné? 🙂

Drahá, nemusím predsa prezrádzať všetky detaily… 🙂

Máš pravdu. 🙂 Už sa aj tu chcel prejaviť môj extrémizmus… najprv neprezradiť nič a potom všetko. 😀 Pokračuj, prosím… 🙂

Dobre bude, keď ti pomôžem ujasniť si to milovanie s tým lesom… 🙂

Áno, to bude fajn 🙂 stále mi to tieto dni vŕta v hlave… pokúsim sa napísať ako to vnímam ja… alebo chceš k tomu najprv ty niečo povedať? 🙂

Bude dobré, keď začneš ty 🙂

Dobre, takže cítila som vtedy veľkú lásku a tento môj stav spôsobil, že som tú lásku videla aj všade okolo seba; videla som ju aj v tom lese a pocítila som silnú túžbu celý ten les objať a spojiť sa s ním tak intenzívne, ako to len ide, t.j. v mojom súčasnom vnímaní, pomilovať sa s tým lesom.
Neviem presne, prečo táto moja túžba, ale vychádzalo to tak z môjho srdca (aj ego sa mi k tomu chvíľami priplietlo a samozrejme to hneď zavrhlo ako niečo totálne zvrátené 🙂 ). Ale keď som bola naladená na svoje srdce (čo som bola vtedy veľmi čisto), ego išlo bokom a aj keď to bolo pre mňa niečo nové, bolo mi tak veľmi príjemne. Bolo to veľmi podobné ako keď cítim lásku voči vám, anjelom a túto lásku chcem akoby znásobiť tým, že sa chcem s vami milovať. Pretože ona sa vtedy, keď sa spolu milujeme, naozaj znásobí… akoby sa tým rozšírila priam do celého sveta 🙂
No, bude to asi tak, Rafael, veď aj pri milovaní s tým mojim priateľom, o ktorom som písala minule, som cítila to isté. Je to akoby prirodzená vlastnosť lásky; neustále sa rozpínať. A toto nie je obmedzené len na jedného človeka, či bytosť alebo energiu 🙂 no ale tu mám problém so sexuálnou vernosťou, o ktorej sme sa bavili aj minule… nejako mi toto nové nepasuje do toho môjho šuflíčka 🙂 aj keď moje srdce už tuší, čo a ako. 🙂 Tak, a teraz ty… 🙂

Áno, dobre si to pochopila. 🙂 Láska sa neustále rozpína. Prirodzenou vlastnosťou lásky je rozpínavosť, chuť objímať všetko a všetkých 🙂

A aj sa s tým všetkým pomilovať? 🙂

A prečo nie? 🙂

Dobrá otázka. 🙂 No, včera sa mi začalo črtať takéto vyjasnenie tejto problematiky… 🙂 (Poznámka: Tu bola pôvodne napísaná jedna moja úvaha, ktorú sme na ďalší deň s Rafaelom preformulovali.)
Rafael, teraz odbočím… toto, čo som pred chvíľou napísala… som vyčerpaná z toho písania… znamená to, že som v sebe pri tom písaní nemala lásku?

Nie, len si začala byť rozptýlená. Máš už nateraz dosť, oddýchni si 🙂

* * *

Rafael, 6.12.2011 (3.časť):

Dobré ráno, drahá 🙂

Dobré ránko, drahý 🙂

Vidím, že sa ti znovu niečo vyjasnilo… 🙂

Áno. 🙂 Ráno je taký môj osvietenecký čas. 🙂 Pokúsim sa to napísať, lebo je toho veľmi veľa, čo mám teraz v hlave… pomôžeš mi s tým? 🙂

Veľmi rád 🙂

A čo keby si hovoril za mňa? 🙂 Ty to lepšie vyjadríš ako ja… 🙂

Môžem 🙂 Včera si bola unavená a niečo si si uvedomila… 🙂

Áno, najprv mi došlo, že moja únava predsa len spôsobila aj pokles mojej lásky (znovu si mi klamal, však? 🙂 ) a preto prepíšem môj včerajší posledný odsek, aby som s tým bola spokojnejšia. A potom mi v súvislosti s tým napadlo čosi k tej partnerskej vernosti… ale hovor za mňa teraz už ty… 🙂

Áno, trochu som ti klamal… len preto, aby si na to prišla sama 🙂

A na čo som prišla, Rafael? 🙂

Prišla si na to, že si úbohý ľudský červiak 🙂

😀 No, tento môj výraz môže byť, aj keď viem, že to veľmi láskyplné nie je 🙂 je to ale veľmi výstižné. 🙂 Pokračuj, prosím… 🙂

Ďalej si prišla na to, že s tým súvisí fakt, že aj keby si neviemako veľmi chcela, nedokážeš byť v stave bezpodmienečnej lásky trvalo. Došlo ti, že ako duša si nekonečná, neohraničená, neobmedzená, ale tvoja súčasná existencia v hmotnom tele ti nedovoľuje byť taká aká je tvoja duša, teda aspoň trvalo nie. 🙂 Vieš, prečo je to tak; obmedzenie hmotného tela je pre vás ľudí zároveň obrovskou devízou. 🙂 Dobre vieš, že vďaka tomu sa môže váš vývoj nesmierne zrýchliť.
Ale je dobré, keď si uvedomujete vašu podstatu, len by ste nemali zabúdať, že ste aj ľuďmi 🙂

Rafael, napadlo mi k tomu teraz, že za tým mojim častým idealizmom je práve táto nerovnováha… vidím vtedy ľudí viac ako ich duše ako ich ľudskú “obmedzenosť”…

Áno, vidíš často ľudí viac “čistejších” ako v skutočnosti sú.

A potom sa zas v rámci vyrovnania prehupnem do opačného extrému a vidím v tých istých ľuďoch zas netvorov… 🙂

Áno. Si extrémistka; preto tak výrazne kolíšeš 🙂

A prečo je tomu tak?

Je to tvoja nevýhoda, lebo je to veľmi vyčerpávajúce, ale na druhej strane sa tak učíš oveľa rýchlejšie. Tým, že sa do všetkého tak intenzívne ponáraš, všetkým si prechádzaš oveľa rýchlejšie 🙂

Áno, bude to asi tak. 🙂 Vráťme sa teraz späť k našej hlavnej téme… pokračuj prosím v tom, na čo som ešte došla… tak dobre ti to ide 😉

Máš pravdu, ide mi to dobre, ale aj tebe by to išlo 🙂

Áno, kebyže som anjel, áno. 🙂 Lenže práve dnes mám vyjadrovací útlm, tak som si povedala, že by si to mohol sformulovať namiesto mňa. 🙂 Vieš, u nás ľudí je to tak; nie vždy sme schopní vo všetkom fungovať na 100%… a myslím, že ty to veľmi dobre vieš, inak by si mi s tým teraz nepomáhal 😉

Áno, viem to; znovu som ťa len skúšal. 🙂 Hovorili sme o tom, že nemáte trvalú schopnosť mať toľko energie ako my anjeli… Keď ste ako duše, ste ako my; ste neohraničení a vaša energia je nekonečná. Ako ľudia môžete mnoho, ale ani zďaleka nie všetko.

No, myslím, že už to vidím jasne, ako to milovanie súvisí s tým, o čom sa teraz bavíme… včera si mi položil otázku, prečo by som sa nemohla pomilovať hoci aj s celým svetom a moju následnú úvahu som zmazala, pretože som to písala už veľmi unavená a okrem toho, teraz mám v hlave oveľa lepšiu verziu… sformuluješ to ale prosím ty? 🙂

Áno, rád. 🙂 Došla si na to, že keď sa s niekým miluješ a cítiš pri tom celý čas bezpodmienečnú lásku a v rovnakom stave je aj tvoj partner, vtedy sa spájajú akoby len vaše duše, a ste spojení láskou, voči ktorej nemôže nikto nič namietať 🙂

Takéto bolo aj to milovanie s tým mojim priateľom… bolo to milovanie našich duší, ktoré sa z nejakého dôvodu chceli takto intenzívne spojiť…

Áno. 🙂 Tvoje ego sa do toho zaplietlo až neskôr a to bol moment, kedy si začala cítiť obrovskú bolesť. Začalo ti vadiť, že mal k tebe odstup a uprednostňoval svoju manželku. Začal ti chýbať aj fyzicky; chcela si byť v jeho blízkosti a to nebolo možné. Začala si po ňom intenzívne túžiť ako po svojom partnerovi, so všetkým, čo k tomu patrí, nielen v oblasti sexu, a toto ti on nemohol dať. Navyše ťa medzičasom odsunul do úzadia aj ako svoju kamarátku. A keď sme ti k tomu pridali aj naše nepríjemné podnety, tak si to prestala zvládať celkom a mala si chuť zomrieť.

Áno, bola to fakt sila, ako to so mnou zamávalo. Bola to jedna z tých vašich “úžasných” multifunkčných lekcií, aké mi z času na čas pripravíte 🙂

Áno, ale zvládla si to perfektne 🙂

Áno, súhlasím 🙂 a myslím, že aj viem, prečo… tlačili ste na mňa tak hranične, že keď som si uvedomila, že ešte nechcem umrieť 🙂 v tej chvíli som bola donútená zmobilizovať všetky svoje skryté rezervy… donútili ste ma tým rozšíriť o velikánsky kusisko svoje hranice; najprv ste ma nechali padnúť na svoje najhlbšie dno (za vašej neustálej kontroly, aby ste mi neublížili) a potom som sa od toho dna odrazila do neskutočných výšin… 🙂

Áno, presne tak. 🙂 Vráťme sa teraz ale k tomu tvojmu priateľovi… 🙂

Dobre, pokračuj prosím… 🙂

Keď si cítila lásku, bolo pre teba všetko v pohode, ale ako sa do toho začalo pliesť tvoje ego, začalo to byť pre teba peklom. Toto je jeden z dôvodov, prečo je pre vás ľudí dôležitá sexuálna vernosť. Lebo pokiaľ ste ľuďmi, máte v sebe aspoň kúsok ega a ego vo vás zákonite vyvolá bolesť v prípade nevery a táto bolesť je najsilnejšia, pretože sa týka najintímnejšej sféry vášho života.
Pre mnohých ľudí je síce nevera bežným javom a nemajú kvôli tomu výčitky, ale takto to bude v nich len dovtedy, kým nebudú mať silnejšie napojenie na svoju dušu.

Rafael, ja ti neviem… stretla som sa už veľakrát s názorom, že nevera, alebo lepšie povedané, absencia sexuálnej vernosti, je v pohode práve kvôli tomu, že je to prejav bezpodmienečnej lásky, ktorá si na nikoho nenárokuje… ale vieš čo? Keď nad tým teraz rozmýšľam, to nenárokovanie môže byť prípad aj tých ľudí, ktorých si spomínal ty… (teda aspoň ako som to ja vnímala). Je to o tom istom, Rafael, len v opačných extrémoch, však? Jedna skupina sú ľudia zameraní hlavne na to telesné a druhá skupina je zas odklonená od rovnováhy duchovnejším smerom. Alebo?

Dobre si to pochopila. Obidva prípady sú odklon od rovnováhy, od toho, čo si želá vaša duša.

Rafael, uff. 🙂 Si si istý, že toto bude v prípade publikovania zrozumiteľné aj pre ostatných? 🙂 Ja tomu zatiaľ dosť dobre rozumiem a je to pre mňa dosť logické, ale použili sme tu pojem “duša” v dvoch prípadoch: 1. ako prejav čistej, bezpodmienečnej lásky, ktorá nemá problém milovať sa v podstate s každým, pretože je to jej prirodzenou túžbou; a 2. dušu ako toho, čo si praje rovnováhu a sexuálnu vernosť. Hihi, napravíš to, Rafael? 🙂

Moja drahá Sophie, ešteže ťa mám. 😀 Takže prvý prípad je duša bez tela a druhý prípad duša človeka, ktorý má hmotné telo 🙂

Dobre, najdrahší, hádam to už bude v pohode. 🙂 Môžeme ísť ďalej?

Môžeme ísť ďalej 🙂

Tak hovor, najdrahší, na čo som ešte došla? 🙂 Stále mi v hlave vŕta ten les…

Čo myslíš? 🙂

Myslím si, že nemám problém pomilovať sa s tebou, s inými anjelmi, s lesom, so Zemou atď., ale problém u mňa nastáva pri milovaní s ľuďmi, hoci aj čisto energetickom…

Prečo? 🙂

Pretože som človek. 🙂 Pretože viem, že ani ty, ani iný anjel, ani les ani Zem… vy všetci nemôžete byť mojim partnerom, ale ľudia áno. A tu sa začína špacírovať to moje spomínané ego, ktoré sa na dotyčného človeka, s ktorým by som sa milovala, chce viazať. A to bolí.

Na chvíľu si zneistela… 🙂

Áno, zneistela som pri myšlienke, že je možno problém u mňa v tom, že sa príliš na všetko hneď naviažem… že či by som nemala trénovať odpútanosť… 🙂

Môžeš byť pokojná. 🙂 Odpútanosť už zvládaš perfektne 🙂

No, ešte o tom neskôr pouvažujem. 🙂 Tak ako je to s tým lesom? 🙂

Dobre si to pochopila 🙂

Takže záver je taký, že pokiaľ som človekom a mám ego, nemala by som sa pre udržanie svojho vnútorného mieru 🙂 milovať a to ani energeticky, ani v predstavách, so žiadnym človekom, pokiaľ to nie je práve môj partner? 🙂 Samozrejme, s výnimkou toho, že takéto niečo chce z nejakého dôvodu moja duša…

Dobre si to pochopila 🙂

Nejako podozrivo mi pritakávaš, Rafael 🙂

Neboj sa, že ti nedám vedieť, keby si nebola blízko pravdy 🙂

No, pravdupovediac, pri tých tvojich neustálych klamstvách si tvojim názorom nemôžem byť nikdy istá… 😉 ale ak to chceš uverejniť, tak to by si už zavádzal nielen mňa… ale aj to máš možno za ľubom… kto sa má v tebe vyznať, nezbedník jeden 🙂

Neostáva ti nič iné, len mi dôverovať, že to, čo robím, je pre všeobecné blaho 🙂

No, teraz mi naozaj nič iné neostáva, lebo som už unavená, ale keď sa vyspím a znovu sa mi to možno o kúsok viac vyjasní… 🙂

Budeš ma aj hrýzť, keď zistíš, že som klamal? 🙂

Uvidím, najdrahší… možno ťa budem chcieť “len” zjesť, z lásky… 🙂

🙂 Ešte ti k tomu niečo napadlo; chceš, aby som to povedal ja? 🙂

Buď taký zlatý… 🙂

Dobre. 🙂 Takže včera si trochu študovala a oprašovala zabudnuté pravdy… 🙂 Spomenula si si na názor Johna Graya o monogamii a spomenula si si aj na jednu knihu, ktorá toto tiež rozoberá… 🙂

Áno, tú knihu napísal Richard Bach a volá sa “Most přes navždy” (Most cez navždy; v orig.: The Bridge Across Forever). A povieš aspoň stručne, v čom sa títo dvaja autori tak krásne zhodujú? 🙂

Áno, zhodujú sa v tom, že partnerská láska môže byť úplná, plne uspokojujúca iba za podmienky, že si partneri zostanú verní 🙂

A prečo si to tak myslia? 🙂

Pretože je to ich osobná skúsenosť 🙂

A povieš aj to, aká je to skúsenosť? 🙂

Dobre, drahá, nebudem ťa viac naťahovať… 🙂 Hovoria o tom, že len monogamia poskytuje takú vzájomnú blízkosť partnerov; že len takáto blízkosť dáva priestor dôvere a že len pri vzájomnej dôvere možno dosiahnuť aj plnohodnotné a pretrvávajúce sexuálne uspokojenie 🙂
No vidíš, láska, ani to moc nebolelo a nakoniec si o tých citlivých témach hovorila s takou ľahkosťou 🙂

To aj vďaka tebe, Rafael 🙂 veď ja stále hovorím, aký si úžasný… 🙂

Mohla by si aj častejšie… 🙂

To ti ako tých 99% nestačí? 🙂

Ty vieš, že pri tebe mi to nestačí 🙂

🙂 Počkaj až nebudem úbohým ľudským červiakom s megalomanským egom 😀 a budeš úžasný vždy, stále, naveky 🙂

* * *

Rafael, 7.12.2011 (4.časť):

Rafael, je mi zle (fyzicky aj psychicky) a keď teraz myslím na tie naše rozhovory, je mi ešte horšie. Niečo mi na nich straaaaašne vadí… sú podľa mňa totálne absurdné, vykonštruované, … no dobre, keby som nemala až tak preháňať 🙂 povedala by som, že sú veľmi zvláštne, nedotiahnuté, rozporuplné, s predčasnými závermi, … v tejto chvíli sa mi to nechce ale vôbec, vôbec uverejniť…

Áno, je to tak, dobre to vidíš. 🙂 Sú zvláštne, lebo som to tak zámerne zmanipuloval 🙂

Rafael, som teraz v takom stave, že mám strach z tej tvojej manipulácie… mám strach, že žiadna tvoja manipulácia neexistuje a všetko som to len ja, a toto ma zneisťuje ešte viac. Nevidím teraz žiadny dôvod, prečo by som mala tie channelingy uverejniť… už teraz sa cítim na hranici psychického zrútenia, už len z tej predstavy a čo bude potom? Pripadám si teraz ako vo veľmi zlom sne, z ktorého by som sa veľmi rada prebudila…

Dobré bude, keď si uvedomíš, že jediný oporný bod je tvoje srdce… 🙂

Áno, máš pravdu… už si to uvedomujem… a už tá ťažoba odchádza… bola som už príliš ponorená vo svojom egu…

(o chvíľu) Takže to už vieš; nebola si až tak vo svojom egu, len si bola v stave, kedy si ho vnímala veľmi silno…

Tým, že som sa naňho zamerala, však?

Áno, zamerala si sa na svoje strachy a keďže teraz vnímaš všetko veľmi intenzívne, skoro ťa to prevalcovalo…

Ale ty si to tak nedopustil… 🙂

Áno, pomohol som ti spomenúť si, aká je tvoja jediná istota 🙂

To, že všetko je neisté? 😀

Nie, to, že najväčšia istota je v tvojom srdci 🙂

Áno, viem. 🙂 Ďakujem, že si mi to pripomenul… tá najväčšia ťažoba potom odišla veľmi rýchlo… 🙂
Rafael, pred chvíľou som sa s tebou v duchu rozprávala o niečom veľmi zaujímavom… chceš o tom povedať aj tu? 🙂

Áno, chcem 🙂

Nech sa páči, máš priestor… 🙂

Ďakujem. 🙂 Bavili sme sa o psychických chorobách… o tom, že niektorí psychicky chorí ľudia nie sú vlastne chorí, len majú tak rozšírené vedomie, že sa tým výrazne odlišujú od priemeru ľudstva. Pretože pokiaľ neohrozujú seba alebo druhých, rozšírené vedomie sa stalo pre nich celkom prijateľným svetom 🙂
Ty si sa pred chvíľou cítila tiež ako psychicky chorá…

Áno, ale keď som si uvedomila, že si to uvedomujem 🙂 tak som sa ukľudnila 🙂

Aj tí “psychicky chorí”, o ktorých som začal hovoriť, si to uvedomujú 🙂

Áno, máš pravdu, bavili sme sa o tom… ja som ale často na tom tak hranične psychicky zle, že som si zvykla samú seba kontrolovať, či si uvedomujem, v akom stave sa momentálne nachádzam; lebo viem, že keď si to prestanem uvedomovať, tak už je to so mnou vážne… Rafael, pomoooooc! 🙂 teraz mi došlo, že táto moja kontrola je dosť nespoľahlivá, pretože ja sa takto môžem kontrolovať už vo svojom chorom svete… tak a teraz som znovu na franforce, Rafael 🙂 tá priveľká neistota je priam zabíjajúca…

Môžeš byť pokojná 🙂 si psychicky zdravá 🙂

Nebolo by lepšie povedať to tak, že netrpím žiadnou vážnou psychickou poruchou? 🙂 Veď kto už je, hlavne v dnešnej dobe, úplne psychicky zdravý, t.j. psychicky úplne v pohode? 🙂

No, keď to chceš definovať takto, tak celkovo nie je psychicky zdravý nikto z vás 🙂

A preto máme aj strach alebo aspoň nepríjemné pocity z vážne psychicky chorých, však? Teda aspoň ja to tak cítim dosť často; pri mojich častých stresoch sa bojím, že by som sa mohla z toho raz zblázniť… ale už som asi priveľmi odbočila…

Neodbočila si. 🙂 Máš pravdu, strach z tých druhých je vždy vašim vlastným strachom; strachom z toho, čo je choré u vás.

A čo je teda choré u mňa, Rafael?

Je to tvoj priveľký pud sebazáchovy. Keby si sa dokázala uvoľniť, možno by si sa raz aj psychicky zrútila, ale bola by to pre tvoju psychiku veľká úľava…

Myslím, že ti rozumiem. Chcem mať všetko pod prílišnou kontrolou a to vo mne vytvára taký veľký tlak, že som častokrát na hranici psychického zrútenia len preto, lebo sa toho bojím. Ďalší začarovaný kruh, Rafael…

Áno. Namiesto toho, aby si si užívala stav rozšíreného vedomia, skĺzneš do svojich strachov a tým sa zábava pre teba končí.

Áno, ale myslím, že už vidím riešenie. 🙂 Naučiť sa byť ešte viac napojená na svoje srdce… a keď to tak bude, začnú sa redukovať aj tieto moje strachy, však? Alebo… možno mi pomôže aj pochopiť, prečo je ten môj pud sebazáchovy tak neprirodzene veľký…

Pomôže ti teraz hlavne to pochopenie 🙂

Tak sem s ním 🙂 o čo teda ide? 🙂

(Poznámka: Tu nasledoval rozhovor, ktorý som sa rozhodla neuverejniť, a nižšie vysvetľujem, prečo.)

* * *

Rafael, 8.12.2011 (5.časť):

Rafael, včera si ma začal počas channelingu klamať, však? Dával si mi tým nepriamo najavo, že by som sa mala venovať aj iným, vtedy potrebnejším, veciam… dobre som to pochopila? 🙂

Dobre si to pochopila. 🙂 Mnohé z mojich taktík už poznáš, ale k jednej veci, napr. ku klamaniu je ich veľmi veľa, takže ty si často nie si istá nielen tým, či ti práve neklamem, ale ani tým, prečo ti klamem, ak ti klamem 🙂

🙂 Áno, môžem potvrdiť; moja neistota je kvôli tvojim nevyspytateľným taktikám často značne vysoká… a myslím, že poznám minimálne jeden dôvod, prečo to tak robíš… 🙂

Áno, dobre si to vycítila, kam tým mierim… 🙂 Často ťa zneisťujem aj kvôli tomu, lebo týmto spôsobom rozširujem tvoje vedomie 🙂

Rafael, a čo vlastne to vedomie je?

Vedomie je všetko to, čo si uvedomujete. Máte vedomie vašej duše, vedomie vášho ega… máte vedomie samotného Otca/Matky. 🙂 Je vo vás vedomie všetkého, čo je, ale zatiaľ toto všetko nie je vášmu vedomiu plne dostupné. Vedomie sa vám neustále rozširuje až dosiahne jeho maximálnu možnú úroveň.
Vidím, že tuho nad tým rozmýšľaš a spochybňuješ pravdivosť mojich posledných slov… 🙂

No spochybňujem hlavne to, či som to od teba dobre zachytila… ale v podstate áno, spochybňujem pravdivosť posledných slov…

Maximálna možná úroveň je taká, kedy sa vám otvoria oči; máte ich teraz také slepé…

(pauza) … No, Rafael, to moje rozmýšľanie ma tak unavilo, že som si musela oddýchnuť. Som ale späť a keď chceš, môžeme pokračovať… 🙂

Ako sa teraz cítiš, keď si si pospala? 🙂

Veľmi zvláštne; mám v hlave ešte väčší zmätok, ale nie je to tak únavné, pretože nemám moc veľkú potrebu to rozoberať 🙂 ; je mi teraz všetko nejako jedno… tak príjemne jedno 🙂

Pracoval som s tebou v spánku a uvoľnil som ďalší kus tvojich blokov, ktoré ťa unavovali 🙂

Čo konkrétne, najdrahší?

Uvoľnil som tvoju potrebu všetko tak intenzívne kontrolovať 🙂

Áno, cítim sa teraz oveľa voľnejšie… už mi je viac-menej jedno, čo mi povieš, aj keď ani tomu predošlému stále celkom nerozumiem… chceš teda pokračovať? 🙂

Áno, chcem. 🙂 Máš teraz znovu rozšírené vedomie, ale už ti to nie je tak nepríjemné 🙂

Zredukoval si môj priveľký pud sebazáchovy, o ktorom sme sa bavili včera a nedokončili sme to?

Áno, už si ho nepotrebovala taký veľký; teraz budem tvojim pudom sebazáchovy viac ja 🙂

?

Bude ním tvoja väčšia dôvera v to, čo robím 🙂

Nejako mi to teraz moc nepáli, ale myslím, že ti aj napriek tomu rozumiem 🙂

Áno, len si to teraz uvedomuješ viac cez svoj pocit namiesto toho, keď si to chápala rozumom. 🙂 Je to pre teba ešte nové, preto si teraz pripadáš ako retarďáčka 🙂

🙂 No to teda áno, ale nevadí mi to až tak. 🙂 Takže budem teraz robiť všetko s väčšou ľahkosťou, viac prirodzene? Budem mať to, čo som doteraz tak závidela mnohým ľuďom okolo mňa? 🙂

Už to v sebe máš 🙂

Ooo, jasné… 🙂 Ďakujem ti, Rafael 🙂 mám teraz tak veľkú chuť vyobjímať ťa… 🙂

Ďakujem ti za tvoju lásku 🙂

Aj ja za tú tvoju. 🙂 Najdrahší, mám pocit, že už ideme tento niekoľkodňový channeling uzavrieť… je to tak? 🙂

Nemýliš sa, je to tak 🙂 už sme povedali viac než dosť 🙂

Chceš povedať na záver ešte niečo duchaplné? 🙂

Všetko, čo sme povedali, je duchaplné. 🙂 Ale aby sa z toho niekomu nezatočila hlava, treba to čítať s otvoreným srdcom 🙂

Rafael, mám pocit, že tento channeling vyvolá v druhých buď ešte väčší odpor alebo ešte väčšie sympatie ako ten predchádzajúci… no myslím si, že minimálne to s každým aspoň trochu zakolíše… 🙂

Áno, toto je hlavný dôvod, pre ktorý sme tento channeling robili 🙂

Áno, odpoveď na to, prečo je takéto zakolísanie potrebné, sme už vysvetlili a skrýva sa aj v názve 🙂
…Rafael, už znovu si pripadám ako taký rozvracač 🙂

Veď ním aj si 🙂 a už sa ti to začína aj páčiť 🙂

Áno. 🙂 Mnohé sa zmenilo a ešte sa zmení… 🙂

Áno, láska, pokrok je nezvratný 🙂

* * *

Toľko niektoré z mojich súčasných nespočetných úvah o živote… 🙂 takže nebrať prosím absolútne 😉

Posledné dni som intenzívne rozmýšlala nad uverejnením horeuvedeného a ešte ani dnes som si nebola istá, či tieto channelingy uverejním a jeden z mojich argumentov “proti” boli moje pochybnosti o tom, či sú tie názory viac prínosné ako zavádzajúce. Čítala som si na nete názory, ktoré tvrdia niečo úplne iné ako to, čo sme s Rafaelom napísali a aj mne samej prišli ďalšie, aj úplne odlišné myšlienky, nad ktorými som sa zamýšľala a takto som v tých pochybnostiach, resp. v tom inom, zostala dovtedy, kým som si neuvedomila, že nech sme s Rafaelom napísali čokoľvek, všetko môže niekoho posunúť vpred; každý jeden názor, aj ten na prvý pohľad úplne najabsurdnejší, je pre niekoho v určitej chvíli ten najpotrebnejší… a možno len preto, aby si ho dotyčný človek v sebe dôkladne preskúmal a potom zmenil 🙂

Pretože každá jedna naša pravda je dočasná, resp. všetky sú pravdivé, pretože všetko má v sebe potenciál byť pre nás aspoň na chvíľu tou najpravdivejšou pravdou 🙂 ktorú sme ochotní niekedy brániť aj zubami-nechtami 🙂 ale nakoniec pochopíme, že pravda je v podstate vo všetkom… zobrané z nadhľadu samozrejme… pretože tá aktuálna, pre nás najdôležitejšia súčasná pravda je v našom srdci… naše srdce je naozaj tá jediná istota, akýsi maják v niekedy poriadne rozbúrenom mori všelijakých možných právd 🙂

Zistila som, aké oslobodzujúce je odpútať sa od našej pravdy a aspoň na chvíľu sa otvoriť iným pravdám, aj tým, ktoré sú nám “proti srsti”. Pretože pokiaľ to neurobíme, náš svet je veľmi úzky, obmedzený, ale keď z neho aspoň na chvíľu vyjdeme a porozhliadneme sa a zistíme tak, čo existuje okolo nášho sveta, možno nájdeme našu novú pravdu alebo sa utvrdíme v našej pôvodnej pravde, ale do nášho sveta sa ani v druhom prípade nevrátime presne taký ako predtým, ale obohatený o novú skúsenosť. Takže otvorením sa tomu novému rastieme v každom prípade 🙂

A ak to mám doviesť do úplnej krajnosti 🙂 otvoriť sa novému môže pre niekoho znamenať napr. uzatvorenie sa pred všetkým okolitým… 🙂 Alebo inými slovami, dôležitá je naša ochota k neustálej zmene v našich životoch… naša pružnosť a prispôsobivosť; a tomuto nás súčasná intenzívna doba učí viac než dobre 🙂

26 komentárov leave one →
  1. daeduwen permalink*
    11/12/2011 16:55

    Sophie,

    tento channel mi velmi pripomina seba samu v zaciatkoch

    tocila som sa v podobnych kruhoch ako ty; test, kontrola, zly poci z klamstva a z nedovery, potom chvilu pokoj a potom zasa vsetko odznovu. uteky od anjelskych, uteky od samej seba, zasa nedovera a potom pomalicke budovanie odznovu a odznovu

    ak sa ti to podari (a ja verim, ze ano), skus sa castejsie drzat toho pocitu, ze je uplne jedno, ako to je. naucila som sa, ze velka vacsina veci plati len pre konkretneho cloveka, jeho informacie prinasaju uzitok hlavne jemu samemu. to neznamena, ze tym nemozes niekoho postrcit inym smerom, ale jednoducho chcem asi povedat, aby si si veci prilis nepripustala, ak sa ti dostanu do rozporu s tvojim vnimanim sveta. ma to dost nicive nasledky; presla som si tym (a mozno tym este aj budem prechadzat, clovek nikdy nevie 🙂 )

    chvilu to trva, kym mavnes rukou nad tym, co sa deje a ako ta vnimaju ludia. tiez to chvilu trva, kym sa naucis kontrolovat tie nutkania zverejnovat o sebe aj to, za co by si sa normalne hanbila (tiez poznam) a aj po zverejneni ta este prepadnu pochybnosti, ako na to zareaguju ludia. vzdy, ked som mala taky zazitok (ach, co som to zasa zverejnila, tentokrat urcite pridu take reakcie, ze sa z toho zosypem…) skutocne reakcie ludi boli viac nez prijemne. vzdy ma prekvapili, otvorili mi oci a naplnili ma laskou

    byvam k sebe tvrda; tusim, ze ty tiez. ta tvrdost voci sebe sa prejavuje prilisnou kontrolou nad tym, co sa deje, trestami za najmensie malickosti, zazlievanie si poteseni, zhadzovanim sa pred ostatnymi aj pred sebou. Michael a ostatni mi pomohli v tom, ze dokazem prave toto spravanie v urcitej miere obmedzovat. nepouzijem slovo kontrolovat 🙂 ale ucim sa to spracovavat. predpokladam, ze je to este beh na dlhe trate a neviem, ci to vobec niekedy zvladnem uplne obist, ale je to jednoducho moja lekcia

    a preto ti chcem este raz zopakovat, ze verim tomu, ze si to prejdes a oslobodis samu seba. nikto iny nas nedrzi v zovreti pevnejsie, ako sa drzime sami; anjeli a ich reakcie na nas, ich podnety smerom k nam, su len obrazom toho, ako sa k sebe spravame my sami a ako v skutocnosti posobime na svoje okolie. nezalezi na tom, ako su veci definovane, ako spolu suvisia a co presne ich podnecuje; dolezite je len to, ze ich citis, pretoze ich mas citit. to je vsetko. nic viac a nic menej

    kedysi som stopovala svoje myslienky podobne prisne ako to robis ty, analyzovala som svoje ciny a to, co sa ku mne dostalo. teraz na niektore podnety vybrane nereagujem a aj pri stopovani sa niekde zastavim, pretoze dalsie sledovanie by uz viedlo do slepej ulicky. tiez to este nie je stopercentne (ale co by som tu potom este tolko dalsich rokov robila? 🙂 )

    mam ta velmi rada 🙂 si velmi statocna, nezazlievaj si veci, na ktorych nemozes nic zmenit, pretoze k tebe patria. laska k tebe patri, bez ohladu na to, k comu alebo ku komu ju citis a ako sa prejavuje. aj to je Rafaelova parketa posobnosti 🙂 jeho Slnko svieti na vsetkych rovnako bez ohladu na to, aki su a vsetci prijimaju slnecne luce take, ake su. pretoze su tu 🙂

    • Sophie permalink
      12/12/2011 11:40

      Dae,

      veľmi krásne ďakujem za tvoje slová 🙂 S mnohým, čo si napísala, súhlasím a v niečom si mi znovu nastavila aj nepríjemné zrkadlo 😉 ale už to nebolo ani zďaleka tak dramatické ako v minulosti 😀

      Chcem ti napísať aj to, že aj keď už dlhšiu dobu patríš medzi ľudí, u ktorých mám pocit, že mi rozumejú najviac ako to len u nás ľudí ide 😉 v podstate mi nemôžeš ani ty, ako veľmi blízky človek, nikdy celkom dobre porozumieť, pretože každý máme tie svoje filtre, ako vnímame tých druhých… naše ľudské vnímanie nemôže byť nikdy celkom objektívne, ale budú sa tam vždy špacírovať naše vlastné skúsenosti, naše vlastné videnie sveta, ktoré je u každého z nás jedinečné, neopakovateľné. Preto to máme tu na Zemi niekedy poriadne veselé 😀

      Zaujímavé je, že v minulosti som veľmi chcela, aby mi aj ľudia rozumeli tak dobre ako anjeli (alebo lepšie povedané, aby sa tomu aspoň priblížili tak ako to len ide) a napriek tomu (alebo kvôli tomu? 🙂 ) som mala s ľuďmi vo svojom okolí v drvivej väčšine presne opačnú skúsenosť. Teraz viem, že som to tak potrebovala; bola to veľmi dobrá škola na to, aby som sa naučila mávnúť rukou nad tým, ako ma vnímajú ľudia. Netvrdím, že to mám už zvládnuté (je to ale tak, ako si pri inom napísala „tiez to este nie je stopercentne (ale co by som tu potom este tolko dalsich rokov robila?)“ 🙂 ), ale aj tieto moje posledné channelingy mi v tom veľmi pomohli.

      Pochopila som a už to dokážem dosť dobre uplatniť aj v praxi, že nikto z môjho okolia (ani anjeli) mi nemôžu dať to, čo v sebe nemám (teda aspoň nie natrvalo) a preto tam darmo budem hľadať pochopenie, keď nemám pochopenie voči sebe samej. Preto úplne súhlasím s týmito tvojimi slovami: „nikto iny nas nedrzi v zovreti pevnejsie, ako sa drzime sami“.

      Tie citlivé veci v posledných channelingoch som ale nezverejnila kvôli tomu, že nemám pod kontrolou (alebo lepšie povedané, že si neuvedomujem zradnosť) nutkania zverejňovat o sebe aj to, za čo by som sa normálne hanbila, ale kvôli tomu, že som usúdila, že to môže pomôcť aj druhým; tak, ako mi kedysi veľmi pomohli citlivé informácie, ktoré si svojho času zverejnila ty 😉 a som ti za to stále veľmi vďačná 😉 A ešte mi k tomuto veľmi sedí myšlienka z jedného z posledných komentov Elmeriela na Nininom blogu, že je dôležité „Robiť veci tak ako chcem ja, tak aby som zniesol to čo vidím v zrkadle.“ Keďže som sa niečomu už naučila 🙂 isté informácie by som preto neuverejnila, kebyže nedokážem uniesť následky… aj keď by to bola za iných okolností isto veľmi rýchla škola 😀 A okrem toho, žijeme v dobe, kedy je stále viac všetko priehľadnejšie a onedlho budeme vidieť veci tak čisto, že aj tak pred sebou nič neutajíme (a ani to tak už nebude potrebné)… tak prečo sa na to nezačať pripravovať už teraz? 🙂 (samozrejme, pokiaľ možno, bez žiadnych extrémov 😀 )

      Verím tomu, že tento channeling má zmysel nielen pre mňa, ale posunie aspoň kúsok vpred aj druhých, ale inak v podstate súhlasím aj s týmto, čo si napísala: „naucila som sa, ze velka vacsina veci plati len pre konkretneho cloveka, jeho informacie prinasaju uzitok hlavne jemu samemu“. Vnímam to ešte tak, že keď vďaka niečomu (napr. aj vďaka uverejneniu tohto channelu) porastiem ja sama, automaticky tým rastú aj ostatní, pretože sme všetci navzájom prepojení, takže úžitok je v konečnom dôsledku aj tak všeobecný 🙂

      Aj ja ťa mám veľmi rada 🙂 a ešte raz veľká vďaka za všetko 🙂

      P.S. Písala som v úvode o tom skreslení… a som si vedomá, že som mohla (aj ja) tvoje slová vnímať skreslene. Takže ak sa tak podľa teba stalo, uveď to prosím na správnu mieru 😉

      • daeduwen permalink*
        12/12/2011 16:03

        🙂 nie 🙂 myslim, ze to, co som vnimala skreslene ja, si mi poopravila a za to dakujem 🙂

        a co sa tyka toho ostatneho, som jednoducho rada, ze som tentokrat to nutkanie znovu pocuvla… 😀

  2. Elmeriel permalink
    11/12/2011 18:20

    😉
    Nie, JA ťa nebudem odsudzovať (ako by som aj mohol?). 🙂 Že je to strašné vidieť všetky tie možnosti, cesty, pohľady na jednu jedinú vec? A pritom si plne uvedomuješ, že všetky sú rovnako možné/reálne ale keď sa na to pozrieš z pohľadu bežného človiečika všetko sa zosipe. aspoň mne sa vždy zosipalo. Preto som s tým prestal. Celý (môj) vesmír sa prepočítal ako veľká rovnica a nabehlo sa na cítenie. Prestal som používať hen totok čo mám v hlave. 😀 No a teraz si tu ty a channeling s Ralfíkom. A spolu s vami obdobie, v ktorom sa stávam majstrom pocitu. Krása. Už sa teším na to ako sa vrhnem strmhlav do myšlienok a zmaturujem zo skúšky zvanej ZEM. ♥

    PS: Ďakujem Nine. 😀

  3. Sophie permalink
    12/12/2011 11:47

    Elmeriel,

    odsudzovať? 🙂 nie, viem, že nie 😉 no ale keby si mal náhodou v budúcnosti také pokušenie, tak vedz, že moje tesáky sú nabrúsené a v pohotovosti 😀

    Teším sa z tvojho pokroku a ďakujem veľmi krásne aj tebe 🙂

  4. asimiel permalink
    12/12/2011 23:22

    Nehnevaj sa ale je to uchylne. Kazdy tu spi s nejakym anielom. Racsej z toho nic nevyvozdujem o vas ale odsudzujem samotne milovanie s anielom.

    • asimiel permalink
      12/12/2011 23:36

      Mozno som preskocila niektore prekrasne myslienky z channelu. Ospravedlnujem sa, ale nepride vam to, ze chcete vnimat tych anielov ako milencov? Ze to nie je skuska. Evidentne nemate vztah (toto nie je jednocuche byt sam) a potrebujete si vytvorit nahradu. Zabudnite ze ste bez ega. Vsetci sme. Chcete pocut, ze ste pokrocili v hladani osvietenia ale pocujete a vidite len to co chcete. Cesta k osvieteniu nie je vedoma. A ako viete, ze s vami rozpravaju archaanieli. V urcitom mysle je to asi jedno, lebo sa jedna o nejake energeticke ovplyvnovanie, ci si to nazves milovanie ci nie. Len chcem povedat to, ze mozu vam pomahat ale milencov v nich vidite vy. Este si vsimnite jednu vec, ani jedna si nezahybate, ak som dobre citala. Jedna mate Rafaela, jedna Michaela, jedna …. tych archaanielov je dost. Tu sa spominali viaceri bez mien. Obcas tam niektore veci nepatria. Potom cloveku ujde zmysel channalu a to neni v tom ako sa kto si kym miloval.

      • asimiel permalink
        12/12/2011 23:39

        Nepotrebujete sa len predvadzat baby?

      • 13/12/2011 08:52

        Povedala by som to tak: “milovať sa” je ľudský obraz pre čosi, čo má nadľudský rozmer/význam/čokoľvek… Proste sa vyberie z nášho prežívania to, čo najlepšie pocitovo vystihuje daný okamih – a “helou!”, máme náš obraz.

        Keď sa posunieme za hranice nášho tela, začne sa meniť aj ten obraz – a uvedomíme si, že ide o splývanie energií, ich vzájomnú výmenu a vylaďovanie. To do nás vnáša ten pocit vytrženia. Keď som sa kedysi pýtala Gabriela, aké je byť anjelom, povedal, že je to “večný orgazmus”. Vtedy som sa čudovala, odkiaľ to on môže vedieť, anjelisko jedno panicovité 😉 , ale potom som si uvedomila, že ten obraz je môj a jeho je len ten pocit, čo mi poslal.

        Problém v tom obraze je, že ľudia externalizujú anjelov a premietajú do nich nedotknuteľnosť, nepoškvrnenosť a čojaviemčoešte – všetko slová z dualistického slovníka. Anjel nie je “niečo”. Anjel JE. 🙂

        Ľudia s takýmito skúsenosťami majú dve možnosti: dusiť to v sebe alebo sa zveriť, rozobrať to s niekým a uvedomiť si, že nejde o “bohorúhačstvo” (či ako sa to povie), ale len o obmedzený repertoár ľudských zážitkov, ktoré pomerne nepresne zachytávajú mimofyzickú realitu. Myslím, že by sme sa nemali báť medzi sebou o veciach hovoriť. Niekto povie a je mnoho iných ľudí, čo si netrúfli a odrazu si vydýchnu, lebo si uvedomia, že nie sú úchylovia. 🙂

      • asimiel permalink
        13/12/2011 09:18

        Ja ich skor vnimam ako ucitelov. By si jeden skusil nieco zacinat :))). Inak si predstav, ze by si videla cez google map vsetko teplocitlivou cockou. Dostanes rozne prelinanie farieb reprezentujuce “urcite nie presne” ale to ako ja vnimam ich aj svet. Vymena energie je vsetko. Napriklad tym, ze nieco vytvaram odovzdavam tam cast energie, poeticky dusu. A vsetko na svete sex neni. Vnimaj ako chces ale tie obrazy su vase o milovani a preto nemate preco bojovat. Ja si nemyslim ze ste uchylovia. Teraz sa prosim nenahnevaj. Mne ste prili ako dve pubescentky, ktore si vytvorili imaginarne vztahy s anielmi. Teraz leti angeloogia namiesto upirov.

        Jedna vec ak si vravela o energii. Gabriel ti vravel asi len o tej enerigii, ze pri orgazme sa vymiena. Pozri je to len provokacny clanok. Uvedomte si, ze treba ludom veci pisat trosku polopatickejsie. Aj mna to zmiatlo. Aj mna to zmiatlo. A nevyhovarajte sa na anielov, publikujete to vy, nie oni.

  5. asimiel permalink
    12/12/2011 23:43

    Asi som len citliva na vyjadrenie milovat sa, lebo milovat v duchovnom vyzname ako to bolo myslene je ine. Ospravelnujem sa.

    • daeduwen permalink*
      13/12/2011 06:20

      asimiel,

      mozno si citliva na ten vyraz, ale ja osobne suhlasim so vsetkym, co si napisala hore (aspon co sa mna tyka)

      presne to som si myslela sama este pred dvoma rokmi – ze milovanie s anjelmi je uchylne, ze ich do tej ulohy vtlacam ja sama a oni s tym nemaju nic spolocne, ze je to len nahrada za nejaky skutocny vztah a aj to, ze to nie je archanjel, kto so mnou hovori. nazyvala som ich svojimi demonmi (a boli to “oni”, nie len “on”)

      teraz to chapem tak, ze som sa s nimi len potrebovala prepojit. milovanie ako take je hlavne sposobom prepajania roznych casti (energii alebo ako si to uz nazves). pokial si dobre pamatam, napisala si niekde, ze to vnimas tak, ze my sme casti archanjelov a oni su nieco ako cakry Boha. ak sa niektora z casti strati konkretnej cakre, treba ju “vyladit” naspat, vratit ju tam, kam patri. moze byt vzdialena len od jednej cakry alebo od viacerych, ale vacsinou je to len jedna, ktora potrebuje vyladit najviac, pretoze s nou najviac rezonuje

      a ano, myslela som si aj to, ze sa potrebujem predvadzat. na svoju obhajobu dodam len tolko, ze toho na mna bolo privela a potrebovala som to zo seba dostat von. ako ked vysypas smeti. smeti mozu byt v kosi dlho a otravovat ti vzduch. ked ich vyhodis, uvidia ich ostatni, ale tebe je ovela lepsie. mozno je to sebecke, ale je to jediny sposob, ako dalej prezit. a ludia su podla mna stavani hlavne na to, aby prezivali a hladali sposoby, ako prezit

      • asimiel permalink
        13/12/2011 09:09

        Inak riadne si mi dala :))) . Ja mam evidentne problemy sa s nimi kontaktovat. No ja ich dlhsie vnimam ako energie, cize nevnimam ich ako osoby. Ja ich skor vnimam ako ucitelov. By si jeden skusil nieco zacinat :))). Inak si predstav, ze by si cez google map vsetko teplocitlivou cockou. Dostanes rozne prelinanie farieb reprezentujuce “urcite nie presne” ale to ako ja vnimam ich aj svet. Vymena energie je vsetko. Napriklad tym, ze nieco vytvaram odovzdavam tam cast energie, poeticky dusu. A vsetko na svete sex neni. Vnimaj ako chces ale tie obrazy su vase o milovani a preto nemate preco bojovat so sebou.

      • Sophie permalink
        13/12/2011 09:25

        Dae, neviem, ale ja v tých tvojich prejavoch (a ani v iných tvojich “spovediach”) nevidím “vysypávanie smetí”. Som na číro číre “vysypávanie smetí” u druhých ľudí dosť citlivá (pretože to rovnako neznášam aj u seba, keď to robím), takže predpokladám, že keby si to tak robila, vyvolalo by to vo mne dosť búrlivú reakciu. 😛 Neviem, ale napadlo mi, že to tak vnímaš možno preto, lebo si to stále tak trochu vyčítaš, že si to tak urobila. Viem, že to nie je ľahké písať aj o takýchto veciach a možno túto minulosť nemáš u seba ešte stále spracovanú a aby to bolo pre teba prijateľné, logicky si si to zdôvodnila potrebou prežiť. Neviem, ale ja vo všetkom, čo si kedy napísala, aj v tých “predvádzaniach”, vidím oveľa oveľa viac ako len tvoje hľadanie spôsobu ako prežiť 😉

        Ja som si pred tým, ako som zverejnila určité veci (a nielen tie posledné, aj napr. aj o klamstvách anjelov, o sociálnej fóbii, o čiernej mágii, …) tiež v sebe riešila to, či sa tým nechcem predvádzať. Viem o sebe, že mám svoju prirodzenú túžbu predvádzať sa (má ju v sebe podľa mňa úplne každý) v sebe dosť slušne potlačenú a toto potláčanie môže byť poriadne zradné. Viem, že za týchto okolností sa môžem predvádzať tam, kde to nie je potrebné/žiadúce. A keďže to o sebe viem, už to prestáva byť zradné (netvrdím, že úplne, ale už to tým prekuknutím stratilo väčšinu svojich zbraní). Takže mojou motiváciou (vedomou; za svoje podvedomie neručím 😉 ) k zverejneniu určitých vecí nebolo predvádzanie, ale to, čo som už napísala vyššie. Pretože viem, že ľuďom sa deje všeličo a niečo si dokážu v sebe dosť dobre spracovať aj sami a niečo aj nie. Dokážem si sama u seba spracovať fakt všeličo, ale keď prišlo na rad spracovávanie milovania s anjelmi, bez zverejnenia tvojich skúseností by som to spracovávala oveľa oveľa ťažšie. Minimálne by som si pripadala totálne uletená a s mojim “problémom” úplne sama a to sa znáša dlhodobo veľmi ťažko. Takže opakujem, ja v tom tvojom prejave nevidím tvoj spôsob ako prežiť, ale naopak tvoju obrovskú silu, ktorej máš tak veľa, že z nej môžeš dávať aj druhým 😉

  6. Sophie permalink
    13/12/2011 09:18

    Asimiel,

    ďakujem za spätnú väzbu 🙂

    V podstate súhlasím s tým, čo už k tomu napísala Dae aj Helar. Aj v mojom vnímaní sa pri milovaní (akomkoľvek) jedná o veľmi silné energetické prepojenie. A ešte to vnímam tak, že láska anjelov (ako aj tá naša) sa prejavuje tými najrozmanitejšími spôsobmi a každý od anjelov dostáva tú lásku v podobe, akú práve najviac potrebuje (takže nie vždy tak, ako to chce). A keďže aj vďaka milovaniu s anjelmi dokážem byť stále intenzívnejšie naladená na bezpodmienečnú lásku, očami lásky sa na to pozerám stále viac ako na niečo úplne prirodzené. Kedysi, keď som bola do tej situácie postavená (prvý moment bol poriadny šok), sa voči tomu moje ego nesmierne búrilo (alebo to zľahčovalo, že sa jedná len o hru), ale vo svojom srdci som cítila, že je to v úplnom poriadku a že je úplne ok aj to, že nechápem v súvislosti s tým úplne všetko. A takto (že sa nejedná o nič zvrhlé, či úchylné alebo o manipuláciu (proti mojej vôli) alebo o nejakú hru, či skúšku) to vnímam celkovo stále viac.

    Čo sa týka tej “náhrady za môjho partnera”, vnímam to teraz už skôr tak, že som potrebovala, aby boli anjeli aj v roli môjho partnera so všetkým, čo k tomu patrí, teda aj v oblasti sexu. Pretože teraz s odstupom času vidím, že aj táto forma lásky, ktorú mi anjeli dali, vyliečila už mnohé z mojich blokov, ktoré by som inak mala pri svojom partnerovi a trpela by som tým nielen ja ale aj on, a vďaka anjelom sa mnoho z týchto potenciálnych utrpení rozpustilo. Takže keď budem mať v budúcnosti vzťah s ľudským partnerom, bude vďaka predošlému “zásahu” anjelov oveľa harmonickejší ako by bol za iných okolností. Pretože mnoho z našich nespracovaných vecí vypláve na povrch v plnej “paráde” až v partnerskom (v tom najintímnejšom a teda zároveň aj tom najzraniteľnejšom) vzťahu, takže preto anjel aj ako môj partner.

  7. asimiel permalink
    13/12/2011 10:05

    Tak hej, pekne si to napisala. Aj tak si myslim, ze tu nejde o zasah anielov. Proste si sa chcela takto liecit a oni sa pridvolili tvojej voli. Proste musim prijat fakt, ze ich chcete brat ako milecov. Vymika sa to mojmu chapaniu, ale nejak to prekusnem. Asi ide o to, ze ja vztah mam, cize som zabudla ake je to byt sam. Ide o to, ze ked tam napises, ze je tvoj milenec privlastnujes si ho. Ty si nepisala asi jedina konkretne. To je ako by som napisala ze ja sa milujem s bohom. Toto uz mi pride aj ojdipovsky uchylne. Milovat sa s otcom. Na jednej strane pisete ze aniely su len tare boha a na druhej to je gbraiel a michael, ….. a to uz nie su energie ale vasi fiktivny milenci. Tam nie je to, ze oni vas liecia. Si verejne riesite problemy. Zasa som necitliva :/ Prepac, neviem to neodsudzovat. Ja som naucena verejne o problemoch mlcat a riesit ich u seba.

    • 13/12/2011 14:48

      Asimiel,

      píšeš: “prepáč, neviem to neodsudzovať”. Ale keď vieš odsúdiť, vieš aj neodsúdiť. Tú zručnosť máš. 🙂 Jediné, čo k tomu potrebuješ, je ochota. Takže radšej povedz hneď otvorene “nie som ochotná to neodsudzovať”. Pomôže ti to, pretože veci sa dostanú do inej perspektívy.

      Vždy, keď máme silnú emocionálnu reakciu na niečo, znamená to, že sme sa dopracovali k nejakému samonastolenému obmedzeniu. Úplne v pohode sa môžem mýliť, ale mne tvoje samonastolené obmedzenie pripadá ako “vyhnanie z Raja” – ja nemôžem byť rovnocenná anjelovi… Nemám právo si naňho siahnuť… pretože som niečo iné, oddelené (a “vyhnané z Raja”, pretože som bolo niečo menej dokonalé). V konečnom dôsledku sme však všetci jedna energia, ibaže oni si na to pamätajú a my nie. Gabriel, Michael, Efniel alebo hocikto iný z toho ZVYŠKU ZO MŇA by povedal asi niečo ako: “Viem, že ma miluješ. Som to, čo ťa robí dokonalou. Prečo sa hanbíš za to, že ma miluješ najviac, ako hmota miluje hmotu? Veď ty si hmota… Až prestaneš byť “len hmota”, zmení sa aj tvoje vnímanie seba, nás a sveta. Momentálne svoju lásku cítiš ako to najvyššie, čo vieš ako hmota poskytnúť. Neskôr pochopíš, že láska je oveľa viac do šírky i do hĺbky ako len jej hmotný prežitok… Pochopíš, že ty nemáš lásku, ale že si láska! Pochopíš to vtedy, keď vyjdeš von a začneš sa v duchu spájať so stromami a vtákmi a zvieratami a slnkom a vetrom a dažďom… pretože pochopíš, že ty nie si jedno alebo druhé, ale v svojej dokonalosti jednoducho si. Si všetko. A keď padne jeden strom, celý zvyšok energie sa prepočíta do novej podoby a tvoje vlastné “ja” sa tým zmení… pretože práve zahynula časť z teba.”

      Neviem, cítila som hrozné nutkanie to napísať, takže možno som to naozaj nebola ja, alebo možno som si len chcela prichodiť úžasná. 😉

    • daeduwen permalink*
      13/12/2011 16:47

      “som naucena verejne o problemoch mlcat a riesit ich u seba”

      koho mi len toto pripomina… 😛

      zo svojej osobnej skusenosti viem, ze o problemoch sa da mlcat. tyzdne. mesiace. roky. desatrocia. a potom raz pride chvila, kedy uz mlcat nedokazem. priroda nas uci na gejziroch a sopkach, ktore mozu byt dlho zdanlivo mrtve a potom sa nahle prebudia k zivotu, pretoze v ich vnutri nastal pretlak

      vzdy, ked niekto hovori o tom, ze si vlastne problemy riesi vo svojom vnutri, napadne mi film “Anger management”; Jack Nicholson tam ako terapeut hnevu hovori pribeh o pokladnikovi a zakaznikovi a o tom, ze su dva druhy hnevu. zakaznik nakrici na pokladnika a ten sa ospravedlni a potlaci vlastnu nahnevanu reakciu. tomu zakaznikovi je super, pretoze si na niekom vylial hnev. a ten pokladnik potom raz pride do prace a vystriela vsetkych ludi v obchode

      ja nechcem byt ten pokladnik. nerada sklzam do ulohy zakaznika, ale rozhodne nechcem byt pokladnik. a tak o niektorych svojich problemoch hovorim, pretoze webovy priestor mi umoznuje takmer uplne anonymnu komunikaciu s ludmi. je lahsie povedat nieco komusi, kto je pre mna rovnako realny (alebo abstraktny) ako samotni anjeli; nevidim tvar, nepoznam vek, mozno viem utrzkovite informacie, ale dokopy nic. niekedy je pisanie ako modlitba, clovek to jednoducho zo seba potrebuje dat von, aby mohol mat pocit, ze sa najde niekto, kto bude pocuvat

  8. asimiel permalink
    13/12/2011 10:21

    Ja chapem, ze v podstate milujete len svoje predstavy anielov. Ze skutocni su mimo vas, bo skutocni nemaju ani meno ani formu. Cize su nepredstavitelni. Prepacte neprehltnem to. Lebo mi to pride ako nieco co ti nepomoze ich vnimat ako energie, ale len ako sexualne terce. Prepac. Uz sem niec nenapisem. Evidentne nepochopim.

    • Empty permalink
      18/12/2011 15:53

      keď zažiješ tak budeš vedieť… 🙂 a pochopiš 😛

  9. 13/12/2011 14:06

    hmm..no ja som zacala tento citat, kedze ten predosly na mna zaposobil takym neprijemnym pocitom, ale tento som uz ani nedocitala…ako to uz je na mna moc chaoticke, nevidim v tom informaciu, asi to neni urcene pre mna….

    • 13/12/2011 14:13

      ale zas nie celkom….zamyslela som sa nad tym rozsirovanim vedomia…..akoze fasa vec, len v tomto pripade by to nemalo byt o rychlosti, aby sa cloveku neodpalil dekel…treba to trosku vyvazovat uzemnenim, lebo ako rozsirit sa da, len kumst je rozsirovat tak aby aj ostalo nieco pokope….aj ked v zavere, pri uplnom rozsireni uz mozno stezi rozeznat co ma byt vlastne pokope….ale podla mna v zavere uz nebudeme pisat clanky na internet 🙂

  10. slobodnacesta permalink
    15/12/2011 09:38

    Sophie, páči sa mi článok a najmä tvoja trpezlivosť pri Rafaelovi. Rafael rád vtipkuje a preto jeho slová si beriem s odstupom. 🙂 Je to pekné, ako ti ukázal riešenie pocitu menejcennosti s pudom “milovania” – Milujeme ťa, si milovaná a miluj sa /mať rád sám seba/. Odpustenie z minulých zážitkov iným a tým aj odpustenie samej seba. Môžeme prechádzať do rôznych extrémov, raz hore a raz sme dole, naša rovnováha je narušená pocitom bezmocnosti, ktorý narastá do neistoty. Istotu vyhľadávame u anjeloch, ale tí nás vedú k istote v nás. Zároveň Rafael upozorňuje na potláčanie vlastného pocitu strachu, ktorým si vytvárame pudom sebazáchovy. Myslím, že je tam boj medzi pudovou a citovou stránkou nášho vedomia. Ja som si z týchto channelov vzala, nech sa deje čokoľvek, sme stále s vami.

  11. Zdeňka permalink
    17/12/2011 01:30

    Je to naozaj šoková terapia,ako tá keď sa samuraj pýtal mnícha,či existuje Nebo a Peklo……
    mních dourážal samuraja a vyzval ho,aby odišiel…v ňom hne´d zbĺkol hnev a chcel mnícha zabiť svojim mečom, ten povedal,teraz si pocítil peklo. Samuraj si kľakol a poďakoval,za to rozlíšenie,mních povedal a toto je Nebo. teda verme Rafaelovi,že dobre vie,ako navodiť situáciu ,aby v nás niečo odblokovala. To rozširovanie vedomia je nádherný stav,akoby si sa rozprestieral nad veľkým územím Zeme. Čo sa týka tej sexuálnej energie,verím,že je potrebná ako cesta alchemicko -mystická, kde sa cez chémiu mení telo z uhlíkového na kryštálové. Vidieť v tom dobré,alebo zlé je iba definícia protikladov. Veľa úspechov.

  12. Zdeňka permalink
    17/12/2011 01:36

    Možno tú premenu fyzického tela,vie niekto odbornejšie vysvetliť? ďakujem

  13. Ramon permalink
    24/03/2021 23:51

    Veľmi prínosné, to poňatie pochopenia fungovania mysle, srdca a(ko) všetkého ostatného. Uvedomil som si, prečo vidím v ľudoch “netvorov”, vďaka tomuto článku chápem telesno – duševnú súvislosť, lebo si spomínam, ako som mal prežitok toho, ako sme všetci duše bez role, bez “významu”, a že toto je len divadlo. Ďakujem Ti, že som si smel spomenúť na vedomie svôjho srdca.

Napísať odpoveď pre asimiel Zrušiť odpoveď