Prejsť na obsah

O strave

21/05/2018
by

Rafael, 21.5.2018:

Takže ako si už na to prišla, zo všetkého najdôležitejšia je tvoja intuícia, tvoj cit pre to, čo tvoje telo skutočne potrebuje; nie to, čo sa píše v knihách alebo na internete. Potrebuješ získať cit pre svoje potreby; pre to, čo tvoje telo aktuálne potrebuje, lebo ani toto nie je nemenné.

Dobre, ale však to sa netýka iba jedla, ten cit pre potreby môjho tela.

Presne tak, anjel môj 🙂

Tak raď, nie? 🙂

Odpoveďou je EuFeeling, už si o ňom písala a včera sme ťa nakrátko voviedli do čistého EuFeelingu, aby si vedela, aké je to byť tam. Teraz ti to už pôjde oveľa ľahšie. Tak si to poď vyskúšať – hneď teraz, dobre, anjel? 🙂

Ok 🙂

Som rád 🙂

Tak čo hovoríš? 🙂

Mal si pravdu, išlo mi to teraz oveľa ľahšie, ďakujem 🙂

Zaslúžila si si to, nie? 🙂

Áno, myslím, že áno 🙂

Som rád 🙂  Budeme pokračovať?

Môžeme 🙂

Tak napíš o tvojich najvýznamnejších objavoch ohľadne stravy.

Dobre. Jednou z mojich najzaujímavejších skúseností so stravou bola moja nízkosacharidová diéta. Išla som do toho na začiatku s dosť veľkou nedôverou a nechuťou, lebo mi bolo proti srsti jesť také kvantá mäsa, ale keď som začala po pár dňoch veľmi rýchlo chudnúť, čo som vtedy veľmi potrebovala, potešila som sa a pokračovala som v takomto stravovaní, a uverila som tomu, že toto je pre mňa to pravé, aj preto, lebo sa mi dovtedy nedarilo schudnúť nijako inak. Som rada, že som sa úspešne vyhla podľa mňa už totálne chorej Dukanovej diéte, ktorá zakazuje už aj takú citrónovú šťavu kvôli že vraj vysokému obsahu cukrov, a že som sa riadila inou knihou, podľa ktorej som si mohla dovoliť nielen úžasne čistiacu citrónovú šťavu, ale aj obrovské porcie rôznej zeleniny. Cítila som sa celkovo dobre, až na bolesti svalov, keďže telo fungovalo na inom palive ako glukóza. Ale to sa dalo prežiť a ja som sa za veľmi krátky čas tešila z úplne nového tela. Všetko by bolo fajn, ale asi po roku takéhoto stravovania sa u mňa objavili všelijaké záhadné choroby – silná potravinová alergia, mykóza na nechtoch a iné. Nechápala som vtedy, čo sa so mnou deje, veď som schudla, tým pádom som mala odstrániť viacero zdravotných rizík a ono to bolo zrazu úplne inak. Bola som síce o dosť kíl ľahšia, ale zdravotne na tom oveľa horšie. A prečo tomu bolo tak, som sa dozvedela až keď som narazila na môj ďalší významný objav – úžasného Anthonyho Williama – Medicínske médium. Môj nový objav som ale dosť dlhú dobu obchádzala, až dovtedy, kým som sa sama vnútorne naladila na to nové. A aj keď mi ani po pár mesiacoch ešte stále úplne nevyhovuje Anthonyho systém a možno ani nikdy celkom nebude, jeho rady, ktoré som si zobrala za svoje, dosť rýchlo liečia to, čo spôsobil aj môj experiment s nízkosacharidovou stravou. Najväčšími objavmi u Anthonyho boli u mňa: 1, ďatle ako aj ďalšie ovocie ako perfektný liek na mykózu, pričom je toto prísne zakázané pri jej štandardnej liečbe a to aj u “prírodných” liečiteľov; 2, zákerne toxický čistený rybí olej/omega 3 – toto je fakt veľká sila a 3, prečo je prebytok tukov a bielkovín pre telo záťažou.

A ešte si medzičasom objavila niečo nové – napíš aj to sem.

Dobre. Kniha Velký experiment (autori: Wendy Kennedy a Tom Kenyon), ktorú som najprv “náhodou” otvorila práve pri kapitole o strave 🙂 Píše sa tam, že neexistuje jeden univerzálny spôsob stravovania, ktorý by bol vhodný pre všetkých a že na čisto fyzickej úrovni majú ľudia z času na čas ešte stále potrebu konzumovať mäso, pretože že vraj len živočíšne produkty obsahujú určité látky, ktoré potrebujeme na rekalibráciu buniek.

Veľmi dobre, anjel môj, toto bude pre ostatných stačiť. Kto bude mať záujem o viac informácií, môže si ich, na základe toho, čo si napísala, vyhľadať.

No comments yet

Pridaj komentár