Prejsť na obsah

Ajhľa, žena :)

22/05/2019
by

Mária Magdaléna, 22.5.2019:

Som rada, že sme opäť spolu 🙂 Budeme pokračovať, dobre? 🙂

. uff, nechce sa mi veľmi do toho, lebo sme sa medzičasom v duchu rozprávali a mnoho vecí ste mi ukázali, ale poďme na to. Čím skôr, tým lepšie 🙂

Som rada, že to takto berieš. Pomôžeme ti s tým, neboj sa. Už sa ti aj ľahšie píše 🙂

. áno, s vašou pomocou mi ide všetko ľahšie 🙂

Naša drahá, ty vieš, že ti pomôžeme vždy, keď to tak potrebuješ. Ty musíš preto urobiť len jednu vec – neodpájať sa od nás automaticky, keď sa cítiš nepríjemne, ako si to mala tak dlho vo zvyku. A toto už zvládaš perfektne, lebo si pochopila, kde ti je dobre a že ťa milujeme bez ohľadu na to, ako sa cítiš a čo robíš. Lebo pre nás si dokonalá vždy v každom momente a vždy robíš všetko tak ako najlepšie vieš. Lebo aj to odpájanie sa od nás bolo dokonalé, lebo ti to len ukázalo, ako zle sa môžeš cítiť, keď tak urobíš. A naopak 🙂

. máš pravdu, ďakujem. Toto si musím veľmi často uvedomovať. Aby som sa začala mať viac rada a prijala seba samú takú aká som.

Áno 🙂 A chcem ti k tomu povedať ešte niečo – keď tak urobíš, automaticky sa zmeníš na ešte dokonalejšie a lepšie tvoje ja, lebo tým prijatím prijmeš aj svoje temné časti a tie už nebudú mať takú potrebu sa ukazovať, že aj oni tu sú 🙂

. dokelu, toto si sila. Aj toto si musím často pripomínať. Že je to tak jednoduché, aby som bola mojim lepším ja.

Budeme ti to pripomínať 🙂

. ďakujem 🙂

Veľmi vďačne 🙂 Už totiž nastal čas, aby si sa posunula výraznejšie vpred, preto aj tieto channelingy. Sú pre teba (ako aj pre ostatných) veľmi dôležité. Sú znovu o sebaprijatí. O prijatí aj tých najbolestivejších častí tvojho ja.

. uff, viem, kam teraz mieriš. Tak poďme na to.

Ide o prijatie tvojej ženskosti. Preto som teraz tak intenzívne pri tebe, aby som ti s tým mohla pomôcť.

. si úžasná žena, Mária Magdaléna. Nádherná, jemná a zároveň veľmi silná.

Ďakujem, Sophie 🙂 Aj ty si mi veľmi podobná – vo svojej podstate. Lebo zatiaľ jediné, čo si si začala u seba tak viac uvedomovať, je tá sila, ktorú v sebe máš. Ale aj to ostatné sa onedlho u teba prejaví 🙂 Aby sa tak ale stalo, potrebuješ v sebe vyliečiť niečo, čo je také bolestivé, že si zatiaľ nebola taká silná, aby si to zvládla. Ale teraz nastal ten čas 🙂 Pripravená? 🙂

. neviem, čo ma presne čaká, ale dôverujem vám.

Sme veľmi radi 🙂 Tak poďme na to. Pred rokmi si sa čo-to dozvedela o svojich minulých životoch. Bola ti v nich ukázaná aj prevažujúca línia tvojej mužskej a ženskej stránky, a to muž ako násilník a žena ako obeť. A s týmto nastavením si sa narodila aj do tohto života. Nebola si v tomto živote až tak vyslovene týraná, ale nejaké veci sa ti diali a sama vieš, že to všetko, čo sa ti stalo, mohlo dopadnúť aj oveľa horšie. Anjeli – tvoji ochrancovia – to nedovolili, lebo tým by si sa iba do tohto problému zbytočne zamotala a nezostávala by ti energia na iné veci, ktoré si sa tu ako duša rozhodla tiež vyliečiť. Ale veci s týmto súvisiace sa ti diali a upozorňovali ťa na to, čo ešte v sebe nemáš spracované. No a potom, ako si sa duchovne prebudila, sa udiala taká, dá sa povedať, že zázračná vec – rozhodla si sa, že si toto upraceš sama v sebe, bez partnera. Pretože keby si ho mala, bol by ti už iba zbytočným zrkadlom, lebo ty si si svoj problém už uvedomovala. Ty si na to rozhodnutie veľmi dobre pamätáš, však?

. áno, práve si mi ho oživila v pamäti. Mala som to šťastie, že mi pred tým rozhodnutím boli ukázané obidve možné alternatívy. Ale tá túžba po partnerovi bola vo mne tak silná, že aj tak to bolo pre mňa ťažké, aby som dokázala čeliť pravde. Pravde o sebe. Nezakrývať si oči pred realitou.

Presne tak, moja. Zvládla si to vtedy perfektne a aj teraz to tak zvládaš. Napíš, čo ťa teraz na tom tak veľmi začalo bolieť, ako sme sa znovu dotkli týchto tvojich citlivých miest.

. vieš, Mária Magdaléna, naozaj som si myslela, že mám toto v sebe už viac-menej spracované.

Áno, moja, bolo tomu tak. Ale iba dovtedy, kým si nebola pripravená na finálne očistenie celej tejto záležitosti. Kým si ho nestretla. Tvojho partnera. Tvoju polovičku duše. Tvoje najvernejšie zrkadlo. Toto stretnutie bolo krásne, ale zároveň aj veľmi bolestivé, lebo nemilosrdne poukázalo na vaše slabé miesta. Svetlo vašich duší, ktoré sa niekoľkonásobne zosilnilo vašim stretnutím, vám ukázalo nielen to, že je vám spolu veľmi dobre (tak dobre, ako si sa cítila dovtedy iba s anjelmi), ale zároveň si nekompromisne posvietilo na všetko, čo by už vo vašom vzťahu nefungovalo.

. áno, dosť som sa natrápila, kým mi došlo (a aj vy ste mi to ukázali), že o čo tu ide. Predtým to bola iba viac-menej búrka a zmätok.

Vždy ti pomáha, keď niečomu rozumieš. Potrebuješ veciam rozumieť. Ale aj to je viac-menej mužská vlastnosť 😉

. a sme doma 🙂 Takže dobre, čo ma to bolelo, keď sme sa v tom začali znovu rýpať? Pomôžeš mi s tým? Neviem na to presne odpovedať.

Znovu hmla, však? 🙂 Pomôžem ti s tým veľmi rada 🙂 Lebo to chceš vidieť. Viac to chceš vidieť ako to odmietaš a najradšej by si to zahrabala pod čiernu zem.

. áno, dosť sa to vo mne bije.

A vieš prečo, Sophie moja?

. rúca sa moje ego. Moja predstava o tom, aká som. Moja prezentácia navonok. Odhaľuje sa čistá pravda o tom, ako to je. A poriadne krutá pravda.

Som rada, že si si uvedomila, čo ťa to teraz tak bolí. Že ide o tvoje ego. Lebo tvoja duša teraz plesá. Ale pokračujme, odkryli sme to zatiaľ iba čiastočne.

. pokračuj teda, prosím.

Takže mužská a ženská energia. Každý máte v sebe obidve. Žena je ale ženou preto, lebo u nej prevažuje ženská energia. A u muža zas tá mužská. Nie vždy je tomu ale tak a nie je tomu tak ešte stále ani u teba. Aj u teba teraz viac prevažuje to mužské. A prečo je tomu tak? Sophie moja drahá, mnoho vecí si u seba ohľadne tohto už doteraz vyliečila – či už sama alebo s pomocou anjelov, ale jednu vec si ešte potrebuješ u seba vyrovnať. Tak, aby bol spokojný ako tvoj vnútorný muž tak aj tvoja vnútorná žena. Potrebuješ už iba jedno – prijať svoju ženskosť. Nebáť sa jej. Nebáť sa toho, čo obnáša byť ženou. Potrebuješ si uvedomiť, že všetkým nepríjemným, čo súvisí s tým byť ženou, si si už prešla 🙂 Prekvapená, však? 🙂  

. tak toto je ozaj sila, Mária Magdaléna 🙂 Tak veľmi som sa toho bála a ono je to nakoniec tak … ani mi nenapadá na to teraz vhodné slovo.

Prosté. Je to dostatočne výstižné. Pravda nebýva komplikovaná, to len vaše ego sa snaží všetko nafúknuť a ošperkovať 🙂

. 🙂

Sa ti teraz poriadne uľavilo, však? 🙂

. doslova mi padol obrovitánsky kameň zo srdca 🙂 Lenže teraz som začala rozmýšľať nad tým, že čo teraz. Ako prijať v sebe tú ženskosť. … Viem, čo chceš teraz povedať  🙂 – že to rozmýšľanie je mužský princíp 🙂

Áno, moja 🙂 Učíš sa veľmi rýchlo, takže aj toto veľmi rýchlo zvládneš 🙂 Potrebuješ teraz už len jedno: Nechať Lásku, ktorá teraz plne zaplavuje a očisťuje tvoje srdce, aby urobila to, čo urobiť má. Nechať to voľne. Lebo Láska (=najinteligentnejšia sila vo vesmíre) vie, čo robiť. A tvoja ženská stránka, ktorá sa onedlho plne prejaví, to veľmi dobre vie 🙂

***

P.S. A ako toto celé súvisí s mojim problémom – nadváhou, ktorý som doteraz len načrtla v predchádzajúcom príspevku? Kilogramy navyše sú u mňa asi už len ochrannou vrstvou. Obalom, ktorý ma chránil pred zlým vonkajším svetom. Ochranou pred zlými mužmi. Ochranou, ktorú – ako mi pred chvíľou Mária Magdaléna ukázala 🙂 – už nepotrebujem. A som veľmi zvedavá, čo sa bude diať teraz 🙂

No comments yet

Pridaj komentár